Betrouwbaar en goed!

Bij de balie neemt men de tijd voor je. Prettige sfeer.

Pima

Vriendelijk correct en volgens afspraak

ben tevreden

klantvriendelijk .afspraak stipt op tijd. onderhouds beurt netjes uitgevoerd.geen klachten.

Goed en deskundig geholpen

Ik ben super tevreden onderdeel wat ik nodig had niet huis maar gelijk wel een ander oplossing zodat ik mijn geplande reis kon maken. En later de onderdeel vervangen. Echt super gedaan!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

De auto wordt goed onderhouden maar er zijn remproblemen die niet goed opgelost worden.

De auto is voor een beurt naar de garage geweest en nu maak volgens mij de rem weer geluid nu als ik door een lange bocht naar links rij. De remklauwen zijn gesmeerd en was het een half jaar goed, daarna kwam het geluid soms weer terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en snelle reparatie

Kon makkelijk een afspraak maken, en de apk en kleine beurt waren snel klaar. Punten ter reparatie werden goed overlegd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitermate correcte en betrouwbare garage. Goede afspraken en heel vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden

Goede vlotte service

Snelle en goede service

Wordt altijd goed geholpen en een goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en vriendelijke mensen.

Top garage.

Vriendelijk en klantgericht

Vorige maand was ik wezen kijken bij Smidts Tolbert bij een Ford occasion. De auto was zeer netjes en precies zoals in de advertentie beloofd was. Hilko was heel meedenkend en reeël, ook qua inruilwaarde. De koop was snel rond, de aflevering was prima, en toen vrij snel bleek dat mijn rechterspiegel soms weigerde uit te klappen, werd een nieuwe spiegel besteld en geplaatst en sindsdien alles prima! Goede snelle service, leuke sfeer.

Super service!

Ik was erg blij met de ophaal en breng service van jullie! Alles was keurig geregeld. Zelf meekijken met de monteur via een filmpje was ook prettig. Grote beurt APK en een schone auto terug!!! Heel fijn!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijke en stipte service.

Net als vorig jaar ontving ik op de dag van de onderhoudsbeurt een korte film, waarin rustig en duidelijk werd uitgelegd wat de stand van zaken was van mijn auto. Heel verhelderend allemaal!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, je wordt snel geholpen, personeel is vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Graag tot een volgende keer.

Geheel tevreden, afspraak = afspraak, prettige contacten

Een betrekkelijk kleine bumperschade werd op afspraak hersteld, was snel klaar en er werd uitstekend over gecommuniceerd. En zo hoort het ook.

Prima!

Nvt

niet goed

te dure en slechte communicatie

• Would you recommend us? No

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het vervelend dat er miscommunicatie is ontstaan doordat we een foutief adres hadden gekregen voor de gratis haal en breng service. We zien u graag een volgende keer weer, zodat u dan een betere ervaring bij ons kunt opdoen.

Het ging allemaal prima

Iedere keer wanneer ik in de garage kom word ik vlot en deskundig geholpen.

Hoogezand Boerhof zeer positief

Bij Boerhof Hoogezand wordt je nog als klant behandeld en vragen beantwoord Zeer positieve ervaringen daar En Roel .... zo doorgaan met de club in Hoogezand-Sappemeer Echt top !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals altijd ben ik heel tevreden.

Van afspraak maken tot auto weer ophalen, alles is perfect geregeld. Ik vind het heel jammer dat de nieuwe Kuga een 3 cilinder is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en prettige sfeer

De Ford garage in Tolbert is een prima garage, de auto wordt hier vakkundig onderhouden. Er heerst een prettige sfeer, ik kom er met een glimlach vandaan en stap in een gewassen auto.

Geweldige service

Mijn Ford pas app werkte niet meer. Toen ik de auto ophaalde van mijn beurt, kon men mij niet helpen. Later kwam een verkoopmedewerker bij mij thuis langs en hij heeft ervoor gezorgd dat de app het weer doet. Topservice!

Als altijd, perfect!

Uitermate tevreden