Super aardige mensen

Worden snel geholpen top

Reparatie snel uitgevoerd

Reparatie aan het aircosysteem nog dezelfde dag uitgevoerd.

Super service

Altijd goede service en kwaliteit

Volgens afspraak netjes afgewerkt

Bij een APK en kleine beurt zijn enkele gebreken direct gerepareerd.

Top bedrijf

Top bedrijf meet verstand van zaken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke ontvangst, probleem snel en goed verholpen

Snel en accuraat

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden. Uitstekende service.

Zeer tevreden. Uitstekende service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Weer niks op aan te merken

Alles gedaan zoals afgesproken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het kon niet beter, k ben wel eens slechter geholpen bij een andere dealer

Mijn auto en ik zijn door uw autobedrijf uitstekend geholpen, het kon niet beter,100% lof aan uw personeel.

Prima service!

Auto kreeg nodige onderhoudsbeurt met APK. Zoals altijd prima afgehandeld. Begin dit jaar stond ik met mijn auto bij het Hoendiep in Groningen. Helaas de autosleutels in de kofferbak gelegd en afgesloten en daar stond ik met een afgesloten auto. Naar garage Smidts in Tolbert gebeld waar ik André aan de telefoon kreeg en mijn verhaal vertelde. Gelukkig was het nummer van de sleutel daar bekend en binnen een half uur kwam er kwam er iemand met een reserve sleutel en kon ik mijn weg vervolgen. Grote klasse deze service. Nogmaals bedankt.

prima en betrouwbare mensen

ben al ruim 20 jaar een te vreden klant met beste groet Harm Keen

Perfect geregeld

Goede ervaring met Boerhof in Sappemeer. Als klant word je goed op de hoogte gehouden en de service is perfect. Leenauto altijd goed.

Betrouwbaarheid en vakmanschap.

Altijd goede en eerlijke service.

Ervaring is prima.

Aardige mensen

efficient

Digitaal een afspraak gemaakt voor een APK. Bij het brengen van de auto verliep alles soepel en efficient. Halverwege de dag al een (ingesproken) bericht dat de auto was goedgekeurd.

voortreffelijk

klantvriendelijk; leenauto beschikbaar

Ben zeer tevreden

Zoals gewoonlijk, prima service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Video check, gratis auto vervanging,prima kwaliteit/prijsverhouding, auto gewassen terug.

Een perfect uitgevoerde 60.00 km beurt

Garage Smidts regelde via de lease mij nieuwe voorbanden en de navigatie is weer keurig bijgewerkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen door vriendelijke vakkundige mensen.

Fijn bedrijf met goede service.

Fantastisch

Fijne garage, met hele goede service. Mooie uitleg via videoboodschap. Kortom wij zijn zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne garage en zeer aanbevelenswaardig

Zeer klantvriendelijke en fijne garage. Bekend personeel die geen moeite teveel is om de klant gelukkig te maken en te houden.

reparatie goed uitgevoerd.

de reparatie tot nu toe wel tevreden en de service ook. niet tevreden over: de verkoop manier van Boerhof m.n. Dhr Sikkema ben ik niet tevreden over. ik werd op een donderdagavond gebeld dat boerhof had wel belang bij mijn Bmax (deze reden om te benaderen is zo oud als Sint-Jutimus) of hij mijn auto mocht taxeren want hij was toch in de garage die maandag. ik krijg een offerte die niet anders is dan andere taxaties, enigste wat hij gedaan heeft is mijn auto bekijken en een paar veldjes invullen in de computer en een andere auto invoeren en de prijs wordt automatisch berekend en dat is dan de offerte. dit is mijn aanziens geen passende offerte aanbieden als je belang hebt bij een 2e handse B-Max. op deze manier hoef ik geen zaken te doen want er was niets nieuws onder de zon. op deze manier kan ik ook zelf naar de garage gaan en een auto kopen en mijn B-Max inruilen. ben hier zeer ontevreden over de manier waarop, het voelt als een ouderwetse verkoop praatje. en hier ben ik niet van gediend als klant van de firma Boerhof. de beoordeel de volgende punten hebben betrekking op de reparatie en niet op het bovenstaande. met vriendelijke groet, wim zeemering