Polijsten gehele buitenkant

Geweldig resultaat, zelfs lastige plekken zijn er als nieuw.

Geweldige sfeer,prima service

Je wordt geweldig goed geholpen. Men is behulpzaam

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles was weer, zoals altijd, tot in de puntjes verzorgd

De service was prima. Er werd direct bij mankementen overleg gepleegd van wel of niet herstellen of vervangen. De prijs werd direct genoemd en dus geen verrassingen. Het waren allemaal leuke en enthousiaste mensen die er werkten.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Het was weer goed geregeld!

Goede afspraken en reparatie, ben niet anders gewend.

Volledig tevreden

Op alle fronten top 👍

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima ook een tijdelijke auto goed geregeld

Goed.

Tijd voor de klant

Geen probleem

Altijd goed

Goede service!

Indien mogelijk wordt je gelijk of zsm geholpen.

Zoals altijd top!

Zoals altijd top service. Super video en uitleg apk/beurt. Kom er graag en altijd goed!

• Deskundigheid/Vakmanschap

bijzonder aardig en vriendelijk bedrijf

Je kunt altijd terecht, zijn altijd vriendelijk en behulpzaam

bandenspanning

na de onderhoudsbeurt is de auto terug gebracht door 1 van uw monteurs. (goede service dat het kan) de auto heeft 2 dagen stil gestaan bij mij in de garage na de onderhoudsbeurt. zodra ik de auto start ging de waarschuwingslamp branden bandenspanning te laag. (er zijn nieuwe banden opgezet) ik heb direct de banden op spanning gebracht maar er ging nagenoeg niets bij in. mijn overbuurman gevraagd (is al jaren automonteur) wat het kon zijn: de auto moest dan gereset worden, dat heb ik dan maar zelf gedaan. denk dat dit bij jullie hoort om te doen, want het is toch vreemd dat na 2 dagen stil staan de waarschuwingslamp gaat branden.

Super!

Prima dienstverlening en erg klantvriendelijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Niet wat wij gewend zijn.

Auto is op een vrijdag gebracht, bleek dat de veer van de schokbreker was afgeknapt. Naar overleg allebeide schokbrekers te vervangen. Er werd ons medegedeeld dat deze schokbrekers besteld moesten worden in uiterlijk die maandag daarop werden geleverd en vervolgens werd gemaakt. Wij hadden verwacht dat de auto maandag of dinsdag klaar zou zijn en gebeld zou worden dat hij klaar stond. Maar nu moesten wij zelf donderdag bellen of de auto gemaakt was, dit zijn wij niet van jullie gewend de service is bij jullie altijd perfect. Vandaar dit rapport cijfer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we dit intern besproken met onze vestiging in Groningen, gezien deze beoordeling over hun gaat. We vinden het vervelend dat er niet optimaal met u gecommuniceerd is, onze excuses hier voor. We zien u graag de volgende keer weer en dat u dan de service weer ervaart zoals u van ons gewend bent. Graag tot een volgende keer.

Goed geholpen

Snelle en vriendelijke afhandeling

Deskundig en vlotte afhandeling van gedane werkzaamheden.

Verwachting volledig waargemaakt

Niet eerder bij Smidt autogroep voor onderhoud geweest, maar de ontvangst, onderhoud afwikkeling heeft uitstekend voldaan aan onze verwachtingen. Extra service was een toegestuurd filmpje van het onderhoud en apk van de auto, heel attent en duidelijk.

top bedrijf

Super service, auto werd zelfs gehaald en terug gebracht

Geweldige service!

Supervlotte hulp, ongepland, tegen 17 u brengen, snelle diagnose en de volgendecdag klaar. TOP!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werk aan auto zeer goed, Emale matig

De Em van din 12/11 (A. Smit)was helemaal niet volgens afspraak. De uitvoering aan de auto was uitstekend. Op de factuur zijn de meest gebruikte betaal gegevens hier geen link met elkaar volgens ING. Na enkele pogingen nog niet betaald. Dit is de eerste keer sinds GRONAM periode ,(betreft matig gedeelte]

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke uitleg, goede snelle service en prettige omgang met klanten

Alleen maar goede ervaringf met Boerhof Sappemeer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze doen precies waar je voor komt

Kom al meerdere jaren bij Boerhof. Altijd zijn ze bereid even een praatje te maken met de klanten. Ook in het verlengde van de wachtruimte voor de garage. te weten de showroom altijd bereid informatie te verschaffen over evt een toekomstige auto zonder opdringerigheid. Zo zie ik graag mijn dealer, je vergeet helemaal dat je in de stad zit.

Bandenwissel en APK prima uitgevoerd

Zeer goed, klant vriendelijk

Na jaren lang contacten en onderhoud van de auto’s nog altijd zeer tevreden

Komen afspraken na.

Ik vroeg om een lakstiftje en deze hebben ze er gratis bijgeleverd. Dus 5 sterren.

Filter op locatie