Prima!

Service en informatie goed!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn, prettig, geen opmerkingen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ondanks dat het druk was toch tussen door geholpen.

Goed en flexibel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig, klantgericht en tijd voor een grapje. Zoals het moet.

Toppers

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en service. Komt betrouwbaar over.

Al jaren goede ervaring met Smidts Roden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en zeer goed geholpen

Tevreden klant

Altijd vriendelijk, correct en overleg mogelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het opladen van mijn Ford Kuga werkte niet meer. Na onderzoek door de monteur bleek er een deuk te zitten in 1 van de bodemplaten waardoor electronica was beschadigd. Het euvel is verholpen en onder garantie uitgevoerd hetgeen ik zeer op prijs stel.

Correct en goed geholpen

Zoals eigenlijk altijd. Goed geholpen, leenauto mee. Vriendelijke mensen.

Hele goede service

Vriendelijke medewerkers

• Deskundigheid/Vakmanschap

Team Smidts weer bedankt voor de goede service.

Ja helemaal prima

• Deskundigheid/Vakmanschap

Graag de laatste puntjes ook graag goed afwerken

Aandachtspunten: * wisseling winter - naar zomerbanden - bij factuur wordt bandenhotel in rekening gebracht terwijl banden thuis in opslag zijn. Vooraf gemeld dat dit niet in rekening gebracht kan worden; heb dezelfde ervaring met wisseling zomer - naar winter gehad. * bij uitwisseling banden, bandensensor niet gereset. Volgende dag krijg ik een melding in display. Dit had m.i. voorkomen kunnen worden; meer aandacht aan besteden. * In de week voor onderhoud storing "motoronderhoud nu" in display gehad. Tijdens onderhoud niets kunnen uitlezen. Rij weg na onderhoud en krijg dezelfde info in display terug.

Vertrouwd

Vertrouwd en goed overleg zoals ik gewent bent. Het gegeven advies besproken. Ondanks dat ik mijn auto goed onderhouden wil, weinig kilometers maak, is onderhoud wat prijs wel duur. (Auto rijden is een luxe)

Ontzettend goed geholpen

Zaterdags pech met een band, schroef aan de zijkant. Kon niet gerepareerd worden.De verkoper heeft ontzettend zijn best gedaan,zodat ik toch een leenauto meekreeg. In de nieuwe week nieuwe band besteld.

top

dik in orde., maar het waren niet de goedkoopste banden

Goed en netjes geholpen

Vriendelijke mensen en vooral het filmpje wat ik kreeg was verrassend en leuk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd een top service van het zeer vriendelijke team

Het team is altijd vriendelijk en oplossingsgericht. Men krijgt goede informatie en de service voor een vervangende auto. Top. Bedankt Ramona, Roel en garage team.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik voelde me weer een beetje thuis bij Boerhof.

Dat je auto een beurt moet hebben op zijn tijd weet je. Dat het altijd een beetje pijn doet in de portemonee weet je ook. Maar dat je, je vertrouwd voelt bij Boerhof, met goede adviezen, prima mensen en goede service is het belangrijkst.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service ,en altijd een persoonlijk gesprek dat is een goede klanten binding

Kort samen gevat : goede service ,persoonlijk gesprek ,leuk personeel en altijd vriendelijk .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg goed, netjes en vriendelijk

Auto is geweest voor apk met een kleine beurt alles is keurig gedaan. En ik werd goed op de hoogte gehouden. Ondanks de enorme drukte waren de mensen aan de balie erg vriendelijk en namen ze de tijd. Ten zeerste aan te bevelen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flink aan de prijs voor een klene beurt.

Ik ga er van uit dat onderstaande zaken goed zijn. Auto mankeert niks aan. Daarom 3 sterren voor de volgende punten. Wel fijn dat een gratis leenauto beschikbaar wordt gesteld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professionele garage waar je met een gerust hart je auto in de service kunt geven.

Na 13 jaar gebruik van de service van auto Smidts Tolbert is er steeds een goed en open contact over de werkzaamheden en vervangingen. Er is zeker ook aandacht voor kostenreductie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

toegankelijke garage, zeer klantvriendelijk tegen een goeie prijs

Een bezoek aan Auto Smidts voelt als zeer vertrouwd. Eerlijke behandeling, je wordt niet op onnodige kosten gejaagd. Prima receptie, lekker doorgaan zo!!