Goede service, wordt vriendelijk geholpen en als je moet wachten is er altijd een kopje koffie met een stoel en een krantje. Geweldig!

Zeer goede service

Zeer vriendelijke ontvangst. Behulpzaam en geduldig. Tevreden

Erg tevreden

Erg tevreden over Ford Smits, de service, kennis en klant benadering

Prima service en kwaliteit

Via de website een APK keuring met kleine beurt ingepland en volgens afspraak in de ochtend gebracht. Aan het eind van de dag de auto opgehaald met APK, maar met een GROTE BEURT. Ik was best verrast dat er een grote beurt is uitgevoerd terwijl ik via de website een KLEINE beurt hebt ingepland. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik er bij heb gezegd dat eventuele kosten tot €500 zij mij niet hoeven te bellen. Ik gok dat hier een soort van miscommunicatie is geweest. Mijn intentie was eventuele reparaties tot €500 om door de APK te komen direct te repareren. Toch blijf ik het gek vinden dat er een grote beurt is uitvoert. Daar had dan eigenlijk wel een korting voor mogen komen. Aan het eind van de rit gewoon betaald en de auto rijdt verder prima.

Geheel naar tevredenheid!

De afspraak op donderdagochtend 25 februari om 08.00 uur. Direct en vlot geholpen. Klantvriendelijk en fijn dat genoemd werd dat de 'pech onderweg-service' weer voor een jaar is verlengd. Mijn dank en de wens dat ook jullie op korte termijn weer de diensten kunnen verlenen zonder beperkingen. Met vriendelijke groet, Willem de Lange

prima service.

Ben goed geholpen,kreeg een video filmpje van keuring heel mooi.

uitstekend!

zelfs het saharazand was verdwenen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Als altijd keurige service!!

Prima garage.. Nette magazijn receptie.. Gemak van een leenauto. Servicemelding gaat ook via een film. Topbedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en vakkundig geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u zo tevreden bent over ons. Graag tot een volgende keer.

prima service, prijs blijft pittig

prima service, prijs blijft pittig

Goedgedaan

Ik kom wel weer?

• Deskundigheid/Vakmanschap

Terzake kundige keuring en vervanging distributieriem

B-max was i.v.m. leeftijd toe aan vervanging distributieriem, moest APK worden gekeurd en toe aan en grote beurt. Deze werkzaamheden (+ vervangen waterpomp) prima uitgevoerd. Filmpje gemaild gekregen van de situatie onder de motorkap, leuk. Prima leenauto kunnen gebruiken tijdens werkzaamheden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Graag tot een volgende keer.

goed geregeld

alles goed geregeld

Prima en snelle service

Beide voor veren bleken gebroken. Nog dezelfde dag gerepareerd. Ook kreeg ik direct een vervangende auto mee.

Prima onderhoudsbeurt met goede terugkoppeling in een video

Prima onderhoudsbeurt met goede terugkoppeling in een video

• Deskundigheid/Vakmanschap

De auto werd gehaald en gebracht en de onderhoudsbeurt werd naar wens geregeld.

Prettige en fijne ervaring

Netjes en vertrouwd, vond het filmpje erg mooi hoe ze lieten zien wat de staat van de auto was.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw prettige ervaring met ons. Fijn om te lezen dat u het filmpje ook mooi vond. Graag tot een volgende keer.

uitstekend

goed geholpen ook als het ingewikkeld wordt. tevreden

Auto gehaald en terug gebracht Leuke video Blij met jullie

Teleurstellend

Het vervangen van de accu in mijn auto is in zoverre teleurstellend omdat er voor het vervangen van de accu €38- plus €7,98 BTW wordt gerekend wat ik voor 10 min werk, want dat gaf de klok in de auto aan die 10 minuten achter liep, wel erg hoog vind. Nou vind ik het natuurlijk geen probleem dat er voor werkzaamheden kosten gerekend worden maar als men het ook nog nalaat om de klok weer goed te zetten en de ramen opnieuw in te stellen dan vind ik dat toch wel teleurstellend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw review. Spijtig om te vernemen dat u teleurgesteld bent. Zojuist heb ik dit intern besproken en de werkplaatsreceptie heeft inmiddels contact met u gehad om uit te leggen dat de werkzaamheden langer dan 10 minuten hebben geduurd. De auto is 10 minuten van het stroom af geweest, maar voor die tijd en erna hebben we natuurlijk werk uitgevoerd op het gebied van accu testen/ laadsysteem testen, uitbouwen delen tbv accu verwijderen en natuurlijk weer het terugplaatsen. Wat we uiteraard wel hadden moeten doen is het instellen van de ramen en het corrigeren van het klokje, onze excuses hiervoor. We zien u graag de volgende keer weer en streven dan weer naar een positieve ervaring.

grote deskundigheid in combinatie met grote klantvriendelijkheid

Jarenlang ben ik met veel plezier klant van garage Smidts. Garage Smidt handelt elke klus af met grote deskundigheid, zeer grote klantvriendelijkheid en een excellente verhouding tussen prijs en kwaliteit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling en de complimenten! Graag tot een volgende keer.

Behulpzaam, meedenkend en vriendelijke medewerk(st)ers.

Behulpzaam bij het halen en terug brengen van de auto. Meedenkend om, tijdens de controle geconstateerde mankementen, adequaat opgelost te krijgen. Vriendelijk in benadering aan de balie of telefonisch en ook in de werkplaats.

Top! Zeer goede service en altijd meedenkend

Top! Zeer goede service en altijd meedenkend

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij Boerhof hebben ze het goed voor elkaar.

Prima service, geen verrassingen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bedankt voor de complimenten! Graag tot een volgende keer.

goede service en denken altijd mee

staan altijd klaar voor reperaties, denken mee om kosten laag te houden en is een betrouwbare partner.