Video check, gratis auto vervanging,prima kwaliteit/prijsverhouding, auto gewassen terug.

Een perfect uitgevoerde 60.00 km beurt

Garage Smidts regelde via de lease mij nieuwe voorbanden en de navigatie is weer keurig bijgewerkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen door vriendelijke vakkundige mensen.

Fijn bedrijf met goede service.

Fantastisch

Fijne garage, met hele goede service. Mooie uitleg via videoboodschap. Kortom wij zijn zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne garage en zeer aanbevelenswaardig

Zeer klantvriendelijke en fijne garage. Bekend personeel die geen moeite teveel is om de klant gelukkig te maken en te houden.

reparatie goed uitgevoerd.

de reparatie tot nu toe wel tevreden en de service ook. niet tevreden over: de verkoop manier van Boerhof m.n. Dhr Sikkema ben ik niet tevreden over. ik werd op een donderdagavond gebeld dat boerhof had wel belang bij mijn Bmax (deze reden om te benaderen is zo oud als Sint-Jutimus) of hij mijn auto mocht taxeren want hij was toch in de garage die maandag. ik krijg een offerte die niet anders is dan andere taxaties, enigste wat hij gedaan heeft is mijn auto bekijken en een paar veldjes invullen in de computer en een andere auto invoeren en de prijs wordt automatisch berekend en dat is dan de offerte. dit is mijn aanziens geen passende offerte aanbieden als je belang hebt bij een 2e handse B-Max. op deze manier hoef ik geen zaken te doen want er was niets nieuws onder de zon. op deze manier kan ik ook zelf naar de garage gaan en een auto kopen en mijn B-Max inruilen. ben hier zeer ontevreden over de manier waarop, het voelt als een ouderwetse verkoop praatje. en hier ben ik niet van gediend als klant van de firma Boerhof. de beoordeel de volgende punten hebben betrekking op de reparatie en niet op het bovenstaande. met vriendelijke groet, wim zeemering

geweldige service!

auto wou niet meer starten, Er kwam heel snel een monteur. Auto moest blijven staan en is later gehaald en naar volle tevredenheid gerepareerd.

prima service

bereikbaarheid werkplaats is niet altijd goed. Duurt lang voordat er opgenomen wordt.

Prima, leuk contact met dhr Sienod. Denkt met je mee

Ook fijn leenauto

Uitmuntend

Zeer behulpzaam en toegankelijk

vriendelijke bejegening

In mijn contacten ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Was blij dat ik direct geholpen kon worden en gebruik kon maken van een leenauto. Het afhandelen verliep nadien wat rommelig, doch dit is in een telefonisch contact kortgesloten. Tip, op de factuur alle gedane werkzaamheden vermelden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto gehaald en teruggebracht. Uitleg en hulp met telefoon installeren. En de auto weer lekker schoon aan de buitenkant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een garage waar je met genoegen komt.

Het onderhoud wordt uitgevoerd met een vooruitziende blik. Ook al zou een onderdeel nog even mee kunnen dan wordt het toch vervangen. Zo voorkom je dat je onnodig (vaker) in de garage komt. Minder ongemak.

Vakkundig geholpen

Kon eenvoudig APK en kleine beurt inplannen. Heb bij inleveren nog twee dingen genoemd die ik eerder was vergeten, allemaal opgepakt.

ok

OK

Altijd correct geholpen

prima service, vlot geholpen

Prettig contact, duidelijke uitleg

serviceverlening kan niet beter

vanaf brengen tot halen van de auto zeer vriendelijk en correct te woord gestaan.

Erg goed

Duidelijk door filmpje wat er wel en niet goed was bij de beurt/apk. Duidelijke offerte met de afzonderlijke onderdelen die ik wel of niet kon goedkeuren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd vriendelijk en goed advies!

Denken mee! Altijd vriendelijk en je krijgt een goed advies!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Passende oplossing voor elke vraag

controle van de auto, telefoontje over de bevindingen en de kosten, afspraken over de uit te voeren werkzaamheden, keurig op tijd klaar.

Meedenken !

Ik merk dat we elkaar al langer dan 15 jaar kennen.

Goed!

Vriendelijk ,en heel goed

service als vanouds

Bij Smidsts in Tolbert kunnen we altijd rekenen op goede service en deskundig advies. Vriendelijke medewerkers staan altijd voor je klaar.