Filters

10

Alles ging naar wens

Van begin tot eind ging alles goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klaar terwijl ik wacht

Keurige ontvangst. Koffie aangeboden gekregen. Monteur haalt de auto volgens de afgesproken tijd van de parkeerplaats Wacht in de showroom. Jonge verkoper vraagt of hij iets voor mij kan doen of dat ik een kopje koffie wil. Weet niet dat ik wacht tot mijn auto klaar is. Keurig

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals het hoort

Alles werd prima uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
6

Vreemde gewaarwording

Na een grote beurt , waarbij accu getest was en er een reset heeft plaatsgevonden, kreeg ik 7 dagen later weer dezelfde problemen met de accu Afspraak gemaakt, 7 dagen later, accu geteste reset weer toegepast. Ik vond en vind het vreemd dat ik voor de laatste bezoek moest betalen, omdat de problemen na behandeling bij de grote beurt, niet waren verholpen Mij viel later ook op dat de naamgeving van Smidts autogroep op mijn kentekenplaat staat, daar wist ik eerlijk gezegd niets van

  • Aanbevelen? Ja
10

vlot, netjes en met de klant mee denkend

bij contact met werkplaatsreceptie wordt er altijd correct en positief een afspraak gemaakt, als het kan/moet er even tussendoor of op zo kort mogelijke termijn een afspraak gepland. Langs deze weg wensen wij jullie fijne feestdagen en een veilig en gezond 2026.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goed

traditiegetrouw uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service

Bij een lekke band snelle service om te vervangen van de noodband en checken van het profiel van de andere banden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk personeel en terzake kundig

Goede service en goede voorlichting omtrent de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben altijd tevreden

Vriendelijke behulpzame mensen achter de balie..

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed

De apk en jaarlijkse beurt waren snel gedaan. Alleen heel prijzig, terwijl er niets mis was. Collega's schrokken vd prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk & deskundig

Ik ben vriendelijk en snel geholpen door deskundig personeel. Ik kreeg zonder te vragen een toelichting op de factuur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en vlotte service

Planning en uitvoering prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Was verbaasd hoe ik op de hoogte werd gehouden zeer transparant zo zou het bij iedere garage moeten zijn

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede service

Reparatie uitstekend uitgevoerd. Individuele afspraak nagekomen incl. video van de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service met een glimlach

Afspraak eenvoudig gemaakt via de app. Vervolgens een duidelijke video van Martijn over de staat van de auto. Alles volledig naar wens verlopen. Uiteindelijk draait het om de mensen die met hun handen aan de auto staan, zonder deze vakmensen staat de wereld stil. Geef Martijn met de feestdagen gerust een extra oliebol.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Alles netjes gedaan en alles goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en vriendelijke service

Vriendelijk meedenkend personeel. Snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles keurig en volgens afspraak geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Erg klantvriendelijk. Goede service en goede communicatie naar de klant

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goed

Zeer klantvriendelijk en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

In alles correct!!!

Eerlijk, netjes, vriendelijk en een keurige leenauto

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom een zeer goede ervaring.

Goede en plezierige ontvangst toen ik de autosleutels inleverde voor een onderhoudsbeurt, anderhalf uur later voor het eerst een filmpje ontvangen van de monteur die mijn auto bekeek. Hij liet alle kritische punten even zien waar controle op werd uitgevoerd en vertelde waar hij op lette. Bovendien, ik wist dat mijn auto wel wat vies was, kreeg ik als Service van de Zaak een gewassen auto terug. Ja, dat maakt voor mij en ons gezin net het verschil. Het heeft er mee te maken dat ik een tevreden Ford Kuga-rijder ben.

  • Aanbevelen? Ja
8

Nieuwe accu

Helaas was het vrijdag pet. Degene die onze Ford een beurt had gegeven in juni 2025 , had er een andere kenteken ingevuld. De wegenwacht van Ford ingeschakeld maar helaas? Helaas kon de auto niet gemaakt worden i.v.m. de kenteken. Maar gelukkig kwam de monteur van de Ford garage van Sappemeer na een uur en heeft de auto weer aan de loop gekregen. Helaas de hele weekend geen gebruik van de auto. Gelijk maandagmorgen weer actie ondernomen. Martin kwam v/d garage en heeft de accu weer aan de loop gekregen,. Gelukkig gelijk een nieuwe accu erin geplaatst bij de garage na een uur. Kop koffie gehad en ik kon weer verder na dat ik betaald had. Jullie worden bedankt ondanks de kosten en fijne Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service & informatie

Vooraf goed geïnformeerd en prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Primamedewerkers

Prettige ontvangst vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 6 leden

- Smidts Autogroep | Tolbert | 9.5

- Smidts Autogroep | Boerhof Sappemeer | 9.3

- Smidts Autogroep | Auto Bolhuis | 9.2

- Smidts Autogroep | Boerhof Groningen | 9.2

- Smidts Autogroep | Roden | 9.2

- Smidts Autogroep | Assen | 8.9

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.