Jarenlang een betrouwbaar en deskundig bedrijf

Sinds wij Ford rijden is dit het bedrijf waar we met een gerust hart onze auto voor onderhoud naar toe brengen. Geen reden om hiervan af te stappen.(of we moeten een ander merk gaan rijden) Leuk feitje, jullie video over de auto, van binnen naar buiten van achter naar voren!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij pech ben ik gesleept door anwb naar de dealer in Hoogezand Sappemeer. Deze hebben na een dag de probleem opgelost waardoor ik de bis de volgende al kon ophalen! Ben zeer tevreden!

zeer goede contacten

klant vriendelijk, en korte lijnen voor een afspraak. denken in oplossingen voor onze wagenpark.

Ben erg tevreden

Ben erg tevreden,ook over de service zoals een leenauto.

Prima geregeld

Gewoon prima service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het gaat in het algemeen heel goed bij Boerhof.

Goede en deskundige garage

Auto van mijn ouders gebracht ivm onderhoud en apk met daarnaast nog een kapotte buiten spiegel. Snel geregeld en de op gegeven prijs bleek uit eindelijk ook nog lager uit te vallen!

Prima geholpen

Probleem met de accu prima verholpen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goed ontvangen en snel klaar

exact volgens afspraak autoos weer gereed vriendelijke receptie

Zeer tevreden,vriendelijk

Niet netjes

Ik denk dat de (monteur)die hem een beurt heeft gegeven in de camper zijn brood heeft opgegeten, er lagen allemaal kruimels op de vloer, wij zijn woensdag vertrokken bij Veendam hoorden wij een enorme knal onder de camper, erlag niets op weg wij zijn gestopt konden niks vinden ,ik zou graag even de camper op de brug willen hebben om even te zien of er ook schade onder de camper is. Ik wacht op uw reactie. Vriendelijke groet Douwe Lap.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat vervelend om te vernemen dat u geen tevreden ervaring heeft. Zojuist heb ik contact opgenomen met onze service afdeling en ik heb begrepen dat er al onderling contact is geweest. We hopen dat het snel is opgelost en dat uw ervaring met ons weer als prettig wordt ervaren.

Zeer tevreden .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik werd snel en goed geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel afspraak kunnen maken en adequaat afgehandeld

Zoals altijd snel, netjes en professioneel geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service en erg klantvriendelijk en klantgericht.

Auto APK keuring en normaal zit daar geen vervangende auto bij in. Was mijn 1e keer voor APK dus dat wist ik niet maar zonder moeite kreeg ik een vervangende auto mee. Super service!!

ik ben tevreden

ik ben tevreden over werk en de service mbt leen auto maar vond de totaal prijs wat aan hoge kant

Goeie service

Altijd behulpzaam vriendelijk zoeken naar oplossingen. Dat is nauw net wat ik zocht

Een prima bedrijf

Ik ben al jaren klant en dat zou ik niet zijn als Boerhof geen kwaliteit zou leveren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Camper APK gekeurd, een kleine beurt en nieuwe banden, prima verlopen

Mijn ervaring met firma Bolhuis is goed, onze camper is hier al 6 jaar in onderhoud.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon zo doorgaan met de service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service en kwaliteit zoals we gewend zijn van Smidts autobedrijven

Zoals boven beschreven

Efficiënt

Alles te wens

Alles zeer goed gedaan

Het contact is zeer plezier en duidelijk verlopen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Blij met Ford, maar communicatie moet beter

Het valt me te vaak op dat er automatisch handelingen worden uitgevoerd of afspraken worden gepland zonder duidelijke communicatie. Wanneer een klant via de website een onderhoudsbeurt boekt, dienen eventuele afwijkingen hiervan vooraf aan de klant te worden gecommuniceerd, nog voordat de auto wordt gebracht. Tweemaal heb ik een afspraak gemaakt voor een kleine beurt, maar werd er een grote beurt uitgevoerd zonder voorafgaande kennisgeving. Indien jullie van mening zijn dat een andere vorm van onderhoud nodig is, dient dit vooraf aan de klant te worden gecommuniceerd, niet pas op locatie.