Filters

10

Direct en professioneel contact

Tot op heden altijd direct en professioneel verholpen, verhelderding op vragen en flexibel in de planning om onvoorziene problemen te verhelpen, graag kom ik bij boerhof voor onderhoud, APK, reparaties en advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf dat de vooraf gemaakte afspraken nakomt

De APK en bijbehorende beurt volgens afspraak uitgevoerd. Alleen zouden ze bellen als de auto klaar was. Dat bleek achteraf een SMS berichtje te zijn wat ik pas later zag.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

geven goed advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijkheid en betrouwbaar

Zeer duidelijk qua prijs en oplossing gericht. Klantvriendelijkheid is top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en correct behandeld, alles verlopen volgens afspraak

Wij zijn jaren klant geweest bij Hyundai en verschillende auto's van dit merk gereden tot volle tevredenheid. Door toeval echter terechtgekomen bij Ford Bolhuis en rijden nu dus sinds twee jaar in een Ford Kuga en zijn zeer tevreden met deze auto. Wij zochten een goede caravantrekker en dat is deze auto zeer zeker. Binnen de garantieperiode zijn er een paar dingen netjes en kostenloos verholpen. Altijd een vriendelijke medewerker gesproken en afspraak is afspraak. De laatste onderhoudsbeurt viel wat duurder uit dan verwacht maar we werden van te voren hiervan op de hoogte gesteld. Geen verrassingen achteraf en daar houd ik wel van.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Vertrouwd adres voor ondrrhoud

  • Aanbevelen? Ja
4

Nog niet enthousiast

* online formulier ingevuld, verzonden. Kennismaking. Wegwijs maken. Geen reactie. Niet ontvangen. Kan gebeuren * Medewerker wist niet van ANWB arrangement/ korting in relatie tot bovenstaande. Kan gebeuren. * Kaartje in auto. Volgende beurt over 2 jaar of bij + 20.000 km. Ik zie overal (online) dat de volgende beurt is over 2 jaar of bij + 30.000 km is. Beetje vreemd. * Ik zou onderhoudsgeschiedenis moeten kunnen zien in mijn Ford App. Ook volgens een medewerker in Assen. Niet dus. Daarbij zou ik ook graag de registratie van de software update zien n.a.v. de "terugroepactie" afgelopen zomer. * Wat had gekund : even vragen of reclame op achternummerbord aangepast mag worden. Is zonder meer gedaan. * Wat ik jammer vind. Dat bij onderhoud een soort "Ford Assistance" is ingesloten. Nu heb ik dit al jaren bij de ANWB, en beter op ons afgestemd. Ik had liever de keuze gehad. Korting op onderhoud en geen "Ford Assistance". * Het onderhoud zal goed zijn uitgevoerd. Er is dus ruimte voor verbetering.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Lek in koelvloeistof systeem en vakkundig verholpen en kreeg ook nog een leenauto mee. Toppers

  • Aanbevelen? Ja
8

goede servisse

snel helpen ,duidelijk wat er aan de auto mankeert, vriendelijk personeel gewoon top

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Zeer goede monteur Hoef zelf nooit wat regelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen

Snel en netjes geholpen met de apk en grote beurt

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel bijzonder deze reparatie

Vriendelijk, proberen mij gerust te stellen dat het niet aan de Apk keuring lag.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en snel geholpen

Duidelijke afspraken. Mooie gelegenheid om te wachten op de reparatie. Vriendelijk personeel. Prijs zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf, beter dan Wensink Assen

Gewoon top! Als ik zelf een Ford zou kopen, dan bij Smidts in Assen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig en correct behandeld.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
8

keurige afhandeling

klantvriendelijk en korrekt behandeld

  • Aanbevelen? Nee
10

alles volgens de gemmakte afspraak uitgevoerd

uitstekend, goed geïnformeerd over de uitgevoerde werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
2

Er komt maar geen oplossing voor mijn navigatieprobleem

Nu al 9x een afspraak moeten maken. Nog niet opgelost. Al 3/4 jaar geen navigatie gehad en kost me ook veel tijd door auto te brengen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed, snel en correct behandeld

Binnen een week kon ik terecht voor een onderhoudsbeurt van mijn auto, lekker snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal prima.

Goed en prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan tevreden!

Distributie riem, banden, beurt, APK etc. Noodzakelijk, duur maar zeer tevreden met de service van Ford Smidts. Vervangend vervoer aangeboden omdat de auto twee dagen in de garage was. Klant is koning, super zoals men de klant bedient.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zoals altijd

Auto voor beurt gebracht. Prima geregeld allemaal

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij hebben een goede connectie met Boerhof Sappemeer.

Wij zijn zeer tevreden over Boerhof Sappemeer. Onze auto is hier nu 5 jaar in onderhoud. Onderhoud en reparaties worden in goed overleg uitgevoerd. Daarbij wordt U hier niet als een nummer behandeld, maar nog steeds als gewaardeerde klant, van de Ford familie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Snel en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 6 leden

- Smidts Autogroep | Tolbert | 9.5

- Smidts Autogroep | Boerhof Sappemeer | 9.3

- Smidts Autogroep | Auto Bolhuis | 9.2

- Smidts Autogroep | Boerhof Groningen | 9.2

- Smidts Autogroep | Roden | 9.2

- Smidts Autogroep | Assen | 9

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.