Nieuwe buitenspiegel besteld en nog een keer besteld. Uiteindelijk juiste spiegel netjes gemonteerd

Goed gedaan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Positieve indruk van dit bedrijf

Altijd medewerker en klant geweest van Timmerman / Wensink Veendam. Nu min of meer noodgedwongen beland bij Boerhof Sappemeer. Eerste indruk is goed.

Fijne garage

Ik voel me als klant gewaardeerd en gerespecteerd. Er vindt overleg plaats als er zaken buiten de beurt om moeten gebeuren. En fantastisch zo'n filmpje dat je toegestuurd krijgt waarin je auto wordt bekeken en toegelicht wordt wat men constateert.

Goeie service en onderhoud

Weer goed verlopen

07.45 uur auto gebracht. Vervangend vervoer stond klaar. 13.30 uur alweer het sms je dat de auto klaar was. Vervangend vervoer afgedankt weer ingeleverd. En weer naar huis in de eigen auto.

Zoals gewoonlijk altijd netjes

Topklasse

Het is altijd top en goed. Nooit problemen en nooit klachten. Ronald

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat gedaan moest worden met een beurt en Apk is goed uitgevoerd. Ik kan weer met een gerust hart op vakantie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

word altijd snel en super geholpen

wij zijn zeer tevreden met ford boerhof in sappemeer

Zeer goede service

Geweest voor een onderhoudsbeurt, alle benodigde onderdelen in overleg dezelfde dag besteld en geplaatst. vriendelijke service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk. Zijn flexibel en meedenkend, hebben de planning omgegooid omdat ik de auto graag eerder weer terug wilde.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals altijd, gewoon goed en correct en vriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onderhoudsbeurt snel en volgens afspraak

Het onderhoud is volgens afspraak uitgevoerd

Prima maar 1 grote fout

Alles omtrent onderhoud en APK prima, ook vervangende auto goed geregeld en tijdig bericht dat de auto klaar was. Maaaarrrrrr.... een echt hele grote fout. De volgende daag haalde ik mijn kleindochter op mijn zoon en heb haar in het autostoeltje in onze auto naar huis gereden. Thuis aangekomen kwam ik er achter dat het stoeltje helemaal niet vast zat!!!!! Ik heb jullie meteen gebeld. Er werd verteld dat de gordel los moet voor de keuring maar dat het stoeltje vaak op zijn kant wordt gelegd. Dat was nu dus niet gebeurd. Het leek erop dat er niks veranderd was en hij dus gewoon vast zat - maar hij zat der HELEMAAL LOS! Wat er wel niet had kunnen gebeuren!!! Ik hoop dat jullie de monteur hier op hebben aangesproken maar zou ook graag horen dat er vanaf nu een 2-ogen principe wordt gehanteerd want dit mag toch nooit weer gebeuren.

Perfect!!

Zoals altijd perfect!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen aan de balie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tot voor kort zeer goed. Nu veel minder.

Over een te vroeg versleten onderdeel zou met de importeur overlegd worden. Niets meer over gehoord! Tot nu toe alleen maar goede ervaringen; jammer dat het zo loopt. Het gaat niet om grote bedragen, maar dit soort kleine dingen bepaalt het beeld of een dealer en/of importeur het merk echt ondersteund.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nette koffie zithoek waar je kon wachten. Mogelijkheid om auto’s te bekijken. Uitleg wat er aan de auto gedaan is. Goed geregeld allemaal.

Hele goed service

Zeker klantvriendelijk en altijd bereid te helpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

De service die je mag verwachten van een garage.

Ik word goed op de hoogte gehouden. Niets is teveel. Ik voel me er altijd welkom.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ondanks een klein probleem toch snel weer opgelost

• Deskundigheid/Vakmanschap

Was zeer goed ondanks wat vertraging in reparatie.

Keurig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden over de werkwijze, alsmede service van Boerhof Sappemeer.

Zeer tevreden over de werkwijze, alsmede service van Boerhof Sappemeer. Het betreft hier niet alleen de wijze van afspraak maken, maar tevens de wijze van hoe en waarop de jaarlijkse inspectie is uitgevoerd en de de uitleg welke werkzaamheden zijn verricht.