Wou nieuwe Ford Explorer kopen na 2.5 dag wachten nog geen offerte. Gaat hun te goed zeker in 2021.

Afdeling verkoop is a joke. Gelukkig zijn er meer Ford dealers die misschien wel geïnteresseerd zijn om een nieuwe auto te verkopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Bedankt voor uw reactie, welke wij met verbazing hebben gelezen. Wij hebben vorige week uw aanvraag voor een nieuwe Ford Explorer ontvangen. Wij hebben direct via de mail gereageerd en vinden het spijtig dat u deze niet hebt gelezen. Wellicht kunt u eens kijken in uw spam box/ map ongewenst? We hebben helaas enkel uw mailadres, anders hadden we u natuurlijk al gebeld. We komen graag met u in contact, zou u ons willen bellen op nummer: 06-50516176. We vernemen graag van u.

Super behandeld , Pijlsnel geholpen!

Overall een uitstekende garage met deskundig en vriendelijk personeel

Beetje overdreven.

Het filmpje heeft voor mij geen meerwaarde, duurt ook erg lang en wie betaald de tijd van filmen? Ik heb wel erg lang moeten wachten tot de auto klaar was, zag het filmpje en dacht had dat maar niet gedaan dan kon ik sneller weg. Verder ben ik wel tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

heel vriendelijk en deskundig geholpen.

Het euvel aan onze auto is zeer deskundig opgelost en verholpen, ook zeer service gericht naar ons toe, een dikke plus.

Geheel volgens afspraak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al jaren topservice, ga zo door!

Vanaf mijn eerste bezoek jaren geleden tot aan heden alleen maar positief, duimpje omhoog

Klantvriendelijk, correct, vakbekwaam.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Correcte service en prima behandeling, altijd TOP!

Altijd prima service, vertrouwd adres, wij komen hier graag!

Perfecte service!

Perfecte service !

Klantenservice

Ford Boerhof heeft de klant hoog in het vaandel. Enige lijk ben je gewoon een goede relatie en dat voelt goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantgericht en uitstekende service.

De klant is koning bij deze garage. Valt een reparatie duurder uit, dan wordt de klant daar netjes over geïnformeerd. Ik kom al een poosje bij deze garage en heb alleen maar positieve ervaringen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voel me nog steeds geen nummer.

Aanspreekbaar en betrokken. WeL verzoek om zijspiegel vasttezetten niet nagekomen.

Prima service.

Personeel plezierig in omgang. Er is goed overleg mogelijk. Er wordt naar je geluisterd. Garage waar je met een goed gevoel weggaat.

Uitstekende service

Nadat mijn auto vol met boodschappen niet meer wilde starten en daarover contact heb gehad met één van uw medewerkers kwam de monteur binnen een half uur. Auto gestart met behulp van accuboost naar de garage gereden. De monteur reed netjes achter mij aan. Binnen een half uur euvel verholpen en met een nieuwe accu weer huiswaarts gereden! Ondanks dat het zaterdag was ben ik snel en super geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf, en erg vriendelijk personeel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wederom heeft Ford Smidts mij de kwaliteit en service gegeven die ik verwacht. 100 punten!

Afspraak (beurt volgens onderhoudsschema, APK en wielwissel) was online inplanbaar binnen een reële termijn (ruime week). Snelle bevestiging van de afspraak. Bij aanleveren v/d auto wordt al het relevante kort, bondig en grondig doorgenomen. Tussentijds word ik keurig op de hoogte gesteld van de uit te voeren werkzaamheden en zelfs wat ik in de toekomst mag verwachten, halverwege de middag is de auto weer gereed en bij ophalen worden de uitgevoerde werkzaamheden wederom grondig en bondig toegelicht.

alles uitgevoerd volgens afspraak

Alles uitgevoerd volgens afspraak. Zou op de reparatie wachten, maar het duurde de hele dag. Deskundigheid kan ik niet beoordelen. Als ik geen pech krijg zal het goed zijn uitgevoerd.

Uitstekend!

Zoals altijd uitstekend!

Prima service Ga zo door

Prima, goede service

ik ben helemaal tevreden

Ik ben helemaal tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraak op afstand ( via internet) is goed bevallen. Alles klopte.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede communicatie en snel klaar.

gewoon goed!

Alles verlopen zoals afgesproken en er werd meegedacht over een volgende beurt ,bezeer tevreden .