Gewoon prima, met meer dan uitstekende service

Prima service, vriendelijk en klantgericht personeel

Gewoon goed

Service is altijd goed en vlot. Klantvriendelijk en nemen de tijd om alles goed uit te leggen.

Vriendelijk en klantgericht

Alles uitvoeren in overleg met de klant

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aan mijn Ford Fiesta 1.6TDCI heb ik de volgende werkzaamheden laten uitvoeren. Airco laten reinigen en controleren. Navigatiesysteem laten updaten. Distributieriem laten vervangen. De wagen opgehaald en de rekening betaald. Wat jammer is, is dat er geen toelichting op de factuur werd gegeven. Had ergernis kunnen voorkomen achteraf. Tijdens het rijden gebruik gemaakt van de navigatie en wat schetste mijn verbazing? Op de snelweg mag je 130 km/h rijden. Dat wat het eerste punt dat mij irriteerde. Tweede punt dat mij irriteerde, was dat er op de factuur stond dat de waterpomp vervangen was. Een waterpomp en distributieriem kon ik niet aan elkaar koppelen, dus de volgende dag maar even terug naar dealer voor tekst en uitleg. De dealer heeft mij keurig kunnen uitleggen hoe het zat, maar een volgende keer een toelichtiing op een factuur van meer dan €1000,- is een punt van aandacht. Ondanks dit alles , ben zeer tevreden over de service van deze dealer en zal ik zeker gebruik blijven maken van de diensten.

Prima garage.

Vriendelijk en correct , goede uitleg . Niks op aan te merken.

Klantvriendelijk en professionele medewerkers

Een zeer goede ervaring in Sappemeer als in Groningen! Gaven advies op maat, en zeer accuraat!

Ik vond het goed

De dienstverlening was goed. Ik hoefde alleen 3 uurtjes te wachten met goed leesplezier en koffie. Na afloop legde de medewerkster uit wat de monteur gerepareerd had.

Waarmaken van verwachtingen!

Ik had een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt voor onze Fiesta. Vooraf werd duidelijk verteld hoe lang het zou duren. Dit klopte en er werd mij duidelijk verteld wat er gedaan was en kreeg ik er ook pech service bij, wat natuurlijk nooit gebruikt gaat worden, wij rijden wel in een Ford natuurlijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede vaklui, zowel in als buiten de garage

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

Correct

Duidelijke uitleg

• Deskundigheid/Vakmanschap

De auto is opgehaald en gebracht.

Net als altijd, prima.

Vriendelijke mensen en ik vertrouw helemaal op de monteurs, want het is altijd goed.

Zeer tevreden.

uiteindelijk prima geregeld door boerhof dat we langer vervangend vervoer kregen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit is service van het oude stempel. Top.

Ingewikkelde motorstoring van mijn Nugget opgelost door vakbekwame monteur die blijft kijken en denken. En dan ook nog een universeel vervangingsonderdeel voor een derde van de prijs monteren. Ford Boerhof Groningen wil tevreden klanten. Top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

A jarenlang klant en naar tevredenheid. Helpen direct en denken mee. Top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en vriendelijk personeel

Duidelijke voorlichting over de te verwachten kosten. Telefonisch goed bereikbaar Vriendelijke benadering door het (balie-)personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend, alles zoals gepland.

Positieve ervaring, keurig de onderhoudsbeurt gehad zonder gedoe. Prima leenauto meegekregen, alles conform afspraak. Dus: gewoon perfect!

Top service

Zonder afspraak kon mijn storing direct opgelost worden tijdens een kop koffie. Een dikke pluim voor de medewerkers!

goede service

Altijd een goede service. Ook denken ze mee aan de kosten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verwachtingen worden telkens overtroffen!

Zeker door het vakmanschap van de monteurs, en niet te vergeten het ontvangst van R&R ( Roel en Ramona) voor al u ford zaken aan de balie.

Goede service, correct

Toppers

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel prettig en klant gericht

Vriendelijk, klant gericht

Goed.