Super service!

Ik was erg blij met de ophaal en breng service van jullie! Alles was keurig geregeld. Zelf meekijken met de monteur via een filmpje was ook prettig. Grote beurt APK en een schone auto terug!!! Heel fijn!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijke en stipte service.

Net als vorig jaar ontving ik op de dag van de onderhoudsbeurt een korte film, waarin rustig en duidelijk werd uitgelegd wat de stand van zaken was van mijn auto. Heel verhelderend allemaal!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, je wordt snel geholpen, personeel is vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Graag tot een volgende keer.

Geheel tevreden, afspraak = afspraak, prettige contacten

Een betrekkelijk kleine bumperschade werd op afspraak hersteld, was snel klaar en er werd uitstekend over gecommuniceerd. En zo hoort het ook.

Prima!

Nvt

niet goed

te dure en slechte communicatie

• Would you recommend us? No

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het vervelend dat er miscommunicatie is ontstaan doordat we een foutief adres hadden gekregen voor de gratis haal en breng service. We zien u graag een volgende keer weer, zodat u dan een betere ervaring bij ons kunt opdoen.

Het ging allemaal prima

Iedere keer wanneer ik in de garage kom word ik vlot en deskundig geholpen.

Hoogezand Boerhof zeer positief

Bij Boerhof Hoogezand wordt je nog als klant behandeld en vragen beantwoord Zeer positieve ervaringen daar En Roel .... zo doorgaan met de club in Hoogezand-Sappemeer Echt top !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals altijd ben ik heel tevreden.

Van afspraak maken tot auto weer ophalen, alles is perfect geregeld. Ik vind het heel jammer dat de nieuwe Kuga een 3 cilinder is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en prettige sfeer

De Ford garage in Tolbert is een prima garage, de auto wordt hier vakkundig onderhouden. Er heerst een prettige sfeer, ik kom er met een glimlach vandaan en stap in een gewassen auto.

Geweldige service

Mijn Ford pas app werkte niet meer. Toen ik de auto ophaalde van mijn beurt, kon men mij niet helpen. Later kwam een verkoopmedewerker bij mij thuis langs en hij heeft ervoor gezorgd dat de app het weer doet. Topservice!

Als altijd, perfect!

Uitermate tevreden

tevreden

tevreden

Slechte communicatie

Zeer tevreden over de reparatie, maar communicatie was dit keer erg slecht. - Kwam voor APK en standaard stond op het formulier een kleine beurt: Werd zonder enige communicatie overgezet naar een grote beurt. - Hierdoor erg lang gewacht met 2 kleine kinderen (1,5 uur stond op de planning, bijna 1 uur 50 min gewacht). Er dus vanuitgaande dat ik alleen voor de APK hoefde te wachten... - Na 1 uur 50 min, eindelijk naar de auto: Ligt mijn kinderstoel helemaal overhoop achterin de auto. Dus kon ik eerst deze helemaal installeren voordat ik de kids in de auto kon doen. Tip voor de volgende keer: - Er is mij keurig gevraagd waarvoor ik kwam. Als dit anders blijkt te zijn dan graag in overleg. - Indien er iets uit de auto moet wat normaliter vast zit en dit wordt NIET terug geplaatst, graag melden en/of hulp aanbieden om dit terug te zetten. Kwa onderhoud heb ik niets te klagen. Auto deed het weer goed, ik had een verzoek een strip terug te zetten, netjes gedaan zonder kosten. Dus dat was al met al prima. Communicatie: Niet best. Nog 1 dingetje: De bougies waren wel erg duur. bijna 22€ per stuk excl. btw (en excl. plaatsen)? Beetje teveel van het goede.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We vinden het spijtig om te vernemen dat de communicatie dit keer niet helemaal optimaal was. We denken graag mee met onze klanten en bekijken de historie om te zien welk onderhoud uw auto nodig heeft. Dit hadden we uiteraard moeten communiceren van te voren, onze excuses hiervoor. Daarnaast moet ivm de APK de gordels gecontroleerd worden en moeten kinderstoeltjes daardoor verwijderd worden. Met betrekking tot veiligheid plaatsen wij de kinderstoeltjes niet zelf terug en leggen we ze juist duidelijk terug op de achterbak, zodat u direct kunt zien dat ze niet vastzitten. We hebben uw ervaring intern besproken en in onze werkwijze aangepast dat we dit voortaan altijd bij de receptie gaan vermelden. We zullen er voor zorgen dat u de volgende keer weer helemaal tevreden bent over ons en tevens hulp bieden bij het terug plaatsen van de kinderstoeltjes. Graag tot een volgende keer.

Voel me gehoord.

Kleine beurt, goed luisterend oor, pruma werk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Grote beurt is slordig gedaan

Bij de grote beurt is men slordig te werk gegaan. Het ventilatiesysteem gaf een pieptoon. Na een telefoontje naar de garage teruggegaan (70km). Bij de receptie het uitgelegd en zij gaven aan dat dit waarschijnlijk niet door de beurt kwam. Bij nakijken bleek de klep van het ventilatiefilter niet vast gemaakt bij de beurt. Geen sorry kon eraf. Wij vragen ons af wat er nog meer slordig gedaan is.

Goed en vriendelijk geholpen

vakbekwaam en vriendelijk

Locatie Sappemeer is top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor de hoge beoordeling. Graag tot een volgende keer!

zeer tevreden

zeer te vreden

Zo als altijd prima !

Alles volgens afspraak goed geregeld ,prima leenauto ,goed en deskundige medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede voorlichting over het vervolg van nieuwe banden en remblokken. Mijn wensen betreffende de elektronica zijn goed uitgezocht en prima uitgelegd.

Goede garage.

Auto voor APK en nodige onderhoudsbeurt. Alles naar wens. Prima te woord gestaan door dhr de Vries en Maris.

Conform afspraak

Keurig