Ik ben erg tevreden over deze praktijk. Ze weaken netjes, op tijd,legt behandelingen duidelijk unit en voert Zijn werk vakkundig uit.
Ik kom van andere tandarts af.
Goed, niets op aan te merken
Uiterst kundig geholpen. Zeer vriendelijk en duidelijk vakkundig. Erg prettig om hier terecht te kunnen.
Wordt goed en netjes behandeld.
In de 20 jaar dat ik in Nederland woon, heb ik verschillende tandartsen gehad, zowel in Rotterdam als in Nijmegen. Maar Joshua is echt buitengewoon goed: vriendelijk, kundig, rustig en duidelijk in zijn communicatie. Vooral voor iemand zoals ik, die niet graag naar de tandarts gaat, maakt dat een enorm verschil. Ook mijn mondhygiënisten, eerst Hanneke en nu Fleur, zijn fantastisch. Ze zijn geduldig, luisteren altijd goed naar mij en weten mij, ondanks dat ik een moeilijke en angstige patiënt ben, steeds met een glimlach, geduld en zachte handen te helpen. Dankzij jullie blijft mijn gebit goed verzorgd en durf ik toch steeds weer terug te komen. Ik ga jullie allemaal missen! ;)
Zie boven
Mijn ervaring is heel goed, met de diverse behandelaars
Ik ben als de dood voor de tandarts, deze praktijk helpt mij enorm in het begrijpen en helpen zodat ik gewoon blijf komen.
Rustige tandarts maar wat mij betreft mag hij wel meer vertellen waarmee hij bezig is. Noot: ik wens geen verdere enquetes meer te ontvangen, zou er haast een dagtaak aan hebben.
Mijn ervaring beperkt zich tot de controles en daar heb ik geen klachten over. Vandaar het hoge cijfer. Groet
Alles is heel goed gegaan, bedankt voor uw geduld en hulp met mijn dochtertje.
Heb zelden klachten. Kom in de praktijk en dan is een halfjaarlijkse controle en gebitsreiniging voldoene.
Mijn tandarts neemt even tijd om te adviseren. Ook fijn dat we een vaste tandarts hebben, dit geeft vertrouwen en bouwt een goede relatie op.
Ben zeer tevreden over deze praktijk. Jammer dat ik niet 10 jaar eerder wist dat er zo'n goede en kundige tandarts in Helmond zit. Echt een aanrader!!!
Goed geholpen. Tandarts stelde zelf voor het boren uit te stellen en was oprecht betrokken bij mijn "problemen". Preventie specialiste was erg aardig en geduldig
Goed, vriendelijk, kon snel terecht
Mijn ervaring is goed.
Vriendelijk en kundige service! Goed netwerk ivm doorverwijzing. Ben zeer tevreden.
Super fijn hoe ze je behandelen
Wat een lieve vakmensen Jeroen Liebregts en zijn assistente Wendy. Erg klantvriendelijk, zeer kundig, super snel en efficient, leggen alles kort en duidelijk uit, denken in mogelijkheden en kansen. Mijn implantaten geheel pijnloos door hen naar alle tevredenheid laten plaatsen!! Van mij voor beiden echt een hele dikke 10!!!
Een nare behandeling gehad, verder altijd alles goed gegaan.
Prima praktijk met oog voor klant, goede ervaring
Ik ben verhuisd naar Valkenswaard maar blijf gewoon bij mijn tandarts in Brouwhuis Helmond!
Zeer vriendelijke tandarts die me helpt ook de assistentes zijn altijd prima. De mondhygiëniste is ook prima en levert goed werk. Het enigste nadeel is dat als je een rolstoel zit de toegangsdeur niet automatisch open gaat of dat je op een knop kan drukken dat hij uit zichzelf opengaat. Dit zou de toegankelijkheid aanzienlijk verbeteren.
- Tandartspraktijk Uden Zuid | 9.7
- Centrum Bijzondere Tandheelkunde Midden-Brabant | 9.7
- DuTand en/of KIES voor mondzorg onder narcose | 9.5
- Praktijk voor Parodontologie en Implantologie Breda | 9.5
- Tandheelkunde Broeklanden | 9.5
- Tandartsenpraktijk Steenbergen Oss | 9.4
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.