Mijn ervaring met deze praktijk is teleurstellend. Ik heb vaak het gevoel dat er onnodig extra behandelingen worden aangeraden om meer omzet te genereren. Daarnaast vind ik de facturering niet transparant; er worden kosten in rekening gebracht op manieren die niet altijd duidelijk of incorrect zijn. Hierdoor heb ik onvoldoende vertrouwen dat ik alleen betaal voor zorg die daadwerkelijk nodig is.
Top
Ik ben al een paar jaren patient bij Tandartsenpraktijk Zalmhaven. Ik had altijd het juiste klik. Ik word behandeld vaker door Dr. Ash als tandarts en Dr Maria asl mondhygiënist. Ik beveel hun aan.
De mondhygiëniste heeft mijn tanden en tandvlees met veel aandacht en grondig behandeld.
Ik vindt ze geweldig en super lief
Fijne tandarts stelt je op je gemak
alles prima
vlot, kundig, zonder gedoe. Jammer dat er geen goede mondhygiënist bij is. Anders alles in 1 hand, wel zo efficiënt. Graag emailadres corrigeren!!!! [email protected] dat is het goede
Prima behandeling
*
Er wordt goed gecontroleerd, maar niet al te snel behandeld, fijn!
Altijd goeie ontvangst vakkundige mensen. Gewoon TOP
Na aanmelding namen ze heel snel contact. Locatie en praktijk heel netjes. Het was het eerste bezoek van m’n dochtertje en ondanks dat m’n dochtertje haar tanden niet wilde laten zien, namen ze echt de tijd en waren ze heel lief voor haar.
Je voelt je gelijk op je gemak , lieve deskundige mensen echt top
Ik heb zelf heel veel angst om naar de tandarts te gaan, maar eindelijk deze tandarts gevonden. Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en doen rustig aan als het moet. Ik ben heel tevreden!
4/5 bezoeken bij steeds andere tandarts: prima (kundig, vriendelijk, geruststellend, luisterend naar wensen) 1/5 tandartsbezoek: overdreven preventief advies aan patient op hoge leeftijd 3/3 bezoeken bij steeds andere mondhygienist: kundig, geduldig, vriendelijk
altijd - bijna - prettig om daar te zijn. Het voelt prettig en welkom aan. personeel is goed en vriendelijk en als je spoedjes heb, proberen ze je meteen zsm te helpen. aanrader
Fijne sfeer
Goed behandeld
geweldig
Zeer tevreden ook al werkte de anesthesie niet goed.
Na een nare ervaring met een tandarts vertelde een vriendin over ‘de lieve tandarts’ Ik kon direct bij jullie komen. Intake en behandeling erg fijn. Het betreft een Iraanse tandarts en het team om hem heen. In Een woord: geweldig. ! Pijn control en communicatie heel goed en ook heel mooi werk geleverd omdat deze tandarts veel aandacht besteedt aan goede afwerking, het polijsten. Dank jullie wel. Tip ; lauw water gebruiken
Goede tandarts stelt je op je gemak en de assistenten ook
I am very happy with the whole service - from the reception to the treatment. Thank you!
Having relocated from Sydney Australia I was a little nervious about finding a new dental service, however the team are fantastic, great service and have made me feel so welcome.
Westerstraat 31
3016 DG Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.