Onderdeel van DTG B.V.

Partners

In een bruisende markt is er behoefte aan samenwerking. Wij begrijpen als geen ander uw situatie en marktomstandigheden. Met ons partner-netwerk kunnen wij u de beste begeleiding en oplossingen bieden. In veel gevallen heeft u zelfs een streepje bij ons voor omdat wij met uw brancheorganisatie afspraken hebben gemaakt. Het leveren van toegevoegde waarde is ons uitgangspunt. Bent u niet op enigerlei wijze ‘verbonden’ met een van onderstaande partners. Géén probleem, niet alle samenwerkingen zijn opgenomen in deze lijst. Informeer naar uw specifieke situatie. Aanmelden!

Bovag

Klantenvertellen heeft samen met BOVAG in 2009 een speciaal reviewsysteem ontwikkeld voor mobiliteitsretail en uitgerold. Om nog sneller te ontwikkelen heeft BOVAG in 2013 de exploitatie en eigendom volledig ondergebracht bij Klantenvertellen om haar leden en sinds 2013 ook niet leden te helpen haar online reputatie te managen. Inmiddels is klantenvertellen binnen mobiliteitsretail marktleider met 3.500 actieve gebruikers.

Thuiswinkel Waarborg

In 2013 is er voor Thuiswinkel.org een eigen reviewsysteem ontwikkelt op het platform KiyOh voor alle aangesloten leden. KiyOh is marktleider in de webwinkelbranche. Met de ruim 2.000 Thuiswinkel.org leden is er een nog steviger fundament gelegd voor de toekomst.

Autoscout 24

Sinds 2012 heeft Klantenvertellen een samenwerking met de grootste automotive portal, waar de reviews van Klantenvertellen worden getoond bij de advertenties van autobedrijven.

Autokopen

Op Autokopen.nl staat het aanbod betrouwbare occasions en nieuwe auto's van BOVAG autobedrijven én officiële merkdealers. Sinds 2012 worden de bedrijfsgegevens en advertenties van onze klanten verrijkt met de reviews van Klantenvertellen. Door de reviews van Klantenvertellen wordt de kwaliteit van het aanbod op Autokopen.nl nogmaals onderstreept.

Google

Klantenvertellen is Official Google Partner voor Seller Ratings. Dit zijn de bekende gele sterren in Google Adwords. Elke klant van Klantenvertellen heeft de mogelijkheid om de Klantenvertellen beoordelingen in hun Adwords advertentie te tonen.

Erkende verhuizers

Klantenvertellen heeft in samenwerking met De branche organisatie voor Erkende verhuizers een mantelovereenkomst gesloten voor alle aangesloten verhuizers. Ook worden alle klantbeoordelingen getoond op de website; www.erkendeverhuizers.nl.

Recron

Klantenvertellen heeft met de Brancheorganisatie voor recreatieondernemers, RECRON een mantelovereenkomst gesloten voor haar leden. Deze kunnen tegen gereduceerd tarief gebruik maken van Klantenvertellen en de speciale vertrouwenwekkende RECRON-widget op hun website plaatsen.

Euretco

Euretco heeft een mantelovereenkomst op ondernemersniveau gesloten met Klantenvertellen en ook op winkelformuleniveau. Inmiddels zijn meerdere zelfstandige ondernemers en zijn de winkelformules (Vivante en Binnen) gestart met Klantenvertellen.

KNMT

De Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT) is de beroepsorganisatie van tandartsen, orthodontisten en kaakchirurgen in Nederland.

NUVO

Steeds vaker zetten ondernemers online klantenreviews in als marketinginstrument. NUVO-leden kunnen nu gratis beschikken over zo'n reviewsysteem, gekoppeld aan het NUVO Keurmerk.

Gebra
VACO

Vereniging VACO is de bedrijfstakorganisatie voor de banden- en wielenbranche in Nederland. Zij behartigt de belangen van honderden banden- en wielenbedrijven uit de gehele bedrijfskolom. Ruim 760 bedrijven uit de Nederlandse banden- en wielenbranche (circa 90%) zijn aangesloten bij Vereniging VACO. Deze bedrijven zijn VACO Erkend. In de totale branche zijn ongeveer 10.000 mensen werkzaam. Alle bedrijven aangesloten bij VACO hebben de mogelijkheid tegen gereduceerd tarief gebruik te maken van Klantenvertellen.nl. Voor alle leden is een speciale VACO widget ontworpen welke voor meer vertrouwen zorgt.

Bouwnu

Bouwnu is de onafhankelijke vergelijkingswebsite voor de nieuwbouw of verbouw van een woning. Op basis van duizenden reviews en informatie over bedrijven helpt Bouwnu je bij het vinden van een goede aannemer voor je bouwproject. Daarnaast geeft Bouwnu antwoord op belangrijke vragen over bouwen en verbouwen. Stichting Klantgericht Bouwen (SKB) is de initiatiefnemer van Bouwnu. SKB is een stichting zonder winstoogmerk met ruim 15 jaar ervaring op het gebied van klanttevredenheidsonderzoeken onder kopers. Bouwnu werkt samen met Klantenvertellen en wordt gesteund door het Ministerie van Binnenlandse Zaken, Bouwend Nederland, Bouwend Nederland vakgroep GBO, BouwGarant, SWK, Woningborg, NVB Bouw en Bewuste Bouwers.

Edubookers

Edubookers is het nr. 1 boekingsplatform waarop je trainingen en opleidingen kan zoeken en direct kan boeken. Edubookers biedt meer dan 10.000 trainingen aan van ruim 700 van de beste opleiders in Nederland.

krt

KRT is de schakel tussen deskundige mondzorgprofessionals en tevreden patiënten. KRT registreert tandartsen die aan de normen voor deskundigheidsbevordering en kwaliteit voldoen en slaat een brug tussen opleiders en tandartsen. De KRT heeft de applicatie Patientenvertellen geaccrediteerd.

Vendit

Vendit is een softwareproducent die zich sinds 1986 richt op de automatisering van retail, groothandel en franchise- en inkooporganisaties. Inmiddels is Vendit, met haar softwaresysteem, uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende producenten en leveranciers van automatiseringsoplossingen, met meer dan 10.000 gebruikers in meer dan veertig branches. De focus van Vendit ligt niet alleen bij goede software die voorziet in de belangrijkste functies en dagelijkse behoeften van de gebruiker, maar ook bij software die stabiel en eenvoudig in het gebruik is.

Daarnaast is Vendit deelnemer van de Stichting Betrouwbare Afrekensystemen en drager van het Keurmerk Betrouwbaar Afrekensysteem. Het keurmerk garandeert een gesloten kassasysteem. Deze techniek voorkomt misbruik en beschermt de retailer tegen ongewenste wijzigingen in de gegevens.

Kijk voor meer informatie over Vendit op www.vendit.nl.

Channable

Channable is een online tool waarmee je jouw datafeed(s) kunt beheren, optimaliseren en exporteren naar ieder gewenst kanaal. Zo kan er een datafeed gegenereerd worden voor Kiyoh, maar ook voor vergelijkingssites, marktplaatsen of affiliate platforms wereldwijd. Al vanaf 19 euro per maand kun je aan de slag gaan met Channable, waarbij geen extra kosten gerekend worden. Verder is alles maandelijks opzegbaar en biedt Channable zelfs diverse mogelijkheden indien er geen datafeed beschikbaar is. Vind hier meer informatie.

vanbrug

Klantenvertellen heeft voor haar grote groep notarissen een automatische koppeling gelegd met de marktleider binnen het notariaat voor CRM- softwareapplicaties.

Vakgarage

Vakgarage staat voor kwaliteit en betaalbaar autorijden en is de enige écht onafhankelijke full-service garageformule in Nederland. Met een landelijke dekking is de klant verzekerd van een Vakgarage bij hun in de buurt. Een uitgebreid netwerk dat zich inzet voor de wensen van de klant in alle facetten van mobiliteit, waaronder bijvoorbeeld Private Lease. De klantenbeoordelingen van Klantenvertellen worden op elke Vakgarage website getoond.

Resellers

Resellers

Klantenvertellen heeft met veel online marketingbureaus een samenwerking of partnership. Deze bureaus zijn overtuigd van de goede werking van de reviewsystemen die Klantenvertellen aanbiedt.

Daarnaast vertrouwen zij klanten graag toe aan de goede support en het advies die de Klantenvertellen Review Adviseurs geven om reviews op de juiste manier in te zetten. Wij geven klanten niet alleen een inlog voor een systeem, maar gaan veel verder door middel van een uitgebreide support.

Klantenvertellen is in Nederland marktleider op het gebied van klantbeoordelingssystemen en is actief onder de labels Klantenvertellen, KiyOh en Patiëntenvertellen. Bent u een online marketing bureau? Neem dan contact met ons op om ook een reseller te worden. Bel 013-700 9709 of e-mail naar info@klantenvertellen.nl. Wij informeren u graag over de mogelijkheden die wij voor resellers bieden. Hieronder staan enkele bedrijven die als reseller met één of meerdere labels van ons samenwerken.

Online Marketing bureau HV Media
is gevestigd in het Brabantse Veen en richt zich met name op het (klein) MKB. HV Media is een van de online marketing bureaus die aan het online succes van klanten werkt zonder contracten en zo maximaal transparant en effectief bij draagt aan de vindbaarheid van de klanten. HV Media is een klein SEO bureau en heeft dus altijd korte lijntjes en een vast contactpersoon. Daarnaast biedt HV Media een KlantenVertellen Plugin, waarin zij ook de complete XML installatie verzorgen. Dit zodat de klanten ook hun klantbeoordelingen terug kunnen zien in de organische zoekresultaten van Google.

Divide is een full service e-commerce bureau met ruim 30 professionals welke de technische en commerciële kennis en expertise in huis hebben om klanten te adviseren in hun online activiteiten met als doel het realiseren van rendement.

csolutions 183x133
Van concept tot conversie; c)solutions is dé partner bij het realiseren van online succes. Hier vind je techniek, online marketing en design onder één dak. Met de juiste mix helpen we organisaties bij het neerzetten van een succesvolle online strategie. Op naar de realisatie van jouw digitale doelstellingen om zo het maximale uit je website of webshop te halen!

Webcolors is dé specialist als het gaat om complexe webapplicaties, zowel voor on- als offline databases. Een online-koppeling aan uw bestaande CRM of volledig CMS-systeem op maat? Vanaf het eerste idee vertalen we uw wensen moeiteloos naar concreet resultaat. Ook het uiteindelijke beheer kunt u met een gerust hart aan ons overlaten.

Weppster: We streven naar websites die toegankelijk zijn voor iedereen en op ieder platform. Daarom bouwen we tegenwoordig voornamelijk nog Responsive Websites die zich aanpassen aan het apparaat waarop de website of webshop wordt bekeken, dus ook tablets en mobiele telefoons! Door onze brede vakkennis en nauwe samenwerking met diverse partners kunnen we een totaaloplossing bieden voor online media, van concept tot website, inclusief vormgeving, webdesign, interactieve modules en online marketing.

AdBlendr is een Full Service Digital Marketing Bureau en biedt online marketing oplossingen voor bedrijven zoals SEO, SEA, CRO, Strategie & Social Media adverteren. Alle specialisten zijn Google Certified Marketeers en we hebben ruim 10 jaar ervaring in online marketing. We hebben inmiddels vele bedrijven helpen groeien met onze online marketing strategieën, online marketing tactieken en onze eigen marketing tools.

Tien jaar geleden is De Nieuwe Zaak ontstaan vanuit de vurige passie om toonaangevende e-commerce projecten te gaan doen. Sindsdien hebben we ons volledig gespecialiseerd in webshop projecten en zijn we dankzij onze no-nonsense en resultaatgerichte werkwijze uitgegroeid tot toonaangevend e-commerce bureau in Nederland.

PauwR is een online marketing- en mediabureau. Voor bedrijven, overheden en non-profitinstellingen halen we het maximale rendement uit online advertising. Dat doen we snel, met kwalitatief hoogstaande campagnes en volledig transparant.

De Online Boswachters zijn Mike van Hoenselaar en Anne Jan Roeleveld. Zij helpen u graag bij het bedenken, ontwerpen, realiseren en verbeteren van uw aanwezigheid op internet om uw doelgroep beter te laten converteren tot klanten en uiteindelijk ambassadeurs van uw product, dienst of bedrijf te laten zijn.

Pure Minds: Resultaten staan bij ons centraal. Ons doel is om organisaties vooruit te helpen in hun online marketing activiteiten. Op basis van deze gedachte hanteren wij een eigen aanpak bij al onze opdrachten.

MaxiCMS is een Content Management Systeem (CMS). Met MaxiCMS kan de eigenaar van de website de inhoud zelf aanpassen. Hiervoor is geen kennis van websites nodig. De pagina's kan je eenvoudig bewerken: je gaat gewoon naar de website, zoals elke bezoeker. Je logt in op het CMS en je ziet wat extra knopjes om bijvoorbeeld de pagina te bewerken.

AdResults BV is het full service strategisch online marketing bureau dat haar dienstverlening heeft afgestemd op de top-500 adverteerders in de Benelux. Ons doel is om de beste resultaten uit de online marketing campagnes van onze klanten te halen. Alles draait om tevreden en enthousiaste klanten, want daar worden wij ook enthousiast van! AdResults staat voor “Advertising Results”. Onze kennis, expertise en betrokkenheid willen wij terug laten komen in de resultaten van onze klanten.

Search Result: Om maar direct met de deur in huis te vallen, we worden nogal eens omschreven als vakidioten. In de goede zin van het woord. Als sterk datagedreven performancemarketingclub, die gelooft in een open keuken waar opdrachtgevers en samenwerkende andere bureaus altijd welkom zijn.

CopperIM Tagline zwart RGB

Copper IM is een gedreven online marketing bureau en helpt organisaties internet in te zetten als effectief marketinginstrument. Het gekwalificeerde team van online specialisten staat altijd klaar om te helpen. Van SEO-advies tot aan meten en analyseren en van conversie optimalisatie tot aan internet marketing trainingen. Samen met de klant bouwen we aan een duurzame relatie en helpen we doelen te realiseren.

Clickvalue: Het "Blijvend verhogen van omzet en rendement uit het online kanaal" staat centraal binnen de samenwerking met onze klanten.
Hierbij staan de volgende drie uitgangspunten centraal:
Voorkeur voor Performance Based
Duurzaam partnerschap
Kennisdelend en –overdragend

Happy Idiots is een full service online marketing bureau. Bij ons werken alleen mensen die écht gek zijn van online effect. Onze specialisten werken iedere dag vanuit de kantoren in Eindhoven en Amsterdam voor een uitgebreid en divers klantenbestand.

Met de juiste content, en die mag best commercieel zijn, vind en bind je klanten. En om ze nog beter vast te houden zitten we ook tot onze oren in customer loyalty. Loyale klanten kopen meer en vaker, dat is geen geheim.

Wij van Luiken Karstens verkopen niet snel ‘nee’ en daarom doen we nog veel meer op het gebied van customer media, maar we doen dus vooral veel content marketing & loyaliteitscommunicatie.

2Bfound is van origine specialist op het gebied van zoekmachine marketing, ofwel het online vindbaar maken van uw website in de zoekmachines. Onze diensten zijn in de loop van de tijd uitgebreid met o.a. email marketing, het ontwikkelen van websites en webshops en andere online marketing georiënteerde activiteiten. Onze klanten bevinden zich met name in het MKB, waaraan wij altijd oplossingen op maat aanbieden. Bekijk de pagina referenties eens als u meer wilt weten over onze dienstverlening.

Veconet
 is er voor de ondernemer met ambitie die meer wil bereiken en klaar is om de volgende stap te zetten. Vanuit onze passie om een organisatie professioneel op de kaart te zetten gaan wij actief aan de slag. Wij bereiken het beste resultaat door onze expertise van reclame en internet strategisch in te zetten. Van Veconet mag een ondernemer meer verwachten dan alleen een mooie huisstijl of vernieuwende website. Onze doordachte, resultaatgerichte aanpak maakt het verschil. Zowel op korte als op lange termijn. Bent u klaar voor de volgende stap?

Positie1
: Wij worden enorm blij als we zien dat onze inspanningen leiden tot aantoonbare resultaten voor onze relaties. Als blijkt dat een klant van ons al na een paar weken meer bezoekers trekt en vervolgens meer omzet gaat draaien, hangen wij de slingers op en halen we gebak!

wwwwww
Wedecom
: Vanuit Bunschoten-Spakenburg werken wij met veel passie aan online toepassingen voor klanten.
Van het bouwen van een website, het onderhoud ervan, tot aan het online op de kaart zetten van onze klanten. Tevreden klanten; daar gaan we voor!

wvfedv
Webelephant
: Wij vinden online zaken doen belangrijk, u ook? Onze passie ligt op het gebied van E-Commerce & Online marketing. Webshops ontwikkelen, traffic genereren en conversie optimalisatie: daar zijn wij goed in.

2015 12 24Bratpack

Bratpack Internetdiensten: Of u nu een professionele website nodig heeft, eindelijk goed gevonden wilt worden in Google of als u als fondsenwerver het maximale uit Google Grants wilt halen: bij Bratpack bent u al sinds 2002 aan het goede adres. Met onze persoonlijke, praktische en betaalbare werkwijze bent u verzekerd van een goed eindresultaat dat past binnen uw budget!

Two Step is zoekmachine optimalisatie expert & consultancy partner voor internet marketing bureau’s en marketing afdelingen. Vanuit diepteanalyse adviseren we verbeteringen aan uw website. We beoordelen en sturen websiteprofielen, helpen bij social media en richten al uw Google tools in ten einde kwaliteit en ranking te verbeteren. Two Step is tevens gespecialiseerd in het voorkomen en oplossen van penalty’s.

Internetbureau Speak: Jouw fullservice partner voor resultaatgerichte digitale oplossingen. Met meer dan 750 (inter)nationale klanten sinds 2001 heeft Speak de kennis en ervaring in huis om samen met jou organisatie te groeien. Of het nu gaat om websites, webshops, online marketing, narrowcasting, software ontwikkeling of apps.

2015 12 22friks logo large

Fiks Web & Marketing bedenkt, ontwerpt en ontwikkeld.
Vanuit ons prachtige pakhuis in het centrum van Leeuwarden bouwen we websites en voeren we strategische en succesvolle marketing campagnes voor onze klanten. En dit doen we goed.
Wij werken graag samen met inspirerende bedrijven en personen, die echt geloven waar ze voor staan.

Lead Today
is een online marketingbureau gericht op resultaat. De online branche innoveert continu, nieuwe ontwikkelingen volgen elkaar in een hoog tempo op. Het is daarom belangrijk dat je flexibel bent en snel kunt schakelen met je online marketingkanalen.

NextChapter wordt door de markt gezien als “een nieuw hoofdstuk in webshop software”. NextChapter is omnichannel commerce en benut de kracht van SaaS, maar met behoud van flexibiliteit. Dit leidt tot lagere kosten, snellere time-to-market, maximale veiligheid en topkwaliteit. Ontwikkeld voor het midden- en hoogsegment van de markt. NextChapter is voor (r)etailers die een stap verder willen.

Evoworks is een online marketing bureau dat zich specialiseert in e-commerce marketing. Ons team van 14 enthousiaste professionals gaat graag met u de uitdaging aan om maximaal rendement uit uw webshop te halen. Bij ons staat het rendement altijd centraal: zoveel mogelijk omzet met zo laag mogelijke kosten. Met meer dan 10 jaar ervaring en grote kennis van alle online marketinggebieden, maken wij nagenoeg van iedere webshop marktleider. Het motto van Evoworks is om de beste dienstverlening in e-commerce marketing te bieden aan onze opdrachtgevers.

FireMultimedia maakt professionele websites en webshops. Voor webshops maakt FireMultimedia gebruik van het meest populaire e-commercesysteem Magento. Met meer dan 8 jaar ervaring in Magento beheerst FireMultimedia dit pakket als geen ander. Ook voor snelle en betrouwbare hosting van uw (bestaande) Magento webshop kunt u bij FireMultimedia terecht.

CaseMarketing logo

CaseMarketing
is een internet marketing bureau uit Druten, dat klanten in het MKB helpt om meer resultaat te behalen met internet. Dit doen wij door het inzetten van sterke, conversiegerichte Google Adwords campagnes (SEA) en zoekmachine optimalisatie (SEO). Wilt u een keer koffie drinken? Leuk! Vraag een gratis kennismakingsgesprek aan en wie weet zet u binnenkort de volgende stap in uw online succes!

Sprite 2016 Logo

Sprite IT Managed Services BV: Als creatief en gedreven full service online marketingbureau en IT specialist bedenken, creëren en realiseren wij maatwerk IT- en online oplossingen. We kijken ook graag verder dan de standaard oplossingen, maar zijn de beste in het roeien met de riemen die we aangereikt krijgen. Met een flinke hoop kennis, ervaring en creativiteit leveren wij uitsluitend kwaliteit en bewijst ons trackrecord dat wij de gestelde doelen behalen.

logo basticom rgb

Basticom
Full Service betekent bij Basticom: alles in één hand. Dat gaat verder dan het ontwerpen en bouwen van websites. Basticom zorgt ook voor het onderhoud van de site, de hosting en online marketing. Dat sluit lekker op elkaar aan en staat garant voor kwaliteit

Pineapple Marketing is een snelgroeiend online marketingbureau met veel verschillende expertises in huis. Wij ondersteunen het MKB in uiteenlopende branches. Online vind/zichtbaarheid zijn essentiële factoren om te groeien als bedrijf. Heeft een bedrijf de ambitie om te groeien, meer rendement uit huidige marketing uitgave te halen, naamsbekendheid te vergroten of willen ze een totaal nieuwe online strategie opzetten? Wij hebben specialisten die uw ambities gaan verwezenlijken.

Website Maker is de handelsnaam van MH Media Oplossingen en Swartwebdesign uit Barendrecht. De samenwerking tussen MH Media Oplossingen (Marketing & Communicatie uitingen) en Swartwebdesign (Ontwerp en Realisatie van websites en webshops) heeft geleid tot het pracht resultaat van www.websitemaker.pro. Een partij die met u meedenkt Wij vinden het belangrijk dat u een website/webshop krijgt die voor honderd procent aan uw eisen, wensen en verwachtingen voldoet. Ook als u niet zo goed weet wat uw eisen, wensen en verwachtingen precies zijn. Website Maker denkt graag met u mee bij het ontwikkelen van uw website/webshop. Ook als uw website al online staat, kunnen wij u professioneel advies geven om uw site nog beter te maken.

extendure logo 1

Groei is essentieel voor bedrijven. Daarom biedt Extendure, als Google Premier Partner, de ondersteuning die jij nodig hebt om je business te laten groeien. Met gerichte doelen en een concreet plan van aanpak zorgen we voor meer bezoekers, meer klanten en meer omzet.
Dit doen we zowel nationaal als internationaal, van grote ecommerce projecten tot aan het versturen van een nieuwsbrief. Door het inzetten van de juiste middelen wordt jouw groeiproces gestimuleerd en behalen we samen jouw doelstellingen. Het realiseren van groei zit in onze wortels.

Chuck’s Webdesign maakt websites en webshops voor particulieren en bedrijven door heel Nederland. Door onze unieke 100% tevredenheidsgarantie betaalt u alleen maar voor een website of webshop waar u zelf helemaal 100% tevreden mee bent. En dit alles tegen onze erg scherpe tarieven. Chuck’s Webdesign is officieel reseller van Klantenvertellen en kan u daarom goed helpen om klantbeoordelingen op uw nieuwe website of webshop te integreren.

no.dots werkt exclusief voor merken en organisaties die hun eigen producten ontwikkelen en verkopen. Als digital agency realiseren wij groei door krachtige digitale strategieën. Met het door no.dots ontwikkelde Online Marketing Potential Canvas (OMPC) richten wij ons op alle aspecten die nodig zijn voor een succesvolle strategie: doelgroepbepaling, zichtbaarheid en advertising, overtuigen met de oprechte content en het creëren van ambassadorship en retentie.

Brandfirm, jouw strategische groeipartner.
Ambitieuze organisaties laten groeien met online marketing is onze missie. Dat is waar we het voor doen en daar zijn we aantoonbaar goed in. We zijn gepassioneerde specialisten die het elke dag een beetje beter doen. Met ruim 30 collega’s helpen wij bedrijven sneller groeien met slimme online marketing strategieën.

Als Google Premier Partner met een beoordeling van een 9.7, Emerce100 digital agency en drie FD gazellen op rij, behoren wij tot de top van de Nederlandse online marketingbureaus.

Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid