Eerst naar de mondhygienist en daarna of tijdens kwam de tandarts. Behandeling goed effectief en prettig. Wat wel jammer is dat er een kroon moet komen en dat is een slordige 600 euro.... Dat vind ik een hoop geld, begrijpelijk, maar wel schrikken. ps. daarmee geef je een begroting natuurlijk geen vijf sterren
De tandarts, assistentes en mondhygiënisten zijn altijd correct!
Ik kom al 40 jaar bij dezelfde tandarts. (Ruud Sewpersad) Ook nadat ik naar Amsterdam en nu naar Zandvoort verhuisd ben, kom ik er speciaal voor terug. Omdat ik al die jaren zeer tevreden ben met de zorg.
Doen alles rustig en kalm en houden goed rekening met me.
goede service
Altijd vriendelijk
Goede vakman Laat de boor het werk doen Geen onnodige druk uitoefenen zodat de resonanties door je hele hoofd gaan Nogmaals prima!
Top
Ik ben zeer goed behandeld door sewpersad.
Ik kom al jaren bij zowel de tandarts als mondhygiënist in Mondzorg De Villa. Ik ben er erg tevreden mee. De tandarts denkt met je mee, is eerlijk over te verwachten prijzen en doen rustig en respectvol hun werk. De behandelkamers zijn een beleving apart. Gehuisvest in een magnifiek gerestaureerde oude villa zijn de moderne behandelkamers met de nieuwste technieken prachtig geïntegreerd in het authentieke interieur met glas in lood en andere andere klassieke elementen. Ook een pluspunt is dat er bij spoed en telefonisch overleg altijd wel een "gaatje" te vinden is in hun agenda's.
Zeer klantvriendelijk. Eerst een gesprekje. Vraag naar eventuele klachten Mijn hoofd mocht wat hoger liggen. De mondhygieniste vertelde steeds wat ze deed. Pijnloos en zorgvuldig. Heel goed afgestemd.
Al jaren ga ik bijna met plezier naar de tandarts en mondhygiëniste.
Altijd kundige oplossingen, aardige assistentes, en goed advies. Door de manier van het uitvoeren van de behandelingen en omgaan met mijn angst door Ruud Sewpersad ben ik over de angst voor tandarts heen. DANK
Mvr nabuurs houd altijd rekening met mijn angst. Zegt wat ze gaat doen ,en ik kan mijn hand op steken als het niet gaat. Altijd vriendelijk, ook de assistentes
Ik heb in mijn verleden heel veel tandartspraktijken bezocht ma deze is anders De sfeer Het harde werk En het resultaat
De afspraak systeem is prima de staff en de arts zijn heel vriendelijk Perfecte tandheelkundige zorg. Duidelijke uitleg en fijne sfeer. Prettige kliniek. Zeer tevreden over de hygiëne en service.
Wederom een zeer prettige ervaring bij de mondhygiënist. Vriendelijk, professioneel en zorgvuldig. Ik voel me altijd op mijn gemak en ben erg tevreden over de behandeling. Zeker een aanrader!
Super altijd oprecht vriendelijk en fijne behandeling !
Zeer deskundig
Altijd goede service.
Vriendelijk, toegankelijk en professioneel. Men neemt ruim de tijd voor een behandeling en stellen je gerust. Personeel is deskundig en de praktijk is telefonisch goed bereikbaar, waar je op een vriendelijke manier te woord wordt gestaan.
Ruud is al minstens 40 jaar de tandarts voor mij en mijn gezin. Is een goede vakman en ook gezellig ROOS
Als ik problemen heb met mijn gebit, word ik meteen deskundig geholpen.
belde in de morgen kon meteen terecht probleem met kunstgebit zelfde dag nog opgelost sophie bedankt en tot snel weer volgende controle en nog eens vijf sterren erbij ⭐⭐⭐⭐⭐
Al vele jaren kom ik, af en aan, bij deze tandarts(engroep). Fijne praktijk met tandartsen die begaan zijn.
Graafseweg 232
6531 ZZ Nijmegen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.