Heel vriendelijk, geïnteresseerd in je als persoon en lief met de kinderen. En altijd snel en goed geholpen, zowel door de tandarts als de mondhygieniste en andere personen die even vakkundig bijspringen indien nodig.
Altijd maar dan ook altijd de vriendelijkste toenadering en geduldige behandelingen.
Je ligt altijd ontspannen in de stoel, dus beter kan niet !
Vriendelijke personeel
Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren
Als angst patiënt durfde ik eigenlijk geen een behandeling te ondergaan: deze tandarts nam de tijd en de moeite om mij door iedere behandeling te loodsen. Door haar heb ik nu een brug in mijn mond. En gisteren heb ik voor het eerst in 40 jaar een gaatje laten boren zonder verdoving! De mondhygiëniste maakt 4 x per jaar mijn mond handmatig schoon ( geen instrumenten ) ivm mijn angst. Kortom geweldige mensen waarvoor ik mijn petje afneem!!
Tevreden
‘s morgens bellen , gelijk geholpen om van mijn pijn af te komen
Prima!
Aanrader!
Al jaren voel ik me bij deze praktijk als persoon gezien!!
Kundig personeel, alles netjes en verzorgd, meerdere behandelkamers en tandartsen. De afspraken balie zit in de wachtkamer, ivm privacy is dat wat minder, maar ik snap dat de ruimte beperkt is en het uiteindelijk om de goede zorg gaat. En die top!
Niets apparts
Fijne praktijk, benaderbaar, deskundig en betrouwbaar
Prima en VRIENDELIJK
Vriendelijk, correct, bekwaam.
Voor mij de eerste ervaring met Tandartspraktijk Uden Zuid. Ik ben onder de indruk van de professionele en doortastende aanpak van zowel mondhygiëniste als de tandarts.
Al meer dan 25 jaar mijn tandarts…, dat zegt genoeg!
Wordt altijd netjes en rustig behandeld
Er is daar altijd rust en dat werkt voor mij goed. Iedereen is ook erg vriendelijk en er wordt goed uitgelegd wat er gedaan wordt.
Je merkt heel goed dat iedereen hier als team samenwerkt en er hangt een goede sfeer. Wel zo fijn bij de tandarts.
Met trauma voor de tandarts van vroeger voel ik mij hier begrepen en op mijn gemak, denken mee hoe de behandeling zo prettig mogelijk maken.
Gewoon goed
Vriendelijk en kundig
Ik voel mij altijd op mijn gemak bij iedereen van Tandarts Uden Zuid. Ik kom er al sinds ik een kleine hummel was en nog steeds met een vertrouwd gevoel. Alles ziet er altijd netjes uit, ze nemen goed de tijd voor je, ze zijn allemaal heel toegankelijk en er wordt netjes en secuur gewerkt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.