Prima tandarts. Zeer vakkundig en prettig in de omgang.
Altijd prettig en vakkundig geholpen
Langdurige zorg en vakkundige behandelingen
Word altijd op tijd geholpen, goede afspraken met de tandarts te maken, goede uitleg en altijd een prettige contact met de mondhygiënist.
Eenvoudige halfjaarlijkse controle en foto s maken. Ragers meegekregen voor ruimtes achterin
Meestal eerst tandsteen verwijderen (spoelt u maar), daarna controle door de tandarts, er wordt op gemoedelijke toon verteld wat er aan scheelt (bijna nooit iets) en dan tot over een half jaar. Afspraak aan de balie, jas aan, weg.
Fijne tandarts en fijn personeel
Ik ben super tevreden ik had me eerste afspraak en ik voelde me gelijk op mij gemak zeer vriendelijk en begripvol! Aanrader
Kom er van jongs af aan altijd fijn om even snel op controle te komen.
Ik kom als bijna 40 jaar bij tandarts van Munster .Dat zegt genoeg!!
Persoonlijke benadering, aandacht en deskundige behandeling.
Professionele service
Deze tandheelkunde is voor mij al jaren betrouwbaar en behulpzaam Vakmanschap is hier ook voornaamste ervan kortom fijn
Ik kom hier al jaren en voel mij hier prettig tijdens het tandartsbezoek. Een kundig team waar ik vertrouwen in heb.
Alle punten die je aangeeft of wat ze vinden bij een controle worden prima behandeld en gerepareerd. In 1 woord geweldig. Dus uiteraard aan te bevelen.
Vroeger had ik een roesje nodig om geholpen te kunnen worden. Hier niet, ze stellen me gerust, het is zo voorbij en ze geven het vertrouwen dat ze weten wat ze doen. Ik heb geen roesje meer nodig en ben ook niet meer bang.
Super
Al 40 jaar tandarts. Dan doe je het goed
Deskundig Klantvriendelijk
Fijn contact.
Bijna altijd op tijd en snel en goede behandeling. Duidelijke uitleg voor wat er gaat gebeuren.
Zelfs geen napijn tot nu toe 9/-6-2026 Ook geen nabloeden En vannacht prima geslapen Wel handig om ook een lijstje mee te geven Met wat je het beste de dag na de operatie kan eten
Een toegewijde, zeer vakkundige, uitermate vriendelijke en superfijne tandarts met daarbij zeer vriendelijke en fijne medewerksters.
Relaxt
Altijd goed geholpen niks aan te merken
Broeklanden 20
6931 XS Westervoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.