
Onlangs heb ik via jullie website een afspraak gemaakt om mijn auto in te leveren voor APK. Ik kreeg echter geen bevestigingsmail. Na bellen bleek dat de mail naar het verkeerde e-mail adres was gestuurd (de auto is overgenomen van mijn vader). Ik zou nog een mail krijgen maar deze is wederom ook naar het verkeerde mail adres gestuurd.. Dat vind ik slordig, zeker omdat ik bij het maken van de afspraak mijn eigen e-mailadres heb ingevuld. De dag voor de afspraak heb ik de factuur bekeken en was tevreden met de prijs. Tot mijn verbazing kwam er bij het inleveren ineens €340 extra bij voor het instellen van CarPlay. Daarnaast moest ik €96 betalen om alleen de keuzehendel na te laten kijken, terwijl eventuele reparatiekosten daar nog bovenop zouden komen. Ik vind het niet netjes dat zulke bedragen pas op het laatste moment duidelijk worden. Als klant verwacht je dat de prijs klopt voordat je de auto afgeeft – zeker bij hogere kosten en dat je online kan zien wat alles inhoud. Over het algemeen ben ik tevreden over de service maar dit deel viel echt tegen. Wanneer je uitgaat van ongeveer €700, wat al een flink bedrag is, en het totaal onverwacht richting €1.300 oploopt, is dat erg teleurstellend. Gelukkig wel de keuze gehad om nee te zeggen tegen CarPlay waardoor het bedrag weer rond de 700 euro uitkwam maar de manier waarop had anders gekund! Dit is dus wel oprecht een aandachtspunt!
Al vanaf het eerste contact was het een prettige ervaring. De heren die ons hebben geholpen (Vince en Thijmen) zijn vriendelijk en kundig.
Beste Tamira, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u het contact en de service als prettig heeft ervaren en dat onze collega’s Vince en Thijmen u zo goed hebben geholpen. Wij wensen u veel plezier met uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
We hebben zaken gedaan door eerlijk naar elkaar te zijn en dat is de enige en juiste manier. Dat schept vertrouwen en dat is voor ons prettig zakendoen.
Beste Ad, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u het zakendoen als eerlijk en vertrouwd heeft ervaren – dat is precies waar wij voor staan. Wij wensen u veel rijplezier met uw auto en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Van proefrit tot ophalen een proces dat soepel klantvriendelijk en professioneel is verlopen. Dank!
Beste heer Willems, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het hele proces van proefrit tot aflevering soepel, klantvriendelijk en professioneel is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Skoda Octavia occasion gekocht bij verkoper Stan Geurtsen in Zaltbommel. Fijne verkoper. Open, eerlijk en niet opdringerig. Kortom, alles prima geregeld, zoals het hoort.
Beste Patrick, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat onze collega Stan u prettig en eerlijk heeft geholpen. Wij wensen u veel rijplezier met uw Skoda Octavia! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Geweldig bedrijf, snelle afhandeling, geweldig personeel, alles is geweldig, het was goed om voor dit geweldige bedrijf te kiezen, bedankt en speciale dank aan de heer Peter, de heer Boas en de heer ReMy
Beste Youssef, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en de mooie woorden over ons bedrijf en ons team. Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent en dat onze collega’s Peter, Boas en Remy u zo goed hebben geholpen. Wij waarderen uw vertrouwen en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Men neemt de tijd voor de klant, biedt bij alle bezoekmomenten aan de showroom wat te drinken aan en reageert snel op mailcontact. Tevens wordt er van het aflevermoment door deze dealer een leuk en speciaal moment van gemaakt en neemt men hier ook de tijd voor de klant. Goed verzorgd! Prima Audi dealer! Puntje van aandacht: even scherp zijn op de afleverafspraken, bijv. auto leveren met volle tank als dit is afgesproken :-) Behalve dat, heb ik geen feedback punten waar aan gewerkt zou moeten worden. De rest van het proefrit en aflevermoment en het mailcontact was prima.
Beste Antonio, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service, communicatie en het aflevermoment zo positief heeft ervaren. We waarderen uw tip over de afleverafspraken en nemen dit zeker mee om nog scherper op te zijn. Wij wensen u veel rijplezier met uw Audi en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Audi De Waal
Prettig geholpen en de kleine beschadigingen aan de auto wordt nog verholpen. Goede uitleg en met tevredenheid auto in ontvangst genomen
Beste Emyl, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je prettig geholpen bent en tevreden je auto in ontvangst hebt genomen. We wensen je veel rijplezier! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Ik ben met alles uitstekend geholpen en alles prima verlopen. Bij het ophalen van de auto moest het mediasysteem nog teruggezet worden naar fabrieksinstellingen, moest nog getankt worden, paar puntjes lak niet hersteld en interieur niet helemaal goed gereinigd. Dit wordt, als het goed is, alsnog aangepakt maar haalt wel de charme af van je nieuwe auto ophalen.
Beste Sebastiaan, Bedankt voor je beoordeling en de complimenten over de aankoopbegeleiding. Jammer om te horen dat er bij de aflevering nog een aantal punten aandacht nodig hadden, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Fijn dat dit alsnog is opgepakt. We nemen je feedback serieus en gebruiken dit om onze afleveringen in de toekomst nog beter te laten verlopen. We wensen je veel plezier met je auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Zeer netjes behandeld Super vriendelijke mensenzeker een aanrader
Beste Jamy, Bedankt voor je prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat je zo netjes en vriendelijk bent geholpen. Veel plezier gewenst met je auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Inruil en aankoopproces van begin tot eind goed begeleid door Geert. Ik kon altijd terecht voor vragen of aanvullingen.
Beste Wil, Bedankt voor je fantastische beoordeling! Fijn om te horen dat je zo goed begeleid bent en altijd terecht kon met je vragen. We wensen je veel plezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Zeer deskundig, vriendelijk en behulpzaam team
Beste Arie, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons deskundige en vriendelijke team. We wensen je veel plezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
naar het maken van een afspraak top ontvangst in de showroom en een goed gesprek en een proefrit ging ik naar huis met een big smile afgelopen zaterdagochtend de auto opgehaald skode elroq 60 daar naar gelijk naar duitsland gereden voor een perfecte proefrit voor ons om de auto goed uit te proberen inmiddels de auto goed aangepast met extra's adaptive cruise control, navigatie en online infotainment gaat super makkelijk dus ik zeg top voor alle uitleg
Beste Bert, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en het uitgebreide verslag van uw ervaring. Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent met de Skoda Elroq en dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u heel veel plezierige en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Mijn auto weg gebracht voor een onderhoudsbeurt. Vriendelijk ontvangen goede service en communicatie
Beste Dwayne, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de service en communicatie bij uw onderhoudsbeurt. Graag tot ziens bij een volgend bezoek! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Na een proefrit geinformeerd naar de inruil van mijn oude Tiguan. Op dat moment lagen wij te ver uit elkaar wat prijs betrof. Er werd niet moeilijk of opdringerig gedaan, maar er werd gezegd dat ze intern nog zouden overleggen en dan bij mij terug zouden komen. Deze toezegging werd de volgende morgen met een verhoogd bod gedaan, en daar ben ik tot volle tevredenheid op ingegaaan. Aangezien ik niet zo'n techneut ben dat ik gelijk wegwijs kon worden met de diverse electronische programma's, gaf ik aan dat ik toch graag een handleiding in boekvorm had. Geen probleem. Het werd mij binnen enkele dagen toegestuurd. Niet beloven maar ook doen. TOP!
Beste Dries, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u onze transparante aanpak en service zo waardeert. Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Na het aflopen van ons private lease contract moesten we op zoek naar wat nieuws. We wonen ver van De Waal, dus wat meer in de buurt zoeken zou logisch zijn. Echter kwam de Waal met een erg goede aanbieding, was het regelmatige contact met de mensen van de Waal erg prettig en hebben we daarom gekozen hier weer een auto te leasen.
Beste Jean-Paul, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en het vertrouwen om opnieuw bij ons te leasen. Fijn om te horen dat u ons contact en onze service zo prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel plezierige kilometers met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Zowel bij de aankoop ( Stan) als bij de aflevering (Albert-Jan) uitstekend geholpen, namen uitgebreid de tijd, legden alles rustig uit. Alles verlopen naar wens!!! Ook over de uitgebreide uitleg van Pieter uit Druten niets dan lof.
Beste René, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en de complimenten voor onze collega’s Stan, Albert-Jan en Pieter. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u zo tevreden bent met de aankoop en aflevering van uw auto. Wij wensen u veel rijplezier! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Fijne en duidelijke communicatie met Verkoop proces. Verrassend plezierig aflever moment. Alles duidelijk uitgelegd. Wel jammer dat bij proefrit mij niet gewezen is op een kleine lakschade. Dat zag ik nu pas bij thuiskomst.
Beste Rob, Bedankt voor uw mooie beoordeling en de fijne woorden over ons verkoopproces. Jammer dat de lakschade niet vooraf is besproken, onze excuses daarvoor. We wensen u veel rijplezier met uw auto! Met vriendelijke groet, Audi De Waal
Prima garage en vriendelijk personeel
Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze garage en het personeel. Veel rijplezier gewenst met uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Goede dag, Allereerst de verkoper Emiel, goed eerlijk verhaal, hij kan er weinig aan doen hoe alles afgehandeld werd. Dan de finance. Krijg netjes van hun gegevens die ze nodig hebben om de finance rond te maken. Ik zorg daar netjes voor en stuur ze op. Dan is het jammer dat ik moet navragen of alles in orde is. Helaas niet het geval. Dan moet ik voor de volgende papieren zorgen. Ik zo snel mogelijk gedaan bij onze werkgevers. En ja weer er achteraan moeten gaan of het voldoende is. Helaas weer niet goed. Net voor de vakantie nog meer toegestuurd. Werkgevers verklaringen opgevraagd en opgestuurd. Aanbetaling gedaan alvast. Dit had al bij de eerste gegevensaanvraag gedaan moeten worden. Dan in mijn vakantie gehoord dat het weer niet goed is. Helaas moest ik er weer achteraan omdat ze door al het getreuzel mijn salarisstrook van de maand ervoor blijkbaar was verlopen. Dat gaat niet op vakantie dus maandag er weer achteraan. Hopende dat ik het kon ophalen einde week. Ik vrijdag gebeld is de auto klaar. Ja zegt de vrouwelijke dame. Ik zaterdags erheen, maar helaas geen auto. Stond bij de poetser. Dinsdag eindelijk de auto eindelijk alles geregeld. Maar man o man. Echt heel slecht allemaal. Snap dat ze finance moeten navragen maar het kan zoveel beter. Echt een hele grote FLOP. En ja eigenlijk mag er wel iets meer komen vanuit volkswagen de waal. Iets van een excuus of misschien wel iets meer. Als ik verkoper zou zijn zou ik aftersales doen wat een kleine moeite is. Nee ben alles dan tevreden !
Beste Rick, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring zo uitgebreid met ons te delen. Jammer om te horen dat het proces via onze financiële partner zo moeizaam is verlopen en dat u daar zelf meerdere keren achteraan moest gaan. Dat is niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Fijn dat u wel tevreden bent over het contact met onze verkoper. Uw opmerkingen nemen wij serieus en wij willen dit graag met u bespreken. Zodra uw contactpersoon terug is, wordt er contact met u opgenomen om dit met u door te nemen. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren en we hopen dat u inmiddels veel plezier beleeft aan uw auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Klantvriendelijk
Beste Mervin, Goed om te horen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. We wensen je nog veel veilige kilometers in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Audi De Waal
Ik kan er weinig over zeggen, omdat mij zoon de berijden van de Skoda is. Maar ik heb wel van hem begrepen dat hij zeer tevreden met de auto is
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat uw zoon zo tevreden is met de Skoda. We wensen hem veel veilige en plezierige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Zeer goed geholpen door Peter en Remy. Ze nemen de tijd voor je. Leggen alles tot in de puntjes uit. Altijd bereikbaar en bereidt tot meedenken. Super service en super vriendelijk.
Beste Pascal, Bedankt voor uw mooie beoordeling en de complimenten voor onze collega’s Peter en Remy. Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent en tevreden bent met de service. Wij wensen u veel rijplezier met de Mitsubishi Space Star! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Vriendelijk ontvangen en met geduld geholpen. Ook werd er meegedacht naar de mogelijkheden. Aflevering ook in orde! Eigenlijk geen op of aanmerking alles behalve positief.
Beste Mandy, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat u zo prettig bent geholpen en dat de aflevering helemaal naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
ik wordt al gefeliciteerd met mijn aangekocht Q3 die nog niet geleverd is. ik zou de Q3 een week geleden opgehaald hebben wat niet is gelukt. ze zijn de kentekenplaten van de auto kwijt. ik werd een dag voor dat ik de auto zou ophalen daar mee geconfronteerd. tot op heden is er nog geen oplossing hoe we met dit probleem verder gaan.
Beste Jaap, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Allereerst onze welgemeende excuses dat je dit automatische bericht hebt ontvangen, terwijl je de auto nog niet geleverd hebt gekregen. Dit is ontstaan door een fout in ons systeem die helaas niet tijdig is onderschept. We begrijpen dat dit erg vervelend is en je teleurstelling vergroot. Onze collega is bezig om de levering van je Q3 zo snel mogelijk correct af te ronden, zodat je binnenkort echt kunt gaan genieten van je nieuwe auto. Nogmaals excuses voor de verwarring en bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, Audi De Waal
- De Waal Autogroep Zaltbommel (Outlet) | 9.7
- De Waal Autogroep Tiel | 9.5
- De Waal Autogroep Culemborg | 9.3
De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.