Uitstekende service

Goede service voor onderhoudsbeurt en vervangen ruit gehad. Op het laatste moment kon de ruitvervanging extra ingepland worden. Duidelijke informatie (via sms wanneer aan te leveren en wanneer op te halen), en netjes gewassen en gezogen

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Vriendelijk en meedenkend tewoord gestaan

Direct vanaf het moment van kennismaking in de mooie showroom, zeer vriendelijk ontvangen,en meedenkend geholpen met de zoektocht naar de auto waarnaar wij opzoek waren. Jarenlang in een auto gereden van een Frans merk en nu de overstap gemaakt naar een mooie Volkswagen Tiguan. Aanrader! Prima service bij de Waal Autogroep!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Perfecte service! Ben zelf klantenservice manager en zie dat jullie begrijpen wat dat inhoudt.

Vanaf de aankoop ben ik goed op de hoogte gehouden van het verloop, afleverafspraak gepland en daar wordt echt de tijd genomen, mooi geschenk gekregen. TOP!

Uitstekende service!

Er wordt gevraagd of je nog bijzonderheden merkt aan de auto dat vervolgens wordt onderzocht. Je wordt goed geïnformeerd over hetgeen dat naast het noodzakelijke onderhoud eventueel kan worden vervangen met de bijbehorende kosten, waarbij toestemming wordt gevraagd aan de klant. Wanneer de auto gereed is en klaar staat voor ophalen wordt je netjes telefonisch en per sms geïnformeerd. Zeer tevreden!

Geweldige ervaring!!

Wanneer je opzoek gaat naar een andere Volkswagen is het zeer de moeite waard om een bezoek te brengen bij de Waal Autogroep. Van het ontvangst tot aan de aflevering is een geweldige ervaring. hier denkt men nog met je mee, en doen wat ze je beloven.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Ik ben zeer tevreden, prima service

Ik heb een Audi Q7 gekocht, de aankoop en de afwikkeling en oplevering is prima gegaan. Ook een aantal vragen erna is prima afgehandeld

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super vriendelijk duidelijk en heer erg behulzaaam

Ik kocht een nieuwe auto bij de Waal ze zijn super vriendelijk zeker een aanrijden ze zijn heel rieel en duidelijk

Klasse service

Wat ik al gewend was: de service van de Waal autogroep blijft ook in 2023 gehandhaaft

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Flexibel bij het verplaatsen van tijdstip APK keuring

Goede ervaring bij het verplaatsen van een APK keuring. Goed geholpen en tijdige communicatie over aankomend onder onderhoud banden en remschijven.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Fijne en open communicatie. Goede service. Men neemt ruim de tijd voor de gesprekken.

Goede/duidelijk service

Mijn auto moest voor een oliebeurt en een grote beurt weg. Vooraf was alles al duidelijk met betrekking tot de kosten en bij ophalen bleek de factuur zelfs nog iets goedkoper te zijn. Al met al goede en duidelijke service.

Geweldige service!

Geweldig geholpen door vestiging Druten, goede service. Hulpzaam en proffesioneel, ze komen hun afspraken zeker na!

Onvriendelijke verkopers . Geen zin in hun werk

Onbeschofte behandeling in showroom. Je wordt niet aangesproken en verkopers zitten op him iPhone te appen. Proefrit maken gebruikte Audi wil men niet want dan moet de auto zgn weer worden gewassen . Terugbel verzoeken worden nooit gehonoreerd. Geen communicatie; geen enkele service. Geen kopje koffie als je kijkt naar Audi van €85.000 Het interesseert ze hier geen ……. Audi mensen raad ik AF hierheen te gaan !!!!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Wordt altijd vriendelijk en netjes geholpen.

Ik kom al een tijdje bij de vestiging in Zaltbommel voor onderhoud en service aan mijn auto. Ik wordt er altijd vriendelijk en netjes geholpen.

Prima gedreven verkopers

Ondanks dat er een kleine kans was m.b.t. de mogelijke verkoop van auto's, als gevolg van de afstand tussen onze bedrijven heeft het gehele team, zowel Volkswagen, Seat en Skoda klantgericht gewerkt.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Informatie,begeleiding,aflevering,enthousiasme en betrokkenheid: een dikke tien!

Wij hebben in ons leven al heel wat auto’s gekocht mar een dealer/garage zoals De Waal in Geldermalsen staat voor ons op nummer 1. De professionaliteit, het enthousiasme van alle medewerkers, de aflevering van de auto en de persoonlijke betrokkenheid en begeleiding bij de aankoop en private lease van onze Audi zijn ronduit de beste die wij tot nu toe ervaren hebben!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Goede service met vriendelijk personeel!

Erg klantvriendelijk ontvangen en geholpen bij de keuze voor een nieuwe Audi. Zeer tevreden over De Waal Geldermalsen.

Klantvriendelijk

Wij zijn hier vriendelijk en warm ontvangen. Goed en correct geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Johan, Dank voor de leuke review! Fijn dat uw ervaring met ons zo positief is geweest. We wensen u nog veel plezier met uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Mijn ervaringen met De Waal Autogroep zijn goed!

Vanaf 2010 zakelijk klant bij Garage De Waal en 11 auto’s verder. Nu voor privégebruik een auto gekocht “nummer 12”. Voor Rijschool Michel Bakker en Michel Bakker is er maar 1 adres om een auto te kopen en dat is De Waal Autogroep.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Netjes de afgesproken zaken nagekomen.

Zakelijk en keurig behandeld. Wel wat problemen denk ik in personele sfeer qua werkplaats. Uiteindelijk alles netjes nagekomen.

Gewoon goed

Het is altijd fijn om bij de Waal in Zaltbommel te komen. Geert, Hans, Marc altijd even vriendelijk en tijd voor een praatje.

Heel prettig

In mijn aankoopproces heb ik een fijne service ervaren. Via internet ben ik terecht gekomen bij de Waal vanwege een occassion. Vantevoren gebeld, toen geduldig te woord gestaan door een verkoper om al mijn vragen te beantwoorden. Vervolgens een afspraak voor een proefrit gemaakt. Toen ik aankwam, stond de auto al klaar. Na de proefrit had ik nog wat vragen over de auto. Hier werd zorgvuldig antwoord opgegeven. Extra ritje met de verkoper gemaakt om te onderzoeken wat ik bedoelde met een bepaalde observatie. Korting op de verkoopprijs was helaas niet mogelijk. Verder afspraken gemaakt over de inruil van mijn auto. Bij de ophaaldag verliep alles soepel. M'n auto stond onder een kleedje. Vervolgens nog uitgebreid instructie gekregen over alle functionaliteiten. Heel prettig.

Briljant

Allemaal vriendelijke mensen. En erg behulpzaam.

Fijn geholpen

Wij waren gericht gekomen voor een gebruikte Volkswagen Polo. We zijn hierbij heel goed geholpen door verkoopster Lieke. Uiteindelijk hebben we een goede deal kunnen maken. We kregen elders een iets betere aanbieding, maar de professionaliteit en het fijne gevoel gaf ons de doorslag om bij de Waal Culemborg de auto te kopen. Geen gladde verkooppraatjes, maar gewoon eerlijk vertellen hoe het zit. Bedankt Lieke en blijf op deze manier verkopen!

Skoda Octavia, lease

Dank zij de hulp van Eric de Keijzer van de Waal Culemborg kon ik snel overstappen in een gebruikte Skoda Octavia!

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.