Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

In juli 2024 hebben wij samen met Peter de mogelijkheden bekeken. Vanuit ons perspectief dacht hij met ons mee en hebben we een keuze kunnen maken naar onze zin en binnen ons budget. De aflevering van onze 'nieuwe' occasion was verrassend? Ingepakt en wel stond hij voor ons klaar. Remy nam alle tijd om alles, van administratie tot auto, uit te leggen. Wij zijn blij met onze 'nieuwe' Kamiq en we zijn blij met de Waal Tiel!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste H. Raaijmakers, Wat een mooie woorden. We zijn blij te horen dat jullie zo blij zijn met jullie nieuwe Kamiq! We wensen jullie nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Perfecte service

Alles weer prima geregeld. Inzicht vooraf in de werkzaamheden en kosten, uitvoering volgens afspraak en met een gewassen auto naar huis!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Mark, Bedankt voor het mooie cijfer. Goed om te horen dat alles naar wens is gewenst. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zoals altijd, goede service

Zoals altijd zijn wij goede service van De Waal Autogroep gewend, zo ook deze keer weer goed geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Jordy, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. We zijn blij te horen dat je altijd zo tevreden bent. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vol vertrouwen de auto opgehaald.

Via tussenpersoon auto gekocht. Bij aflevering keurig geholpen en na instructie vertrokken. Alles piekfijn in orde en een fantastische auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jan, We zijn blij te horen dat onze service naar wens is geweest. Nog een heel fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Wat een service!

Mijn VW Up moest voor een servicebeurt. Iets dat ik bleef uitstellen. Toch maar een afspraak gemaakt voor ik ermee op vakantie ging. Vanaf het moment van inplannen, voelde het alsof ik ontzorgd werd. Alles werd voor me geregeld. Ik kreeg een mooie huurauto mee. Helaas kon ik daar niet lang van genieten, want mijn Up was al snel weer klaar om opgehaald te worden. Ik werd vriendelijk ontvangen en was van te voren goed geïnformeerd over de te verwachten kosten. Ik kom hier zeker terug

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Alice, Wat leuk om te horen dat je het gevoel kreeg volledig ontzorgd te worden. Dat is namelijk waar we uiteindelijk naar streven! We zien je graag nog eens. Voor nu wensen we je nog een heel fijne dag. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede service met duidelijke communicatie

Ondanks dat de auto meerdere keer issues had, heeft vestiging Tiel mij duidelijk en correct geserviced. Alle problemen zijn verholpen en de communicatie was goed.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Edwin, Wat goed dat alle problemen met je auto zijn opgelost. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Je voelt je welkom

De medewerker staat direct klaar om je te helpen. Even het oliepijl controleren en de bandenspanning, werd direct uitgevoerd. Zo ga je met een goedgevoel op vakantie.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Kees, Bedankt voor het mooie cijfer. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vriendelijk en snelle service

Ik werd vriendelijk geholpen, er werd meegedacht en het probleem snel verholpen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Rianne, Goed om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Een feestje om je nieuwe auto in ontvangst te mogen nemen!

We werden netjes en vriendelijk te woord gestaan. De nieuwe auto stond in een aparte ruimte onder een mooie glanzende stof. Wat het extra spannend maakte aangezien we de auto nog niet in het echt hadden gezien. We kregen drinken aangeboden en daarna werd er ruim de tijd genomen om de auto te bekijken en uitleg te krijgen. Dat was erg fijn! Wij zijn vaker in Tiel geweest en werden altijd vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Esther, Vriendelijk bedankt voor de mooie complimenten! We vinden het leuk om te horen dat onze service zo goed in de smaak is gevallen. We wensen je nog heel veel rijplezier met jullie nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep.

Geweldige aflevering verzorgd !

Bij aflevering kennis gemaakt met Remi den Hartog , alles súper geregeld , en een zeer vriendelijke klantenafhandeking ! Dankjewel

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Anton, Wat leuk om te horen dat de service van Remy zo goed is bevallen. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prettige ervaring en deskundige begeleiding bij aanschaf nieuwe auto

Fijn persoonlijk contact en de klant staat voorop. Alles goed verlopen met de inruil oude auto en aanschaf nieuwe auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Erik, Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

De Waal geeft de klant vertrouwen en waarde voor zijn geld!

Mijn ervaring met De Waal groep geeft me nog meer passie voor VW auto. Nette spontane medewerkers, die je netjes helpen, ook in het buitenland! Concreet, gepland goede service en een vertrouwd gevoel op de weg.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Gerrit, Bedankt voor het mooie compliment! We zijn blij te horen dat onze dienstverlening ertoe leidt dat je nóg meer passie krijgt voor Volkswagen. We wensen je nog veel mooie kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Relaxed en duidelijk

Relaxte ervaring om een nieuwe auto te leasen. Denken met je mee en geven je duidelijke uitleg, ook als het 2x nodig is:) Prettige ervaring kan niet anders zeggen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Eric, Fijn om te horen dat je ervaring met ons altijd goed is. Daar doen we het voor! We wensen je nog veel mooie kilometers met je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Snelle service

Met een mogelijk lekke band kom ik heel snel bij jullie terecht en werd ik netjes en goed geholpen

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Martine, Wat vervelend dat je een lekke band had. Gelukkig hebben onze collega's dit voor je kunnen oplossen. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Bij Apk eerder de mankementen kunnen zien en niet na 5 weken tijdens grote beurt

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Terrence, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

1ste plug-in hybride opgehaald

Mooie duidelijke uitleg bij aflevering van de 1ste plug-in hybride in Zaltbommel. Wij zijn zeer tevreden

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Jacqueline, Wat goed om te horen dat jullie tevreden zijn met onze service. Als je nog tegen vragen aanloopt, schroom dan niet om contact met ons op te nemen of even langs te rijden. We wensen je nog heel veel veilige kilometers toe in jullie nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Auto na 1 dag weer rijklaar voor een jaar rijplezier.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Anja, Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je weer veel veilige kilometers het aankomende jaar! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super snel en uitstekend geholpen

We hadden een storing in de auto op weg naar onze vakantie. Het is onze huwelijksreis dus even heel zuur dat dit gebeurde. Maar gelukkig was daar autogroep de waal in gorinchem die gelijk tijd voor ons maakte om de storing op te lossen. en ons een heerlijk kopje koffie en een glas water gaven. Echt super goede service en supergastvrij. Super bedankt voor de snelle service jullie krijgen van ons een dikke 10 en de warme douche. groet gerrit en maaike kragt

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Gerrit, Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat vervelend dat de auto even wat roet in het eten gooide. Gelukkig hebben onze collega's dit kunnen oplossen en kunnen jullie nu toch genieten van jullie huwelijksreis. Nog een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Kundig en Klantvriendelijk

Ik laat hier al jaren het onderhoud aan de auto uitvoeren en wordt altijd netjes geholpen. Ook als ik tussendoor een keer een lampje moet laten vervangen is dat snel opgelost. De communicatie is ook geweldig. Ik ben erg tevreden. De showroom ziet er ook altijd netjes uit.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Siebe, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Schroom niet om langs te komen wanneer er iets mis is met je auto. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Meedenken en klantbehoefte peilen is erg sterk

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Harm, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog veel veilige kilometers in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

De VW up weer ‘up en top’!

De auto van mij vrouw in de ochtend gebracht voor een servicebeurt en bandenwissel wat zij normaal in Gorinchem doet maar daar was geen plek tot ergens in augustus. Dus uitgeweken naar Zaltbommel maar ook hier heel erg goed en vriendelijk geholpen, nette leenauto meegekregen en door wat fileleed eigenlijk net te laat aangekomen, maar onderweg al gebeld en ik kon gelukkig ook iets later de auto meenemen! Dus zonder twijfel die 5 sterren verdiend!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Sharon, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van je review. We zijn blij om te horen dat je toch bij één van onze vestigingen terecht kon voor het onderhoud aan de up! Uiteraard begrijpen we dat er vertraging kan zijn onderweg. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prettige medewerker die goed de tijd nam om alles te laten zien en uit te leggen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Malinka, Wat fijn dat alles naar wens is gegaan. We wensen je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

‘de Waal’ ontzorgd!

Mijn VW UP was toe aan een service beurt. ‘de Waal’ in Gorinchem heeft dat keurig voor mij geregeld, van een afspraak inplannen tot dat de auto klaar was en ik ‘m op kon komen halen. Tussendoor ben ik netjes gebeld of er e.e.a. uitgevoerd mocht worden. Kortom, ‘de Waal’ ontzorgd en ik kan weer veilig voort!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Aletta, Hier doen we het uiteindelijk allemaal voor! Tevredenheid van jou als klant en zorgen dat je weer zorgeloos onderweg kan. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Kundig en volledige service

Eerder een leaseauto gehad en toen super geholpen. Destijds kon een andere dealer het probleem (vervelende rammel bij het ontkoppelen) niet vinden. Meerdere malen langs geweest. Bij ‘De Waal’ had de monteur het zo gevonden en verholpen. Nu zijn wij klant me onze eigen auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Bennard, Wat leuk om te horen dat je sindsdien altijd bij ons langskomt met de auto! Dat waarderen we enorm. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Leuk, Duidelijk en overzichtelijk

De oplevering van de auto ging heel voorspoedig en duidelijk.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Sandra, Wat fijn dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.