Laden reviews...
Laden reviews...
32 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Reviews prijzen vooral de duidelijke informatie en de eerlijke, professionele benadering van het verkoopteam. De communicatie is vriendelijk en duidelijk, en de afhandeling verloopt meestal snel en netjes. Levering en nazorg worden positief genoemd, net als de consistent positieve ervaring. Al met al wordt De Waal Groep herhaaldelijk geprezen als een betrouwbare en klantgerichte dealer.
Plezierig personeel. Relaxte sfeer.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
19 June 2026
JP
Gouda
Beste,
Wat fijn om te lezen dat je van begin tot eind zo goed bent geholpen. Mooi dat je de sfeer als ontspannen hebt ervaren en tevreden bent over het contact met onze collega's. Veel plezier met de auto en graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Wat een leuke mooie afleveringsceremonie van de auto! Veel dank voor de aandacht en instructie rond de auto! Daarnaast werd veel zorg besteed aan het leveren van een ‘eerlijke’ en betrouwbare auto!
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
14 June 2026
Henk
Winsum (Gr)
Beste Henk,
Wat leuk om te lezen dat de aflevering zo goed is bevallen. Fijn dat de aandacht, uitleg en zorg rondom de auto gewaardeerd werden. We wensen je veel plezier met de auto en vele mooie kilometers toe!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Ondanks mijn grote verdriet ben ik super goed geholpen met de inruil van de Transporter en aankoop van andere auto.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop nieuwe auto
Beveelt aan
1 June 2026
Karin
Zaltbommel
Beste Karin,
Wat bijzonder dat je dit deelt. Fijn om te lezen dat we je in deze periode goed hebben kunnen helpen en begeleiden bij de inruil en de aankoop van een andere auto. We wensen je veel sterkte en veel veilige kilometers met je nieuwe auto.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Wij zijn super goed geholpen door Albert Jan. Duidelijke en transparante informatie. Geen verkooppraat maar gewoon duidelijk hoe het is. We denken dat menig autoverkoper hier nog iets van kan leren. Kortom top!! De auto rijdt overigens fantastisch!!!
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
18 May 2026
Paul
Nijmegen
Beste Paul,
Wat mooi om te lezen dat jullie het contact als transparant en prettig hebben ervaren. Fijn dat alles duidelijk werd uitgelegd zonder poespas en dat jullie met zo'n goed gevoel de weg op zijn gegaan. Geweldig dat de auto ook zo goed bevalt. Veel rijplezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Ik heb een Skoda Enyaq gekocht. Er werd goed en fijn gecommuniceerd over de het verkoopproces en de afhandeling ervan. Ontvangst was elke keer fijn. Auto stond op de afgesproken tijd klaar. Niks op aan te merken.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
14 May 2026
Joep Looijmans
's-Hetogenbosch
Beste Joep,
Wat fijn om te lezen dat alles rondom de aankoop van jullie Škoda Enyaq zo prettig is verlopen. Mooi dat de communicatie duidelijk was en dat alles volgens afspraak klaarstond. Veel plezier met de auto en geniet van alle kilometers!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Top ervaring bij deze aankoop. Ik kreeg een mooie prijs terug voor mijn oude auto en de afspraken over de levering waren duidelijk en netjes. Zeer tevreden over de service op deze locatie. Ook een paar dagen later werd ik nog gebeld of alles naar wens was, wat ik erg kon waarderen. Zeker een aanrader.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
12 April 2026
Jordy
Zandvoort
Beste Jordy,
Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de aankoop en dat alles rondom de inruil en levering duidelijk is verlopen. Fijn dat ook het contact na afloop werd gewaardeerd. Veel plezier met de auto en bedankt voor je aanbeveling!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Mijn aankoop heb ik als zeer prettig ervaren. De medewerkers komen open en eerlijk over. Adviseren en denken mee naar mogelijkheden. Het pant is makkelijk te vinden en ziet er prima uit. Inruiling is mogelijk (ook met oudere auto’s)
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
3 April 2026
Tim
Den Haag
Beste Tim,
Wat prettig om te lezen dat je de aankoop zo goed hebt ervaren en dat het contact als open en eerlijk werd ervaren. Fijn dat er is meegedacht en dat alles naar wens was. Veel plezier met de auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Duidelijke informatie m.b.t. de aangeschafte auto, plezierige koop. Meteen de levering afgesproken op een korte termijn, waar snel op geschakeld is. Nette aflevering. Kortom, een tevreden (nieuwe!) klant.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
3 April 2026
Willem
Zaltbommel
Beste Willem,
Wat fijn om te lezen dat alles rondom de aankoop en levering zo soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent. Mooi dat je met een goed gevoel de weg op bent gegaan. Veel plezier met de auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Gelukkig was de VW Troc die we op het oog hadden niet verkocht en was hij bovenverwachting Ook de verkoper Albert Waaijenberg heeft ons op een zeer prettige manier geholpen Met een open en eerlijk gesprek. Na een proefritje de doorslag genomen hem te kopen Waar we zeker geen spijt van hebben Bij aflevering stond hij netjes gepoetst en als een cadeau verpakt en werd ook de tijd genomen alles met ons door te nemen. Wij hebben deze verkoop dan ook als zeer professioneel ervaren Zo hadden wij het nooit eerder mee gemaakt!!!! ZEKER AAN TE BEVELEN
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
31 March 2026
Gerrit en Corry
Waardenburg
Beste Gerrit en Corry,
Wat leuk om te lezen dat alles zo goed is verlopen en dat de auto zelfs boven verwachting was. Fijn dat het contact prettig en eerlijk was en dat de aflevering zo goed is bevallen. Veel plezier met jullie Volkswagen T-Roc en geniet van alle kilometers!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Heb wat schade opgemerkt en is via mailverkeer niet goed opgepakt. Daarna niets meer vernomen helaas.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt niet aan
26 March 2026
Perry Roovers
Sterksel
Beste heer Roovers,
Dank voor het plaatsen van deze review. Zoals telefonisch besproken en inmiddels via de mail bevestigd, staat de afspraak om de puntjes op de i te zetten. We willen graag alsnog onze excuses aanbieden dat onze verkoper niet pro-actief een gratis vervangende auto hiervoor heeft aangeboden. We gaan ervan uit de klacht zo naar wens op te lossen en staan ook in de toekomst altijd graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
In onze eerst geleverde Cupra Formentor bleek een probleem(E-Aandrijving) in te zitten waar ze bij De Waal de vinger niet op konden leggen. Na in totaal 4 weken in de garage te hebben gestaan sinds wij in bezit zijn van deze auto (half december 2025 geleverd!) en ons gehoord te hebben, kwamen ze half februari met het voorstel de Formentor terug te nemen zonder afschrijving van de aanschafwaarde. Nu hebben ze ons 6 maart een andere Cupra Formentor geleverd met nog tot eind 2026 fabrieksgarantie, waar we hopelijk meer geluk en plezier mee zullen hebben. Overigens de kosten van de leenauto‘s hebben ze ook voor hun rekening genomen. Wij kunnen alleen maar zeggen, dit is een super bedrijf met heel fijn personeel. Van ons krijgt De Waal Autogroep in Zaltbommel een 10+
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
8 March 2026
Fam Dijkman
Uden
Beste familie Dijkman,
Dank voor het delen van jullie ervaring. Vervelend dat jullie met de eerste auto problemen hebben gehad, maar fijn dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen. We wensen jullie veel plezier en zorgeloze kilometers met de nieuwe CUPRA Formentor!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Prettige contact, vriendelijk, bereidwillig en attent.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
9 February 2026
Anton
Ingen
Beste Anton,
Wat fijn dat je dit deelt. Goed om te lezen dat het contact prettig en attent is geweest en dat je je goed geholpen voelde. Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Wij zijn heel tevreden over hoe we behandeld zijn Ook de afronding van de koop Later nog een mail ontvangen hoe de auto bevalt Grote klasse
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
21 January 2026
Erwin en Juliette Stoltz
Wijchen
Beste Erwin en Juliette,
Dankjewel voor jullie review. Fijn om te lezen dat jullie je gedurende het hele traject prettig behandeld voelen en dat ook na de koop nog contact is geweest. We wensen jullie veel plezier met de auto.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Geert en Robert zijn echt top mannen! Bedankt voor het probleem oplossen en leuke gesprekken!
Waar heeft uw review betrekking op?
Onderhoud of Service
Beveelt aan
19 January 2026
Justin
Hellouw
Beste Justin,
Dankjewel voor je bericht. Fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen en dat het contact prettig was. Graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Ik kwam hier terecht voor overname van een occasion als leaseauto. Contact was altijd super snel en vriendelijk, zowel telefonisch als per e-mail. Bij afwezigheid van medewerkers werd het contact overgedragen aan collega’s. De auto is netjes bij mij thuis afgeleverd, super fijne service! Auto is top, geen schade en helemaal schoon. Zeker een aanrader!
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
13 January 2026
Vera
Delft
Beste Vera,
Dankjewel voor je uitgebreide review. Goed om te lezen dat het contact prettig en zorgvuldig is verlopen en dat alles rondom de aflevering naar wens was. We wensen je veel plezier met de auto en staan graag voor je klaar als we je kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Auto gekocht in de De Waal Groep, andere vestiging dan dicht bij huis. Geen probleem, auto is getransporteerd, winterbandjes afgegeven en zijn erop gelegd. Bij aflevering bleek infotainment niet correct te functioneren: keurig opgelost en een leenauto ter beschikking. Ik ben zeer tevreden over De Waal
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
11 January 2026
Roland
Den Bosch
Beste Roland,
Fijn om te horen dat alles snel en netjes is opgelost en dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Een zo goed als nieuwe occasion na jaren "ouwe barrels" is op zich al genieten, maar als je dan je eigen auto gepoetst en wel mag onthullen door er een groot laken af te halen wordt het wel extra feestelijk. Een uitgebreide uitleg van alle knoppen, toeters en bellen was er ook en die was meer dan welkom. Tot nu toe had ik nooit automatische airco, cruise control, Android Auto of achteruitrijcamera aan boord. Vanwege "ouwe barrels" dus. Dat mijn Seat Arona ook zo goed als zichzelf kan inparkeren desgewenst werd ook gedemonstreerd, een heel bijzondere gewaarwording, dat zal in de toekomst wel normaler worden denk ik, maar voor mij is het geheel nieuw. Ik ben met een brede lach op het gezicht naar huis gereden.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
1 January 2026
Paul
Den Bosch
Beste Paul,
Wat leuk om te lezen. Fijn dat de aflevering echt als een feestmoment voelde en dat alles rustig en duidelijk is uitgelegd. Mooi dat je zo enthousiast de weg op bent gegaan met je SEAT Arona. Veel plezier met alle nieuwe functies en vooral met heel veel fijne kilometers.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Auto gevonden via autoscout24. Afspraak was snel gemaakt bij De Waal in Zaltbommen. Daar werden we door Mark Biemans fijn geholpen, en na een proefrit was de deal zo gesloten. Nu gaan we hopen dat we heel veel plezier gaan beleven aan de Cupra Formentor uit 2023.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
15 December 2025
Huub
Uden
Beste Huub,
Wat fijn om te horen dat jullie zo prettig zijn geholpen door Mark en dat de proefrit goed beviel. Geniet van jullie mooie Cupra Formentor en veel veilige en plezierige kilometers gewenst!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Goede vriendelijke communicatie per telefoon/e-mail bij plannen proefrit op korte termijn. Helder gesprek met snelle offerte met de verkoopadviseur. Duidelijke en rustige uitleg bij de oplevering van de auto. Het geheel schept vertrouwen.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
11 December 2025
Peter
Krimpen aan den IJssel
Beste Peter,
Wat fijn om te lezen dat je het aankoopproces als helder en prettig hebt ervaren. Fijn dat de communicatie, offerte en uitleg bij aflevering goed aansloten en dat het vertrouwen gaf. Bedankt voor het delen van je ervaring!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Bedankt Stan & Albert-Jan voor de goede hulp!
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
28 November 2025
Hon
Zaltbommel
Beste Hon,
Wat fijn dat Stan en Albert-Jan je zo goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor je reactie!
Nog veel veilige kilometers toegewenst.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Tot op t laatst moment van aankoop van de nieuwe auto service gericht en proactief. Erg blij met mijn mooie bijna nieuwe t-rock. Hartelijk dank
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
21 November 2025
Ellen
Houten
Beste Ellen,
Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn om te horen dat je het hele aankoopproces als servicegericht en proactief hebt ervaren. We wensen je veel plezierige kilometers met je nieuwe T-Roc en zien je graag terug bij De Waal.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Uitstekend geholpen. Mooie auto
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
21 October 2025
Wim de Leeuw
Zijderveld
Beste Wim,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen en tevreden bent met je nieuwe auto. Veel plezierige kilometers gewenst!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Geweldige bedrijf waar je van op aan kunt die nakomt wat ze zeggen en er is niets te veel.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop nieuwe auto
Beveelt aan
4 October 2025
Hans
Zaltbommel
Beste Hans,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Geweldig dat je ons bedrijf als betrouwbaar en behulpzaam hebt ervaren. Bedankt voor de mooie woorden!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Mijn ervaring met de verkopers van de VW De Waal Groep is zeer goed bevallen. Uiterst correct en een nette onderhandeling van de verkoop. Vind je een auto van uw keuze ga zeker de onderhandeling aan en ga daarna met de nieuwe aankoop de weg op. Een top bedrijf. Kees van der Graaf.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
25 September 2025
Kees van der Graaf
Zevenhuizen
Beste Kees,
Wat fijn om te lezen dat je ervaring met ons zo goed is bevallen, Kees! Geweldig dat onze begeleiding en de onderhandeling naar wens waren. Veel plezier met je nieuwe auto en veilige kilometers gewenst!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Zeer netjes behandeld Super vriendelijke mensenzeker een aanrader
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
5 September 2025
Jamy
Den bosch
Beste Jamy,
Bedankt voor je prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat je zo netjes en vriendelijk bent geholpen. Veel plezier gewenst met je auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Van Voordenpark 2
5301 KP Zaltbommel
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit