Hartelijke ontvangst en goede service

Ik kwam voor een proefrit auto stond netjes klaar gepoetst en al. Zijn snel tot zaken gekomen goed advies snelle aflevering.

Duidelijk en netjes

Ze luisteren goed zijn duidelijk wat wel en niet kan en met vragen helpen ze waar het kan of vragen het collega’s

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Vriendelijk personeel Goede uitleg van onderhoud en kosten

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Goed advies en fijne garage

Ik heb voor de 2e keer in een korte tijd een auto mogen uitzoeken bij De Waal. Dit keer weer super goed en fijn te woord gestaan. Nu genieten van mijn mooie (bijna) nieuwe auto

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Meer dan alleen goede service

Vriendelijke ontvangst zeer goede service alles volgens afspraak.

Vriendelijk en adequaat!

Prettig en professioneel

Deskundig personeel, mooi aanbod en zeer tevreden met de aankoop

Prachtige Auto

Flexibel en professioneel!

We hebben een scoda kodiac gekocht waarin we goede ervaringen hebben opgedaan bij de Waal groep. Flexibel, snel een proefrit kunnen maken. De auto ziet er heel netjes uit bij het ophalen. De uitleg was duidelijk en zeker waardevol. Wat een gemotiveerde en kundige medewerkers bij de Waal groep!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Optimale service voor een betaalbare prijs!

Mijn auto ging voor de jaarlijkse apk keuring. Tijdens dit proces werd ik vakkundig geïnformeerd over de gebreken en werd er goed meegedacht over een passende oplossing. Er werd mij dan ook een prima voorstel aangeboden. Klantvriendelijkheid was top!

Zeer teleurstellend slechte service

Ik ben zeer te ontevreden worden geen goede afspraken gemaakt of afspraken worden niet nagekomen onprofessioneel heel veel loopt doorelkaar heen en nog veel meer kortom niet te vreden ik ben zeer teleurgesteld mvgr ergin

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Aankoop van een VW Golf gedaan bij de vestiging in Tiel. Hele ervaren en kundige verkoopadviseur, vriendelijk en rustig. Er werd ruimschoots de tijd genomen voor alle vragen en we mochten in ons eigen tempo verschillende autos bekijken en testen. De verkoper stelde zich flexibel op en dacht goed mee. Geen grote verkooppraatjes maar gewoon duidelijke en eerlijke beschrijvingen van iedere auto. Een dikke 10 voor deze verkoper en vestiging en ook voor de auto :) !

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Service en klantvriendelijkheid is hier een doel op zich.

Peter Husselson heeft ons perfect begeleid en geadviseerd. Kennis, kunde en vriendelijkheid zijn de sleutelwoorden die voor ons geleid hebben tot de aankoop van een bloedmooie Volkswagen Golf demo. Hartelijk bedankt.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Ik was geweldig geholpen door Skoda Gorinchem! Toen ik een afspraak heb gemaakt kreeg ik per mail een voorlopige werk en kostenoverzicht, er was gratis haal-breng service geregeld, de prijzen van het onderhoud en het advies waren netjes besproken en uitgevoerd. Ik kom graag terug!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Snel en efficiënt geholpen en probleem verholpen.

Ondanks vele uitlezingen van software op die dag toch snel kunnen oplossen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Snel, vakkundig, net en correct

Fijn advies, altijd dezelfde vakkundige contactpersoon en keurige, nette service. Dit is wat je graag wil van een bedrijf; worden behandeld hoe je zelf mensen behandeld. Aanbevelingswaardig!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Kwaliteit

Komen afspraken na, houden je op de hoogte van extra werkzaamheden. En een keurige leenauto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Storing snel gevonden. Tijdens latere reparatie ook meteen oliebeurt en bandenwissel uitgevoerd na tel overleg

Prima geen opmerkingen

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Klantvriendelijk en prima service.

Komen afspraken na. Duidelijk en met een goed gevoel een andere auto gekocht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Een warm welkom bij Autogroep de waal

Vandaag kon ik na een afspraak te hebben gemaak met Guus, met mijn auto terecht in Druten. Hartelijk ontvangst, directe actie en na 3/4 uur weer klaar. Duidelijke uitleg gekregen over hoe en wat er gedaan is. Wat ik eventueel kan verwachten en wat indien de storing weer terug komt. Voel me als klant serieus genomen en kom hier in de toekomst graag terug om onze leaseauto bij Autogroep de Waal in onderhoud te brengen.

Uitstekend.

Goede verkoopservice, eenvoudig en snel. Het personeel was geweldig, zoals altijd.

Afspraken worden uitgevoerd

Prima garage, maar van een primium merk verwacht je meer. De ene keer wordt je auto wel schoon afgeleverd en nu weer niet. De geplande proefrit met de nieuwe q6 kon niet doorgaan. Maar er volgt geen opvolging wanneer wel. Details maken het verschil!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Top bedrijf met top auto’s

Goed en eerlijk bedrijf met goede auto’s. Service is top echt aandacht voor je als klant én als persoon. Nu nog de naafdoppen voor de winterbanden en dan is alles top.

Snelle, proactieve en professionele support van Geert van Beers

Snelle afhandeling, proactieve communicatie en professioneel advies. Punctueel, zorgvuldig en prettig. Nog een leuke attentie als verrassing en uitstekende after-service. Erg onder de indruk van De Waal Autogroep. Ook de persoon die uiteindelijk de auto kwam afleveren was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Zo kan het dus ook. Petje af!

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Best beoordeeld uit 8 leden

- De Waal Autogroep Zaltbommel (Outlet) | 9.7

- De Waal Autogroep Culemborg | 9.5

- De Waal Autogroep Tiel | 9.4

- Audi De Waal Geldermalsen | 8.6

- De Waal Autogroep Gorinchem | 8.2

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.