Heel zorgvuldig en klantgericht

Zowel het gesprek over de eventuele aankoop als de gevraagde informatie achteraf zijn zorgvuldig behandeld op een op de klant gerichte wijze. Compliment! Ook de aflevering vond prettig, feestelijk en deskundig plaats. Al met al: uitstekend verzorgde en prettige behandeling.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goede service. Afspraken worden nagekomen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Prima, inleving en oplossing bedenkelijk

De Audi A5 opgehaald woensdagochtend, prima tot zover. Eenmaal thuis sloot de achterklep niet. Toch maar even terug. Blijkt een defecte motor in één van de gasveren. Moet gerepareerd worden, kan de achterklep niet gebruiken voor 2 weken. Geen pro-activiteit om dit (tijdelijk) de volgende dag op te lossen. Ik had meer service verwacht in deze!! Een smet op iets wat geweldig had moeten zijn.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Dienstverlening was prima, moest wel bellen waar de factuur bleef

De ontvangst en de kans om proefrit te maken waren prima. De uitleg van de mogelijkheden waren duidelijk. De afhandeling was helaas wat traag, moest zelf bellen waar de factuur e.d. bleven

Alles klopt!

Zeer flexibel en persoonlijk contact gehad met Geert. proefrit was zo gepiept, aankoop was zo gepiept. zeer flexibel in aflevermethodes. prettig in de communicatie en een zeer ontspannen ervaring. een absolute aanrader om een auto te kopen!

Erg veel slordigheden

Bij het kopen van een mooie Audi, verwacht ik topservice. Helaas werd ik verrast door erg veel slordigheden. Afspraken over aanpassingen aan de geleverde auto waren niet goed doorgegeven en moesten dus bij de oplevering alsnog uitgevoerd worden. De laadkabel heeft een stekker met type K, wat niet past op Nederlandse stopcontacten. Op de dag van de aankoop en de dag daarna ben ik gebeld door de dealer met het bericht dat mijn nieuwe auto toe is aan een onderhoudsbeurt. Zoals gezegd: erg slordig.

Fantastisch!

Enorm goed en fijn geholpen door Cas de Louw van Volkswagen/Audi Druten. Cas heeft er voor gezorgd dat mijn auto tot in de puntjes werd afgeleverd zoals ik voor ogen had. Ik voelde me gehoord en begrepen. Zelfs een aflevering tot aan de voordeur was mogelijk en gerealiseerd door Cas. Honderd procent zeker dat onze volgende auto weer via Cas aangekocht zal worden!

Prettige ervaring

Zeer prettig geholpen zonder druk door alle mensen van afspraak tot aflevering er word ook snel gereageerd op mail of telefoon. Na een paar dagen een telefoontje gehad met de vraag hoe de auto bevalt, nog niet meegemaakt bij andere bedrijven.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Berry, Wat fijn om te horen dat de service goed is bevallen. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Perfecte service, zowel sales als aftersales

Erg goede ervaring bij de aankoop van mijn auto bij de Waal! Klein software probleem adequaat opgelost. Geert is een top verkoper, die verder gaat, dan alleen een auto verkopen! Hier ben je geen nummer, zoals tegenwoordig bij veel andere dealers het geval is.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jaap, Vriendelijk bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Keurige communicatie en service

De auto is keurig gerepareerd, er is goed gecommuniceerd. En als extra verrassing is de auto ook nog gewassen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste, Fijn om te horen dat onze service je zo goed is bevallen. We wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Alles zeer goed geregeld!

We hebben met veel plezier een nieuwe auto aangeschaft bij De Waal. De verkoper dacht heel goed met ons mee en samen met hem hebben we een goede keuze kunnen maken.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Yvonne, Bedankt voor je review. Wat leuk dat je samen met onze verkoper tot een goede keuze bent gekomen voor een nieuwe auto. We wensen je heel veel rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Eind goed al goed

Mijn volkswagen vertoonde technisch moeilijk oplosbare problemen. Vandaag een nieuwe ID-3 afgehaald. Door goed mee te denken door het volledige team van de Waal autogroep, is dit alles goed en naar volle tevredenheid opgelost. Een dikke 10 en dat op 29 december. Vandaar de titel eind goed al goed. Bedankt

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Bouke, Erg fijn dat de situatie zo goed is opgelost. We wensen je heel veel rijplezier in je nieuwe ID.3! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Klantvriendelijk en professioneel

Al jaren breng ik mijn auto voor onderhoud graag naar De Waal autogroep in Tiel. Ik wordt daar hoffelijk en accuraat geholpen en op die dag dat ik vergeten was dat mijn auto voor af te leveren voor onderhoud heeft men flexibel het onderhoud iets later op de dag alsnog kunnen uitvoeren. Voorzieningen zijn prima om ter plaatse te werken terwijl het onderhoud wordt uitgevoerd!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Martin, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fantastisch ervaring.

Zowel met de aankoop van onze ID 5 met Bram Limburg en aflevering van onze auto met Bram en Remy den Hartog. Deze 2 mannen zorgden ervoor dat wij met een grote glimlach op onze mond naar huis gingen in onze ID 5.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Hans, Wat leuk dat onze collega's Bram en Remy je zo goed van dienst zijn geweest gedurende het aankoopproces van je nieuwe auto. We wensen je heel veel rijplezier in je ID.5! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Klantvriendelijk en professioneel in 1 !

De Waal is een klantvriendelijk en professioneel bedrijf. Dat blijkt uit vriendelijk te woord staan, denken in oplossingen en afspraken nakomen. Voor De Waal misschien vanzelfsprekend, maar dat vind je lang niet overal meer.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Wilma, Bedankt voor de mooie complimenten! Dat horen wij graag. We wensen je heel veel rijplezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Erg klantvriendelijk

Wij werden goed te woord gestaan, duidelijke en vriendelijke communicatie. Wij zijn erg blij met de nieuwe auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste John, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo goed bent geholpen. We wensen je heel veel rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

goed en professioneel geholpen

keurig volgens afspraak nieuwe Caddy geleverd en oude ingeruild . Voor de 4 keer een auto gekocht via Jeffrey alles weer super geregeld .

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Hans, Fijn om te horen dat onze collega Jeffrey alles weer goed voor je heeft geregeld! We wensen je veel rijplezier in je nieuwe Caddy! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Echt een kerstgeschenk!

Een warm onthaal door een enthousiaste verkoper en de oplever specialist, vlak voor Kerstmis. De onthulling van de auto en het enthousiasme zorgden dat de aankoop bij De Waal top werd afgesloten. Inmiddels de eerste kilometers gereden en tevreden over de aankoop. Fijne dagen! Voor mij een extra kerstgeschenk dit jaar

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste, Erg leuk om te horen dat je de aflevering van je nieuwe auto zo leuk hebt ervaren. We wensen je heel veel rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

contact beleefd, beetje duur

zie boven

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste, Bedankt voor je review! We wensen je nog een hele fijne dag verder. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Perfecte service op een zaterdag onderweg naar Frankrijk

Toen we uit Amsterdam vertrokken opweg naar Frankrijk met onze VW Passat variant, brandde plotseling het lampje van de front assists. Dat betekent dat de cruis control niet werkt. Wat te doen? Besloten om te kijken welke VW garage we onderweg zouden tegenkomen en zo kwamen we bij De Waal Autogroep Gorichem terecht. Eenmaal aangekomen, werden we vlot behandeld en konden we even zitten met en kopje koffie. De fout was niet ernstig en de foutmelding verwijderd en zo konden wij weer onze reis voortzetten. Super dat we zo netjes en vlot behandeld werden, terwijl we geen klant waren. Alle lof voor Mika op de receptie en het aanwezige werkplaats personeel.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Joop, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen en je, je reis naar Frankrijk vlot weer hebt kunnen voortzetten. We wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Ik wordt vriendelijk en adequaat geholpen

Auto voor terugroepactie gebracht. Vervangend vervoer stond klaar. Op tijd weer klaar. Vriendelijke mensen aan de balie

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Nicole, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat het vervangende vervoer voor je klaar stond en dat je onze collega's als vriendelijk hebt ervaren. We wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekend geholpen

Ben uitstekend geholpen met pech aan me auto. Goede en fijne contact met werkplaats. Zeker een aanrader

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Atilla, Vervelend om te horen dat je pech hebt gehad met je auto. Wel heel fijn dat je zo goed bent geholpen! Dat doet ons goed. We wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prima bedrijf. Alles conform afspraak.

2 nieuwe ID4's aangeschaft. Alles snel geregeld conform afspraak. Auto's zeer netjes afgeleverd op locatie!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Arjen, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geregeld. We wensen je veel rijplezier in je nieuwe ID4's! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Heel fijn en klantgericht geholpen

Wij hebben afgelopen zaterdag onze auto opgehaald en werden ontzettend leuk en goed ontvangen. Alles was al geregeld en al het personeel in de showroom feliciteerde ons, iedereen wist ervan. Zo leuk dat iedereen betrokken was. Leuke ervaring dat er een hoes over de auto lag en er een bordje stond met onze namen erop. Echt heel leuk! Dank vooral aan Cas die ons heel goed begeleid en geholpen heeft.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Thera, Bedankt voor je review! Erg leuk om te horen dat jullie het ophalen van de auto zo leuk hebben ervaren. Wij wensen je heel veel rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zonder gedraal, naar de Waal, waar ik nooit baal.

Goede service en vakmanschap, en plezierig geholpen. Mooi bedrijf.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Max, Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We wensen je nog een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.