Bij Apk eerder de mankementen kunnen zien en niet na 5 weken tijdens grote beurt

1ste plug-in hybride opgehaald

Mooie duidelijke uitleg bij aflevering van de 1ste plug-in hybride in Zaltbommel. Wij zijn zeer tevreden

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Auto na 1 dag weer rijklaar voor een jaar rijplezier.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Anja, Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je weer veel veilige kilometers het aankomende jaar! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super snel en uitstekend geholpen

We hadden een storing in de auto op weg naar onze vakantie. Het is onze huwelijksreis dus even heel zuur dat dit gebeurde. Maar gelukkig was daar autogroep de waal in gorinchem die gelijk tijd voor ons maakte om de storing op te lossen. en ons een heerlijk kopje koffie en een glas water gaven. Echt super goede service en supergastvrij. Super bedankt voor de snelle service jullie krijgen van ons een dikke 10 en de warme douche. groet gerrit en maaike kragt

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Gerrit, Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat vervelend dat de auto even wat roet in het eten gooide. Gelukkig hebben onze collega's dit kunnen oplossen en kunnen jullie nu toch genieten van jullie huwelijksreis. Nog een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Kundig en Klantvriendelijk

Ik laat hier al jaren het onderhoud aan de auto uitvoeren en wordt altijd netjes geholpen. Ook als ik tussendoor een keer een lampje moet laten vervangen is dat snel opgelost. De communicatie is ook geweldig. Ik ben erg tevreden. De showroom ziet er ook altijd netjes uit.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Siebe, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Schroom niet om langs te komen wanneer er iets mis is met je auto. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Meedenken en klantbehoefte peilen is erg sterk

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Harm, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog veel veilige kilometers in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

De VW up weer ‘up en top’!

De auto van mij vrouw in de ochtend gebracht voor een servicebeurt en bandenwissel wat zij normaal in Gorinchem doet maar daar was geen plek tot ergens in augustus. Dus uitgeweken naar Zaltbommel maar ook hier heel erg goed en vriendelijk geholpen, nette leenauto meegekregen en door wat fileleed eigenlijk net te laat aangekomen, maar onderweg al gebeld en ik kon gelukkig ook iets later de auto meenemen! Dus zonder twijfel die 5 sterren verdiend!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Sharon, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van je review. We zijn blij om te horen dat je toch bij één van onze vestigingen terecht kon voor het onderhoud aan de up! Uiteraard begrijpen we dat er vertraging kan zijn onderweg. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prettige medewerker die goed de tijd nam om alles te laten zien en uit te leggen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Malinka, Wat fijn dat alles naar wens is gegaan. We wensen je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

‘de Waal’ ontzorgd!

Mijn VW UP was toe aan een service beurt. ‘de Waal’ in Gorinchem heeft dat keurig voor mij geregeld, van een afspraak inplannen tot dat de auto klaar was en ik ‘m op kon komen halen. Tussendoor ben ik netjes gebeld of er e.e.a. uitgevoerd mocht worden. Kortom, ‘de Waal’ ontzorgd en ik kan weer veilig voort!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Aletta, Hier doen we het uiteindelijk allemaal voor! Tevredenheid van jou als klant en zorgen dat je weer zorgeloos onderweg kan. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Kundig en volledige service

Eerder een leaseauto gehad en toen super geholpen. Destijds kon een andere dealer het probleem (vervelende rammel bij het ontkoppelen) niet vinden. Meerdere malen langs geweest. Bij ‘De Waal’ had de monteur het zo gevonden en verholpen. Nu zijn wij klant me onze eigen auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Bennard, Wat leuk om te horen dat je sindsdien altijd bij ons langskomt met de auto! Dat waarderen we enorm. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Leuk, Duidelijk en overzichtelijk

De oplevering van de auto ging heel voorspoedig en duidelijk.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Sandra, Wat fijn dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldige koop gedaan, super blij met deID 7 Tourer

Top! De medewerkers zijn meedenkend, creatief in oplossingen zoeken en super vriendelijk!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Mark, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. En wát een prachtige aankoop! Zelf zijn we erg te spreken over de Volkswagen ID.7 Tourer. We wensen je alvast erg mooie kilometers toe in deze auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer plezierig en persoonlijk.

Zowel bij aankoop als aflevering van onze ID7, niets dan lof voor Bram Limburg en Remy den Hartog. Wat is de ID7 een fantastische auto!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Hans, Wat een prachtige keuze, die ID.7. Wat fijn dat je bij ons de auto hebt kunnen vinden die past bij jouw eisen en wensen. Nog heel veel mooie kilometers toegewenst in de ID.7! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fantastisch

Vriendelijk en zeer behulpzaam

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Raymond, Bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prettig en vertrouwd!

Ik heb gebeld dat ik interesse had in een auto die De Waal had staan. Ik was er binnen een uurtje en de auto stond eigenlijk al (ongevraagd) direct klaar om in te zitten en eventueel een proefrit te maken. De sfeer voelde erg ongedwongen en ik kon even rustig mijn ding doen in en om de auto terwijl mijn huidige auto getaxeerd werd. Na een proefrit het besluit genomen er een dagje over na te denken, ook omdat er nog niet direct een bod werd gedaan en we dus in afwachting van taxatie waren voor mijn huidige auto. De volgende dag zijn we het snel eens geworden en sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe(re) VW Golf. Ik wil graag Cas bedanken voor het prettige contact en de service die hij mij verleent heeft, echt een topper! Hopelijk vele (zuinige) kilometers komende jaren en wie weet tot ziens!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Sam, Wat goed om te horen dat alles zo voorspoedig is verlopen. We vinden dat je een goede keuze hebt gemaakt door te kiezen voor een nieuwe Golf. Een erg fijne auto! Nog heel veel veilig én zuinige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super fijn geholpen en alles duidelijk vanaf het begin.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Corine, Wat goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Nog een heel fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fantastische service

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste René, Bedankt voor het mooie compliment. We wensen je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Auto voor onderhoud gebracht en een fiets te leen gekregen. Zaltbommel op de fiets beken. Leuke tips gehad van Henja toppie.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Anja, Wat leuk dat je een tour door Zaltbommel bent gaan doen. Mooi, hè? Nog een heel fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fijne garage en prima service

Al een flink aantal jaren is De Waal mijn ‘vaste’ garage voor mijn Golf. Mocht er tijdens het onderhoud blijken dat er een reparatie noodzakelijk is wordt je daarvan keurig op de hoogte gehouden en krijg je van tevoren een prijs opgaaf. Dus geen vervelende verassingen als je je auto weer ophaalt! Verder geeft het mij een vertrouwd gevoel dat mijn Golf bij ‘mijn’ vak garage in onderhoud is!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Leo, Wat leuk om te horen dat je altijd bij ons langskomt voor het onderhoud van jouw Golf. En ook dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. We wensen je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer attent en snelle service

Zelfs een video ontvangen van de auto die klaar staat

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Han, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer! We wensen je veel veilige kilometers in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super klantgericht!

Serviceafspraak in vestiging Zaltbommel. Afspraak was verkeerd gepland, desondanks toch geholpen en werd ik netjes naar mijn werk gebracht en ook weer opgehaald. Super servicegericht!

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Beste René, Bedankt voor het mooie compliment. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Netjes ontvangen en snel geholpen.

Door Skoda doorgestuurd voor onderhoud. Ook hier netjes, snel en vakkundig geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Arjan, Bedankt voor het mooie compliment en cijfer. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zoals altijd vlot en goed

Onze Volkswagen Polo al in de ochtend naar de garage in Zaltbommel gebracht. Volgende dag stond de onderhoudsbeurt gepland. Een uur later werd ik al door de monteur gebeld met kleine bijzonderheden. Allemaal netjes uitgelegd. In de middag stond onze Polo alweer klaar, gewassen en wel. Top !

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Nico, Fijn om te horen dat het harde werken van onze monteurs en onze service zo goed zijn bevallen. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekende service.

Een fijne ervaring van service bij onze aankoop en aflevering van een jong gebruikte T-Roc. Complimenten voor Emiel en Rémy.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jacques, De T-Roc is dan ook een zeer charmante auto als je het ons vraagt. Een 10 voor je keuze! We zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekend klantcontact en service!

Een nieuwe Skoda Enyaq gekocht bij Van der Waal in Tiel. Zowel via telefoon als in de showroom prettig schakelen, adequaat en open voor een goede prijsafspraak. Dit alles met de prima kwaliteit zoals bij aflevering van de auto maakt de aanschaf voor ons een feest. Een aanrader!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Gert Jan, Een heel goede keuze, de Škoda Enyaq. Bedankt voor het mooie compliment! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.