Filters

10

Goede service

Auto ingeleverd voor een aantal service meldingen, en werd keurig op de hoogte gehouden via de portal. Ik kreeg netjes vervangend vervoer mee. Netjes in afhandeling en worden de punten nog samen doorgelopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service
10

Zorgvuldig, persoonlijk en kwaliteit!

Zorgvuldig, persoonlijk en kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
9

Was een aangename eerste kennismaking met verkoper van 'de Waal Autogroep' uit Tiel

Met zoektocht op internet mooie Cupra Formentor van de Waal Autogroep uit Tiel gevonden. Afspraak gemaakt en na een goede proefrit en inruildeal, deze Cupra gekocht. Afspraak voor aflevering (helaas) weekje later door overname (van ValleiAutoGroep). Aflevering was perfekt, in aparte ruimte waar alle tijd genomen werd voor uitleg e.d. Daarna een heerlijke rit naar huis. Nu een week later, echt super tevreden over deze auto. Enige - puntje van deze auto is, dat je verwacht dat er ook Apple Car Play in zou zitten, maar dat het niet zo is. Bij gesprek niet gevraagd of over gehad?!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
8

Duidelijke en snelle reparatie

Mijn oude golfplus 7kzh83 had een kapotte pomp van de automaat. Gelukkig kon het hersteld worden en ben ik weer heel blij met mijn oudje! Vriendelijke groet. Gooitzen van der Laan

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service
9

Heel goed geholpen van a tot z.

Plezierig personeel. Relaxte sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Correcte service en communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service
10

Zeer goed

Goede service en uitleg. Nummerbord zat scheef en die is meteen ter plekke recht gezet

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto
10

Altijd vriendelijk, eerlijk en behulpzaam.

Altijd vriendelijk, eerlijk en behulpzaam – de jongens denken met je mee en mijn auto is hier altijd in goede handen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service
10

Vriendelijk, correct en snel.

Geen negatief puntje. Fijne persoonlijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto
9

In begin even lastig maar gelukkig heel goed opgelost.

ik kocht mn jonge occasion bij Bram. Heel vriendelijk en na proefrit open en goed verkoopgesprek gehad. inruilprijs voor mijn auto was goed en doordacht. Uiteindelijk besloten om auto te kopen, wel met pakket erbij en uitdrukkelijk verzoek dat de auto van binnen en buiten goed schoongemaakt en gepoetst zou zijn. Dat zat ook bij het uitgekozen en betaalde pakket. In het verleden was dit automatisch zo als je een nieuwe ( gebruikte) auto koopt maar tijden veranderen. De extra service moet voor betaald worden, maar ok, dat zie je op meerdere plekken. Na 2 weken kon ik de (voor mij nieuwe auto) ophalen bij Remy , de medewerker die vrijwel alle vw auto’s bij de Waal Tiel aflevert en alles keurig uitlegt. Keurige ontvangst. Maar bij afhalen van het doek van de auto zag ik meteen dat auto alleen even door de wasstraat geweest was. Ook van binnen niets gedaan. En dan gaat er toch iets fout en ben ik meteen teleurgesteld en bang dat het toch waar is ‘’ Hoe groter de garage ( aantal filialen), hoe meer de klant een nummer is en vaak de communicatie minder loopt dan bij de kleinere autobedrijven”. Ik merkte dat Remy ook baalde en gelukkig meteen initiatief getoond om auto opnieuw te laten poetsen en schoonmaken uiteraard op hun kosten. Moest daar wel een nieuwe afspraak voor maken en er weer 3 kwartier voor rijden maar ok. Ook tussendoor weer contact met Bram gehad , die zich meteen verontschuldigde en die het uiteindelijk samen met Remy keurig opgelost heeft. Dus uiteindelijk ben ik heel tevreden zoals e.e.a. nu opgelost is. Maar ik hoop oprecht dat deze service en aandacht zo blijft. Ook nu de Waal de Vallei groep overgenomen heeft . Worden ze nog groter…….. Laten we hopen dat de service hoog blijft…..We gaan het zien als de auto dadelijk een beurt nodig heeft of als er toevallig iets kapot gaat binnen de garantieperiode…. Als alles op dezelfde manier gaat zoals nu dan ben ik dik tevreden. Laten we daar maar vanuit gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
9

Zeer tevreden

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service
10

Fijne, voortreffelijke aflevering auto

Wat een leuke mooie afleveringsceremonie van de auto! Veel dank voor de aandacht en instructie rond de auto! Daarnaast werd veel zorg besteed aan het leveren van een ‘eerlijke’ en betrouwbare auto!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Goede begeleiding bij de aankoop van onze auto

We waren op zoek naar een Cupra Formentor en kregen hier van De Waal auto groep goede begeleiding. Waren vriendelijk en behulpzaam en dachten met ons mee. Erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Geweldige zaak

Nieuwe Skoda van De Waal, perfect geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto
9

Goede service

Dit was mijn eerste bezoek aan De Waal autogroep, nadat ik verhuisd ben. De service was geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service
10

Blij dat we voor Audi en de Waal hebben gekozen

Een zeer prettige begeleiding en afwikkeling bij en van het aankopen van een zeer mooie Audi

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Geweldige ervaring!

Met alle egards ontvangen en volledig meegenomen in alle mogelijkheden die De Waal Autogroep te bieden heeft. Van het maken van een afspraak voor een proefrit tot de aflevering van de auto heeft Anthony mij "verrast" met zijn kennis, ervaring maar ook humor en gezelligheid. Ik heb een aantal zaken aangegeven na de proefrit en die zijn keurig opgelost. Inmiddels rijd ik met een grote glimlach rond in een prachtige VW Passat variant GTE. Een fantastisch bedrijf waar klantvriendelijkheid voorop staat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
9

Goed geholpen

Bij Olivier een Skoda Superb iv L&K gekocht. Een hele fijne verkoper die echt met me meedacht en echt een fijne auto voor me heeft geregeld en een realistisch inruilbedrag heeft gerekend voor mijn golf. Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij dit bedrijf bij het kopen van de superb dat ik er ook een vw t-cross heb gekocht die we zaterdag op komen halen. Afgezien van een paar kleine afleverpuntjes helemaal perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Top

Prettige gesprekken enthousiast klantvriendelijk en oog voor detail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Prima, simpelweg zoals het hoort

Ik kwam voor een simpele vervanging van de stadsverlichting. Ondanks dat er door een migratie van systemen het systeem eruit lag, kon ik gewoon de dag erna komen zoals gewenst. Het was sneller klaar dan gepland en kreeg keurig een sms dat hij klaarstond. Klinkt simpel, maar prettig dat het zo gaat zoals gehoopt

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service
10

Ontzettend fijn geholpen !!

Ondanks mijn grote verdriet ben ik super goed geholpen met de inruil van de Transporter en aankoop van andere auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto
10

Aflevering auto verliep gewoon erg goed!

Goede uitleg van alle functies. Op tijd. Bakje koffie wanneer we even moesten wachten op wat administratie. Vriendelijk en gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto
10

Duidelijk en netjes

Ivm apk en onderhoudsbeurt eenvoudig via de website een afspraak gemaakt. De volgende dag een bevestiging hiervan ontvangen inclusief een schatting van de kosten. Op de dag van het onderhoud een SMS ontvangen dat de auto weer klaar stond. Prima geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service
10

Een eerlijke mening

Ik voelde mij niet onder druk gezet. Alles is duidelijk uitgelegd. Toppie. Hij weet waar hij over praat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto
10

Topservice bij de werkplaats

Mijn auto heeft een beurt gehad en alles is netjes en professioneel uitgevoerd. Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over de werkzaamheden, vooraf overleg en daardoor geen onverwachte kosten. Heel fijn om zo snel en prettig te worden geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Best beoordeeld uit 8 leden

- De Waal Autogroep Culemborg | 9.8

- De Waal Autogroep Druten | 9.6

- De Waal Autogroep Tiel | 9.5

- De Waal Autogroep Zaltbommel (Outlet) | 9.5

- De Waal Autogroep Gorinchem | 9.2

- Audi De Waal Geldermalsen | 8.8

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.