transactie met inruil andere auto was ondoorzichtig. Niet transparant.

Er werden bedragen genoemd en een korting van 500 euro aangeboden in bepaalde week. Deze kon ik op papier nergens terug vinden. Later kreeg ik per mail de offerte waar een korting opstond van 447,50 euro. Het was mij allemal niet duidelijk hoe men aan deze bedragen kwam. Dit heb ik aan verkopen gemeld. Later bij aflevering werd het mij duidelijk uitgelegd.

Perfecte service

Locatie Culemborg een VW TIGUAN E-Hybrid gekocht. Perfecte service en een goede communicatie.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super service en het allerbelangrijkste alle afspraken zijn netjes nagekomen. Bedankt Ruben!

Goede service en ondersteuning

Proefrit in 2 wagens, was vlot geregeld. Uiteindelijk gekozen voor een Octavia Combi, echter het gereden model was niet meer beschikbaar. Hierdoor gekozen voor een ander model van een andere vestiging. Helaas stond er een fout in de omschrijving (elektrische achterklep, wat niet was). Hierdoor geen 10. De service van Ruben was top, zelfs terwijl hij vrij was nog ondersteuning gegeven.

Uitstekende service

Wij zijn zeer goed geholpen door Peter Husselson, gastvrij ontvangst en goede uitleg zonder druk uit te oefenen om een auto te kopen. Andere autodealers waren niet klantvriendelijk. Die kunnen nog wat leren van Peter. Verder werd van de levering van de nieuwe auto een klein feestje gemaakt, top gedaan door Remy den Hartog. Goede uitleg over de werking van alle opties in de auto en ook meedenken met de klant als er vragen zijn over zaken die niet op de auto aanwezig waren en zeer vriendelijk. Al met al top service en zeer klantvriendelijk, ook de online adviseurs zijn zeer klantvriendelijk.

betrouwbaar en uitstekende service

Een prettige uitwisseling van wensen en mogelijkheden brachten mij tot het moment dat ik op 30 november in mijn nieuwe, doch ook al gebruikte, VW Polo stapte, na een fijne overdracht van noodzakelijke administratieve beslommeringen. Al jaren klant bij de Waal en nog geen reden gevonden om er weg te gaan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

deskundig en vriendelijk geholpen, fijne ervaring

prettige omgeving met deskundige mensen die openstaan voor vragen en begrip tonen voor mijn wensen. bereid tot openheid van zaken omtrent geschiedenis, onderhoud en staat van de eventueel aan te schaffen auto, in dit geval occasion.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Prima maar klein grappig foutje

Prima onderhoud. Bandenwisssel en banden goed uitgeballanceerd. Rijd weer heellijk. Banden zouden worden opgeslagen echter heeft de monteur bedacht dat er in de bus ruimte genoeg is voor bandenopslag.

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Weer een servicebeurt voor mijn VW Passaat laten uitvoeren. Alles picobello geregeld. Van afspraak maken tot rekening. Vertrouwd adres om je auto je in onderhoud te hebben

Positieve en klantvriendelijke

Alles goed voorbereid, lekker koffie. Vriendelijke benadering, niet opdringerig

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Eigenlijk is alles goed, maar ik mis de persoonlijke aandacht en amicaliteit waarbinnen het tot een paar jaar geleden allemaal afgehandeld werd. Het personeel wordt daarin teveel aan banden gelegd en dat komt de klantvriendelijkheid niet te goede. Gelukkig zijn ze daar in Culemborg wel goed in.

Top service

Leuk ontvangen door Jur bij de proefrit. Na de proefrit alle informatie gekregen om een goede afweging te maken. Onderhandelen over de prijs is altijd een beetje ‘minder’, maar hoort erbij. Daarna weer met een goed gevoel het weekend in gegaan. Zaterdag de auto in ontvangst genomen. Was voor ons letterlijk een Sinterklaas kado (jullie bedrijfsviering was begonnen). Wij ervan uit dat de vervolg service net zo goed zal zijn

Zeer prettig!

Dag werknemers van de Waal autogroep, Ik kan niet anders zeggen dat we altijd zeer goed worden behandeld en klachten worden meteen serieus opgenomen. De service staat hier hoog in het vaandel en gaat altijd gepaard met een lekker bakkie koffie! Zijn er problemen met de auto wordt er altijd meegedacht om het zo snel mogelijk op te lossen voor de klant of vervangend vervoer geregeld. De mensen zijn erg vriendelijk en vakbekwaam, van verkoop tot monteurs. Al met al dik tevreden over De Waal Autogroep! Een dikke tien! Vriendelijke groet, Addy van der Beek

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Altijd klantvriendelijk, klant is koning

Altijd als ik hier kom het gevoel netjes geholpen te worden. Ik kon vanuit Houten sb vlak bij is ook een Skoda dealer maar toch altijd weer al vele jaren hierheen. Echt super fijn.

Klantgerichte optimale service!

De verkoopmedewerker was een en al een luisterend oor om zich in te leven in onze situatie, onze wensen en afwegingen om vervolgens secuur aanbod te doen waaruit we konden kiezen om ermee proef te rijden. Er tijd voor te nemen en aan ons zorgvuldig aandacht te besteden hebben wij als buitengewoon symphatiek ervaren. Bij de overdracht van de nieuwe auto werden we ook zorgvuldig en met geduld begeleid door een andere medewerkster.

Top service van Casper Steenhouwer

4 maanden geleden hebben wij een mooie audi a1 bij casper gekocht, waar ik ontzettend blij meer was. Helaas hebben wij met deze auto een ongeluk gehad en is deze Total los verklaard. Gelijk met Casper contact opgenomen en verteld dat ik graag dezelfde terug wilde. Hij is druk aan het zoeken geweest en ja hoor gevonden. Proefrit werd gedaan en het blije en enthousiaste gevoel wat is bij de vorige had was helemaal weg. Casper heeft me in diverse auto's laten rijden om te kijken waar ik me weer goed en veilig in voelde, zeker gezien er inmiddels ook een kleine bij ons op komst is moest ik me wel goed voelen in de auto. Bij een ander filiaal van hun stond deze prachtige audi a3 en hij is met ons meegereden zodat we gelijk een proefrit konden doen. Dit was hem en dit ging de auto worden. Casper heeft al het papier werk uit handen genomen en alles voor ons geregeld. Zelf toen we dik in de file stonden en pas om 17:50 binnen kwamen om de auto op te halen heeft hij op ons gewacht en de tijd genomen om alles te bespreken. In één woord top service, wij hopen lang van deze mooie en veilige familie auto te mogen genieten en als deze aan vervanging toe is weten wij zeker naar wie wij terug gaan.

Betrouwbaar bedrijf, prima Service en Vriendelijk Personeel

Al 35 jaar zeer tevreden met AUDI de Waal en nu met onze aankoop van de Q3 weer een uitstekende indruk, Zeer correcte verkoper Ruben met goed advies . Het geheel klopt gewoon bij de uitstraling van DE WAAL AUTOGROEP.

Goed geregeld.

Wij hebben een zeer prettige ervaring met de vestiging in Druten gehad. Zeer gedreven in service en deden er alles aan om tot een goede overeenkomst te komen qua inruil en aankoop en de daar bij behorende garanties en aflevering van onze VW Tiguan occasion.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Gewoon een perfect bedrijf wat zijn afspraken nakomt

Duidelijke afspraken en prijzen die nagekomen worden

Prettige mensen en hulpvaardig

Op 21-11 mijn audi ETron opgehaald , er word je netjes en duidelijk uitgelegd hoe alles werkt , en mocht je vragen hebben kun je ze altijd bellen , prima zaak en aardige mensen

Ge-wel-dig!

De Waal, is de dealer die de naar de klant luistert, de ruimte biedt en optimale servicedienstverlening geeft. Ik ben eerder paar keer gekomen voor service van mijn audi. Hele fijne medewerkers die jou graag willen helpen en altijd bereid zijn om te helpen. Zelfs aantal service gratis gehad om dat het zit in garantiepakket. Wat mooi! Normaal moet je overal voor alles betalen. Uitendelijk gekozen om mijn audi ook door De Waal te laten inkopen, heel transparant, geeft vertrouwensgevoel en zekerheid. Als ik een nieuwe auto wil kopen dan zal ik als eerst aankloppen bij De Waal. Ik zou iedereen aanbevelen om bij De Waal langs te gaan voor aan of verkoop van je auto en je service onderhoud. Toppers zijn het!

Enthousiast en vakkundig advies

Wat wil je als je je auto gaat inruilen? Betrouwbaar advies, een goede inruilprijs en een mooie wagen met weinig kilometers op de teller. Waar werd aan ons eisenpakket voldaan? Bij De Waal. Daarvoor kwamen we graag vanuit Brabant naar Tiel. Over de vakkundige hulp op alle fronten en onze mooie 'nieuwe' auto zijn wij dik tevreden.

Plezierig korrekt

Plezierig en competent

Goede ervaring bij De Waal in Gorinchem

Soepele afhandeling en snelle levering van mijn auto!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Arie, Dank voor deze positieve review, fijn dat de afhandeling en levering zo soepel zijn verlopen. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.