Filters

10

Prettige en snelle reparatie van de airco bij 38 graden!

Tijdens een hittegolf hield de airco er mee op. Er werd meteen een nieuw motortje besteld, en de afspraak kon ook vrij direct ingepland. In een ochtend was het defect verholpen en kon ik weer gekoeld de weg op!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Uitstekend!

Service prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto.

Wij zijn prettig geholpen door Ido met de aanschaf van onze nieuwe auto! We zijn op een fijne manier geholpen met een proefrit maken, waarna een offerte gemaakt werd. Daaropvolgend hebben we de auto gekocht. Het contact verliep prettig, we hebben geen enkel moment het gevoel gehad dat ons iets opgedrongen werd. Tijdens de aflevering werd uitgebreid en correct te tijd genomen om alles uit te leggen. Ondanks de hoge temperaturen van 25 juni en onze afspraak wat uitliep ivm het helpen van andere klanten voorafgaand hebben we gemerkt dat alle tijd tijdens de aflevering voor ons genomen werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Heel tevreden

Ik bracht mijn Toyota Aygo naar de garage omdat er een piepend geluid binnen de auto kwam. Ze ontdekten snel dat het probleem in de koppeling slipt. Ze boden me een leenauto en voor mijn werk terwijl ze mijn auto repareerde. Hij rijdt nu weer goed. Ik ben heel dankbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

vriendelijk en snel geholpen

prettige mensen die goed met hun vak bezig zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
8

Prima service

Tijdje geleden had de start accu in de ochtend de geest gegeven van mijn Toyota. ANWB had aangeven deze te vervangen Gelijk een afspraak gemaakt bij Hommel om deze te vervangen. Was geen probleem ze konden deze nog bestellen om mee te laten komen. Een uurtje later kon ik terecht is deze vervangen. Gelijk een afspraak gemaakt voor een afspraak voor een onderhoudsbeurt, die moest ook gebeuren. Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

Geweldig

Alles vlug en netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Zijn Prima Goed

Helder en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Geweldige service

Aardige mensen, deskundige en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Een prima garage !!!

Klantvriendelijk, deskundig, netjes, eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Fijne garage

Klantvriendelijk, vlotte service, fijne gemoedelijke sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Ik kon snel een proefrit maken.

Ik vond het wel behoorlijk lang , 3 weken , voordat ik de auto kon ophalen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Goed service

Netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Fantastische service

Fantastische service Eerlijk en deskundig advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Prima.

Zeer goed en duidelijk geholpen. Hadden voldoende tijd voor mij. En de afspraak die gemaakt was is goed nagekomen. Dus top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

apk en onderhoud goed uitgevoerd

Apk en onderhoud uitgevoerd en de auto ook netjes gewassen...1 tip m.b.t. telefonische bereikbaarheid, zorg dat je niet de hele dag wordt doorverwezen naar de voicemail

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Top garage!

Bij het maken van een keuze, tussen een yaris Cross en een C-Hr heeft Ton ons erg goed geholpen. Geen opdringerig gevoel, uitgebreide proefritten en wordt goed geïnformeerd. Fijne mensen bij autobedrijf van gorp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Altijd goed.

Al ruim 40 jaar klant, dat zegt genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Goed geholpen zoals altijd

Goed geholpen en nooit negatieve verrassingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Topservice.

Werk is goed. Kosten zijn normaal. Voel mij als klant uitstekend behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

Supergoed geholpen

Heel goed geholpen, kon wachten tot de auto klaar was

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima service

Fijne mensen Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Heel positief

Betrouwbaar. Alleen maar goede ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/Kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Best beoordeeld uit 19 leden

- Autobedrijf Klein C.V. | 9.8

- Autobedrijf Brouwer | 9.8

- Autobedrijf Koopman Immink | 9.8

- Autobedrijf Bouman | 9.6

- Autobedrijf Reijrink | 9.5

- van Gorp Auto's | 9.5

- Auto Hommel | 9.4

- Autobedrijf de Kort | 9.4

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.