Tevreden klant

Mooi autootje gekocht voor goede prijs!

Altijd goed

Komen er al heel lang super geholpen en goede service

Fijn bedrijf

Super vriendelijk personeel prima geholpen wordt contact met je opgenomen als er wat aan de auto moet worden gedaan goede tekst met uitleg wat her gaat kosten

Slecht

Tankklep van mijn clio gaat niet meer open, gaat normaal open door auto te open met sleutel. Gebeld met bouman, die gaven aan dat er in kofferbak achter bekleding een hendel zit die de klep alsnog kan openen( op internet wordt gezegd dat motortje in de tankklep kapot is, en vervangen moet worden). Zelf heel achterbak doorzocht maar niks kunnen vinden. Bouman heeft die dag nog even tijd om de tankklep open te kunnen maken! Auto staat buiten en monteur kijkt in achterbak maar blijkbaar is de hendel die de tankklep open zou moeten maken helemaal niet te vinden in de achterbak, want de auto wordt vervolgens de werkplek ingereden. 15/20 minuten later komt de automonteur terug, draagt wat over aan zijn collega achter de balie(terwijl ik gewoon in de wachtruimte zit), de baliemedewerkster komt vervolgens naar mij toe met het volgende verhaal: tankdop hebben we open gekregen, echter in heel het slot van de auto zit een storing, dus de auto kan niet meer op slot. Ik zelf dacht met het goede vertrouwen dat dit dan inderdaad het probleem geweest zal zijn dat de tankklep niet meer open ging. Echter heb ik de hele dag mijn auto gewoon op slot kunnen doen, je hoorde ook duidelijk een klik dat de auto op slot ging en weer open, echet nadat de monteur had gekeken was deze klik weg, waar ik pas op de terugweg achter kwam. Autobedrijf zelf kan dit op dit tijdstip niet meer maken en hebben eigenlijk pas plek over 2 maanden, maar omdat het zo vervelend is dat ik auto niet op slot kan doen, kan ik hem eerder brengen en dan hopen dat ze ergens een gaatje hebben. Onderweg naar huis nog eens goed nagedacht en voor 100 procent zeker dat de auto echt op slot kon de gehele dag. De monteur moet dus iets met de auto hebben gedaan waardoor dit niet meer kan. Teruggebeld naar het autobedrijf en die geven aan dat ze echt niks hebben gedaan(terwijl de monteur zeker 15/20 minuten is bezig geweest, en uiteindelijk zelf niet eens zijn verhaal kon doen) Dus hun woord tegen de mijne

Keurig volgens afspraak geholpen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

houden zich aan de afspraak

Kan altijd terecht.

zoals gewend gewoon top!

Uitstekende service zoals altijd

Koopman Immink is een betrouwbare garage waar goed meegedacht wordt om de kosten binnen de perken te houden. Wel fijn als je een wat oudere auto hebt zoals ik, maar natuurlijk ook bij een nieuwere auto of als je er een auto koopt. Het is altijd even zoeken naar een garage waar je een goed gevoel bij hebt en ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen vanwege de goede service en de klantvriendelijke behandeling van mens en auto. Bart Kubin

Snelle en goede service

Zie boven

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Eerlijke en Klantvriendelijk Autobedrijf

Erik Brouwer is een hard werkende Man die voor zijn Klanten alles doet om de rekening zo laag mogelijk te houden. Ook heb ik Erik en zijn Monteurs leren kennen als een betrouwbaar en eerlijk Personen. Zijn er problemen dan zal hij er alles aan dien om zijn Klant verder te helpen. De sfeer is er altijd ontspannen en vriendelijk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk, klantgericht, open voor zakelijke transacties

Fijn geholpen

Heel tevreden.

Goed geholpen, Alles vlot afgehandeld.

Betrouwbaar

Super service, klantvriendelijk, staan altijd voor je klaar!

Vriendelijk personeel

We zijn goed geholpen bij auto Hommel. Netjes te woord gestaan en erg blij met onze nieuwe auto.

Gastvrije service

Betrouwbare garage. Denken goed mee bij grote reparaties. Doen een stap extra als het moet.

Zeer gastvrij en vriendelijk

Probleem snel verholpen.

Ruitenwisser kapot. Smorgens besteld en smiddags gemonteerd. Snelle service.

adviseren goed

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

goed gezellig snel en vriendelijke geholpen

Bij dit bedrijf ben je nog echt klant, je kan er altijd terecht voor de gekste dingen en als het kan helpen ze je direct ,met een kop koffie staan ze ook direct klaar super top bedrijf.

Vriendelijk en snel

Ik moest mijn mobiliteitspas verlengen. Na een telefoontje lag de pas de volgende dag al in de bus. Prima service, dankjewel.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Altijd overleg over onderhoud en goede en snelle service!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Afspraak is afspraak en superservice!!

Afgesproken te wachten op kleine beurt en nieuwe banden. Alles exact naar de verwachtingen en tijdens het wachten een lekker bakje koffie! Super!

Altijd goede service

Eerlijk en direct, snel schakelen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto