Wij zijn heel goed opgevangen en geholpen door Monuta

Door goede begeleiding van de uitvaartverzorger hebben wij een mooi afscheid kunnen nemen van ons geliefde familielid. Wij zijn door het gehele proces goed geholpen en bij gestaan. Zelfs na de uitvaart kregen wij via de mail handige tips wat er allemaal komt bij kijken over de afwikkeling van diverse zaken.

Geweldige ervaring met deze uitvaartonderneming.

De begrafenisonderneemster, Daniëlle vd Steen, is een ontzettend fijn en warm persoon die heel goed begreep wat zij voor en met ons kon doen en zeer betrokken. De dames van de zorg die ons hebben geholpen met de laatste verzorging van onze moeder waren eveneens fantastisch. Onze grote dank aan Monuta.

Professionele en makkelijk benaderbaar met oog voor details. Goed contact en goede nazorg. Ik kan jullie Monuta van harte aanbevelen.

Meer dan fijne persoonlijke begeleiding en dat is een grote steun bij een overlijden van een naaste.

Met grote zorg onze moeder verzorgd, meer dan fijne persoonlijke begeleiding t/m de crematie en ook daarna. Duidelijke en goede afspraken en het nakomen daarvan waardoor je ook het gevoel hebt dat je niets 'uit handen geeft' maar zelf de regie houdt.

Uitmuntend

Het regelen van een uitvaart wordt door een medewerker van Monuta (met heel veel gevoel met de nabestaanden) uitgevoerd.

alles prima geregeld

fijn contact met de uitvaartleidster

Prettig en persoonlijk

Onze moeder is helaas overleden en had de wens om bij schifferheide de uitvaart te hebben en hier alles te regelen. Onze uitvaartbegeleider was zeer prettig in omgang en nam echt veel uit handen. Het voelde meteen 'eigen' en er wordt naar je geluisterd. Ook de dienst was zeer persoonlijk en raakte ons diep omdat sommige voordrachten heel erg paste bij onze moeder. Ze luisteren dus echt naar je. We kijken ondanks het grote zware verlies terug op een fijne week met goede begeleiding en een waardevol 'eerbetoon' voor onze moeder.

Professioneel, vriendelijk en luisterend oor

Martha kwam op de dag van overlijden langs en heeft ervoor gezorgd dat onze moeder thuis opgebaard kon worden. Al onze wensen goed doorgenomen. Contact via bellen of app, alles kon. Enige aandachtspuntje was dat we niet op de hoogte waren vd soort aansluiting in de aula om de powerpoint te tonen. Gelukkig hadden we extra laptop mee waardoor het mogelijk was. Daardoor toch nog goedgekomen. Wij zouden Martha zeker aanbevelen.

Goede en prettige contacten omdat hiermee veel werd ontzorgd

Goed geregeld

Nette ontvangst zorg uit handen genomen

Warm en kundig

Onze begeleidster Thaneé heeft Het afscheid van mijn moeder kundig ,warm en proffesioneel begeleid. We waren erg blij met haar aanbevelingen en begeleiding. Top geregeld. De juiste persoon op het juiste moment. Dankjewel Thaneé.

Een fijne nazorg met aandacht.

Maanden na het overlijden van onze zoon wilde ik ook nog graag een sieraad hebben waarin de as verwerkt kon worden. Ik heb gekozen voor een mooie leren armband voorzien van een vingerafdruk en een tekst, gemaakt van zijn eigen handschrift. Hierin werd ik ontzettend fijn en met aandacht begeleid door Sylvia en later ook door Layla. En omdat de armband zo mooi is geworden wilden onze beide andere zoons ook graag een een armband als aandenken. Ook deze werden voorzien van hun eigen persoonlijke herinneringen. Ondanks het grote gemis geeft deze persoonlijke armband ons toch het gevoel dat we Niek altijd bij ons hebben. Hierbij onze dank voor jullie aandacht en liefdevolle begeleiding. Groetjes familie Mensink.

Zeer aangenaam ondanks de situatie

Alles perfect

Alles was goed en netjes geregeld

Professioneel met menselijke kant

Professionele benadering met oog voor details, goed contact, makkelijk benaderbaar. Mooi gesproken tijdens uitvaart. Goede nazorg.

Uitvaart naar verwachting verzorgd

Kernwaarden naar onze ervaring: Accuraat Innemend Meedenkend Zorgzaam

Fijne en duidelijke communicatie

Begon een beetje stroef, maar de uitvaart verzorger heeft daarna alles goed begeleid! Communicatie met app verliep prima en snel! Het afscheid in ‘t Haagje in Breda was mooi en met veel respect van de medewerkers! ‘T Haagje is een aanrader voor een klein gezelschap! Ook na afloop benaderd door de uitvaartverzorger, met de vraag hoe het is geweest en hoe het met ons is!

Een grote steun in een moeilijke tijd

Een grote steun in een moeilijke tijd.

Goed professioneel en betrokken

Prettig contact en uitvaartverzorger denkt goed mee

Alfred is: meelevend, betrokken, duidelijk Fijne man om in deze omstandigheden te mogen ontmoetten

Mooi afscheid

Na het overlijden van onze moeder gebeld met Monuta, fijn geholpen door Bas. De dag erop kwam Sietske voor het gesprek over de afscheidsdienst. Die snapte precies wat we bedoelden. We hebben er een goed gevoel over en denken dat onze moeder dik tevreden zou zijn. Dat is het belangrijkst.

Geweldig begeleid door Bas van Esch en Antoinette Veldman

Geweldig hoe alles is verzorgd en gedaan. De afscheidsdienst was geweldig in elkaar gezet door Antoinette Veldman. En we zijn ook goed geholpen door Bas van Esch. Een goede begrafenisonderneming zijn jullie

Zij zorgen ervoor dat je ontzorgd wordt

De communicatie met onze uitvaartbegeleider Richard was zeer goed en duidelijk. Hij straalde veel rust uit, was betrokken, legde alles duidelijk uit en reageerde altijd snel op berichtjes/apjes, hele fijne jongen.

Echt betrokken, deskundig en ontzorgt

Echt betrokken, deskundig en ontzorgt