Heel fijn

André de bruin heeft ons ontzettend fijn geholpen. Dank je wel!

Heeft heel veel bij gedragen om het vreselijke verlies van m'n meissie te kunnen dragen

Ben behandeld met heel veel respect.

Zeer betrokken

Uitstekende begeleiding. Prachtige uitvaart. Kijk er met liefde op terug.

uitstekend

Vanaf het telefoongesprek t/m uitvaart zijn wij uitstekend bijgestaan en begeleid, niets anders dan lof

Zeer betrokken persoon, niets is te veel.

Bijna alles is mogelijk, binnen het redelijke. Ze ontzorgen 100%. Ze kunnen alles voor je doen, wij hebben gekozen om het zelf te doen, met Jan als coach. Was een waarde volle uitvaart, waar wij het allemaal zelf hebben gedaan met Jan als coach aan de zijlijn. Konden we op terug vallen mocht het nodig zijn. Zeer tevreden

Een prettige persoonlijke benadering

Wij zijn voor onze beide ouders op een hele aangename wijze geholpen in het afscheid. Ze hebben veel zorgen bij ons weggenomen.

Hele goede klik met haar

Heidi snapt, precies hoe zij met de situatie en de mensen moet omgaan, het contact hebben wij als zeer prettig ervaren, ook zo van haar collega die het op de dag van de uitvaart alles heeft geregeld, zij heefd het ook perfect gedaan.

Top geregeld!

Alles goed geregeld in een ongedwongen sfeer! Wat vooral opviel dat Klaasje Mulder extra aandacht besteede aan mijn vader tijdens de uitvaart! Echt top! En leuk dat je Appie zo mag noemen, net of je elkaar al langer kent!

Zeer positief

Heel goede begeleiding, deskundige mensen. Heel meelevend en sociaal. Onze dank speciaal voor de heer Stephan Koetje en mw. Jolanda Kint, Monuta Othene, Terneuzen

Zeer persoonlijke en betrokken uitleg en uitvoering van de wensen van d overledene.

Uitvaart schoonmoeder vlekkeloos geregeld

Zie bovenstaande

100% tevreden

Zoals ik al schreef het is prima verlopen en naar mijn wens .

Alles was tot in de puntjes georganiseerd; zelfs mooier dan wij vooraf hadden bedacht!

Monique Maurik en haar team zijn echt top! Zeer persoonlijk contact, meedenkend, attent en niet te vergeten allemaal heel lief! Al klinkt het raar bij een uitvaart: het heeft onze verwachtingen echt overtroffen.

Een goede verzorgde begeleiding overlijden en de uitvaart.

Wij hebben de begeleiding en verzorging van Marian Joustra als zeer prettig ervaren. We hebben heel veel steun van haar mogen ontvangen.

Klaasje is een warme en betrokken vrouw. Met aandacht werd alles besproken t.a.v het overlijden van mijn broer. Ze dacht echt mee zonder je dingen op te dringen. Ik had het gevoel of ik haar al jaren kende. De aandacht die had voor mij als nabestaande heb ik heel erg gewaardeerd. Ze was een grote steun. Het voelde vertrouwd zonder dat ze het professionele uit het oog te verloor. Het voelde daardoor ook minder zwaar. Kortom ik gun iedereen een Klaasje. Ze is zo geschikt voor dit werk.

Nette vrouw zeer goed gewerkt

Petra is een lieve vrouw die een grote pluim verdient

Ik ben zeer tevreden over mevr witharig. Haar betrokken heid met iedereen is geweldig. Ze luisterd goed naar de wensen en mogelijkheden omtrent de kosten. Ze heeft ons als familie goed opgevangen en begeleid. We konden haar altijd bellen met vragen, en ook de nazorg is fantastisch. Als ik er niet uit kwam dan kon ik terug vallen op Anita en dat is heel fijn. We hebben het goed geregeld en we hebben een fijne herinnering om op terug te kijken, ook al was de situatie heel verdrietig.

super

Respectvol

Ik wist niet wat ik allemaal kon verwachten aangezien dit mijn eerste ervaring is. En ik vond alles echt perfect gaan. Meer dan ik had verwacht . En ondanks de verdrietige situatie, bekijk ik het met een fijn gevoel terug. Bedankt.

Erg fijn

Fijne ervaren warme mensen. Bedankt voor alle goede zorgen.

Het kan niet beter

Zeer correct en meelevend in een heel moeilijke periode.

mijn ervaring is erg goed

overal aan gedacht

Wij als familie willen Thaneé hartelijk bedanken voor haar goede zorgen om de uitvaart van mijn moeder en alles wat er omheen zit tot een goed einde te brengen. Ze is professioneel, heeft een luisterend oor voor al je wensen en denkt vooral met je mee. Thaneé, nogmaals bedankt voor alles.

mooie afsluiting voor mijn moeder

Monuta was erg begripvol voor mijn situatie en dacht overal aan mee zonder zich op te dringen op financieel gebied. Erg fijn om het op deze manier het af te sluiten voor mijn overleden moeder.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.