Een lichtpunt, in een verdrietige tijd.

Mijn oom stierf na een kort ziektebed. Hij was verzekerd bij Monuta, iets waar ik persoonlijk heel blij mee was vanwege eerdere ervaringen met hen. Op de een of andere manier voelt Monuta veel persoonlijker dan welke andere uitvaartverzorger dan ook. Bas kwam in de ochtend langs voor het ‘zakelijke’ gedeelte, en Marieke in de middag voor de dienst zelf. Beide als heel erg fijne mensen ervaren, professioneel, maar zeker ook in waren voor een grapje en dat is ook heel belangrijk in een tijd waar je eigelijk bijna alleen maar verdriet kent. Bijna alles wat we graag wilde, is gelukt! Zoals een paar extra privé rouwbezoeken vóór de openbare condoleances. Qua bezetting was de aula van monuta niet groot genoeg, dus zijn we moeten uitwijken naar een externe locatie. Ook dit was geen enkel probleem, en werd snel geregeld. Na de uitvaart zelf, kreeg ik nog een aantal keer een bericht van Bas om te vragen of alles naar wens is verlopen, en om ons heel veel sterkte te wensen. Kortom: zéér fijne ervaring weer gehad, en ik ben heel blij dat ik zelf een aantal jaren terug ook de overstap naar Monuta heb gemaakt. Ik weet zeker dat mijn nabestaanden ook goed opgevangen worden, en dat mijn uitvaart eruit zal komen te zien precies zoals zij dat willen. Bas & Marieke bedankt! Jullie zijn toppers.

Mooie verzorgde uitvaart gehad

Contact met antoinette en Bas was perfect en vol respect. Respectvolle , mooi en verzorgde uitvaart gehad.

Goede begeleiding

Het gesprek was goed. Heeft vele mogelijkheden aangegeven. Veel informatie gekregen. Was de eerste keer voor mij.

Liefdevol

Mijn ervaring bij Monuta was mooi maar vooral liefdevol. Alle medewerkers bij Monuta hadden mij en mijn familie heel goed bijgestaan met heel veel geduld en goed raad. Vooral Bas de Esch en Antoinette Veldman die bij me waren vanaf het begin tot het einde.

Zoveel respect en aandacht voor de wensen

Bas heeft echt met respect voor alle wensen ons door deze moeilijke periode geholpen en duidelijk àlles uitgelegd. Zowel financieel wat mogelijk is en zowel wat allemaal kon. Bedankt Bas en Monuta voor de mooie uitvaart van mijn zus.

Hoe mooi een afscheid kan zijn.

Bas de Esch en Antoinette hebben ons begeleid met het afscheid van mijn moeder. Het contact was erg fijn en informeel en gaf ons meteen vertrouwen. Ook het contact met de woordvoerbegeleidster Antoinette klikte meteen. Ze heeft een hele mooie dienst in elkaar gezet en heel mooi gesproken. Ik beveel Monuta dan ook van harte aan. Een afscheid is al vervelend en verdrietig op zich. Dankzij Bas en Antoinette kunnen we terugkijken op een mooi en respectvol afscheid. Nogmaals dank hiervoor

Perfecte begeleiding

Goede begeleiding, van het begin, na een overlijden, tot aan de crematie. Goed verzorgd en heel veel aandacht voor die gene die achter blijft.

Warm en meelevend.

Onze ervaringen na het overlijden van mijn man zijn zeer positief. Alle medewerkers van Monuta die zich met ons hebben bezig gehouden, hebben zeer behulpzaam en heel lief alles wat ze konden gedaan. Dit maakte het verdriet voor ons iets dragelijker. Dank jullie wel.

Bewonderingswaardig

Ons hart is gebroken, maar we zijn dankbaar voor de mooie tijd die we met ons meisje hebben mogen delen. In deze moeilijke dagen zijn we omringd door liefde en steun. Zonder de hulp van Bas en Antoinette hadden we het niet gered. Bas heeft ons met raad en daad bijgestaan bij alle praktische zaken rondom de begrafenis. Met zijn kalme en zorgzame aanpak heeft hij ervoor gezorgd dat alles soepel verliep, ondanks de korte tijd die we hadden voor de islamitische uitvaart. Antoinette heeft ons diep ontroerd met haar prachtige toespraak. In slechts vier uur tijd heeft ze een verhaal geschreven dat ons meisje zo mooi omschreef. Het was alsof ze onze gedachten kon lezen en de essentie van haar leven in woorden had gevangen. We zullen haar altijd dankbaar zijn voor deze bijzondere geste." Dank jullie wel!

Fijne begleiding van Monuta.

Zeer tevreden over Bas de Esch, prima contact. Een extra waardering voor Marieke als uitvaartleider en Gerda Preusting als woorddienstbegleider. Problemen die er opdoken werden snel en adequaat door hun opgelost. Alles is dus helemaal naar wens verlopen.

Super geregeld!

Na het plotselinge overlijden van onze moeder heeft Monuta elk moment voor ons klaar gestaan! Met in het bijzonder Laura Zwijgers - Kassels! Wat een topper!! Nogmaals dank Laura voor alles! Op deze manier hebben we een goed en passend afscheid kunnen geven. Dank!

Een hele fijne ervaring

Wat is de ervaring met Bas en Antoinette een hele fijne hulp geweest in de moeilijke tijd. Van begin tot eind perfect vanaf het opbaren tot het uiteindelijke afscheid. Petje af voor iedereen die hierbij betrokken was

Erg prettige begeleiding en aan alle wensen ruimschoots voldaan

Erg prettige begeleiding en aan alle wensen ruimschoots voldaan

Van begin tot eind warmte en betrokkenheid gevoeld

Wij zijn ontzettend warm en goed ontvangen door alle mensen van Monuta. Van begin tot het eind hebben we warmte en betrokkenheid gevoeld Alles is precies verlopen zoals onze vrouw/moeder/oma en wij hadden gewild,

De uitvaart verzorger bas van monuta heeft alles zo geweldig goed geregeld en gedaan dat hij van ons een dikke 10 krijgt ook de anderen die geholpen hebben hebben het geweldig gedaan, ook voor hun een dikke 10!!

Kundig geholpen

Zowel de uitvaartverzorger als de woorddienstbegeleider verstaan hun vak. Nemen de tijd voor je, en reageren snel.

Een goed en super snel geholpen met het overlijden van mijn vrouwtje

Ik wil ideeën aan raden voor zo uitvaart verzekering goede mensen en goede uitleg over wat er allemaal gaat gebeuren

Vertrouwen dat het afscheid goed geregeld wordt.

Ik ben zeer tevreden. Ik waardeer het fijne contact, het meedenken, de betrokkenheid, het snelle regelen en de goede zorgen zeer.

Fijne en duidelijke communicatie

Begon een beetje stroef, maar de uitvaart verzorger heeft daarna alles goed begeleid! Communicatie met app verliep prima en snel! Het afscheid in ‘t Haagje in Breda was mooi en met veel respect van de medewerkers! ‘T Haagje is een aanrader voor een klein gezelschap! Ook na afloop benaderd door de uitvaartverzorger, met de vraag hoe het is geweest en hoe het met ons is!

Mooi afscheid

Na het overlijden van onze moeder gebeld met Monuta, fijn geholpen door Bas. De dag erop kwam Sietske voor het gesprek over de afscheidsdienst. Die snapte precies wat we bedoelden. We hebben er een goed gevoel over en denken dat onze moeder dik tevreden zou zijn. Dat is het belangrijkst.

Geweldig begeleid door Bas van Esch en Antoinette Veldman

Geweldig hoe alles is verzorgd en gedaan. De afscheidsdienst was geweldig in elkaar gezet door Antoinette Veldman. En we zijn ook goed geholpen door Bas van Esch. Een goede begrafenisonderneming zijn jullie

Professioneel, gepast, en mee bewegend met ons eigen initiatief.

Super fijne ervaring. Begripvol en mee denken waar wij zelf initiatief kunnen hebben etc. Erg respectvolle en fijne uitvaart hierdoor.

Prettige professionele samenwerking

We hebben prettig samengewerkt met de uitvaartverzorger Bas de Esch en ritueelbegeleidster Diana Prins. Doordat ze van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bereikbaar waren, hebben we in een korte tijd een hele mooie uitvaart kunnen regelen.

Ik ben zeer tevreden hoe het contact en de begeleiding is verlopen. Ga op deze manier door. Gr Rob van Uden

Een steun een bemoediging in triete tijd.

Beste Monuta medewerkers wat een fijn gevoel geven jullie in deze trieste tijd. Het verlies van mijn man was heel zwaar. Doordat ik bij alles betrokken mocht zijn heeft het mij steun gegeven voor rouwverwerking. Samen mogen aankleden, samen de kist mogen sluiten, de opvang. De ceremonie wat was het mooi en plechtig zo dierbaar. Wat wij niet konden vertellen deed Marieke ze verwoordde alles wat wij aan hem wilde vertellen. Dank jullie voor deze ervaring steun. Het geeft ons kracht en steun bij de rouwverwerking.

Karel Boddenweg 7

5044 EL Tilburg