Erg prettige begeleiding en aan alle wensen ruimschoots voldaan

Erg prettige begeleiding en aan alle wensen ruimschoots voldaan

Van begin tot eind warmte en betrokkenheid gevoeld

Wij zijn ontzettend warm en goed ontvangen door alle mensen van Monuta. Van begin tot het eind hebben we warmte en betrokkenheid gevoeld Alles is precies verlopen zoals onze vrouw/moeder/oma en wij hadden gewild,

De uitvaart verzorger bas van monuta heeft alles zo geweldig goed geregeld en gedaan dat hij van ons een dikke 10 krijgt ook de anderen die geholpen hebben hebben het geweldig gedaan, ook voor hun een dikke 10!!

Kundig geholpen

Zowel de uitvaartverzorger als de woorddienstbegeleider verstaan hun vak. Nemen de tijd voor je, en reageren snel.

Een goed en super snel geholpen met het overlijden van mijn vrouwtje

Ik wil ideeën aan raden voor zo uitvaart verzekering goede mensen en goede uitleg over wat er allemaal gaat gebeuren

Vertrouwen dat het afscheid goed geregeld wordt.

Ik ben zeer tevreden. Ik waardeer het fijne contact, het meedenken, de betrokkenheid, het snelle regelen en de goede zorgen zeer.

Fijne en duidelijke communicatie

Begon een beetje stroef, maar de uitvaart verzorger heeft daarna alles goed begeleid! Communicatie met app verliep prima en snel! Het afscheid in ‘t Haagje in Breda was mooi en met veel respect van de medewerkers! ‘T Haagje is een aanrader voor een klein gezelschap! Ook na afloop benaderd door de uitvaartverzorger, met de vraag hoe het is geweest en hoe het met ons is!

Mooi afscheid

Na het overlijden van onze moeder gebeld met Monuta, fijn geholpen door Bas. De dag erop kwam Sietske voor het gesprek over de afscheidsdienst. Die snapte precies wat we bedoelden. We hebben er een goed gevoel over en denken dat onze moeder dik tevreden zou zijn. Dat is het belangrijkst.

Geweldig begeleid door Bas van Esch en Antoinette Veldman

Geweldig hoe alles is verzorgd en gedaan. De afscheidsdienst was geweldig in elkaar gezet door Antoinette Veldman. En we zijn ook goed geholpen door Bas van Esch. Een goede begrafenisonderneming zijn jullie

Professioneel, gepast, en mee bewegend met ons eigen initiatief.

Super fijne ervaring. Begripvol en mee denken waar wij zelf initiatief kunnen hebben etc. Erg respectvolle en fijne uitvaart hierdoor.

Prettige professionele samenwerking

We hebben prettig samengewerkt met de uitvaartverzorger Bas de Esch en ritueelbegeleidster Diana Prins. Doordat ze van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bereikbaar waren, hebben we in een korte tijd een hele mooie uitvaart kunnen regelen.

Ik ben zeer tevreden hoe het contact en de begeleiding is verlopen. Ga op deze manier door. Gr Rob van Uden

Een steun een bemoediging in triete tijd.

Beste Monuta medewerkers wat een fijn gevoel geven jullie in deze trieste tijd. Het verlies van mijn man was heel zwaar. Doordat ik bij alles betrokken mocht zijn heeft het mij steun gegeven voor rouwverwerking. Samen mogen aankleden, samen de kist mogen sluiten, de opvang. De ceremonie wat was het mooi en plechtig zo dierbaar. Wat wij niet konden vertellen deed Marieke ze verwoordde alles wat wij aan hem wilde vertellen. Dank jullie voor deze ervaring steun. Het geeft ons kracht en steun bij de rouwverwerking.

competent vriendelijk snel en meelevend tegelijk.

Mijn moeder werd op een zeer eervolle en waardige wijze van de reha-instelling waar ze gestorben was door de medewerkers van Monuta afgehaald en naar het crematorium gebracht. Ook het gesprek de volgende dag met Bas de Esch verliep heel erg positief. Hij was heel vriendelijk en competent tegelijk en dachte ook mee. Vragen die ik later nog had werden meteen beantwoord. De wensen van mijn moeder werden gerespekteerd en uitgevoerd. Ik moest nergens naar omkijken en dat was een grote steun in deze moeilijke tijd. In het bijzonder omdat ikzelf niet in Nederland woon. Mijn moeder had definitief de Juist beslissing genommen zich bij Monuta te verzekeren!

De uitvaart was heel goed verzorgt.

De uitvaart was heel goed verzorgt.

Uivaart mooi verzorgt

Nazorg hekemaal niet

Zijn heel goed begeleid en voor alles werd de tijd genomen

Alles netjes en goed verzorgd

Netjes en correct

Prachtige verzorgde uitvaart

Ondanks de verdrietige periode hebben we een mooie uitvaart kunnen regelen. Vanaf het eerste contact tot na de crematie volop betrokkenheid vanuit Monuta. Altijd bereikbaar en snel schakelen. Bas en Marieke bedankt voor alles

Fantastiche arvaring !

Onwijs bedankt dat jullie ons zoo goed geholpen hebben en alles op een goede manier gelopen is ! Al was het 1 uur in de nacht ik kreeg alsnog de antwoorden op mijn vragen en als iets niet was zo als ik het wilde was dat binnen een paar minuten geregeld ! Zoo tevreden dat ik mij zelf ook bij jullie heb aangemeld !

Bedankt Bas en Antoinette!!

Vanaf het eerste contact, reeds voor het overlijden van mijn partner, tot na het afscheid heb ik deze mensen als zeer professioneel en empatisch ervaren. Elk moment van de de dag kon ik bij ze terecht met vragen en opmerkingen en altijd ontving ik een oplossing en een luisterend oor. Ik heb heel veel steun en warmte ervaren van deze mensen!! Dank je wel voor alles.

Gewoon goed

Hebben veel dingen gedaan zoals eerder afgesproken Hebben ons goed begeleid opgevangen en ondersteunt bij het verlies van mijn vrouw

Erg goed!

De uitvaart uitstekend verzorgd! Hoewel er voor ons als nabestaanden nog genoeg te regelen over bleef, is ons alles voor zo ver mogelijk uit handen genomen. En waar toch iets mis ging is dit snel en erg goed opgelost.

Zeer prettig , meedenkend, persoonlijk

Je wordt van begin tot eind begeleid en en er wordt meegedacht.

Zeer tevreden .

PERSOONLIJK. LUITEREND . ONZE WENSEN ZIJN BEGREPEN EN VERVULD.

Karel Boddenweg 7

5044 EL Tilburg