Alle verwachtingen overtroffen

Heel persoonlijk en prettig.

Bedankt Tijn voor het mooie afscheid

Super netjes geholpen. Er is echt gekeken naar de behoefte en men heeft oog voor details. Service is super! Bedankt Tijn.

Ik ben goed geholpen.

Martha heeft me super goed geholpen met de crematie. Het is alleen jammer dat de opname verdwenen is maar dat moet ik een plekje geven. Vriendelijke groet Danielle Verwindt.

Zeer betrokken en ervaren

Tijdens het eerste contact al een heel betrokken gevoel ervaren. Tijdens de rest van de gesprekken en begeleiding altijd zeer prettig ervaren en zeer betrokken, tijdens het eind gesprek ook nog goed mee gedacht over de afhandeling van diverse zaken.

Mooie herinnering

Martha heeft ons bijgestaan rondom het overlijden van mijn man en onze vader. Al voor het overlijden is zij meerdere keren op bezoek geweest om over zijn wensen te praten en ons morele steun te verlenen. Wij kijken met een bijzonder dankbaar gevoel terug op de periode na het overlijden waarin Martha ons uitstekend heeft ondersteund. Het zat hem ook vooral in die kleine dingen die voor ons het verschil maakten: de respectvolle manier waarop mijn man het huis verliet en de wijk uit werd gereden; het feit dat Martha het mogelijk maakte dat mijn man toch in de buurt opgebaard kon liggen waardoor wij gemakkelijk bij hem op bezoek konden. Voor elk probleem had Martha een oplossing waardoor ons veel zorg uit handen werd genomen en wij ons konden concentreren op de inhoud van de dienst en het omgaan met het verlies. Wij zullen ons de dag van de uitvaartdienst en de begrafenis als heel mooi blijven herinneren. Alles verliep soepel omdat Martha alles onder controle had. Zonder Martha hadden we dit niet kunnen doen.

Ze prettig omgang met een goede uitvoering

Zeer prettige omgang met Adrienne die doet wat er beschreven staat. Wat belangrijk is dat er een vervanger is die (in mijn geval) die bij ziekte ook kan uitvoeren wat de wensen zijn en beschreven is. Dit is bij deze uitvaart uitstekend gebeurd.

Super bedankt Tijn

Ik ben erg te spreken over de betrokkenheid en empathisch vermogen van Tijn Poelmann.

Fantastisch

Alles was heel fijn de gesprekken de verzorging en de producten. Respect voor familie en de overledene. Het zag er allemaal mooi uit en goed verzorgd

Voorbereiding, organisatie en uitvaart zeer tevreden.

John heeft ons in de afgelopen jaren op een professionele en persoonlijke manier begeleid met aandacht, begrip en respect in een voor ons moeilijke periode.

Persoonlijke begeleiding en afhandeling van het programma was top

Wij zijn tevreden

Prima geholpen.

Fijne medewerkers, goed geholpen. Fijne en goede informatie en site.

Respectvol, deskundig, betrouwbaar

Mark heeft de uitvaart van onze vader begeleid. Wij kunnen hier met een goed gevoel op terug kijken. Mark ziet het echt als zijn roeping en dat zie je terug. Hij heeft altijd een luisterend oor en heeft altijd voor ons klaar gestaan. Hij is zeer respectvol, deskundig en betrouwbaar. Organisatorisch is hij erg sterk, waardoor je in deze moeilijke tijd daar geen omkijken naar hebt. Wij zijn hem zeer dankbaar voor alles wat hij voor ons gedaan heeft.

Zeer betrokken uitvaartverzorger met oog voor wensen van de klant.

Wij hebben als gezin een erg goed gevoel over hoe het allemaal is verlopen. De uitvaartverzorger heeft ons met raad en daad bijgestaan en het naar onze wens uitgevoerd. Wij kijken terug op een goede en fijne afsluiting van ons gehele proces. De uitvaartverzorger heeft hier in ons hele proces erg positief aan bijgedragen. Dank daarvoor.

Zeer tevreden.

Zijn heel goed en professionele manier geholpen

Waardig!

Ondanks het verdriet om het overlijden van ons kindje, heeft Monuta ons geholpen om zo waardig en respectvol afscheid van haar te kunnen nemen. Enorm dankbaar voor wat zowel de uitvaartverzorger Jeroen en collega als het crematorium Cereshof voor ons heeft kunnen doen! Elke dag dankbaar op hoe wij hier op terug kunnen kijken. Dankzij Monuta hebben wij ons kindje waardig en vol liefde kunnen laten gaan ✨

UITSTEKEND PERSOONLIJK ,

WE WAREN UITSTEKEND BEGELEID EN ONDERSTEUND DOOR JADA . IK HEB MONUTA DIENSTVERLENING ALS HARTVERWARMEND EN EALS EEN ECHTE STEUN ONTVANGEN ALLES WAS TOT IN DE PUNTJES UITSTEKEND GOED GEREGELD EN VERZORGD . DANK VOOR ALLES,, EN IN HET BIJZONDER NAAR JADA TOE DANKJEWEL !

zeer correcte persoonlijke benadering

neemt alles uit handen wat mogelijk is

Fijn, warm persoonlijk contact. Goed meedenken en ons veel zorg uit handen nemen. Ik had het volste vertrouwen, dat het goed zou komen op de uitvaart. En dat was ook zo!

geweldig in deze moeilijke tijd.

prima uitvaart met vooral dank aan nicole kruizinga top medewerker. en ook als persoon een top vrouw danke nicole .

Alles wordt uitstekend geregeld

Uitvaart wordt keurig geregeld door Monuta

Kon niet beter!!

Mee denkend/levend neemt veel werk uit handen en super netjes en goed verzorgd. Je word van begin tot eind goed geholpen en ondersteund.

Ik vind Monuta een uitstekende uitvaartverzekeraar.

Vanaf het allereerste moment stonden de medewerkers van Monuta voor 100% klaar voor mij om mij te helpen met het afscheid nemen van mijn echtgenoot. Vanaf het ophalen met de rouwauto (lijkwagen) en het verzorgen van zijn lichaam door twee medewerksters tot aan het zorgen voor mij en het mij bijstaan in het hele proces met helder denken en handelen door mijn persoonlijke begeleidster. Dat is namelijk iets wat ik dus eventjes niet meer kon.

De voor en nazorg van de uitvaartleider waren zeer goed

Warm, meedenkend en goed bereikbaar

Ik heb de zorg en begeleiding van Monuta als warm en meedenkend ervaren. Daarnaast waren ze goed bereikbaar en waren de communicatielijnen kort. Heel tevreden

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.