Compassie.

Helaas binnen een jaar nadat we afscheid hadden genomen van mijn vader overleed ook mijn moeder plotseling op 22 juni 2024. Deze keer hadden we Nicole Kruizinga als begeleidster, we hadden geen betere persoon kunnen hebben bij zowel de voorbereiding als wel bij de crematie zelf.Het idee met de witte rozen was subliem. Meedenkend, luisterend oor, alle moeite doen om de uitgezochte muziek te vinden, niets was haar teveel, ook de nazorg was perfect, we konden altijd bij haar terecht. Jullie als organisatie mogen trots zijn op zulke mensen en koesteren.

Helemaal goed.

Precies wat je mag verwachten van een organisatie.

Geweldig, heel professioneel maar met veel persoonlijke aandacht.

Zie hierboven.

Fantastisch gedaan

Goede hulp, goed afhandelen. Ben zeer tevreden erover

Wij zijn heel goed begeleid door Monuta!

De wijze van de ondersteuning van de uitvaartverzorger is heel goed ontvangen. Prima geregeld en geen onduidelijkheden.

Perfect geregeld

Alles was boven verwachting goed geregeld

Evelien heeft de uitvaart van mijn vader tot iets onvergetelijks gemaakt!

We zijn zo ontzettend blij dat we de uitvaart van onze vader door Evelien hebben laten verzorgen! Wat een lieve, meedenkende persoon is zij. Zij voelde de wensen van mijn vader en van ons perfect aan, zodat de begrafenis voor ons als heel fijn en intiem hebben ervaren.

Persoonlijk, professioneel, duidelijk en ter zake kundig

Tijdens deze verdrietige periode volledig ontzorgd door Richard Willemsen, wat is deze medewerker een aanwinst voor dit bedrijf!

Wereldvent

Hele fijne warme man! Toont heel veel medeleven en helpt je heel goed. Ik zou hem iedereen aanraden. Toppertje

Top organisatie

Heel goede en vriendelijke service. Men hoeft nergens achteraan en alles wordt heel rustig en duidelijk doorgesproken . Men neemt echt tijd voor de nabestaanden. Top organisatie. Alles is op tijd klaar, kaarten en enveloppen en postzegels. Ook kreeg ik nog een verrassing want toen de uitvaart afgelopen was had onze uitvaartondernemer de kaart afgedrukt op het condoleanceregisterboek. Heel erg mooi en lief gebaar!!!

Ze was zo respectvol.

Ik en de familie, zijn zeer te spreken, hoe ze gsprekken met mijn man en mij is omgegaan. Ik kijk terug op een waardig afscheid. Het is gegaan zoals mijn man en ik het samen besproken hadden . Dank daarvoor

in één woord een Warm en Prachtig afscheid!

Dit was voor ons de 2de uitvaart,die Isabelle voor ons verzorgde. Ze had nl ook al de uitvaart van m'n moeder verzorgd die volgens onze wens was verlopen. Tijdens de uitvaart van mijn moeder,was mijn Partner al ziek,zo hadden we vooraf samen al vele gesprekken met Isabelle,en hebben we alles zeer goed kunnen voorbereiden. Alles wat we wilden zeggen,heeft Isabelle namens ons verteld tijdens de uitvaart. Ze is meelevend,inlevend,altijd bereikbaar! De catering in het Klinket was fantastisch! Ik kijk dan ook zeker met een warm en goed gevoel terug op deze bijzondere dag. Nogmaals Isabelle bedankt voor alles.

Degelijk organisatie met persoonlijke service

De totale organisatie klopte en de persoonlijke touch van de uitvaartverzorgrster maakte het compleet.

Een mooie ervaring op een heel verdrietig moment

Van het begin tot het einde was Jack den Heijer betrokken. Hij gaf rust en overzicht. Alle service er om heen is ook zeer respectvol uitgevoerd door hem en zijn collega's. De afscheidskamer en de begraafplaats zijn prachtig. Ik kijk terug op een mooie ervaring op een heel verdrietig moment.

Respectvol en persoonlijk

De medewerkers zijn respectvol naar de betrokkenen. Op een persoonlijke en aangename wijze. Nemen de tijd voor alle aspecten. Denken met je mee. En, ook belangrijk, de activiteiten worden netjes en correct uitgevoerd.

Respectvol, meelevend en meedenkend

Pieter voelde precies aan wat wij nodig hadden. Voelde als een warme deken. Bedankt voor je steun, Pieter.

Zoals het zou moeten zijn...

Alle wensen zijn omgezet in een mooie dienst zoals wij hem voor ogen hadden. Fijn dat de uitvaartverzorgers luisteren meedenken en steun bieden waar nodig!! Maar ook alle andere medewerkers hebben er voor gezorgd dat wij kunnen terug kijken op een waardevolle dienst en herinnering voor onze kids.

Heel positief. Blij met Wilco!

Met beide mijn ouders een zeer positieve ervaring. Dat gaf veel steun.

Zeer betrokken en uitstekend geregeld

Juliette heeft goed meegedacht, en de uitvaart was dan ook zoals we het voor ogen hadden. Netjes en professioneel geregeld, zeer aan te bevelen.

Bedankt

Goede begeleiding in alles

Alles goed geregeld

Begripvol

Fijn personeel dat de tijd neemt. Schone ruimtes.

Erg prettige begeleiding en aan alle wensen ruimschoots voldaan

Erg prettige begeleiding en aan alle wensen ruimschoots voldaan

Professioneel, zorgzaam, zeer vriendelijk en geduldig.

Een echte aanrader.

Best beoordeeld uit 102 leden