Goede advisering, geen vraag is teveel om te stellen en beantwoord te krijgen

Communicatie en bereikbaarheid is goed. Deskundigheid ruim voldoende en Patrick is zeer correct en vriendelijk.

Totaal geen samenwerking/dienstverlening.

Na eerdere positieve ervaringen met de hypotheker, deze keer ontzettend teleurgesteld. Duurde lang voordat ik antwoorden kreeg. Had het idee dat ik zelf meer achter dingen aan moest zitten, dan andersom. Vindt dat ik voor het geld wat ik betaald heb, (3745 euro !!!!!!) veel te weinig terug heb gekregen. Dit voelde niet als service.

Goed contact en deskundig advies

Voordat de aanvraag voor een hypotheek gedaan kon worden moesten er nog wat zaken geregeld worden. In goed overleg en met de juiste adviezen is dat gelukt en is de hypotheek rond gekomen.

Fantastische service!

In het gehele proces ben ik goed meegenomen en bijgestaan. Ik kon alles vragen wat ik wilde en er stond altijd iemand klaar om mijn vragen te beantwoorden. Ik werd geholpen door Wilbert. Hij heeft zijn uiterste best voor mij gedaan en heeft op het moment van kopen heel snel kunnen handelen wat echt het verschil heeft gemaakt. Hierdoor was alles snel geregeld en hoefde ik me nergens zorgen over te maken. Ik wil Wilbert bedanken voor de moeite die hij heeft gedaan om mijn hypotheek in een vrij korte tijd rond te krijgen. Chapeau voor de service die De Hypotheker Leeuwarden heeft geleverd!

Uitstekend geholpen

Door Arjan uitstekend geholpen bij het afsluiten van mijn hypotheek. Omdat mijn partner en ik uit elkaar gingen en we beiden de rentes wilden meenemen, waren we erg geholpen met de professionele adviezen die we kregen bij de Hypotheker in Delft. Zelfs toen er na de akkoorden nog iets veranderd moest worden, is er tijd en moeite gestoken in het toch nog realiseren van onze wens.

Uitstekend advies

Prima en snel advies. Werken voortvarend en zonder gedoe.

Snel en zeer vakkundig

Al jaren regelt de hypotheker mijn hypotheek zaken, dat doen ze vakkundig en met veel enthousiasme. Ik kan de hypotheker Haarlem bij iedereen aanbevelen.

Gemakkelijk het traject doorgelopen dankzij De Hypotheker

Goede uitleg, adequaat gehandeld. De hypotheek was erg snel rond. Geweldig.

Kundig, betrokken, proactief met veel kennis van zaken!

Bennie Henstra en zijn collega Bert Kanters zijn de afgelopen 2 jaar betrokken geweest als onze hypotheek adviseurs. Eerst in een langlopend aankooptraject wat niet is doorgegaan en daarna bij de aankoop van onze nieuwe woning. Kernwoorden voor alle mensen die betrokken zijn bij het kantoor in Hoogeveen: vriendelijk, kundig, betrokken, proactief, snel schakelend en zeer behulpzaam met veel kennis van zaken. We durven de Hypotheker Hoogeveen bij iedereen aan te raden want het eerste traject was een ingewikkelde case met veel zijpaden, financieringsvraagstukken en verschillende partijen wat heel deskundig door ze is behandeld! Dank De Hypotheker Hoogeveen.

Professional, reageert snel, klantvriendelijk

Wij zijn super blij dat wij terecht gekomen zijn bij meneer Marc Renting als onze hypotheek adviseur. Wij hadden ineens een woning op het oog en moesten snel een bod uitbrengen. Maar dat moment weten wij nog niet onze financieel situatie dat woning kunnen kopen of niet. Met alle spanningen en twijfel zijn wij met meneer Marc contact opnemen. Meneer Marc heeft naar ons situatie geluisterd en heel snel een afspraak gemaakt en alles voor ons snel en duidelijk berekend en uitgelegd. Met zijn advies hebben wij met volle vertrouwen het woning gekocht. Hij is een professional, vriendelijke, vertrouwbaar adviseur die altijd voor zijn klanten spreekt en doet.

Prima service en lekker snel!

Prima service en lekker snel!

Zeer goede begeleiding gedurende het gehele proces. Vragen worden goed beantwoord. Je wordt altijd teruggebeld bij eventuele telefonisch gestelde vragen. Ook een pluimpje voor de administratie.

Zeer goede advisering, in alle opzichten.

Zeer behulpzaam en correct.

Bij de kennismaking voelde het gelijk goed. Heel rustgevend. Waar je voor komt goed Advies en hulp.ook de contacten over en weer perfect.

Echt ontzorgd

Wat een genot. Als je dit toch allemaal zou moeten weten! We zijn goed ontzorgd en na een oriëntatie gesprek konden we een serieus bod uitbrengen. Nu een paar maanden verder een heerlijk huis naar onze wensen.

Zeer professioneel en snel geholpen.

Wij kregen per mail of het nodig was om een afspraak te maken voor eventuele vragen en veranderingen m.b.t. hypothecaire leningen etc. Wij hadden een afspraak gemaakt met Wilma van der Sterre die had eerder ons geholpen met het regelen van onze hypotheek m.b.t. koop van onze nieuwe huis 3 jaar geleden toentertijd zijn wij ook heel erg goed geholpen door Wilma en haar medewerkers, ook nu hadden wij wederom professionele snelle hulp goed ontvangen, alles was snel geregeld kwam je er niet aan uit je hoeft maar te bellen of e-mailen je kreeg gauw genoeg antwoord of hulp, medewerkers waren vriendelijk aan de telefoon en duidelijk in uitleg.

Een ingewikkelde situatie uiteindelijk tot een goed einde gebracht

Wij zijn De Hypotheker erg dankbaar dat ze ons zo goed hebben geholpen met de hypotheek van onze nieuwbouwwoning. Als je geen verstand hebt van dit soort zaken is dat onzettend ingewikkeld en vooral Patrick Kuijt heeft ons daar heel goed mee geholpen. Ze zaten er bovenop en hebben er alles aan gedaan om dit op tijd voor ons te regelen. Dank!

Veel te duur en weinig inspanning

Voel me niet echt geholpen en geadviseerd. Minimale inspanning van de Hypotheker, matig advies, weinig partijen meegenomen in de aanvraag. Gezien de inspanningen zou dit advies ongeveer 1300 euro mogen kosten (650 admin voor de bank en 650 voor de uren van de adviseur) een prijs van 4000 euro is echt niet realistisch gezien de inspanning en expertise die we hebben mogen ervaren.

Wat een doorzetters!

Na een matige ervaring bij een andere intermediair werd mij geadviseerd contact op te nemen met René Groot van de Hypotheker Alkmaar. Hierbij kreeg ik de toevoeging dat René een pitbull is: hij zou zich vastbijten in de casus en alles in zijn macht doen voor zijn relatie. En niets is minder waar! Mijn casus was flink complex en de doorlooptijden een ferme uitdaging. Ik raakte hiervan behoorlijk gestresst. René bewaarde echter de rust en heeft zich fantastisch ingezet mij te helpen bij het realiseren van mijn droom. René was mij altijd een stap voor en altijd bereikbaar. In proactiviteit is René veruit één van de meest prettige mensen met wie ik ooit heb gewerkt. René, mijn grote, grote dank. Je bent je gewicht in goud waard. Hetzelfde geldt voor Tanja, veel dank voor jullie hulp!

super service !

via via bij de Hypotheker terecht gekomen. Vanaf het eerste contact zijn we goed geholpen. Ze zijn erg mee denkend en behulpzaam. Bereid om een stapje extra voor je te zetten. Niet opdringend, goed en kundig advies ! Zeker aan te raden !

voor de 2e keer goed geholpen

10 jaar geleden waren we klant bij de aankoop van ons 1e koophuis. Toentertijd goed geholpen. De Hypotheker heeft ons opnieuw geholpen met de aankoop van een huis en alles verliep weer vlot en er werd goed met ons meegedacht.. Een klein puntje was dat, doordat de vergunningen zo lang duurden, onze overbruggingslening uiteindelijk niet meer nodig was. Gelukkig is het allemaal wel goed gekomen.

Echt een top ervaring.

Geweldige ervaring met Benjamin. Benjamin is een adviseur die echt de tijd voor je neemt en alles tot in de puntjes uitlegt.

Meedenkend, duidelijk, perfecte communicatie

De hypotheker heeft me uitstekend geholpen. Zonder hun hulp was het niet gelukt om in deze periode een woning te kopen. De communicatie was soepel. afspraak maken ging erg gemakkelijk en telefonisch minimale wachttijd. Korton een plezierige ervaring gehad!

Top geholpen en een hoop uit handen genomen!

De hypotheker is top in het meedenken, het woord 'onmogelijk' heb ik nog nooit horen vallen. Enorme aanrader!

Prima advies en over het geheel uiterst tevreden.

zie boven.

Best beoordeeld uit 187 leden