Top advies eerlijke voorbeelden heldere uitleg

Jazeker Bij de Hypotheker moet je gewoon zijn als je goede uitleg wilt eerlijk advies tegen een betaalbare prijs! Martin en collega’s van locatie Houten trip en bedankt! Mark en Carola Maarssenbroek.

Precies wat wij hadden verwacht.

Voor de aankoop van een eerste woning hebben mijn partner en ik een gratis oriëntatiegesprek gevoerd met Rutger Droog. Nadat ons bod door de verkoper werd geaccepteerd, hebben we niet getwijfeld over een adviseur. Het oriëntatiegesprek met Rutger was voldoende om ons van zijn expertise te overtuigen. Binnen 3 weken was de hypotheek geregeld. Tussendoor konden mijn partner en ik voor alle vragen direct bij hem terecht. Beslissingen die wij niet konden nemen d.m.v. onwetendheid nam de adviseur perfect uit handen.

Hele goede service.

Super goed en snel geholpen!

Klantvriendelijk, perfecte service

Jeroen heeft ons vanaf het begin erg goed geholpen, ook legt Jeroen alles piekfijn uit hoe het werkt.

Goede service en vriendelijk geholpen

Wij zijn zeer tevreden over hoe wij geholpen zijn. Men nam alle tijd alles rustig en duidelijk uit te leggen. Al met al een prettige begeleiding naar een nieuw project. Wij zullen jullie zeker aanbevelen.

We zijn er goed geholpen!

Ik en mijn vriend waren er tevreden met Lassin. We konden altijd met vragen naar hem toe, heel fijn ook dat hij al onze wensen meenam in zijn voorstellen voor een hyptheek. Zeker een aanrader als je persoonlijk en snel geholpen wilt worden!

Met name Saskia en Sjoerd hebben een goede service verleend.

Het was een lange aanvraag, februari gestart en goedgekeurd op 25-06-2019. Het is volgens ons inziens aan de assistenten Saskia en Sjoerd te danken dat het uiteindelijk de laatste weken voorspoedig is afgehandeld!

Snel, betrouwbaar, persoonlijk en zeer dienstverlenend

Lahcen Salamat van de Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein heeft mijn hypotheek op UITSTEKENDE wijze geregeld. Ik kon op korte termijn terecht voor een verkennend telefonisch gesprek, dezelfde dag schetste Lahcen nog hoeveel ik kan lenen voor het kopen van een nieuw huis. Na de eerste afspraak op kantoor heeft hij nogmaals een berekening gedaan en aangegeven welke documenten ik nodig heb om een hypotheek snel te kunnen regelen. Dienstverlenend en zeer proactief. Ik kon hierdoor al aardig wat documenten bij elkaar zoeken en opsturen. Lahcen zat er bovenop. Naast 'er boven op zitten' was er ook ruimte voor persoonlijke aandacht. Samen even de foto's van mijn nieuwe huis kijken, over werk en sport praten.....erg fijn. Lahcen is ook zeer flexibel. Hij downloadde de bestanden ook wel eens buiten werktijd (was zichtbaar via WeTransfer) en was zelfs voor spoed bereikbaar op een vrije dag. Het heeft in totaal 3 weken geduurd: vanaf het moment van bezichtigen, bod uitbrengen, koopcontract tekenen, taxatie, bouwtechnische keuring, hypotheekaanvraag en goedkeuring. En...3 weken voor het verstrijken van de ontbindende voorwaarden is de financiering rond. Klasse.

Geweldige adviseur en fantastisch advies!

We zijn enorm prettig ontvangen vanaf het begin en zijn erg tevreden over de gang van zaken. Ze bellen altijd wanneer er iets is en zijn erg thuis in alle zaken rondom hypotheken. Ook een zeer fijn en realistisch advies gekregen van De Hypotheker. Wanneer we samen weer eens naar de hypotheek moesten voor een gesprek kregen we hier gewoon zin in! De adviseur is een prettige jonge man die zijn werk uitstekend doet!

Zeer prettig

Bieden enorm goede professionele hulp. Altijd bereikbaar voor eventuele vragen en of opmerkingen. Zeer prettige en persoonlijke aandacht voor de klanten.

Laagdrempelig en meedenkend advies

De hypotheek was snel geregeld! Eerlijk en meedenkend advies, erg prettig.

Een goede en hele uitgebreide service.

Met Robert zijn we alle benodigdheden aan stukken nagegaan en op alle vragen hebben wij een goede uitleg gehad. Robert hield rekening met het feit dat we als kopers leken zijn en zeker als het gaat om de complexiteit van de hypotheek die wij hebben aangevraagd. Hij heeft op een creatieve wijze onze hele wensenlijst vervult.

Duidelijke en prettige gesprekken en ontzettend snel werk!

Ik geloof dat de Hypotheker wat aan de dure kant is. Maar de gesprekken waren erg prettig en de uitleg was duidelijk. Het contact met de hypotheek banken verliep vlotjes en we hadden snel we passende hypotheek.

Wij zijn uitstekend geholpen.

Prima ervaring met de Hr Hendriks. Legt alles keurig uit. Laat op tijd weten of er iets niet of wel mogelijk is. Beantwoord snel de vragen die je hebt, ook per email👍👍👍

Uitstekende service in alles, top adviseur!!!

Wij zijn heel goed geholpen door Lahcen Salamat. - Goed advies en duidelijke uitleg - Hij doet meer dan verwacht, - Antwoord meteen als je mailt. - Heel eerlijk in zijn advies en zoekt het beste voorstel wat bij je situatie past - We kunnen altijd zeer snel bij hem terecht - EN hij heeft onze financiering binnen 1 WEEK rond gekregen!!! Nogmaals bedankt Lahcen!

Vriendelijk,deskundig,persoonlijk

Vriendelijke behulpzame mensen met deskundig en persoonlijk advies

prettig en zeer klantgericht en deskundig advies

Wij zijn op een zeer prettige en deskundige wijze geholpen voor onze hypotheek. Er werd goed naar ons en onze wensen geluisterd en als vervolg hierop werden verschillende opties besproken. Zeker geen standaard verhaal !

Fijn dat er veel geregel uit handen word genomen.

Goed advies & tips en je krijgt alle hulp tijdens hypotheek proces.

Professionele en snelle service

Altijd snel en professioneel advies en hulp bij de Hypotheker Hellevoetsluis. Zeer over te spreken.

Duidelijk , helder , meedenkend , oplossingsgericht.

De samenwerking met de Hypotheker is zeer goed verlopen. Zelfs toen er een adviseur uitviel werd het moeiteloos en zonder problemen overgenomen en voortgezet. Daarbij werd er altijd geluisterd en meegedacht om tot een gewenst resultaat te komen. Dank voor alles !

Prima service!

Goed geholpen, klantvriendelijk en zeer kundig.

Super fijn geholpen

Heel fijn geholpen met het aankopen van ons eerste koophuis.

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en professioneel

Besprekingen zijn in zeer prettige en persoonlijke sfeer verlopen, adviezen en aanbevelingen op maat, prima afhandeling en begeleiding in gehele traject, we zijn er bijzonder tevreden over.

Slechte ervaring

5 jaar geleden heb ik een hypotheek afgesloten en een week van te voor sde overdracht namen waren ze ons vergeten te vertellen dat wij 1000€ extra zelf moeten betalen... Na 5 jaar een gesprek te hebben aangevraagd word ik een paar ujr van te voren gebeld dat het niet doorgaat... Ik raad het mensen ook niet aan om naar de hypotheker in hoorn te gaan

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service,vlotte afhandeling

Danielle is een aardige vrouw,die haar werk goed doet.ze geeft duidelijk advies.ze heeft onze deadline ruimschoots gehaald.

Filter op locatie

Filter op Taal

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.