Helder & duidelijk advies

De mensen van de hypotheker in Tiel hebben ons goed geholpen. Fijne ervaring.

medewerker met positieve uitstraling en bereid tot helpen

In de gesprekken die wij hebben gevoerd was de boventoon altijd "het begrip kunnen opbrengen voor de wens van de klant" maar ook gekoppeld aan een realiteitsgehalte, waarbij allerlei senario's de revue passeerden en er genoeg tijd was om oplossingen/valkuilen te overdenken.

Goed en duidelijk contact als erg prettig ervaren

De hypotheker is echt een aanrader. Goed advies en duidelijk in de communicatie. Ze helpen je graag met het uitkiezen van een goed passende hypotheek. Ze nemen veel zorgen voor je uit handen.

Alles naar wens

Ze hebben me goed geadviseerd.

Ze hebben me heel goed geadviseerd.

Enorm veel betrokkenheid en doen goed hun best

Wij zijn erg tevreden over de service die Brigit ons heeft verleent. Ons loon was niet het makkelijkste om een hypotheek op te krijgen. Ik met een zzp loon en mijn man met ook een flinke ORT bij zijn salaris. Brigit heeft alles op alles gezet om voor ons toch de benodigde hypotheek te kunnen verkrijgen. En dit is haar gelukt. Tevens was er een vertraging bij de bank. Gezien onze voorbehoud financiering afliep zat er enige haast bij. Ook toen heeft ze enorm haar best gedaan, waardoor wij de deadline hebben kunnen behalen en wij nu kunnen genieten van ons nieuwe huis. Brigit wij zijn je heel dankbaar voor alles wat je voor ons gedaan hebt. Petje af en ga zo door!

zeer goed

positief

Duidelijk en eerlijk advies gekregen en zeer tevreden afgehandeld

Zeer tevreden.

Professionele en persoonlijke adviezen op maat!

Wij zijn de afgelopen maanden ontzettend goed geholpen door Pascalle en Anne! Na duidelijke uitleg en advies hebben zij ons stap voor stap door dit proces geleid. We kregen snel antwoord en werden continu op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen.

Een top adviseur en hun team

Een top hypotheker

Meer verwacht betreft controle en terugkoppeling

Het gesprek wat betreft de mogelijkheden hoeveel er geleend kan worden, de opties met een bouwdepot en advies bij welke hypotheek vorm waren meer als prima. Hier was ik dan ook zeer tevreden over. Echter was de communicatie, in vooral het begin, matig. Ik moest zelf veel bellen wat de status van bepaalde onderdelen waren. Ik verwacht dat ik continu op de hoogte wordt gehouden wat de status is van alle onderdelen en met welke fase de hyptoheek adviseur bezig is. Naar het einde toe ging dit gelukkig een stuk beter. Dit was wel na dat ik zelf had aangegeven dat ik het wel prettig vind als ik op de hoogte wordt gehouden. Ook de controle van de aangeleverde documenten was matig. Ik had alles ingeleverd en krijg erg laat te horen dat de bank de documenten niet allemaal akkoord vond omdat deze niet helemaal klopte. Ik verwacht van de hypotheker dat zij mijn documenten controleren op correctheid en mij er op wijzen als iets niet klopt. Als dit gelijk was gecontroleerd had dit een hoop tijd gescheeld met het aanvragen van de hypotheek. Ook moest ik zelf een grote fout ontdekken en aangeven. Ik kreeg het definitieve hypotheek/rente aanbod waarin een fout stond. Het kwam er op neer dat de hyptoheek vier duizend euro lager was uitgevallen en dit betaald moest worden uit eigen middelen. Het is al slordig dat de bank deze fout maakt maar blijkbaar klopt mijn vermoeden dat de hypotheker helemaal nergens naar kijkt en van beide kanten alle documenten gewoon doorstuurt. Ik begrijp dat ik uiteindelijk zelf verantwoordelijk ben als ik een document onderteken. Echter verwacht ik dat de hypotheker eventuele fouten voor mij filtert gezien er 3000 euro aan kosten worden betaald.

Goed en netjes geholpen

X

wat een geweldige vakmensen!Dank Mark en Thomas Top!!!

Na terleurstellend van de ING bank bekomen te zijn. Hier een super offerte getekend er is zeer behulpzaam gereageerd en ook extra service verricht zonder extra kosten. Met een woord Jazeker! super bedrijf

Zeer vakkundig

Ik heb mijn contact ervaren als zeer prettig. De dienstverlening was optimaal en vakkundig.

wij hebben al jaren een goed contact met de Hypotheker

goede service en begeleiding, naar een goede hypotheek voor ons nieuwe huis in Dronten.

Persoonlijk en kundig hypotheekadvies

Wij hebben een prettige ervaring gehad bij de Hypotheker, alle vragen die we hadden werden uitgebreid beantwoord om ervoor te zorgen dat we een juiste keuze konden maken. De contactpersonen waren zeer prettig om mee te schakelen. We hadden relatief kort de tijd om alle zaken te regelen, waardoor er veel druk op de ketel stond, maar hierin heeft de Hypotheker alleen maar meegedacht.

Competent en adequaat

We zijn goed begeleid, bij vragen was men bereikbaar en men dacht heel goed mee toen het even stroef liep.

Super geinformeerd en geadviseerd

Zeer duidelijke gesprekken en informatie gehad met Pascale de Graauw in gezellige sfeer. Hele goede adviezen gehad, waarop uiteindelijk een prima hypotheekverstrekker is geselecteerd. Nadien ook iedere keer heel snel duidelijke adviezen gekregen, mede dankzij Anna. Kortom een hee tevreden klant!

deskundig en betrokken

zijn goed op de hoogte van alle mogelijkheden en adviseren op persoonlijke wijze.

Goed advies en fijn geholpen.

Goed advies en prettige samenwerking.

De samenwerking met de heer Nuiten is als zeer prettig ervaren maar dat was ook in het verleden al zo! Vanwege de de vroegere prettige ervaringen zijn wij weer bij de Hypotheker Oosterhout uitgekomen. Wij zijn niet teleurgesteld.

Vriendelijke klantbenadering en duidelijke uitleg

Ik voelde mij als klant serieus genomen en kreeg goed en duidelijk advies.

In één woord: top!

Vanaf begin tot einde uitstekend geholpen. Alle mogelijkheden besproken en uiteindelijk met goed gevoel de hypotheek afgesloten. Adviseur dacht echt met je mee. Top!

Alles goed en snel geregeld!

Meedenkend met hypotheekvorm en alles super geregeld en snel!

Gigantisch goed geholpen ondanks alle onzinnige wetgevingen

Ijzersterke ondersteuning met goed contact, ondanks alle moeilijkheden die wet en regelgeving zo ongeveer heeft kunnen gooien toch tot een goed eind weten te brengen!

Filter op locatie

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.