Duidelijke uitleg, zowel op de afspraken als tijdens het telefonische contact

Bedankt Dieter en Rosanne

Prima. Adequaat. Duidelijk.

Prima advies. Snelle afhandeling.

Above expectations

I been assisted recently for the purchase of a property and I was impressed from their availability even outside office hours. They handled the process smoothly on my behalf and were always ready and available to answer any question/doubt. I really appreciate their service and definitely recommend to others.

Betrouwbaar, geduldig en integer

Zeer fijn geholpen door Paul Rietveld. Blijft net zo lang uitleggen tot je het begrijpt, en denkt zeer proactief mee. Zo hebben wij onze financiering op een fijne manier rond gekregen.

Super goed

Super goed, vlot, persoonlijk, vriendelijk en professioneel advies. Bedankt Ben!

Goede ondersteuning en advisering

Goede en betrokken advisering bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek.

Deskundig advies en klantvriendelijk

Ik heb het als heel positief ervaren dat er tijd genomen werd om: - verschillende opties naast elkaar te zetten _ tijd voor uitleg hoe een hypotheekvorm in elkaar zit. _ het helpen om alle documenten te downloaden. Daarbij heb ik de adviseur en medewerker als zeer vriendelijk en behulpzaam ervaren in contact.

Aanrader!

Vanaf het eerste moment ben ik top geholpen. Mijn situatie was best gecompliceerd en met mijn adviseur Lahcen hebben we alle scenario's besproken. Hij dacht actief mee en heeft er voor gezorgd dat ik de hypotheek heb gekregen die het beste past bij mijn situatie. Daarnaast onderhield hij actief contact en zat er bovenop wat heeft geresulteerd in een snelle goedkeuring van de bank. Helemaal top, ik ben zeer gelukkig! Dankjewel Lahcen!

Super service

Aanvraag gedaan voor een bouwdepot, alles snel en vlot geregeld!

Wij vinden de samenwerking met de Hypotheker Nijverdal ontzettend prettig, duidelijk en secuur. Geven duidelijke uitleg en zijn altijd bereid je te helpen bij vragen of onduidelijkheden. In een woord TOP!

Voldoente tijd en goede uitleg....

Snel, correct, menselijk en goed advies

Op een professionele en niet "stoffige" wijze voorzien te worden van een goed en degelijk advies en heb je haast, ook dat is geen probleem bij de Hypotheker in Oss.

Wij zijn zeer tevreden met alle hulp die we hebben gehad alles was duidelijk en zeer klant vriendelijk hele fijne mensen die naar jou wensen luisteren

Uitstekende, vriendelijke service!

Uitstekende, vriendelijke service!

goed bereikbaar, snelle actie, TOP!

Het is natuurlijk spannend of de aanvraag goed zal verlopen, bij de Hypotheker Zaandam ben je aan het juiste adres want ze houden je altijd goed op de hoogte van je aanvraag. Mijn partner en ik zijn vaak gemaild met een update. Het allerfijnste is dat de telefoon altijd wordt opgenomen en direct antwoord wordt gegeven op mijn vraag. Nogmaals bedankt Udo Schaap en zijn team!

Informatief en professioneel bedrijf

De service is prima. Goede ontvangst en professionele uitleg in begrijpbare taal voor een leek en verder uitstekende afhandeling van ons dossier. Geen omkijken meer na. Bij vragen altijd snelle beantwoording.

Geweldig eindresultaat

Doeltreffende adviezen. Door algemene drukte was reactie op vragen niet altijd binnen de door mij verwachte tijdspanne. Dat maakte het soms extra spannend. Door uitgestelde communicatie duurde onzekerheid over gewenste uitkomst vaak wat langer dan mij lief was. Maar kwaliteit van adviezen en positieve uitkomst staat voorop!

Snelle afhandeling!

Goed geholpen en fijne service, goed bereikbaar bij vragen!

Duidelijke uitleg op een vriendelijke manier

Ernst heeft mij in een nare situatie heel goed geholpen met duidelijke uitleg, realistisch advies en stevige bemiddeling met de bank.

Ook voor oudere de oplossing!!!Geduldige en vriendelijke mensen met perfecte service

Ook voor ouderen de oplossing!!! Geduldige en vriendelijke mensen met perfecte service.

heel goede service en vriendelijk personeel

we zijn zeer goed voorgelicht en geholpen en voor alle vragen tijd en aandacht

Met de tweede adviseur een hele goede ervaring

Helaas was de eerste ervaring niet zo goed en dit had alles te maken met het uit dienst treden van de hypotheekadviseur waar wij mee hadden gesproken zonder dat wij hier van op de hoogte zijn gesteld. Toen het lang stil bleef zelf contact gezocht en de nieuwe adviseur, Robert Elders, heeft onze negatieve eerste ervaring méér dan goed gemaakt!

Ontzettend fijn en vriendelijk geholpen

Zeer deskundig en helemaal naar wens en behoefte geadviseerd. Duidelijk en heldere communicatie. Zeer prettige en fijne ervaring voor een mooie toekomst.

Geweldige service

Robert Elders zorgde voor goede informatie, overleg en wist goed door te pakken en zaken te regelen. Had ruime kennis van zaken, wat fijn was en vertrouwen gaf.

Fantastische service, professioneel en betrokken

Wij zijn heel blij met alle hulp van de medewerkers van de Hypotheker Lelystad, met speciale dank aan Han en Corinne. Ze hebben ons erg goed geadviseerd, meegedacht met alles wat we tegen kwamen tijdens het proces van het aanvragen van de hypotheek. Er komt nogal wat kijken tegenwoordig bij het aanvragen van een hypotheek en zij hebben ons er super goed doorheen gesluisd. Verstand van zaken, professioneel en betrokken. Kortom, een aanrader! En uiteraard heel erg bedankt voor alles!

Filter op locatie

Filter op Taal

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.