Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam en duidelijk. Nemen de tijd en leggen alles goed uit.

Goede begeleiding

Als starter met een studieschuld werd ik goed begeleid en werd er voor mij gekeken welke hypotheek het beste voor mij was. Top!

Correcte benadering en begrijpenlijke uitleg

De bemiddeling voor onze hypotheek is uitgevoerd door Berry Hendrix. Hij beschikt over heel veel ervaring en weet een perfect passende hypotheek te selecteren op de voor ons gewenst wens-plaatje.

Super goed geholpen

Heel fijn dat er aan alle kanten met je wordt meegedacht en dat je goed en duidelijk wordt geadviseerd. Ik vond het heel fijn dat ik goed ben geholpen met mijn hypotheek ondanks het erg lang heeft geduurd voordat ik uit mijn oude hypotheek was ontslagen, de hulp die jullie hebben geleverd in dat traject ben ik zeer dankbaar voor. De huidige hypotheek die ik nu heb sluit perfect bij mij aan, ik heb zelfs nog budget om te klussen. Hartelijk bedankt voor alles

helemaal top zeer goed geholpen

de nazorg was ook perfect hulde aan het team van Cees Steijger op de Hengelolaan

Super geregeld

Super geregeld

Uitstekend; professioneel, concreet en persoonlijk

Altijd snelle reactie en goede persoonlijke adviezen. Wij zijn zeer tevreden.

Uitmuntend

Uitstekende Martijn heeft ons alles goed uitgelegd en geregeld

Geweldig,betrokkenenprofessionele hulp bij het regelen van een passende hypotheek en afhandeling erv

Warme ontvangst. Goedluisterende hulp bij het uitzoeken van een (op de persoonpassende ) hypotheek. Geduldiguitleg geven aan een gestresst persoon. Zorgvuldig afhandelen van zaken.Ik ben heel tevreden en kom zo nodig terug voor adviezen omtrent aanpassingen e.d..

super

Duidelijke uitleg, neemt alle tijd, geduldig en mag ook nog bellen tussendoor, top.

Perfecte service

Goed geholpen met maatwerk hypotheek project

Prima ervaring, er werd ook meegedacht om niet het standaard pad te bewandelen!

Ze zijn informatief, behulpzaam, meedenkend, meewerkend, altyd bereikbaar, korte wachttyden

Behulpzaam

Elke vraag werd op een fijne en correcte manier behandeld. Maakte niet uit als er onduidelijkheden waren legde ze het gewoon nog een keer uit.

Snelle en vriendelijke service!

Duidelijk en prettig geholpen door de hypotheker.

Behulpzaam, vriendelijk, en efficient

Snelle en vriendelijke dienstverlening. Prettig contact. Deskundig.

erg goed geholpen en begeleiding bij onze nieuwe hypotheek

onze ervaring is dat we heel goed zijn geholpen en goede uitleg over onze nieuwe hypotheek

Klantvriendelijk, klantgericht en een aanrader!!!!

Bij mijn eigen bank verliep het eerste ( én tevens laatste ) gesprek voor het verkrijgen van mijn hypotheek moeilijk. Ik heb diezelfde dag een afspraak gemaakt bij de Hypotheker en binnen 3 weken was alles gepiept. Dank hiervoor. Met vriendelijke groet Martina Consten

Uitstekend verzorgd.

We komen inmiddels al een aantal jaren bij de Hypotheker in Wijchen en alles wordt netjes op tijd geleverd.

Alles goed geregeld.

Goede communicatie. Duidelijke uitleg. Alles goed geregeld.

Duidelijke informatie

De info die ik kreeg was volledig en zowel de mogelijkheden als de risico's werden uitgebreid (soms zelfs iets te uitgebreid) besproken op mijn niveau zodat ik alles ook begreep

Uitstekende service!

Ontzettend goed geholpen, alle geduld en aandacht! Enorm bedankt voor alle hulp en uitleg!

Deskundig met inlevingsvermogen

Warm menselijk ontvangst, discretie, op zoek naar de best passende financiering op korte en lange termijn.

Wij zijn perfect geholpen door de hypotheker.

Alles is heel goed verlopen. Hadden we vragen dan konden we altijd met onze vragen bij hun terecht. Kortom van ons alleen maar lof voor dit kantoor.

Prima service!

De Hypotheker denkt mee, zijn klantgericht en vriendelijk.

Filter op locatie

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.