Moet hem wel eerst krijgen he

Ondanks dat ik hem nog niet binnen heb, is de service, klantvriendelijkheid en het meedenken van Tom echt onwijs goed. Ben namelijk niet de meeste makkelijke klant, kan echt zeggen dat het top is. Kan niet wachten tot ik hem heb!!!

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Beste Riaaz, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zullen de complimenten aan Tom doorgeven. Wij wensen u (alvast) heel veel fijne en plezierige kilometers! Succes met wachten ;-) Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

goede service en advies

goede ervaring met de aankoop van een e golf

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Bert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers in uw e-Golf! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prachtige auto en perfecte aflevering

Zowel de aankoop van de auto als de aflevering waren in één woord perfect. De, ivm vakantie, benodigde overdracht van adviseur is vlekkeloos verlopen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Geweldig goed en netjes geholpen

Audi q5 ingeruild tegen T-Roc Prijs was in een keer goed Auto netjes afgeleverd

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Vlekkeloze opknapbeurt na schade!

De vrij nieuwe VW golf had schade aan de rechter achterdeur, er zaten behoorlijk wat krassen op de deur. De Waal monteur adviseerde om eerste de auto te laten poetsen met een kans dat de krassen minder zichtbaar werden. De auto heeft een halve dag in de garage gestaan, ter compensatie heb ik gebruik mogen maken van een geweldige leenfiets, en toen ik de auto kwam ophalen was er geen enkele kras meer zichtbaar! Het was toverwerk van de poetser :) Heel veel dank voor het onderhoud en deze opknapbeurt!

Vriendelijk, snel, vakkundig, betaalbaar

Tijdens een fantastische rit in onze beetle-cabrio bleken enkele lampjes aan te springen die op motorfalen duidden. Oeps. Dat brengt even een stevige wolk op de stralende zomerdag. De volgende ochtend in Gorinchem bij de VW werkplaats langs gegaan, alles besproken en lekker simpel in een digitaal volgsysteem gezet. We konden daarin zelf de foto uploaden van de brandende lampjes. In de app konden we ook de status van de reparatie volgen. Binnen een uur was de diagnose gesteld en na telefonisch overleg werden de onderdelen besteld en begin van de middag al geplaatst. En onze cabrio brengt weer dat heerlijke vakantie gevoel.

In één keer verkocht!

Na advies van een bekende welke zeer te spreken was over De Waal Autogroep Tiel zijn wij vanuit Leiden naar de showroom gereden voor een proefrit met een Skoda Rapid. Al daar aangekomen vriendelijk opgevangen door Peter die veel interesse in ons toonde en duidelijke informatie verschafte over de auto. De auto kwam volledig overeen met wat wij zagen op de overzichtelijk website en wij waren na de proefrit dan ook direct verkocht! Ivm tijdsdruk heeft Peter alles gedaan om de auto goed en snel te laten afleveren. De auto stond in een week voor ons klaar. Het aflever moment was echt een feestje, Remy heeft echt de tijd genomen om alle in-en outs te vertellen over de auto. Vanaf het begin tot het eind zijn wij heel goed verzorgd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Mattika, Bedankt voor uw leuke review! Wij wensen u heel veel plezierige en veilige kilometers met de Rapid! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super Service!

Zeer goed geholpen, duidelijk, en fijne service. Zou hier zeker weer terug gaan. Veel keus, fijne showroom, en aardig personeel.

Prettig en behulpzaam

Bij de Auto een goede uitleg gekregen. De collega's waren meedenkend en behulpzaam. Vriendelijk personeel en professioneel.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Kort, zakelijk en service gericht

Al een aantal jaar hetzelfde, goed, kundig, service gericht en gaat het eens niet zoals het moet dan is er altijd een oplossing. Vriendelijkheid staat altijd voorop.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Klantenservice is keurig en betrouwbaar !

Bij koop en service, altijd een goed advies en prima begeleiding ontvangen

Heldere uitleg, goede service

Gebeld, probleem uitgelegd. Direct afspraak gemaakt voor een diagnose. Daarna snel en duidelijk overleg en probeer opgelost!

Altijd een vertrouwde topservice

Een aantal jaren een geleden een nieuwe auto gekocht bij De Waalgroep. Tot op heden altijd een snelle en zeer goede service ontvangen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Ik word altijd netjes en correct geholpen

Ik ben al ruim 12 jaar (3 occasions gekocht en 2 auto’s in onderhoud) klant en ik ben nog steeds zeer tevreden met de service van De Waal.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Onderhoud is een beleving geworden

De Skoda Enyaq van 1 jaar oud gaf allerlei meldingen die bleven terugkomen en steeds 'erger' werden. Ondanks dat er enkele malen door een andere garage naar gekeken was, bleef het euvel terugkomen. Mijn vertrouwen in de auto werd hierdoor steeds minder. De Waal was niet de garage die deze auto destijds had afgeleverd, maar was na mijn telefoontje gelijk bereid er naar te kijken en me verder te helpen. Na een vriendelijke ontvangst en de controlles bleek dat dit een meer voorkomend probleem was. Zoals afgesproken werden de juiste acties en onderdelen duidelijk met me doorgenomen, verholpen en rij ik nu weer tevreden rond met een auto zonder storingen.

Perfect geregeld!

Onze eerste auto in de private lease. Een Skoda scala welke we nu al 2 jaar rijden. Heb je een vraag of wil je even iets laten controleren dan hoef je alleen maar even te bellen. Even wachten met een bakje koffie en een leuk gesprek met Koen den Hollander, vooruit kijkend weke Skoda we over 2 jaar gaan leasen. De Waal is voor ons een prettige garage.

Meedenken, snelle service, deskundig

Staan altijd voor je klaar, denken mee, snelle service!

Vriendelijk en heldere communicatie

Vriendelijk geholpen en duidelijk in de communicatie!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Aandacht voor mij en kennis van auto's.

Met persoonlijke aandacht en kennis door de medewerkers van de Waal heb ik mijn nieuwe auto samengesteld. Op elke vraag werd ik netjes per telefoon of mail beantwoord. Tussendoor op de hoogte gebracht voor de levertijd en op het moment van afleveren was er alle aandacht en tijd om alles uit te leggen. Een VW ID5 is immers heel wat anders dan een VW Jetta! Voor het eerst een fietsendrager erbij besteld. :)

Vakmanschap en service

Bij de Waal autogroep kun je rekenen op vakmanschap en service. Of je nu een kleine vraag hebt of een servicebeurt of APK of kopje koffie. Je wordt goed geholpen. En zelfst een vraag over het winkelaanbod en een terras in de buurt wordt beantwoord!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Fijn gevoel in Zaltbommel overgehouden bij aankoop auto.

Prettige ervaring met verkoper Tom die alle tijd voor ons had tijdens de aankoop van onze auto. Ook complimenten aan Albert-Jan voor de duidelijke uitleg van alle knopjes in en om de auto.

Goede service en communicatie via De Waal

De Waal Autogroep is een dealer die veel waarde hecht aan klantbeleving. Deze is dan ook erg goed. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces via e-mail of via een bericht. Daarnaast zijn de medewerkers vriendelijk, geduldig en leggen eenvoudig uit wat er met de auto gebeurt is na bijvoorbeeld in mijn geval een onderhoudsbeurt. Voor mij een extra reden om weer terug te komen bij De Waal Autogroep.

Correct nette meedenkende medewerkers

Goede ervaringen met de locatie Tiel. Zowel voor de verhuur (zakelijk) als privé. Door de huurauto’s enthousiast geworden om VW te rijden en nu ook mijn auto hier in onderhoud.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

We voelde ons direct welkom.

Werd vriendelijk aangesproken, vragen naar de wensen van de klant. Prettig gesprek en zeer deskundig geholpen. Met een knipoog naar gezelligheid.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Deskundig en klantvriendelijk, afspaak is afspaak

Altijd een vriendelijk gezicht, de wegbreng service is super. Met ophalen zijn afspraken nagekomen, beter nog, de auto is binnen en buiten gepoetst. Wat wil je nog meer?

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.