Fijn bedrijf, vriendelijk contact

Fijn bedrijf, aardige mensen en vriendelijk contact. Duidelijke antwoorden op al mijn vragen en uiteindelijk de juiste auto gekozen. Heel erg blij met mijn nieuwe Cupra Born.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Peter, Bedankt voor de positieve woorden. We zullen de complimenten doorgeven aan het team. Veel plezier met uw nieuwe Cupra Born! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep.

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk ontvangen, goede uitleg, meedenken en erg behulpzaam.

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Beste Imke, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Heel prettig

In mijn aankoopproces heb ik een fijne service ervaren. Via internet ben ik terecht gekomen bij de Waal vanwege een occassion. Vantevoren gebeld, toen geduldig te woord gestaan door een verkoper om al mijn vragen te beantwoorden. Vervolgens een afspraak voor een proefrit gemaakt. Toen ik aankwam, stond de auto al klaar. Na de proefrit had ik nog wat vragen over de auto. Hier werd zorgvuldig antwoord opgegeven. Extra ritje met de verkoper gemaakt om te onderzoeken wat ik bedoelde met een bepaalde observatie. Korting op de verkoopprijs was helaas niet mogelijk. Verder afspraken gemaakt over de inruil van mijn auto. Bij de ophaaldag verliep alles soepel. M'n auto stond onder een kleedje. Vervolgens nog uitgebreid instructie gekregen over alle functionaliteiten. Heel prettig.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Nelleke, Super bedankt voor de uitgebreide review! Wat fijn om te horen dat u alles zo positief heeft ervaren! Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Perfect geholpen

Perfect geholpen door het vriendelijke personeel. Auto voldoet volledig aan verwachtingen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Rik, Dank voor de review. Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. Nog veel plezier gewenst in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

In een woord top!!!!!

De medewerkers hebben een fijne omgang, en geven een goede uitleg. Ik kom graag nog eens terug.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Michael, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met het proces van de aankoop van je nieuwe auto. We wensen je dan ook niets anders dan veel plezierige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super tom

Tom tot de volgende auto

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Lex, Dank voor de review! Fijn dat de aankoop van uw nieuwe auto zo fijn is verlopen. We wensen u dan ook nog veel fijne kilometers in uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer prettig

Goed geholpen door vriendelijk personeel

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste B. Crab, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer goed gevoel aan overgehouden.

Goede verkopers staan voor hun klanten en denken mee. Mooie nette zaak.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Wijnand, Wat een mooie worden, bedankt! Veel plezier met uw nieuwe wagen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Heel vriendelijk en geduldig personeel

Via onze zoon vanuit Gouda naar Zaltbommel voor een T-Roc. Ikzelf moest overtuigd worden van deze auto, maar na proefrit en prettig gesprek was ik overstag. We hebben niet het gevoel, dat ons iets werd opgedrongen of een heel commercieel gesprek. Als jullie in Gouda een locatie hadden gehad waren we zo overgestapt. Dit zeggen we niet om de fiets te winnen (alhoewel….), maar oprecht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Joop, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat alles goed is bevallen. Veel plezier met uw nieuwe T-Roc! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede service, klantgerichter én -vriendelijker kan bijna niet!

Het gehele proces van verkenning van de mogelijkheden tot het moment van wegrijden ui te showroom, is snel, efficiënt en vriendelijk verlopen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste meneer/mevrouw Hendriks, Bedankt voor de review. Fijn dat alles zo goed is bevallen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Meer dan uitstekend

Prima geholpen met het zoeken naar een andere auto en deze ook gevonden. Zeer vriendelijk ontvangen door een medewerker en uitstekend voorgelicht. Bij het uiteindelijk in ontvangst nemen van de auto wederom in alle rust geholpen door de desbetreffende medewerker , die alle tijd nam om alle nodige papieren, die wij nodig hadden, voor ons te regelen en alle tijd nam om de nodige uitleg te geven voor de nieuwe gekochte auto. Kortom: alle lof!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Piet, Wat een mooie review, bedankt! Goed om te horen dat alles is bevallen. Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Opnieuw 5 sterren!

Wegens een ongeluk helaas een andere auto aan moeten schaffen. De voorgaande auto gekocht bij de Waal in Zaltbommel en toen perfect geholpen. Daarom deze keer nogmaals een afspraak gemaakt bij Tom in Zaltbommel. Weer tot in de puntjes geregeld en sinds dit weekend eigenaar van een mooie occasion! Je word altijd vriendelijk geholpen en er hangt een fijne, informele sfeer. Denken altijd in oplossingen en zijn enorm servicegericht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Amy, Wat fijn om te horen, bedankt voor het vertrouwen! Veel veilige kilometers gewenst in uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Herman, Bedankt voor uw beoordeling, kort maar krachtig! Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Duidelijke kennis van de producten

Goede uit leg bij afnamen auto heel behulpzaam

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Ronald, Dank voor de review. Leuk om te zien dat de uitleg prettig is geweest. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prettige medewerkers, goede service en een TOP reparatie!

Nieuwe golf, tikkend geluid vanaf aankoop. Garage VW in andere provincie heeft oorzaak meerdere keren gezocht en niet gevonden. Nu eerste reparatie bij de Waal- Zaltbommel en vinden direct oorzaak en hebben het gerepareerd. Prettige medewerkers, echt service gericht!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste M van T, Bedankt voor de review. Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super service en heel blij met m’n nieuwe auto

Ik heb de koop van mijn nieuwe auto (occasion) als heel prettig ervaren. Niels was zeer duidelijk met de info en ook in het vervolgtraject wat er moest gebeuren, dank daarvoor. Zeker aan te raden voor anderen!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Martijn, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zullen de complimenten doorgeven aan Niels :-) Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede voorzorg en nazorg bij het kopen van een occasion

Bij het kopen van een occasion bleek een detail niet helemaal in orde te zijn. De Waal gaf onmiddellijk aan hier werk van te maken en het voor ons op te lossen. Het contact is de hele tijd uitstekend.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jeroen, Wat fijn dat de occasion helemaal in orde is gemaakt voor je. Zo kan je met een gerust hart de weg op in je nieuwe auto. We wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vriendelijk, ontspannen en deskundig

Van begin tot eind was het uitzoeken en bespreken van een nieuwe (lease) auto een prettige ervaring! Lieke heeft ruim te tijd genomen om alle opties te bespreken en heeft verschillende offertes opgesteld voor de leasemaatschappij. Je komt bij andere dealers nog wel eens het 'autoverkoper-toontje' tegen maar dat was hier totaal niet het geval. Vragen werden telefonisch of per mail snel en goed beantwoord. Het filmpje van de auto dat een dag van te voren werd gestuurd hielp bij de voorpret, net zoals de fles wijn bij aflevering.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Marloes, Goed om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad met onze collega Lieke. Wij wensen je nog veel rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Klantgericht vanaf het moment dat ik binnen stapte

Ik ben bij meerdere VW dealers geweest. Maar de manier waarop Peter Husselson mij geholpen en geadviseerd heeft is doorslaggevend geweest om te kiezen voor de Waal autogroep in Tiel. Een groot verschil t.o.v. de concurrentie kan ik uit ervaring zeggen. We hebben uiteindelijk gekozen voor een T-cross R-line en zijn er erg blij mee. Bij de Waal in Tiel begrijpen ze dat het kopen van een auto een leuke en bijzondere ervaring moet zijn. Ze zijn klantgericht ingesteld.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jochem, Een auto kopen doe je natuurlijk niet iedere dag en we begrijpen ook als geen ander dat dit iets heel leuk en bijzonders is. We zijn blij dat we dit hebben kunnen overbrengen tijdens de aankoop van jullie nieuwe T-Roc R-line. Een erg goede keuze! We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Servicegericht

Fijne meedenkende medewerkers. Hoewel substantieel duurder dan een 'beun', verkrijg je hier 15% discount op onderhoud van auto's van 5 jaar en ouder. Daarnaast ontvang je zeer professioneel onderhoud, goede garantie, paar procent kwantumkorting als je voor enorme kosten staat, gratis pech service en alle onderdelen zijn binnen europa binnen enkele uren tot dagen voorhanden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Henk, Wat een positieve review, bedankt! Fijn fat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

goede service en advies

De heer van Doesburg heeft goede uitleg gegeven over de verschillen tussen de auto's en de kosten van de auto's. Wel 1 tip: wees naar de klanten helder en duidelijk dat alle bedragen excl btw zijn. Dat voorkomt eventuele verrassingen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Lodewijk, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer én voor de tip. Deze gaan we doorgeven aan onze collega's. We wensen je nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Verrassend persoonlijk

Wij ruilden auto's in voor een andere 2e handse. Vanaf het eerste moment zijn we erg prettig te woord gestaan. De verrassing: onze contactpersoon vertelde via Whatsapp dat de auto die we hadden uit Vaticaanstad komt. Dat wisten we niet. Zo leuk dat hij de moeite nam om dit te vertellen. We hebben het gevoel dat er tijd voor ons is genomen en er was ruimte voor al onze vragen. Dat geeft vertrouwen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Martien, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening. Én een leuk detail dat jullie nieuwe auto uit Vaticaanstad komt! Veel veilig kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijke mensen die goed advies geven

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Renze, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat alles goed is bevallen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Perfectie tot in de laatste details

Alles vanaf het eerste gesprek was buitengewoon goed geregeld. Er werd snel actie ondernomen om onze droomauto te vinden. Toen die gevonden was werd deze opgehaald, grondig nagekeken, een beurt gedaan en van binnen en buiten showroomwaardig gepoetst. Tijdens de aflevering stond de auto mooi onder het doek om onthuld te worden en kreeg ik persoonlijk uitleg over alle snufjes en instellingen van de auto. Verzekering etc. hebben we ook direct via de Waal afgesloten en zo hebben wij met een gerust hart op vakantie kunnen gaan! Dit is onze 2e auto die wij bij de Waal hebben gekocht en de volgende zal ook zeker weer bij de Waal gekocht worden!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Nick, We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Hopelijk hebben jullie een goede vakantie gehad en we wensen je heel veel veilige kilometers toe! We zien je graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Perfecte service op een zaterdag onderweg naar Frankrijk

Toen we uit Amsterdam vertrokken opweg naar Frankrijk met onze VW Passat variant, brandde plotseling het lampje van de front assists. Dat betekent dat de cruis control niet werkt. Wat te doen? Besloten om te kijken welke VW garage we onderweg zouden tegenkomen en zo kwamen we bij De Waal Autogroep Gorichem terecht. Eenmaal aangekomen, werden we vlot behandeld en konden we even zitten met en kopje koffie. De fout was niet ernstig en de foutmelding verwijderd en zo konden wij weer onze reis voortzetten. Super dat we zo netjes en vlot behandeld werden, terwijl we geen klant waren. Alle lof voor Mika op de receptie en het aanwezige werkplaats personeel.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Joop, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen en je, je reis naar Frankrijk vlot weer hebt kunnen voortzetten. We wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.