Filters

10

Super aankoop Low dining

Laatst een super mooie set Low dining gekocht samen met mijn vrouw. Ik had niet verwacht dat we er zo blij mee zouden zijn. Geweldige goede service vanuit Fonteyn. Vol trots geniet ik van het aanblik in de tuin! We zijn dolgelukkig. Bedankt Sidney.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Super set en super geholpen

Sidney heeft ons super geholpen en geadviseerd. Uiteindelijk hebben we de 4 seasons Puglia low dining set gekocht en we zijn er echt ontzettend blij mee! Hij past perfect in onze tuin en door de vele regen er gelijk achter gekomen dat de stof precies zo werkt als Sidney heeft aangegeven. Vocht trekt er niet in en je kunt de druppels er zo afkloppen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

1 van de beste aankopen in mijn leven

Een geweldige keuze! Ik heb geen spijt van mijn aankoop. Een geweldig meubel. Het staat gigantisch mooi in onze tuin en zit ook echt super. We zijn er blij mee! Bedankt Fonteyn

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
9

Prima service, gericht antwoord en oplossing

Met heel veel plezier maakten wij gebruik van een sauna van Fonteyn, maar opeens was er een storing. Het schakelpaneel werkte niet meer. Rosalie gebeld en zij adviseerde ons snel en doelgericht. Een nieuw paneel zou de oplossing zijn en dat was zelf te monteren. En inderdaad, de volgende dag werd het paneel bezorgd en na montage zijn we direct weer de sauna ingegaan… en dat was genieten! Dank, dank, dank Rosalie voor jouw advies en doortastende optreden. Groetjes van Thea en Ruud uit Diepenveen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
2

K.. bedrijf

Wat is dit een slecht bedrijf eigenlijk geen ster waard. Als je iets koopt en er is iets mis mee dan ben je de sigaar. Wordt van kastje naar de muur gestuurd beloven te bellen maar weet niet wanneer ze dat ooit gaan doen. Totaal geen service en elke keer weer een smoes. Je moet constant er achter aan. Ik zal hier nooit meer iets kopen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Goed geholpen en ook tijd genomen voor vragen

Eddy heeft ons uitgebreid geholpen en meerdere modellen laten zien. Wel jammer dat er geen vervoerskosten werd aangeboden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Geweldig

Onze begeleider Yves heeft ons geweldig voorgeligt en kwam professioneel over we hebben goed advies gekregen en gelachen en hebben een mooie spa gekocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Geweldig

We zijn heel vriendelijk ontvangen met een kop koffie, terwijl er in de tussentijd een adviseur werd gebeld. Onze adviseur Edwin heeft ons zeer vriendelijk te woord gestaan, ons goed en duidelijk geadviseerd en rondgeleid. We kijken uit naar de Jacuzzi die geleverd gaat worden. Dankjewel Edwin voor de vriendelijke ontvangst met koffie en lekkernijen. De bloemen die we kregen staan prachtig en de bubbels liggen koud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Vlot geholpen door Luuk

We zijn vlot geholpen door Luuk. Door zijn kennis voelden we het vertrouwen om snel tot een deal te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Helemaal Top

Rosalie, erg aardig dat je kosteloos onderdelen voor sauna nastuurt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies N.v.t.
  • Service
1

Misleidend

Jullie advertentie is misleidend en vervolgens worden gemaakte afspraken niet nagekomen

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Advies N.v.t.
  • Service
10

Fantastisch ervaring, van begin tot het eind!

Top geholpen, ze nemen alle tijd voor je en denken goed met je mee. Elke vraag die we hadden werd snel op geantwoord door onze adviseur Christian. Zelfs na de levering staan ze altijd voor je klaar als je nog vragen hebt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Vriendelijke service!

We zijn Geweldig geholpen door Danique toen we bij Fonteyn ter plaatse waren. Een enorm groot centrum waar je wel even goed zoet bent met het grote assortiment. Helaas was onze aankoop niet op voorraad en wachten we met smart tot deze binnen komt, maar we zijn zeer te spreken over de vriendelijkheid waarmee wij zijn geholpen en zijn ontvangen door het personeel. Heel prettig om daar heen te gaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
9

Goede en complete service

Uitgebreid te word gestaan en goed geholpen door Kim. Blij met onze nieuwe tuinset en we zullen Fonteyn zeker onthouden voor vervolgaankopen. Prachtige zaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Lekker loungen!

Wij zijn vandaag heel fijn geholpen door Sidney bij het aankopen van een prachtige loungeset. We kregen eerlijk en deskundig advies en een mooi, persoonlijk aanbod. We zijn ontzettend blij met zowel de service als de aankoop. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.
10

Perfect en snel geholpen

Het betrof sidney

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Deze man heeft mij uitstekend geholpen

Waarom omdat hij zelfs al mijn spullen mee naar de auto bracht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Kundig en klantgericht. Wij hadden wat keuzestress, maar Rosalie bleef geduldig en erg behulpzaam

Onze ervaring met Rosalie was een prettige ervaring, door haar rust, kunde en flexibiliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Uitstekend geholpen

De medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben erg blij met de service en dat hij verstand van zaken had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Vriendelijke en uitgebreide uitleg over de ontspanning spa’s gekregen

Met dank aan Edwin die ons hielp die ochtend een goede keuze kunnen maken uit het zeer ruime assortiment aan spa’s Dit bedrijf heeft al 30 jaar ervaring en heeft veel innovatie toegepast op dit gebied Dit geeft ons vertrouwen in de aankoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Een super fijne ervaring

Vandaag hebben wij onze eerste vaste wellness spa gekocht bij Fonteyn, en wat zijn we goed geholpen! Edwin is een ontzettend lieve en vakkundige man die echt de tijd voor ons nam. Dankzij zijn duidelijke uitleg en fijne advies hebben wij met een goed gevoel onze keuze gemaakt. Super service en een hele prettige ervaring. We kijken er enorm naar uit om straks heerlijk van onze spa te genieten! Groetjes, Mario en Linda

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
8

Wat moeilijk bereikbaar maar vriendelijke afhandeling en zoeken naar goede oplossingen

Via de website is het vrij lastig om in contact te komen (chat werd bij mij bij herhaling niet op gereageerd, invullen formulier leverde ook geen reactie op), maar telefonisch of via bezoek gaat prima. Erg ruime locatie waar je alles goed kunt bekijken, ook op de drukke feestdagen. Uiteindelijk prima telefonisch door Rosalie geholpen, er werd duidelijk verteld wat ik wel en niet kan verwachten en heb een goede aanbieding gekregen van haar. Bestelling gedaan, dus in spanning van levering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service N.v.t.
10

Aandacht voor de wensen van de klant.

Joppe heeft ons goed op weg kunnen helpen in de te maken keuzes. Interesse, kennis van zaken en prettig in omgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Super geholpen door Floris

Heel fijn geholpen door Floris ieder jaar komen wij hier de 2de pinksterdag en wij hopen dat Floris er volgend jaar er nog is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service
10

Uitstekend

Goed geholpen door Anna Maria

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Advies
  • Service

Bedrijfsgegevens

Meervelderweg 52

3888 NK Uddel

0577 456 040

[email protected]

Over Reviewscore.nl

Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.