Ik had de check gemaakt en kon volgens de korte check in aanmerking komen voor een lening.Daarma kreeg ik een mail voor de juiste gegevens.Daarna ging het toch een klein beetje mis.De officiele informatie was te summier.Achteraf mocht geen scteenshots en moest alles in pdf.Later werd er nog een keer of 4 a 5 om andere informatie gevraagd waardoor de aanvraag bijna 2 weken duurdeHier is wel wat winst te behalen.Toen alles correct binnen was stond het geld al op de rekening voordat ik een goedkeuringsmail kreeg. .
Het kost wel veel moeite en telefoontjes om alles op de juiste manier voor jullie alle stukken goed aan te leveren! 3x opnieuw moeten doen. Voor de rest zeer tevreden hoe we voor rest geholpen zijn.
Beste Jer, Hartelijk dank voor het schrijven van je review! Fijn dat het ondanks de vertraging alsnog goed gelukt is. Roeland ABN AMRO Webcare
Mijn lening werd snel beoordeeld en uitbetaald.
Hi I, Heel fijn! Dankjewel voor het schrijven van je review. Roeland ABN AMRO Webcare
Alles bij elkaar ging het prima. Het uploaden van alle documenten en de manier waarop dat dan moet (geen foto, allees directe scan/PDF) vond ik mog wat gedoe. Maar ik ben goed geholpen door de telefonist.
Hi Jerry, Ik ben blij om te zien dat je naar tevredenheid bent geholpen en de aanvraag vlot is verlopen. Bedankt dat je dit met ons hebt gedeeld. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
niet best eerlijk gezegd . de mails v de acceptatie afdeling bijv : het is niet leesbaar ehhh wat is er dan niet leesbaar?? verder hun niet directie bereikbaarheid , altijd via de leendesk medewerkers[overigens heel vriendelijk hoor] maar die hebben het contract niet en zien de documenten niet, onnodig telefoon verkeer. verder wel compliment aan de medewerker van de consumer bank die mij wel goed heeft geholpen . ik snap het belang van de juiste documenten begrijp me goed ik werk zelf bij de acceptatie afdeling van toch een aardig bedrijf , American Express, maar als wij financiële dingen nodig hebben of bedrijfsinformatie dan bellen wij de klant even..scheelt een hoop tijd en onduidelijkheid en bevordert de doorloop snelheid
Goedemiddag Edwin, Bedankt voor je feedback. Het spijt me te horen dat de aanvraag niet helemaal naar wens is verlopen. We nemen deze signalen mee. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ik heb wel wat geleerd van deze ervaring. Wel alle stappen gevolgd en aan de slag begonnen. Twee keer een paar documenten door de bank afgewezen, en na telefonisch gesprekken werd mij goed uitgelegd wat ik moest doen. Uiteindelijk is de derde keer wel geslaagd en De persoonlijke lening werd mij toegewezen.
Hoi Zahra, Mijn complimenten! Dat heb je goed gedaan én uiteindelijk ook met mooi resultaat. Wat leuk dat je er iets van hebt geleerd en het duidelijk op te volgen was. Ik ben blij dat we je ook telefonisch vooruit hebben kunne helpen. Moch je in de toekomst nog eens ergens tegenaan lopen dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Mijn aanvraag ingediend en binnen 2 weken het bedrag op mijn rekening gestort. Ik vind dat best snel en het ging ook soepel en de communicatie was top!
Hoi Kenan, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :) Wat goed om te zien dat het bedrag zo snel is gestort en het proces soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Vanaf bij het begin tot het eind goed geholpen. Zowel online als via de telefoon. Advies was ook top
Goedenavond, Bedankt voor je review. Fijn dat je van begin tot eind goed geholpen bent. En dat het advies ook naar tevredenheid was. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Bij aanvraag niet duidelijk wat precies aangeleverd moet worden qua legitimatiebewijs. Vreemd dat alleen van mij en niet van mij ook een scan van het gedeelte van mijn paspoort met daarop mijn bsn nummer gevraagd wordt. Doorlooptijd 2 werkdagen volgensxwebsite. Niets is minder waar. Door drukte/vakantie langer moeten wachten. Zeer vervelend dat de uitvoerendecafdeling niet rechtstreeks te bereiken is, erg omslachtig.
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Hier kunnen we van leren. Excuus dat de aanvraag langer heeft geduurd. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het doorlopen van hoeveel je kunt lenen is eenvoudig. Dit omzetten in een aanvraag gaat gemakkelijk. Voor het aanleveren van de benodigde documenten (salarisstrook e.d.) gaat simpeler vanaf een laptop dan op de mobiel. Het gesprek met de adviseur is goed doordacht en erg prettig. Maar dan. Je moet wachten en kan geen status zien. Het was wat drukker op de afdeling blijkbaar, want de genoemde tijd werd overschreden. Dat is vervelend als je op dat geld zit te wachten en jouw deadlines dichterbij komen. Vervolgens had ik eerst het geld op de rekening en daarna pas de melding dat de lening was verstrekt. Dus uiteindelijk zeer tevreden, maar die zenuwen waren dus achteraf in mijn geval niet nodig geweest.
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Hier kunnen we van leren. Fijn dat de aanvraag snel is verlopen en uiteindelijk de zenuwen niet nodig waren. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Aanvraag is makkelijk en snel,alleen jammer dat ze onzinnige formulieren willen hebben,koos bewust voor een lening,bij een bank waar ik alles bij heb,ze kunnen alles inzien,en toch moet je zelf allerlei downloads aanleveren
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Hier kunnen we van leren. Fijn dat je blij bent met de snelheid. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Heel blij met de snelheid en de afwikkeling. Super gedaan
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je blij bent met de snelheid en de afwikkeling. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik kreeg goed uitleg
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat de uitleg goed is geweest. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Uitstekend
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat jouw ervaring uitstekend is geweest. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Duidelijk, en als de lening is goedgekeurd heb je best snel je geld, wat natuurlijk fantastisch is als je aan het verbouwen bent. En dat het online kan is ook fijn.
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat alles duidelijk en snel verlopen is! Hopelijk verloopt de verbouwing ook soepel en naar wens. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Mijn partner en ik bankieren al jaren met veel plezier bij AAB. Toch wordt er gevraagd om documenten mbt bankzaken die voor jullie reeds inzichtelijk zijn. (Beide salarissen worden gestort op AAB-rekeningen). Tot meerdere keren toe. Ik ben van tevoren gebeld om de aanvraag door te nemen. Het zou klantvriendelijk zijn om vantevoren te checken of alle documenten correct zijn aangeleverd.
Hoi Cindy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze feedback en je verbetervoorstel. Jouw input is zeer waardevol. Wij nemen dit zeker mee. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen dan staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Moeite met verzenden documenten
Dag Jos, Bedankt dat je dit aangeeft. Het is erg belangrijk voor ons om te weten waar het misgaat, zodat we kunnen verbeteren. We waarderen je feedback en nemen je input mee. Nogmaals dank voor je waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik heb 4 sterren gegeven omdat ik onvoldoende geïnformeerd ben over het aflossen van mijn oude lening.
Hi Jelle, Bedankt voor het mooie cijfer. Je geeft aan onvoldoende geïnformeerd te zijn over het aflossen van de oude lening. Mocht je hier nog vragen hebben over hebben neem dan contact met ons op. We helpen je hier graag bij. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Goed ervaren en ondanks achterstand verwerking toch snel verlopen.
Goedemorgen Etienne, Wat ontzettend fijn dat het ondanks de achterstanden snel is verlopen. Dat is goed om te zien! Ik wil je bedanken dat je de tijd hebt genomen voor deze feedback. Mochten we je in de toekomst weer ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik vond de afhandeling snel en ik ben vriendelijk te woord gestaan. Jullie hadden begrip voor mijn situatie.
Hoi Maikel, Bedankt voor het achterlaten van je review.Ik ben blij om te zien dat je de service als snel en vriendelijk hebt ervaren. Dank voor het mooie cijfer. :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
moeilijk voor ouderen mensen die geen verstand van computers hebben die hebben echt van iemand hulp nodig
Goedemorgen H.L.J. Heesterbeek, Bedankt voor je feedback. Jammer om te te lezen dat het proces onpersoonlijk aanvoelde. Ik begrijp dat het moeilijk kan zijn als je niet zo bekend bent met computers. Fijn dat je uiteindelijk met wat hulp verder bent gekomen en ons toch zou aanbevelen. Mocht je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebben, dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik wil niets hierover meer kwijt. Ik ben er klaar mee. Door zo lang te doen is het geen wat ik wilde kopen inmiddels verkocht.
Hoi Faziel, Begrijpelijk dat je in zo'n situatie niet blij bent. Het is natuurlijk al niet prettig als een aanvraag lang duurt. Dan wordt het extra vervelend als hetgeen je wilde kopen inmiddels verkocht is. Mocht je hier toch nog over in gesprek willen gaan, laat het weten! Bijvoorbeeld om te achterhalen waarom in jouw situatie de aanvraag lang duurde. Je kunt er eventueel ook voor kiezen om een klacht in te dienen. Dat kan online via www.abnamro.nl/klachten Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
I got great help and although I had to go to the council To get proof of my sofi number it was dealt with very efficiently
Hi Allan, I'm glad to hear that it went well and thank you for sharing your experience with us. If there is anything we can help you with in the future, please let us know. Kind regards, Elvira ABN AMRO Webcare
Alles is makkelijk te regelen via de app en er wordt snel gereageerd.
Goedemiddag Jajantie. Dank voor je mooie beoordeling van onze dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat het makkelijk te regelen was en onze collega's snel reageren indien je vragen hebt. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Makkelijk en snel geregeld
Goedemorgen Sandra, Hartelijk dank voor je positieve review. Fijn om te lezen dat alles soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.