Vrij vlot geregeld

Het betreft een PL voor een nieuwe auto (EV). Omdat financiële voorwaarden kunnen veranderen in een ander kalenderjaar waren we om zeker te kunnen zijn van de financieen min of meer gedwongen om dit jaar reeds de lening in te laten gaan. De bestelde auto wordt immer pas over een half jaar geleverd (April 2024). Dat houdt feitelijk in dat we tot die tijd kosten moet maken gedurende deze 6 maanden. Het zou erg prettig zijn geweest als de financieel adviseur een beetje mee had gedacht over de samenstelling van deze lening. In eerste instantie zei mevrouw dat we dan wel erg veel onkosten zouden gaan maken. Pas naderhand besefte ik dat het gaat om aflossing + rente, feitelijk is het dan wel te overzien. Een echte financiering die je in laat gaan op een afgesproken datum was in deze uiteraard veel gemakkelijker geweest maar helaas is deze optie niet beschikbaar bij ABN AMRO. We vinden het jammer dat alles on-line / telefonisch moet, we hadden liever een gesprek gehad op een kantoor. Verdere afhandeling ging vlot. Geld werd snel over gemaakt. Uiteindelijk tevreden met het resultaat.

Simpel aangevraagd, snel geregeld

Als bestaande klant was het vrij eenvoudig deze lening aan te vragen; het was dan ook vlot geregeld.

geweldig en super snel

Het ging super vlug en het was duidelijk

Uiteindelijk goed

Er wordt gevraagd om een identiteitsbewijs, maar na een dag blijkt dat een rijbewijs niet volstaat. Daardoor wordt de beloofde 1 dag van beoordeling minimaal 2. Vreemd want een rijbewijs is een erkend identiteitsbewijs. Na bellen de tweede dag hoorden we dat de stukken niet binnen waren. Bij de volgende belronde bleek alles er toch te zijn. Eigenlijk weet niemand die je aan de telefoon krijgt precies hoe het er voor staat. Uiteindelijk is alles goed gekomen, dus prima. Maar als je echt snel ff extra centjes nodig hebt…let goed op hoe je je stukken instuurt !!

Proces duurt redelijk lang

Het proces zou sneller moeten zijn

Fijne vlotte afhandeling.

De afhandeling was heel vlot en simpel geregeld. Alleen miste ik wel een beveiligde upload link. En We moesten een foto van onze ID mailen naar de ABN. ID gescand met een app van ministerie van binnenlandsezaken waarmee je een hele lichte watermerk op de pas kan zetten werd door ABN niet geaccepteerd. Waardoor de kans op identiteitsfraude toeneemt. Er wordt vaak genoeg een systeem gekraakt en kopie ID bewijzen buitgemaakt, vervolgens worden ze verhandelt op het darkweb. Voor een bank, die de IT zaakjes zelf goed voor elkaar heeft en bekend is met de IT gevaren, vind ik deze manier van werken zeer amateuristisch en eigenlijk onacceptabel.

Snel en OnLine, dat is fijn!

Het aanvragen via internet is zó gunstig, zodat je de deur niet uit hoeft. Ik had even moeite om mijn benodigde documenten aan te leveren en te uploaden in PdF maar na een telefoontje met één van uw medewerkers was dit snel verholpen. Zeer tevreden na de snelle beslissing!

Niet best

Uiterst moeizaam proces. Digitaal het gevoel dat jullie er op uit zijn allerlei drempels opnieuw werpen in plaats van te helpen. Aan de telefoon en op kantoor Hofstraat Apeldoorn goed geholpen. Dat was de positieve uitzondering. Ben al meer dan 40 jaar klant en jullie deden alsof jullie mij niet kenden. Aangekondigd dat het geld na twee dagen zou zijn gestort. Ik heb het nog steeds niet.

Prima geholpen, duidelijke uitleg

Goed geholpen en snel

Omdat mijn man als freelancer werkt lukte een aanvraag niet via de app. Een hele vriendelijke en behulpzame dame heeft ons via de telefoon kunnen helpen. Top service!

snel, vlot, to the point

zoals boven!

Onwennig

De beslissing van de lening was snel bekend, wel word voor mensen die digitaal niet zo bijdehand zijn erg moeilijk gemaakt. De kantoren verdwijnen allemaal uit de buurt voor hulp bij aanvraag van lening. Had graag naar een bankfiliaal gegaan, ook al was die verder weg, maar ook daar ben je als klant ook niet meer welkom voor hulp. Alles moet digitale en online.

?

?

Gewoon Goed

Was goed het beste is dat je alles naar pdf bestand maakt. Dan is het zo gebeurd. Klant vriendelijk is wel beetje vreemd want er is niemand die je doet helpen!

Correcte snelle afwiikeling

Snelle persoonlijke aandacht na aanvraag. Goede uitleg en meedenken door medewerker.

Heldere digitale aanvraag

Duidelijke digitale aanvraag met telefonische ondersteuning en advies.

Netjes en snel geregeld

Wij hadden iets niet goed ingevuld en werden gebeld door een medewerker die het voor ons heeft aangepast daarna is het snel en netjes geregeld.

Super werd zonder ingewikkelde toestanden op mijn rekening gestort!

Zeer tevreden ABNAMRO klant .

Digitale aanvraag was moeilijk.

Lening is goed. Het digitaal aanvragen vond ik moeilijk. Graag zou ik gewoon met de gegevens een bank filiaal binnen gaan. Persoonlijk contact met een medewerker.

Vertrouwen in klant groot

Ben er niet mee bekend, maar m.i. kunnen dingen wel wat sneller.

Goed , snel , duur

Zoals de titel zegt. Blij mee, maar wel aan de prijs.

Snel en goed geregeld.

De aanvraag was snel en goed geregeld. Het was ook erg prettig dat er een dag na de aanvraag werd gebeld om te informeren of er nog vragen/onduidelijkheden waren. Dat is een hele goede service die zeer op prijs is gesteld.

Beetje onduidelijk welke documenten er precies nodig waren

Na wat zoeken en bellen gelukt

Van het kastje naar de muur

Alles kan met de@ zeggen ze tot dat er een storing in zit (kan gebeuren). Dus wij lopen vast met de aanvraag volgende dag bellen Medewerker helpt ons goed maar weet het gegeven moment niet en geeft ons een ander nummer daar wordt gezegd dat er die dag een storing is hoe dan wij zijn al een week bezig. Ik dat hij liegt heen en weer discussie. Stomme van alles is dat ik s'avonds probeer om verder te gaan en dat gaat gewoon dus er is gewoon iemand te broert geweest om die storing op te lossen.

Het was een prettig gesprek.

de ervaring was prima

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.