Had krediet nodig voor aankoop nieuwe auto. Was na het uploaden van loonstrook en bankafschrift binnen paar dagen geregeld. Het enige is, dat ik uiteraard graag een lagere rente had gehad, maar dat is logisch. Ik kreeg ook nog een telefoontje van de bank met de vraag of ik me realiseerde dat er geen levensverzekering was gekoppeld aan de lening. Netjes.
Goedemiddag Joop. Hartelijk dank voor deze review. Fijn om te lezen dat het aanvraagproces goed is verlopen en vlot is gegaan. Ook goed om te lezen dat er nog contact is gelegd om te bespreken of een verzekering koppelen aan het krediet wenselijk is. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
geen problemen, goede communicatie, ik heb geen enkele bezwaar
Beste Gosia, Zo horen we dat natuurlijk graag! Heel hartelijk dank voor het achterlaten van je review. Mooie zondag, Roeland ABN AMRO Webcare
Na 4x afgewezen te zijn ben ik eindelijk door een medewerker geholpen die met me mee keek en aangaf wat ik allemaal moest doen. De 4x daarvoor werd alleen maar de richting aangegeven waarin ik het zoeken moest... ondanks dat ik aangaf de procedure (te) moeilijk vond.
Goedemiddag Jolanda, Dank voor het delen van je ervaring! Wat jammer dat je vier keer een aanvraag hebt gedaan zonder dat er voor jou duidelijk was wat je precies moest doen. Fijn te lezen dat uiteindelijk door een collega geholpen bent die met je heeft meegekeken. Hopelijk is de aanvraag uiteindelijk ook gelukt. Deze feedback nemen we mee en hier leren we van. Nogmaals dank voor je feedback, weet dat we dit meenemen voor in de toekomst. Fijn weekend! Robert ABN AMRO Webcare
Het proces om de lening digitaal in te dienen is prima en eenvoudig. De stappen daarna waarbij er digitaal heen en weer wordt gepingpongd nav meerdere (onpersoonlijke) afwijzingen en er geen persoonlijk contact is om iets te bespreken is niet ok. Ik heb de leendesk een paar keer gebeld en die adviseerden om dan een reactie te geven in een Word document en die dan te uploaden. Vervolgens komt er een reactie die onjuist is en beginnen we weer van vooraf aan. Ik snap heel goed dat er een efficient proces nodig is wat voor de meeste aanvragen werkt en er altijd acceptatie gebeurt op basis van regels waar de bank zich aan moet houden. Toen de lening geaccepteerd is (het goede nieuws) moest ik dat zien op mijn bankrekening omdat het bedrag daar stond. Pas de volgende dag kreeg ik een onpersoonlijke mail dat de lening was goedgekeurd. Ik snap niet dat als ik (preferred banking) klant ben en ingelogd op internet bankieren ik niet als klant word behandeld. Communiceer op naam en als het meerdere keren vastloopt dat we even bellen om mijn situatie uit te leggen of toe te lichten. Kortom, ik snap het proces maar de totaal onpersoonlijke aanpak helpt niet.
Goedemiddag, Allereerst wil ik je hartelijk danken voor de tijd die je genomen hebt om dit van je af te schrijven. Begrijpelijk ook, wanneer je dit zo ervaren hebt. Als ik het zo lees, denk ik dat er veel punten vermeld zijn waar we lering uit kunnen trekken. Fijn te lezen dat het aanvraag gedeelte van het proces prettig is ervaren. Wel blijft het jammer dat je het vervolg als onpersoonlijk hebt ervaren en dat de bevestiging later binnenkwam dan het daadwerkelijke leenbedrag. Deze feedback nemen we mee en hier leren we van. Nogmaals dank voor het uitgebreid delen van je feedback, weet dat we dit meenemen voor in de toekomst. Voor nu wens ik je alvast een mooi weekend! Robert ABN AMRO Webcare
Was een zeer snelle manier om dit zo te regelen. Het enige wat ik niet snap dat je sommige gegevens moet aanleveren terwijl jullie inzicht hebben op de lopende betaalrekening.
Hi Paul, Fijn te lezen dat het zo snel geregeld is. Om verwarring te voorkomen, vragen we sommige gegevens zelf in te vullen. Dank voor het plaatsen van je beoordeling en een mooie avond alvast. Robert ABN AMRO Webcare
Ik ben vanaf het moment van de aanvraag tot en met de toekenning van de lening uitstekend geholpen.
Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. :) Bedankt voor het delen van je ervaring met ons en een mooie dag nog. Robert ABN AMRO Webcare
Prima en snel geregeld
Goedendag Haidy, Wat fijn om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. :) Bedankt voor het delen van je ervaring en een prettige dag nog. Robert ABN AMRO Webcare
Ik heb meerdere inkomens. In de aanvraag moet gelijk de mogelijkheid om meerdere bewijzen te downloaden..op de bankafschriften staat ook alles. Als preferred banker ben ik teleurgesteld in het constant maar weer documenten te uploaden. Dat kan veel makkelijker in 1 keer. De procedure en de uitleg kan veel duidelijker en makkelijker. Gelijk bij het begin mogelijkheid tot uploaden gegevens en niet diverse keren achteraf.
Goedemiddag Alfred, Dank voor het delen van je feedback. Hier kunnen we wat mee! Fijn om te zien dat je de rest van de aanvraag zo positief hebt ervaren. Dank voor het plaatsen van je beoordeling en een prettige avond alvast. Robert ABN AMRO Webcare
Het is via de app makkelijk om de lening aan te vragen en het is in 2 dagen geregeld
Goedemiddag Richard, Wat fijn om te lezen dat je dit zo ervaren hebt! Dank voor het delen en een prettige dag nog. Robert ABN AMRO Webcare
Ging super snel en erg fijn
Hoi Janita, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Erg fijn dat het zo snel is geregeld voor je. Ik wens je nog een fijne avond toe. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik ben tevreden over de transparantie mbt welke documenten nodig waren, de afhandeling en het nakomen van de gemaakte afspraken in de kredietovereenkomst.
Hoi Melvin, Bedankt dat je de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. En mocht er in de toekomst toch nog iets zijn, dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
De stappen waren duidelijk en bij vragen stond de klantenservice direct klaar.
Hallo Miriam, Dankjewel voor je mooie woorden! Fijn dat alles zo duidelijk voor je was. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
De aanvraag ging makkelijk zonder problemen. Ik had de volgende dag het geld al op mijn rekening staan zonder voor de rest ook maar enig contact te hebben gehad.
Hi Michel, Wat een mooie review! Goed om te horen dat jouw aanvraag zo gemakkelijk is verlopen en je het geld ook als snel ter beschikking had. Ik wens je nog een fijne avond toe. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Alles is snel en prima geregeld, documenten gemakkelijk te uploaden en uitbetaling was erg snel. Minpunt: Bij- en afschrijvingen overzicht van ABN zelf was afgekeurd omdat dit een volledig rekeningafschrift had moeten zijn (mijn fout). Was mooi geweest als jullie dit zelf hadden gedownload aangezien deze rekening bij jullie wordt aangehouden en de informatie voorhanden is.
Hoi Willem, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en goed om te horen dat alles snel en goed geregeld was. En zeker niet onbelangrijk dat je ook aangeeft wat er beter kan. Ik snap je gevoel hierover ook zeker. Deze feedback nemen we ook zeker mee. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Aaanvraag en verdere ID verificatie proces verliep uiterst moeizaam. Ook na herhaaldelijk contact verliep eea nog moeizaam. Totdat er een vrouwelijke medewerkers was die zich heel sterk heeft ingespannen om eea opgelost te krijgen. En dat heeft ze waar gemaakt!!
Hoi Daniel, Wat jammer om te horen dat het proces in het begin moeizaam verliep, excuses daarvoor. Gelukkig heeft de collega die je sprak zich uiteindelijk ingespannen om alles goed op te lossen. Hopelijk leest ze mee op deze pagina! Bedankt dat je de moeite neemt om een review te schrijven, we leren hier graag van om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Top service. Alles heel snel geregeld.
Goedemorgen Harriette, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat alles zo snel geregeld kon worden! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
De lening aanvragen en verkrijgen is snel en eenvoudig gegaan
Beste Marjon, Wat goed om te lezen dat je het afsluiten van je lening aan ons toevertrouwt en er een veilig gevoel aan overhoudt. Dat het daarnaast ook snel en eenvoudig verliep, maakt het natuurlijk extra prettig. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Duidelijk wat er mogelijk is en welke informatie opgestuurd moet worden. Snelle afhandeling van de aanvraag.
Hallo Jos, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de gehele aanvraagprocedure en dit zo snel was afgehandeld. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Was snel te regelen. Een minpuntje. Alles moet in pdf aangeleverd worden Verder snel geregeld.
Hallo Ron, Bedankt voor je feedback! Dit nemen we mee. Fijn dat de aanvraag uiteindelijk snel afgerond was. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Snelle afhandeling zonder problemen en binnen 2 dagen volgde de uitbetaling en kon ik gebruik maken van de lening. Top!!
Beste Willy, Wat fijn dat de aanvraag binnen de beloofde verwerkingstijd geregeld was en je over het geld kon beschikken. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Bij het beoordelen van de aangeleverde documenten werd steeds iets toegevoegd wat niet correct was of miste na elke nieuwe aanlevering. Dit was veel heen en weer gedoe, terwijl naar mijn inzien dit ook in één keer had kunnen worden gecommuniceerd. Wel werden de documenten snel beoordeeld na aanlevering. Zodra alle documenten in orde waren, ging het super snel. Wat ook erg fijn is.
Hoi Ilonka, Top dat je dit laat weten! Ik begrijp goed dat het veel makkelijker en nog sneller was geweest als er in 1 keer zou worden aangegeven wat er mist of niet correct was aangeleverd. Dit is zeker iets waarop we kunnen verbeteren. Gelukkig dat daarna alles wel snel geregeld was. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Alles verliep snel en zeer professioneel. Ik heb het gewaardeerd. Dankjewel.
Beste Willy, Wat goed dat jouw aanvraag zo snel is verlopen en je dit waardeert. Mocht je in de toekomst ergens vragen of opmerkingen over hebben, laat het vooral weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Contact was goed en vriendelijk Goed en duidelijk en snel geholpen. Ik zou vrienden en familie raden.
Hallo Lamina, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Dat waarderen we. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Omdat alles digitaal gaat is het wat moeilijker voor de oudere onder ons. Maar met telefonisch hulp wat een fantastische service is. Was het supersnel geregeld. Heel tevreden.
Beste Mario, Wat fijn om te horen dat alles zo snel geregeld was. We doen ons best de aanvraagprocedure voor iedereen toegankelijk te houden. Ik kan me wel voorstellen dat het soms toch wat lastig kan zijn. Gelukkig dat jullie hierbij telefonisch hulp hebben gehad. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Duidelijke communicatie en voorwaarden. Ik diende alleen opnieuw te tekenen op papier terwijl ik de eerste keer wel via online kon tekenen. Ik heb geen printer, dus moest hiervoor speciaal een printer gebruiken van mijn ouders. Dit zou wellicht een overweging zijn om de online ondertekening bij een tweede versie van de overeenkomst toe te passen.
Hallo Paul, Goed dat je dit aangeeft. Ik kan me voorstellen dat het wat omslachtig is geweest voor je. We nemen jouw feedback mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.
