Snel en correct geregeld

Een puntje heb ik wel, Het leveren van alle benodigdheden was toch wel vrij lastig. Terwijl jullie meer als de helft in jullie bezit hebben. Dan bedoel ik. loon , inkomsten, allemetatie, hypotheek kosten. Zou je zo kunnen inkijken op mijn bankrekening. Maaar zal wel niet mogen en zeker voor de veiligheid. Ik snap het wel, maar kan me voorstellen dat mensen het er moeilijk mee hebben.

Goedemiddag Eddy, Fijn dat je je ervaringen met deze aanvraag deelt. Dank hiervoor! Ook goed dat je aangeeft dat je het online proces voor het aanleveren van documenten wat lastig vond. Dat nemen we natuurlijk graag mee. Het heeft inderdaad met een stukje veiligheid en privacy te maken dat wij niet alles zomaar in kunnen zien/ Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Toppie

Geeldig

Binnen 2 week geregeld ongelofelijk snel we zijn zeer te vreden .

Goedemiddag, Fijn dat alles zo snel was geregeld! Mooi om te horen dat jullie tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Veel vertrouwen gehad in mijn bank gehad en terecht

Ondanks de hogere rente vergeleken bij andere aanbieders vertrouwde ik op mijn eigen bank. Ben heel erg tevreden over de snelheid van de afwikkelinng. Ik geef hiervoor een cijfer 10!

Goed geholpen

Werd snel geholpen en als ik vragen had dan kreeg ik ook zeer goede service van jullie kant

Goedemiddag Mark, Dank voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Lening akkoord

Na veel over en weer mailen bellen etc is het na ruim 2 weken toch voor elkaar gekomen. Was niet makkelijk. Misschien toch verdiepen dat niet alles aangeleverd kan worden maandelijks dan jullie denken

Goedemiddag Ingrid, Bedankt voor je eerlijke beoordeling. Je tip nemen we zeker mee ter verbetering. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Ging goed maar kan volgens mij makkelijker

Waarom moet ik alles aandragen terwijl ik al klant ben bij abnamro. Erg omslachtig.

Goedenavond Claudia. Dank voor je mooie beoordeling. Voor de bewijslast richting onze toezichthouder moeten we bepaalde documenten vragen van onze klanten om deze in het dossier te hebben. Dit betekent bijvoorbeeld dat ook als je salaris wordt bijgeschreven op de rekening bij de bank, we toch een salarisstrook opvragen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare

Prima!!

De aanvraag neemt wat tijd maar als je alle stukken hebt gaat het heel snel! Wat ik prima vind is de hulp die je krijgt van de medewerkers die zeer professioneel zijn. Ook de communicatie via de mail is top!

Goedenavond Jolita. Dank voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare

Aanvraag ging zeer moeizaam

Aanvraag ging zeer moeizaam

Beste William, Bedankt voor het plaatsen van jouw feedback. We waarderen het dat je de tijd neemt om aan te geven wat er niet goed ging. Is de aanvraag inmiddels gelukt of heb je hier nog vragen over? Sangeeta Team Webcare ABN AMRO

Prima service, slechte communicatie

Het aanvragen verliep makkelijk Een aantal documenten bleek niet in orde. Dan volgt er een algemeen schrijven waar alle mogelijke fouten in staan. Dat heb ik voor gebeld. Want ik wist niet wat er mis ging. Dat kan dan alleen tussen 14.00 en 17.00 uur intern bij de abn worden overlegd. Dus de dag erna teruggebeld. Vriendelijk te woord gestaan en toen was alles op orde. Een duidelijkere brief had geholpen :)

Goed geregeld

Het was goed geregeld

Hallo Karin, Dat is altijd goed om te horen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. Herma Team Webcare ABN AMRO

Snel antwoord

Adverteren met 1 werkdag maar duurt langer.

Goedenavond heer/mevrouw, Goed dat u hier aangeeft dat het online proces langer heeft geduurd dan dat u verwacht heeft. Dat lijkt me niet de bedoeling en dit nemen we natuurlijk graag mee! Verder fijn om te lezen dat de aanvraag wel is goedgekeurd. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare

erg onpersoonlijk

geen mogelijkheid om persoonlijk met iemand over de lening te praten. alles via de site. lastig om zo te communiceren

Hoi Johan, Goed dat je hier aangeeft dat je het online proces niet als prettig hebt ervaren. Wanneer je een lening wilt aanvragen kan je hierover ook met ons bellen. Via deze link lees je hier alles over: https://www.abnamro.nl/nl/prive/lenen/contact/index.html Is de aanvraag inmiddels wel gelukt of heb je hier nog vragen over? Daphne

Snel en vlug geregeld

Binnen 1 week geregeld.

Goedemiddag Kaatje, Fijn dat de aanvraag zo snel is geregeld. Dank je wel voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Veels te veel papierwerk per computer.

Mijn ervaring is dat men alles per computer moet doen terwijl veel mensen dit niet kunnen . Het heeft mij zeer veel moeite gekost om dit te regelen kwa alle aanvraag. Ongeveer twee weken ben ik hier bezig mee geweest. Het is wel gelukt wat ik wel had verwacht maar niet op deze manier…

Goedemiddag Edwin, Goed dat je hier aangeeft dat je het online proces bij de aanvraag wat lastig vond. Dat nemen we natuurlijk graag mee. Verder fijn om te lezen dat de aanvraag na twee weken wel is goedgekeurd. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Goede hulp en uitleg

Goede hulp en sevice bij het afsluiten van de lening

Goedemiddag Johan, Mooi om te lezen dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Dank voor deze review! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Erg soepel en vlot proces

Het proces vanuit de mobiele app verliep erg soepel. Niets te klagen daar. Mijn enige opmerking is dat het proces als klaar aanvoelde voor het ondertekenen van de documenten. Die had ik bijna gemist. Dat had ik bijna gemist. Ik had ze wel geprint maar in een ander bericht zag ik pas dat ik ze ook moest ondertekenen. En uploaden. Ik zeg hiermee zeker niet dat het aan jullie berichtgeving ligt. Het kan ook heel goed zijn dat ik beter had moeten lezen.

Goedemiddag Sebastiaan, Hartelijk dank voor het feit dat je de moeite neemt om ons van deze feedback te voorzien en fijn om te lezen dat de aanvraag vanuit de app zo prettig verlopen is. Ten aanzien van je opmerking over het ondertekenen van de overeenkomst. Deze nemen we graag mee als mogelijke verbetering. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Uitstekend!

De aanvraag gaat makkelijk en snel. Enige lastige is dat alles aangeleverd moet worden via internet en dat vond ik moeilijk: daar heb ik hulp bij moeten vragen toen ik aanvullende vragen kreeg. Jammer dat het niet per mail kon. Maar verder verliep alles prettig en soepel. Ook het telefoontje of het allemaal lukte waardeer ik.

Goedemiddag Gerben, Heel fijn dat je je ervaringen met deze aanvraag deelt. Dank hiervoor! Ook goed dat je aangeeft dat je het online proces voor het aanleveren van documenten wat lastig vond. Dat nemen we natuurlijk graag mee. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Overzichtelijk en fijne manier van proces

Alles in 1 omgeving. Niet de goedkoopste, maar wel goede dienstverlening.

Goedemiddag Gerben, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare

Deskundig gehulpen.

Spoedig en deskundig.

Goedemorgen MD Tetteh, Bedankt voor je review! Fijn dat je onze service als spoedig en deskundig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare

Alles is uitstekend verlopen

Ik ben een tevreden klant bij ABN AMRO dat is niet mijn eerste persoonlijke lening dus ik weet het een beetje hoe dat gaat bij de bank vandaar dat ik weer voor ABN heb gekozen ik ben super blij daarvan

Goedemorgen Ezzeddine, Bedankt voor je positieve review en het vertrouwen in ABN AMRO. We zijn blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare

Goed meegedacht en zeer snel geregeld.

Op ons verzoek heeft een medewerkster van de bank gekeken naar de mogelijkheden. Haar oplossing was nog gunstiger dan dat we zelf hadden uitgezocht.

Goedemorgen Rene, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat onze collega je zo goed heeft kunnen helpen en zelfs nog een betere oplossing heeft gevonden. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare

Goede mederwerking met ABN

Vindt echt goed met aanvragen and I heb snell antwoord gekrigt

Hoi Dominika, Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat de aanvraag goed ging en je snel antwoord hebt gekregen. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare

Zeer netjes en snel oordeel

Direct duidelijk en inzichtelijk wat wel en niet kan. Zeer tevreden

Goedemiddag Mark, Bedankt voor jouw review. Fijn om te lezen dat alles duidelijk was tijdens jouw aanvraag. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Goedemiddag Machiel, Bedankt voor jouw review. mooi om te lezen dat alles goed gaat. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.