Goede ervaring met afsluiten lening. Alles helder en duidelijk. Looptijd bij ons wel langer dan aangegeven maar dit was ook omdat we nog geen klant waren bij ABN.

Hi Esra, Wat fijn om te zien dat alles zo goed is verlopen. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare

Snel geregeld als vaste klant

Snel geholpen, ondanks al het vele papierwerk

Beste Dennis, Fijn dat het snel gegaan is! Dankjewel voor het achterlaten van jouw review. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare

Goed gegaan deze keer daarom een hoge score

Als je alleen de standaard dingen op de pc kent is het heel moeilijk om te weten hoe je moet uploaden en alles op de correcte manier verstuurd krijgt

Goedemiddag Hiljo, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring op deze site. Mooi om te lezen dat de aanvraag, ondanks de uitdagingen bij het uploaden en versturen, soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Afleveren van de documenten waren niet zo makkelijk in pdf.

Hi Richenel, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Dat waardeer ik. Ik geef je feedback over de pdf'jes door aan de ontwikkelaars! Dankjewel, Roeland

Prima!

Het beoordelen van de aanvraag ging vlot. Hoewel de aanvraag positief beoordeeld is, had ik het prettig gevonden die telefonisch toe te lichten bij de desbetreffende beoordelaar. Het overmaken ging vlot,

Hallo J, Dankjewel voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat het vlot is gegaan allemaal. Ik neem je feedback betreffende de toelichting mee. Mooie avond, Roeland

uitstekend

snel, makkelijk en betrouwbaar

Hallo mp, Dankjewel voor je mooie review! Mooie dag, Roeland

Goed, maar kan beter.

De manier van opladen van documenten kan duidelijker aangegeven worden. Daarnaast heb ik 2x hetzelfde document moeten delen omdat de interpretatie van de 1e keer binnen ABNAMRO niet klopte.

Goedemiddag Wil, Bedankt voor je review en jouw waardevolle feedback. Ik begrijp dat het opnieuw moeten uploaden van documenten niet ideaal is. Ik zorg ervoor dat dit intern wordt doorgegeven. Een mooie zondag toegewenst! Iman

Aanvankelijk stroef, uiteindelijk vlotte regeling.

In de aanvraag staan er documenten vermeld die je aan moet leveren, waaronder ook kopie rijbewijs, dit hadden wij allemaal netjes gedaan, er gingen 3 dagen voorbij en dan krijg je bericht dat het rijbewijs geen geldig legitimatiebewijs is hiervoor, dit is echt zonde van de tijd, dus graag een duidelijk overzicht vantevoren, ik vind het ook heel jammer dat er geen mogelijkheid meer is om een afspraak te maken en zoiets op een kantoor te regelen, een digitale wereld is niet altijd makkelijk en kan een hoop frustratie teweeg brengen bij de klant, uiteindelijk na 8 dagen werd de aanvraag gelukkig goedgekeurd, 6 jaar geleden was het op een kantoor in 1 dag geregeld, waar gaat het mis?

Goedenavond Ans. Hartelijk dank voor je review en jouw feedback op het aanvraagproces. Ik begrijp hieruit dat de communicatie omtrent de geldige legitimatie beter zou kunnen. Dank hiervoor! We gaan de feedback uiteraard doorspelen aan de betreffende partij binnen de bank. Een mooie avond gewenst, Lisa ABN AMRO Webcare

Heel fijn en gemakkelijk aan te vragen

Dag Ange, Goed om te lezen dat je het proces voor het aanvragen van een lening, als fijn en gemakkelijk hebt ervaren! Bedankt voor het delen van jouw positieve beoordeling. Mooie dag gewenst! Stephanie ABN AMRO Webcare

Documenten aanleveren omslachtig

Het aanleveren van de documenten verliep niet soepel. In de gevraagde documenten staat dat een rijbewijs als id kan worden aangeleverd. Na het inleveren van een kopie rijbewijs, werd een rijbewijs niet als geldig document gezien. Er word gevraagd om een afschrift. Achteraf word bedoeld, een afschrift van meerdere rekeningen. (2X salaris, hypotheeklasten, etc.)

Goedenavond Arnold. Dank voor je review en de duidelijke feedback op het aanvraagproces. Ik begrijp hieruit dat met name de communicatie omtrent wat er wordt verwacht beter zou kunnen. Dank hiervoor! We gaan de feedback uiteraard doorspelen aan de verantwoordelijke partij binnen de bank. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare

De aanvraag procedure was een ramp!

Ik moest de aanvraag twee keer doen, het eerste keer kreeg ik een fout advies of mijn vrouw wel of niet medeaanvrager moest zijn. Omdat het wel had gemoeten (maar niet was gebeurt), moest ik alles nog een keer invullen en opsturen. Die kopieën (foto’s met iPhone 15Pro) waren als niet goed genoeg beoordeeld (wat een paar dagen heeft geduurd om dat te horen), waardoor de procedure inmiddels heel lang duurde. Uiteindelijk werd de aanvraag goedgekeurd. Ik kreeg een melding dat de identiteit van mijn vrouw en mij misschien door een externe partij gecontroleerd moest worden, die ervoor een afspraak zouden maken, ondanks dat ons hypotheek bij ABN AMRO loopt. Omdat ik het geld wel inmiddels nodig had, belde ik of dit echt nodig was omdat wij binnen enkele dagen met vakantie gingen, heb ik een medewerker gebeld van de leenlijn. Die herhaalde altijd dezelfde zin: u zult van ons horen, maar kon me niet helpen of het echt nodig was, en indien ja, hoe lang dat ging duren. Samengevat: ik ben bijna 30 jaar klant bij ABN AMRO, maar dit verliep zo stroef, en bij bellen was het advies so slecht aan het eind, dat ik erg ben teleurgesteld, en geschrokken hoe weinig iemand kan of wil helpen. De krediet zelf is prima, maar de aanvraag heeft me veel te veel tijd en stress gekost.

Goedenavond Thomas. Dank voor je review en wat vervelend dat je stress hebt ervaren door de aanvraag. Excuses hiervoor. Ik begrijp uit de review dat, ondanks dat het een hoop meer moeite heeft gekost dan je mag verwachten, de aanvraag wel is goedgekeurd. We nemen de feedback uiteraard mee om het proces van aanvragen te (blijven) verbeteren. Hartelijk dank nogmaals voor het delen hiervan. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare

Snel en correct geregeld

Een puntje heb ik wel, Het leveren van alle benodigdheden was toch wel vrij lastig. Terwijl jullie meer als de helft in jullie bezit hebben. Dan bedoel ik. loon , inkomsten, allemetatie, hypotheek kosten. Zou je zo kunnen inkijken op mijn bankrekening. Maaar zal wel niet mogen en zeker voor de veiligheid. Ik snap het wel, maar kan me voorstellen dat mensen het er moeilijk mee hebben.

Goedemiddag Eddy, Fijn dat je je ervaringen met deze aanvraag deelt. Dank hiervoor! Ook goed dat je aangeeft dat je het online proces voor het aanleveren van documenten wat lastig vond. Dat nemen we natuurlijk graag mee. Het heeft inderdaad met een stukje veiligheid en privacy te maken dat wij niet alles zomaar in kunnen zien/ Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Toppie

Geeldig

Binnen 2 week geregeld ongelofelijk snel we zijn zeer te vreden .

Goedemiddag, Fijn dat alles zo snel was geregeld! Mooi om te horen dat jullie tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Veel vertrouwen gehad in mijn bank gehad en terecht

Ondanks de hogere rente vergeleken bij andere aanbieders vertrouwde ik op mijn eigen bank. Ben heel erg tevreden over de snelheid van de afwikkelinng. Ik geef hiervoor een cijfer 10!

Werd snel geholpen en als ik vragen had dan kreeg ik ook zeer goede service van jullie kant

Goedemiddag Mark, Dank voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Lening akkoord

Na veel over en weer mailen bellen etc is het na ruim 2 weken toch voor elkaar gekomen. Was niet makkelijk. Misschien toch verdiepen dat niet alles aangeleverd kan worden maandelijks dan jullie denken

Goedemiddag Ingrid, Bedankt voor je eerlijke beoordeling. Je tip nemen we zeker mee ter verbetering. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Ging goed maar kan volgens mij makkelijker

Waarom moet ik alles aandragen terwijl ik al klant ben bij abnamro. Erg omslachtig.

Goedenavond Claudia. Dank voor je mooie beoordeling. Voor de bewijslast richting onze toezichthouder moeten we bepaalde documenten vragen van onze klanten om deze in het dossier te hebben. Dit betekent bijvoorbeeld dat ook als je salaris wordt bijgeschreven op de rekening bij de bank, we toch een salarisstrook opvragen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare

Prima!!

De aanvraag neemt wat tijd maar als je alle stukken hebt gaat het heel snel! Wat ik prima vind is de hulp die je krijgt van de medewerkers die zeer professioneel zijn. Ook de communicatie via de mail is top!

Goedenavond Jolita. Dank voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare

Aanvraag ging zeer moeizaam

Aanvraag ging zeer moeizaam

Beste William, Bedankt voor het plaatsen van jouw feedback. We waarderen het dat je de tijd neemt om aan te geven wat er niet goed ging. Is de aanvraag inmiddels gelukt of heb je hier nog vragen over? Sangeeta Team Webcare ABN AMRO

Prima service, slechte communicatie

Het aanvragen verliep makkelijk Een aantal documenten bleek niet in orde. Dan volgt er een algemeen schrijven waar alle mogelijke fouten in staan. Dat heb ik voor gebeld. Want ik wist niet wat er mis ging. Dat kan dan alleen tussen 14.00 en 17.00 uur intern bij de abn worden overlegd. Dus de dag erna teruggebeld. Vriendelijk te woord gestaan en toen was alles op orde. Een duidelijkere brief had geholpen :)

Hallo Astrid. Bedankt voor je feedback. Ik zal dit zeker meegeven aan betreffende afdeling. Ik ben in iedere geval blij om te horen dat het uiteindelijk wel goed gekomen is. Voor nu een mooie dag. Herma Team Webcare ABN AMRO

Goed geregeld

Het was goed geregeld

Hallo Karin, Dat is altijd goed om te horen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. Herma Team Webcare ABN AMRO

Snel antwoord

Adverteren met 1 werkdag maar duurt langer.

Goedenavond heer/mevrouw, Goed dat u hier aangeeft dat het online proces langer heeft geduurd dan dat u verwacht heeft. Dat lijkt me niet de bedoeling en dit nemen we natuurlijk graag mee! Verder fijn om te lezen dat de aanvraag wel is goedgekeurd. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare

erg onpersoonlijk

geen mogelijkheid om persoonlijk met iemand over de lening te praten. alles via de site. lastig om zo te communiceren

Hoi Johan, Goed dat je hier aangeeft dat je het online proces niet als prettig hebt ervaren. Wanneer je een lening wilt aanvragen kan je hierover ook met ons bellen. Via deze link lees je hier alles over: https://www.abnamro.nl/nl/prive/lenen/contact/index.html Is de aanvraag inmiddels wel gelukt of heb je hier nog vragen over? Daphne

Snel en vlug geregeld

Binnen 1 week geregeld.

Goedemiddag Kaatje, Fijn dat de aanvraag zo snel is geregeld. Dank je wel voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.