Helder en meedenkend

Er werd eerst goed geluisterd en meegedacht. Snel behandeld en afgerond.

Hoi Mikail, bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw feedback te delen! Ik ben blij te horen dat er goed naar je is geluisterd, met je mee is gedacht en dat alles snel was afgerond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Goede en duidelijk hulp bij de aanvraag

Wij zijn goed geholpen, bij eventuele vragen kregen wij meteen een terugkoppeling in de berichten app van ABN AMRO.

Aanvragen lijkt makkelijk, maar administratief proces mag duidelijker.

Info en aanvragen (eerste stap) is eenvoudig en gaat echt snel. Het aanvragen zou beter kunnen; mijn ervaring is dat dit is opgesteld (taalgebruik) door specialisten; het zou beter zijn als dit door de bril van de aanvrager zou gebeuren. Bv. er gevraagd wordt naar een maandoverzicht, staat daar de AOW ook al op, net als op het overzicht van pensioenfonds.nl, maar nergens wordt specifiek gevraagd naar het overzicht van de AOW op mijn SVB. Verplaats je in de aanvrager, ben dus specifieker.

Goedemorgen Hans, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Goed dat je aangeeft wat je minder prettig hebt ervaren. Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. We nemen jouw feedback mee. Mooie dag gewenst! Sangeeta ABN AMRO Webcare

Slecht,

Geen klantvriendelijke route, vraag om toestemming om bepaalde gegevens in te zien in plaats van documenten te hebben die jullie al lang in je bezit hebben. Draai het proces om en ga eens denken vanuit de klant. Twee keer gebeld over hetzelfde verhaal

Goedemorgen Marnix, Bedankt voor het delen van jouw feedback. We horen het ook graag bij minder goede ervaringen, zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Uit jouw reactie vermoed ik dat het gaat om het vragen van legitimatiegegevens bij het cliëntenonderzoek. Hoewel het kan voorkomen dat we deze gegevens al hebben, is het belangrijk om jouw identiteit te kunnen verifiëren om fraude te voorkomen. Dit doen we ter bescherming van onze klanten. Ik hoop dat dit je een beter beeld geeft. Mocht je hier nog vragen over hebben? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 0800 - 024 07 11. Mooie dag gewenst! Sangeeta ABN AMRO Webcare

Duidelijkheid

Goedemorgen, Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen en bedankt voor jouw positieve feedback! Sangeeta ABN AMRO Webcare

Goed ervaring

nauwkeurig gevraagd

We zijn en vriendelijk snel geholpen.

Snel en vriendelijk geholpen voor een lening voor onze auto.

Goedemiddag Alex, Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen. Zo zien wij het graag! Iman ABN AMRO Webcare

Snelle en vriendelijke service

Goed en vriendelijke geholpen met mijn vragen

Goedemorgen Chantal, Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen. Bedankt voor jouw positieve feedback! Iman ABN AMRO Webcare

Snel en gemakkelijk

Zonder een hoop gedoe en moeite snel en makkelijk een lening afsluiten. Denken met de klant mee

Goedenavond Elvera, Fijn dat je naar tevredenheid de aanvraag hebt doorlopen. Dat horen we graag. Robbie ABN AMRO Digital Contacts

Snel en vlot geregeld

Snel en vlot geregeld

Goedemiddag Fokke, Bedankt voor jouw positieve feedback. Goed om te lezen dat alles zo snel geregeld is. Iman ABN AMRO Webcare

Snel, simpel en effectief

Makkelijk aanvragen via de site. Duidelijke communicatie en alles online. Heel fijn.

Goedemiddag Anton, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn om te lezen dat je het aanvraagproces op onze site makkelijk vond. Iman ABN AMRO Webcare

Overzichtelijke site

Gemakkelijk online een maatwerk product kiezen.

Goedemiddag Richard, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te horen dat het zo gemakkelijk ging! Iman ABN AMRO Webcare

Online

Online met contact medewerker via beeld bellen ging super. Online invullen bankapp lening is lastig vragen dingen die ik zonder bankmedewerker niet wist daarom ook Online afspraak gemaakt.

Dag John, Bedankt voor je jouw tijd en je feedback! Goed om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Sangeeta

Heel snel en gemakkelijk af te sluiten

Heb als zeer prettig ervaren vond het heel goed gaan qua invullen en snel afgehandeld

Dag Olav, Bedankt voor je fantastische feedback! Sangeeta

Soms erg teleurstellend en soms opvallend goed en professioneel,

Soms erg teleurstellend en soms opvallend goed en professioneel, afhangend van de persoon aan de andere kant van de lijn. In de verschillende gesprekken ontmoette ik personen die "meer op een robot leken dan op een persoon" (Computer says no) en ook een persoon die erg goed meedacht, goed advies gaf, geinteresseerd was en en duidelijk kennis van zake had.

Dag Ludovicus, Bedankt dat je de tijd hebt genomen jouw feedback met ons te delen. Ook fijn dat je deelt wat er minder goed is gegaan. Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Goed om te horen dat je ook vakkundig bent geholpen en hier tevreden mee bent. We hopen je in de toekomst beter te kunnen helpen. Sangeeta

efficiente dienstverlening

onze aanvraag is gedaan op zaterdag; op dinsdag stond het geld al op mijn rekening. duidelijke en gemakkelijke aanwijzingen hoe de documenten te downloaden. er was geen mogelijkheid om een per ongeluk tweemaal gedownload document te verwijderen.

Goedemorgen Marjon, Fijn dat je de moeite neemt om onze dienstverlening te beoordelen. We nemen je feedback hierover graag mee, dank! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Vlotte afhandeling

Kunnen andere banken wat van leren

Goedemiddag, Dank voor jouw positieve reactie. Zo zien we het graag. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Goede ervaring

Ben al jaren klant bij ABN AMRO, goed en duidelijke uitleg, wat er nodig was om de lening te kunnen te kunnen/mogen verstrekken.

Goedenavond John, Dank voor het delen van jouw (positieve) ervaringen bij ons. Hopelijk bankier je nog lang naar tevredenheid bij ons. Robbie

Goed en soepel verlopen

We Zijn erg vriendelijk te woord gestaan. Alles verliep soepel. We zijn erg tevreden

Goedenavond Melvin, Fijn dat mijn collega jou op een prettige en adequate wijze heeft geholpen. Zo horen we het graag. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Webcare

Aanvraag gaat vrij makkelijk.

Aflossen oude lening leverde wat problemen op. Terugbel afspraak niet nagekomen.

Hallo Wilco, Niet netjes dat we je niet volgens afspraak teruggebeld hebben, excuses. Ondanks dat er wat zaken dus niet helemaal soepel liepen heb je ons toch een mooie beoordeling gegeven, dank daarvoor! Lieke

Hele goede en snelle service

Ik had telefonisch de vraag gesteld als ik mijn bestaande lening kon oversluiten. De medewerker aan de lijn had mij goed daarmee geholpen Hele vriendelijke vrouw, behulpzaam en geduldig Het proces verliep heel erg vlot.

Hallo Najinthe, Dank je wel voor de beoordeling. Top dat alles zo vlot is verlopen en het gelukt is met oversluiten van de bestaande lening. Gabie

Heel rommelig en iedereen werkt langs elkaar heen.

Ik deed mijn aanvraag via de app en werd gebeld door een vriendelijke dame. Mijn aanvraag ingediend en de afdeling die deze moet uitvoeren en controleren, communiceert kennelijk slecht met de afdeling die mij had gebeld.. mijn foto van mijn paspoort had een verkeerd formaat. Ik heb diverse keren de aanvraag terug gehad omdat mijn paspoort slecht leesbaar was. Ik begreep niet wat daarmee bedoeld werd en bij de 4e keer werd er bot gezegd " als u nu moet een juiste kopie stuurt dan wordt de aanvraag afgekeurd." Totdad de vriendelijke vrouw mij terug belde en alles werd uitgelegd was het binnen 10 min geregeld. Alleen door deze lieve dame heb ik de lening doorgezet. Anders was ik zeker naar een andere verstrekker gegaan. Ik ben de naam vergeten maar weet nog wel dat zij net als ik in mei 1963 was geboren.

Goedemiddag Andre, Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je aangeeft wat goed en minder goed is gegaan. Goed dat je uitlegt waar er voor ons naar jouw mening nog ruimte voor verbetering is, dat nemen we uiteraard mee! Gabie

Goed en helder

Goedemiddag Barbara, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid is gelopen. Gabie

Goed geholpen

Snel zelf geregeld met hulp van ABNAMRO medewerker.

Goedemiddag Sunil, Dank je wel voor de beoordeling. Heel fijn om te lezen dat het allemaal snel geregeld was. Gabie

Snelle reacties, alleen geen duidelijke antwoorden.

Het aanvragen en reactie hierop, was erg snel. En dat er persoonlijk telefonisch contact gezocht werd was erg fijn. Alleen de afwijsredenen die je kreeg via de mail waren erg kort en karig en iet duidelijk wat ze precies wouden hebben of nodig hadden of waar je deze kon vinden.

Hoi Amon, Bedankt voor je beoordeling, top dat je aangeeft wat goed en minder goed is gegaan. Fijn dat je uitlegt waar er voor ons naar jouw mening nog ruimte voor verbetering is, dat nemen we zeker mee! Lieke

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.