Op Donderdagochtend heb ik mijn aanvraag voor een lening ingediend, maandagochtend had ik antwoord. Daar ben ik echt tevreden over. Wat had er beter gekund? De bank vroeg mij om een toelichting pas na 1 dag. Dat had ook direct na de aanvraag gekund. Bovendien werd mij om een overzicht van mijn hypotheken gevraagd. Dat verbaasde mij wel. De bank heeft alles al.
Hi Peter, Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat je ervaring over het algemeen heel positief was. Wat betreft je verbeterpunten: die nemen we zeker mee. Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Het leek allemaal makkelijk maar het werd steeds moeilijker toen ze gingen vragen om bepaalde dingen zoals het uploaden van stukken Dat ging nog wel maar toen jullie gingen vragen om paspoort of ID up te loaden toen ging het helemaal mis Het moest in pdf......HOE moet dat dan ... Ik heb er denk ik 2 dagen over gedaan om dit voor elkaar te krijgen ...maar uiteindelijk toch gelukt via via kennissen En dan MOET je aanbevelen kiezen of niet ....open laten kon niet
Goedemorgen Lars, Allereerst bedankt voor je review en het feit dat je de moeite hebt genomen om je feedback met ons te delen. Als bank vragen we documentatie voordat we een lening verstrekken. Vaak zijn we ook wettelijk verplicht om bepaalde zaken bij je op te vragen en het is natuurlijk belangrijk dat we een lening toekennen die zo goed mogelijk bij je persoonlijke financiële situatie past. Ik kan mij voorstellen dat het in soms wat veel kan zijn, vooral als je niet weet hoe je dit moet doen. Voel je in ieder geval vrij om hierover een klacht in te dienen, zodat we dit officieel in behandeling kunnen nemen. Op abnamro.nl/klacht lees je hier meer over. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
prettige manier van aanvragen , snelle reacties eenvoudig online te regelen
Goedemorgen Martin, Wat fijn om te vernemen dat je het proces als prettig en eenvoudig hebt ervaren. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Heel goed
Hallo Rosita, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Bedankt hiervoor. Ik wens je een prettige avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Goede service en snelle afhandeling. Fijn!!
Hallo Rinus, Dat is heel fijn om te horen! Dankjewel voor het achterlaten van je review. Mooie avond, Elvira ABN AMRO Webcare
Op maandagavond na kantoortijd een lening aangevraagd (5-cijferig bedrag). Op dinsdag rond 10u , gesprek met een medewerker van ABN AMRO om alles na te kijken. Ook heeft hij de tijd genomen om andere vragen te beantwoorden. Op woensdag rond 16u was het bedrag op mijn bankrekening Wat wil je nog meer ? Voor mij zelfs 10 sterren waard.
Hallo Xavier, Wat goed om te horen dat het zo snel is gegaan en er daarnaast wel de tijd is genomen om jouw vragen te beantwoorden. Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om deze ervaring te delen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Mijn aanvraag was snel akkoord en stond dezelfde dag nog op m'n rekening top!
Hi Sharona, Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het achterlaten van je review. Mooie middag, Roeland ABN AMRO Webcare
De aanvraag van mijn lening was gemakkelijk en het gehele proces duidelijk en overzichtelijk. Na positieve beoordeling werd het bedrag snel overgemaakt.
Goedemorgen Bart, Fijn dat je de moeite neemt om je ervaring met de aanvraag hier te delen. Mooi om te lezen dat de aanvraag naar wens is verlopen en dat het bedrag snel op je rekening stond. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
De aanvraag online is duidelijk en wanneer je de juiste documenten aanlevert ook snel geregeld. Ook telefonisch contact of er nog onduidelijkheden zijn is fijn
Hallo Remco, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Tevreden over dienstverlening en online mogelijkheden
Hallo Roel, Goed om te horen dat je tevreden bent over zowel onze dienstverlening als de online mogelijkheden. Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om deze ervaring te delen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
ABN AMRO Bank - is een groep professionele specialisten die complexe problemen snel oplossen. Heeft mij snel en vakkundig aan een persoonlijke lening geholpen. Hartelijk dank voor het competente werk!
Goedemorgen N. Coroliuc, Hartelijk dank voor uw review en de mooie woorden over onze dienstverlening. Daar doen we het voor! Een mooie dag en nog de beste wensen voor 2025! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Op zich redelijk makkelijk af te sluiten. Jammer is dat ik een aantal maanden geleden mijn lening van 20.000 euro heb afgelost en ik weer alle documenten moet uploaden wat geen makkelijk proces is. Ik werk al 43 jaar bij dezelfde werkgever en heb een koophuis met 200.000 euro eigen geld. Waarom dan zo moeilijk en omslachtig. Overigens de medewerkster was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Goedemorgen Wilfred, Hartelijk dank voor de review en de feedback over de procedure. Ik begrijp dat het omslachtig overkomt wanneer we opnieuw vragen om documentatie terwijl je gegevens reeds bekend zijn bij de bank. Vanwege wet- en regelgeving, waaronder verplichte dossiervorming die wij moeten doen voor onze toezichthouder(s), is het helaas onvermijdelijk dat bij een nieuwe aanvraag de (actuele) documenten opnieuw op te vragen. Fijn om te lezen dat de medewerker hierbij wel behulpzaam en vriendelijk is geweest. Een mooie dag en nog de beste wensen voor 2025! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De aanvraag ging snel. Tot er bepaalde documenten niet juist waren, maar dat werd ook niet duidelijk aangegeven. Ipv telefonisch contact moest alles via een portal. De mensen van de lening kreeg ik na zelf bellen ook niet aan de lijn. Verdere afhandeling was goed en snel.
Goedemorgen Marc, Bedankt voor deze waardevolle review. We horen ook graag als er dingen beter of anders kunnen. We nemen dit zeker mee in ons verbeterproces! Fijn dat de aanvraag uiteindelijk wel goed is verlopen. Daphne ABN AMRO Webcare
Ben volledig geholpen en goed begeleidt.Ga zo door.
Hallo Jayant, Dat is fijn om te horen dat je dat zo ervaren hebt. Bedankt voor het delen van je ervaring. En voor nu hele mooie dagen gewenst. Herma Team Webcare ABN AMRO
Prettig contact en supersnel geregeld. Zeer efficiënte manier van aanleveren documenten en geld was snel overgeboekt. Heel fijn.
Hi Sjeffie, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review achter te laten. Fijn om te horen dat je het als snel en fijn hebt ervaren. Voor nu hele fijne dagen. Herma Team Webcare ABN AMRO
Heel makkelijk om de aanvraag in te dienen. Vooral ook omdat je vis je internetbankieren alles kunt ondertekenen
Goedendag, Fijn om te horen dat je het zo ervaren hebt. Herma Team Webcare ABN AMRO
ik had de lening aangevraagd met de bankpas van mij echtgenoot, zeker 5 á 6 medewerkers gesproken die het uit gingen zoeken omdat ik niet verder kwam met de aanvraag. Het duurde minstens 9 werkdagen. Uiteindelijk heeft de laatste medewerker ons fantastisch geholpen zodat het toch gelukt is.
Goedemiddag Coby, Dankjewel voor je terugkoppeling aan ons. Het kan inderdaad verwarrend en frustrerend zijn als je met meerdere medewerkers moet praten zonder direct een oplossing te vinden. Wat fijn om te lezen dat de aanvraag uiteindelijk goed is afgerond. Hierbij wil ik je bedanken voor je geduld en excuus voor het ongemak. Ik wens je mooie dagen toe. Daphne
Bedankt voor de goede service.
Hallo Elena, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Goed, zorgvuldig, discreet en snel
Goedendag Harry, Bedankt voor de duidelijke en positieve woorden over de lening aanvraag. Dank dat je dit met ons wilde delen! Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Was netjes snel en duidelijk àlles geregeld
Goedemorgen Kazimierz, Bedankt voor je positieve woorden! Fijn om te zien dat alles goed verlopen is :) Ik wens je mooie feestdagen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
De medewerkers zij heel vriendelijk en geven professioneel advies. Ze helpen je waar nodig door het proces en zorgen dat dit efficient veloopt.
Goedendag Edon, Bedankt voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat onze medewerkers je goed en professioneel hebben geholpen, en dat om deze reden het proces voor de lening aanvraag efficiënt is verlopen. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Alles is naar de wens. Een goede communicatie
Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. En wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
prima Klantvriendelijk geregeld
Hallo Dirk, Goed om te horen dat je het proces als klantvriendelijk hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ben heel goed geholpen zou het andere mensen aanraden dat je zo goed mogelijk geholpen word en dat jullie je best doen om de mensen te helpen met advies
Hallo Natas, Dat is heel fijn om te horen! Dank daarvoor. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag. Herma ABN AMRO Webcare
snel en efficiënt
Hallo Robert, Fijn dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review achter te laten. Top dat alles snel en efficiënt geregeld is. Geniet van je avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.