Filters

8

Snel geregeld.

Had krediet nodig voor aankoop nieuwe auto. Was na het uploaden van loonstrook en bankafschrift binnen paar dagen geregeld. Het enige is, dat ik uiteraard graag een lagere rente had gehad, maar dat is logisch. Ik kreeg ook nog een telefoontje van de bank met de vraag of ik me realiseerde dat er geen levensverzekering was gekoppeld aan de lening. Netjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijk, duidelijk, betrouwbaar

geen problemen, goede communicatie, ik heb geen enkele bezwaar

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer onduidelijk hoe ik aan de juiste papieren moest komen

Na 4x afgewezen te zijn ben ik eindelijk door een medewerker geholpen die met me mee keek en aangaf wat ik allemaal moest doen. De 4x daarvoor werd alleen maar de richting aangegeven waarin ik het zoeken moest... ondanks dat ik aangaf de procedure (te) moeilijk vond.

  • Aanbevelen? Nee
3

Onpersoonlijk proces en communicatie

Het proces om de lening digitaal in te dienen is prima en eenvoudig. De stappen daarna waarbij er digitaal heen en weer wordt gepingpongd nav meerdere (onpersoonlijke) afwijzingen en er geen persoonlijk contact is om iets te bespreken is niet ok. Ik heb de leendesk een paar keer gebeld en die adviseerden om dan een reactie te geven in een Word document en die dan te uploaden. Vervolgens komt er een reactie die onjuist is en beginnen we weer van vooraf aan. Ik snap heel goed dat er een efficient proces nodig is wat voor de meeste aanvragen werkt en er altijd acceptatie gebeurt op basis van regels waar de bank zich aan moet houden. Toen de lening geaccepteerd is (het goede nieuws) moest ik dat zien op mijn bankrekening omdat het bedrag daar stond. Pas de volgende dag kreeg ik een onpersoonlijke mail dat de lening was goedgekeurd. Ik snap niet dat als ik (preferred banking) klant ben en ingelogd op internet bankieren ik niet als klant word behandeld. Communiceer op naam en als het meerdere keren vastloopt dat we even bellen om mijn situatie uit te leggen of toe te lichten. Kortom, ik snap het proces maar de totaal onpersoonlijke aanpak helpt niet.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel

Was een zeer snelle manier om dit zo te regelen. Het enige wat ik niet snap dat je sommige gegevens moet aanleveren terwijl jullie inzicht hebben op de lopende betaalrekening.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik ben uitstekend geholpen.

Ik ben vanaf het moment van de aanvraag tot en met de toekenning van de lening uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel goed

Prima en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
7

Kan sneller

Ik heb meerdere inkomens. In de aanvraag moet gelijk de mogelijkheid om meerdere bewijzen te downloaden..op de bankafschriften staat ook alles. Als preferred banker ben ik teleurgesteld in het constant maar weer documenten te uploaden. Dat kan veel makkelijker in 1 keer. De procedure en de uitleg kan veel duidelijker en makkelijker. Gelijk bij het begin mogelijkheid tot uploaden gegevens en niet diverse keren achteraf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel geregeld

Het is via de app makkelijk om de lening aan te vragen en het is in 2 dagen geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Ging super snel en erg fijn

Ging super snel en erg fijn

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevredenheid

Ik ben tevreden over de transparantie mbt welke documenten nodig waren, de afhandeling en het nakomen van de gemaakte afspraken in de kredietovereenkomst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke stappen en goede klantenservice

De stappen waren duidelijk en bij vragen stond de klantenservice direct klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ging super makkelijk en snel.

De aanvraag ging makkelijk zonder problemen. Ik had de volgende dag het geld al op mijn rekening staan zonder voor de rest ook maar enig contact te hebben gehad.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en prima geregeld

Alles is snel en prima geregeld, documenten gemakkelijk te uploaden en uitbetaling was erg snel. Minpunt: Bij- en afschrijvingen overzicht van ABN zelf was afgekeurd omdat dit een volledig rekeningafschrift had moeten zijn (mijn fout). Was mooi geweest als jullie dit zelf hadden gedownload aangezien deze rekening bij jullie wordt aangehouden en de informatie voorhanden is.

  • Aanbevelen? Ja
7

uiteindelijk naar tevredenheid opgelost

Aaanvraag en verdere ID verificatie proces verliep uiterst moeizaam. Ook na herhaaldelijk contact verliep eea nog moeizaam. Totdat er een vrouwelijke medewerkers was die zich heel sterk heeft ingespannen om eea opgelost te krijgen. En dat heeft ze waar gemaakt!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Top service. Alles heel snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een lening afsluiten bij de ABNAMRO geeft vertrouwen en een veilig gevoel

De lening aanvragen en verkrijgen is snel en eenvoudig gegaan

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijk en snel geregeld

Duidelijk wat er mogelijk is en welke informatie opgestuurd moet worden. Snelle afhandeling van de aanvraag.

  • Aanbevelen? Ja
8

peffect geregeld

Was snel te regelen. Een minpuntje. Alles moet in pdf aangeleverd worden Verder snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Binnen het aangegeven tijdsbestek afgerond

Snelle afhandeling zonder problemen en binnen 2 dagen volgde de uitbetaling en kon ik gebruik maken van de lening. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel maar wel met onnodige extra stappen

Bij het beoordelen van de aangeleverde documenten werd steeds iets toegevoegd wat niet correct was of miste na elke nieuwe aanlevering. Dit was veel heen en weer gedoe, terwijl naar mijn inzien dit ook in één keer had kunnen worden gecommuniceerd. Wel werden de documenten snel beoordeeld na aanlevering. Zodra alle documenten in orde waren, ging het super snel. Wat ook erg fijn is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Alles verliep snel en zeer professioneel. Ik heb het gewaardeerd. Dankjewel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer Tevreden

Contact was goed en vriendelijk Goed en duidelijk en snel geholpen. Ik zou vrienden en familie raden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Omdat alles digitaal gaat is het wat moeilijker voor de oudere onder ons. Maar met telefonisch hulp wat een fantastische service is. Was het supersnel geregeld. Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Duidelijke communicatie en voorwaarden

Duidelijke communicatie en voorwaarden. Ik diende alleen opnieuw te tekenen op papier terwijl ik de eerste keer wel via online kon tekenen. Ik heb geen printer, dus moest hiervoor speciaal een printer gebruiken van mijn ouders. Dit zou wellicht een overweging zijn om de online ondertekening bij een tweede versie van de overeenkomst toe te passen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.