Ik had niet de juiste formulieren ingezonden. Toen ik dat wel had gedaan stond ineens het geld op mijn rekening. Niet even een berichtje dat het is goedgekeurd, gelijk bam.
Eenvoudig online aan te vragen. Gevraagde informatie logisch en vanaf begin duidelijk. Duidelijke en snelle online communicaties
Goedemorgen Cornelis, Wat fijn om te lezen dat alles online zo makkelijk te regelen was. Heel erg bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
De aanvraag en afhandeling is zeker niet in 2 dagen geregeld, ik begrijp er niets van dat er mensen zijn die aangegeven binnen 48 uur de lening rond te hebben en het geld gekregen. Het duurt 2 tot 3 weken. Wanneer je de aanvraag hebt gedaan wordt je niet op de hoogte gehouden en je kunt nergens de status zien. Als klant van ABN moet je toch het klantonderzoek doen en je legitimeren via het extern bureau. Kortom de communicatie en informatie is zeker voor verbetering vatbaar. Wanneer de hele procedure wordt verbeterd kan ik het aanbevelen anders niet.
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je feedback over de communicatie. We nemen dit zeker mee en ik geef deze door aan onze afdeling lenen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Top
Goedemiddag Prakash, Dank voor je positieve review! Super om te lezen dat je zo positief bent. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Heel klantvriendelijk ik zou mijn familie en vrienden adviseren om van jullie diensten gebruik te maken.
Goedemiddag Usha, Bedankt voor je positieve review! Super om te lezen dat je zo tevreden bent. We helpen je graag weer als je ons nodig hebt! Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Online aanvraag gedaan daarna alle documenten geladen en alles was geregeld.
Goedemiddag Vinod, Wat fijn om te lezen dat alles online zo makkelijk te regelen was. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Sehr goed
Hi Rainer, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Alles was heel duidelijk en heel snel
Goedemiddag Imran, Goed om te horen dat het allemaal duidelijk en snel is verlopen, dat lezen we graag. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Fijn dat je bij deze bank nog gewoon een medewerker snel aan de lijn krijgt die je helpt als het niet helemaal lukt! Lening was snel geregeld, ook goed dat ze daarna nog contact opnemen om uit te leggen dat je een verzekering kan afsluiten om deze lening te dekken!
Goedemiddag Henk, Wat fijn om te horen dat ondanks dat het online niet lukte, je telefonisch goed bent geholpen en er met je is meegedacht. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Als vaste klant (38 jaar al klant) was het werkelijk een hel om de aanvraag voor elkaar te krijgen. Twee dagen en het is geregeld? Nou nee, ruim twee weken. Elke keer weer om iets vragen waarvan ik dacht dat het ingeleverd was. Aanvraag via je log in lukt niet. Doen alsof je geen klant bent, de administratie matcht dan wel de aanvraag. Gebeurde ook niet. Bellen over de oude vervallen aanvraag. Meerdere keren vragen om je id bewijs. Bijlagen die niet leesbaar bleken maar dat vooral niet zeggen tegen je. Maar naar een kantoor gereden om de stukken in te leveren. De afdeling die dit beoordeeld gun ik een cursus communiceren. Zelfs hun collega's (adviseurs van ABN) zeiden dat en adviseerde mij om een klacht in te dienen. Mensen, niet doen ga naar een andere bank die wel fatsoenlijk met je kan praten en duidelijk is.
Beste Dennis, Wat jammer dat jouw aanvraag zo moeizaam is verlopen. Dat verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Ik lees verschillende punten waar je niet over te spreken bent. Dit is voor ons belangrijke feedback en nemen we dan ook zeker mee. Uiteraard ben je altijd vrij om hierover in gesprek te gaan. Dit mag telefonisch maar kan inderdaad ook door middel van het indienen van een klacht. Het is natuurlijk persoonlijk of je dat wil, maar weet dat de mogelijkheden er zijn. Mochten wij vanuit deze kant nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het natuurlijk ook graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
De afdeling leningen moet beter kijken of een bestand jpg of pdf is En de stukken die aangeleverd worden beter bekijken.
Hallo Rene, Dankjewel voor je feedback. Dit nemen we zeker mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Te digitaal, te weinig menselijk contact
Goedemiddag Frans. Dank voor je beoordeling van de dienstverlening. Ik begrijp dat je het persoonlijke (menselijke) contact mist. We nemen deze feedback uiteraard mee in de evaluatie van onze processen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Telefonisch geholpen met de aanvraag, dat ging heel vriendelijk en kundig. Online stukken inleveren was heel eenvoudig. Werd heel snel beoordeeld en verwerkt. Ging heel soepel en snel.
Goedenavond Frank, Wat fijn om te lezen dat je de aanvraag zo hebt ervaren. Dank voor het delen van je ervaring en een mooie avond nog! Robert ABN AMRO Webcare
Duidelijk
Goedemorgen Christiaan, Hartelijk dank voor jouw beoordeling over onze dienstverlening. Fijn om te lezen dat alles duidelijk was. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
1e keer documenten aangeleverd. Kreeg melding. Is niet goed. 2e keer alles hetzelfde aangeleverd op 1 document na.. toen opeens wel goed en geld was snel gestort, als verrassing ( positief ) ook. Echter dacht ik bij 1e keer dat ik een iets langere looptijd had gedaan met een iets lagere maandbedrag. Maar daar na 2e keer invullen niet goed naar gekeken... Verder vind ik dat rente iets aan de hoge kant is als je vergelijkt, maar dat zag ik al vantevoren uiteraard maar misschien voor jarenlang vaste klanten dat hiernaar gekeken kan worden?
Hoi Stephan, Bedankt voor je feedback en dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen! Fijn om te horen dat de aanvraag uiteindelijk goed is verwerkt en dat het geld snel gestort was. Ik kan me wel voorstellen dat er wat verwarring bij je onstond vanwege de looptijd en de termijnbedrag. We waarderen je suggestie over de rente voor vaste klanten en nemen dit soort feedback zeker mee in onze overwegingen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten! 😊 Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Aanvraag formulier erg duidelijk, weet meteen wat je moet aanleveren. Snelle reactie tijd en een telefonisch contact na de aanvraag
Beste heer, mevrouw, Allereerst bedankt voor het delen van deze mooie review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over het gehele proces. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Eenvoudig, vlot en snel geregeld
Beste heer, mevrouw, Dat horen we natuurlijk graag en bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Mochten we in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Binnen 1 dag is in ieder geval niet waar, dus hou daar rekening mee bij adverteren. 5 maal aanvullende documenten aan moeten leveren, tweemaal telefonisch overleg om uit te leggen dat iets onnodig afgekeurd is. Daarnaast werkt de beoordelaar alleen tussen 2 en 5 (?). Na volledig telefonisch akkoord toch nog een document afgekeurd zien worden welke eerder goedgekeurd was. Laatste telefoongesprek maakte wel veel goed, maar elk eerder contact voelt onnodig ouderwets. Advies is om leenzaken ook offline mogelijk te maken. Als alles goed aangegeven zou zijn loop je binnen 15 minuten weer weg of is er direct duidelijk wat mis is. Dat was nu niet zo.
Hallo Luca, Begrijpelijk dat je toch wel baalt als het aanvraagproces in jouw situatie niet zo soepel is verlopen. Helemaal als hiervoor meerdere keren telefonisch contact noodzakelijk lijkt te zijn en er verwarring ontstaat over het wel/niet goedkeuren van documenten. Dit soort feedback is voor ons heel waardevol en laat zien waar we kunnen verbeteren. De punten die je benoemt nemen we dan ook zeker mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
De lening was eenvoudig aan te vragen via de website van ABN AMRO. Binnen een dag werd er contact opgenomen door een adviseur en nadat de benodigde gegevens waren gedeeld stond het geld snel op onze bankrekening.
Goedemorgen Erik, Bedankt voor het delen van deze review! Fijn dat alles zo eenvoudig en snel is verlopen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Persoonlijke lening was makkelijk aan te vragen en het geld stond snel op mijn rekening. Enige minpuntje was dat er, zodra je de aanvraag hebt verstuurd, staat dat je binnen 1 werkdag bericht ontvangt, en dat was niet het geval. Het geld stond eerder op mijn rekening dan dat ik het bericht ontving dat het was goedgekeurd
Hoi Saskia, Wat fijn dat de aanvraag gemakkelijk verliep en je het geld ook snel ter beschikking had. Ook goed dat je aangeeft wat er beter kan. Dit nemen we zeker mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Als je alle gegevens goed inleverd is het ne
Hoi Ine, Bedankt voor het delen van deze review! Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik heb een hele slechte ervaring gehad met de aanvraag van de lening het geheel heeft te lang geduurd het is dat een mevrouw genaamd Sandra mij een aantal keren heel fijn en goed heeft geholpen dat het alsnog op tijd is afgesloten maar er was ook een meneer en die zei heel droog het kan nog wel 2 tot 3 weken duren voordat u iets hoort
Hoi Cynthia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze ervaring met ons te delen. We waarderen je eerlijkheid en nemen je feedback serieus. Het spijt me te lezen dat het proces niet soepel verliep en dat de communicatie te wensen overliet. Desondanks ben ik blij dat Sandra je goed heeft kunnen helpen en de lening op tijd is verstrekt. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
De aanvraag en afhandeling ging erg soepel en supersnel.
Hoi Jack, Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat alles soepel en snel is verlopen. 😊 Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Geen overbodige vragen en een zeer snelle behandeling.
Hallo Rudy, Goed om te horen dat het zo vlot is verlopen. En natuurlijk bedankt voor het achterlaten van je review. Herma ABN AMRO Webcare
Heel snel alles geregeld als he vragen had direct antwoord via de app bellen van de abn. amro was maandag ochtend goed gekeurd uur later stond het bedrag al op de rekening
Goedemiddag Stefano, Heel erg bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat alles zo snel en soepel is verlopen. Het is mooi dat je onze app en telefonische service als behulpzaam hebt ervaren en dat je zo snel duidelijkheid kreeg. Dat het bedrag al binnen een uur op je rekening stond is natuurlijk helemaal top! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.