Filters

7

Snel, maar onduidelijk.

Ik had niet de juiste formulieren ingezonden. Toen ik dat wel had gedaan stond ineens het geld op mijn rekening. Niet even een berichtje dat het is goedgekeurd, gelijk bam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudig aan te vragen en duidelijke communicatie

Eenvoudig online aan te vragen. Gevraagde informatie logisch en vanaf begin duidelijk. Duidelijke en snelle online communicaties

  • Aanbevelen? Ja
6

Onduidelijke communicatie

De aanvraag en afhandeling is zeker niet in 2 dagen geregeld, ik begrijp er niets van dat er mensen zijn die aangegeven binnen 48 uur de lening rond te hebben en het geld gekregen. Het duurt 2 tot 3 weken. Wanneer je de aanvraag hebt gedaan wordt je niet op de hoogte gehouden en je kunt nergens de status zien. Als klant van ABN moet je toch het klantonderzoek doen en je legitimeren via het extern bureau. Kortom de communicatie en informatie is zeker voor verbetering vatbaar. Wanneer de hele procedure wordt verbeterd kan ik het aanbevelen anders niet.

  • Aanbevelen? Ja
9

TOP

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen door de medewerker.

Heel klantvriendelijk ik zou mijn familie en vrienden adviseren om van jullie diensten gebruik te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles ging heel makkelijk en simpel

Online aanvraag gedaan daarna alle documenten geladen en alles was geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel,zonder Komplikation. Makkelijk.

Sehr goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Alles was heel duidelijk en heel snel

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geregeld

Fijn dat je bij deze bank nog gewoon een medewerker snel aan de lijn krijgt die je helpt als het niet helemaal lukt! Lening was snel geregeld, ook goed dat ze daarna nog contact opnemen om uit te leggen dat je een verzekering kan afsluiten om deze lening te dekken!

  • Aanbevelen? Ja
1

Verschrikkelijk

Als vaste klant (38 jaar al klant) was het werkelijk een hel om de aanvraag voor elkaar te krijgen. Twee dagen en het is geregeld? Nou nee, ruim twee weken. Elke keer weer om iets vragen waarvan ik dacht dat het ingeleverd was. Aanvraag via je log in lukt niet. Doen alsof je geen klant bent, de administratie matcht dan wel de aanvraag. Gebeurde ook niet. Bellen over de oude vervallen aanvraag. Meerdere keren vragen om je id bewijs. Bijlagen die niet leesbaar bleken maar dat vooral niet zeggen tegen je. Maar naar een kantoor gereden om de stukken in te leveren. De afdeling die dit beoordeeld gun ik een cursus communiceren. Zelfs hun collega's (adviseurs van ABN) zeiden dat en adviseerde mij om een klacht in te dienen. Mensen, niet doen ga naar een andere bank die wel fatsoenlijk met je kan praten en duidelijk is.

  • Aanbevelen? Nee
4

Onzeker

De afdeling leningen moet beter kijken of een bestand jpg of pdf is En de stukken die aangeleverd worden beter bekijken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Te digitaal

Te digitaal, te weinig menselijk contact

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel soepel geregeld.

Telefonisch geholpen met de aanvraag, dat ging heel vriendelijk en kundig. Online stukken inleveren was heel eenvoudig. Werd heel snel beoordeeld en verwerkt. Ging heel soepel en snel.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Kan iets beter

1e keer documenten aangeleverd. Kreeg melding. Is niet goed. 2e keer alles hetzelfde aangeleverd op 1 document na.. toen opeens wel goed en geld was snel gestort, als verrassing ( positief ) ook. Echter dacht ik bij 1e keer dat ik een iets langere looptijd had gedaan met een iets lagere maandbedrag. Maar daar na 2e keer invullen niet goed naar gekeken... Verder vind ik dat rente iets aan de hoge kant is als je vergelijkt, maar dat zag ik al vantevoren uiteraard maar misschien voor jarenlang vaste klanten dat hiernaar gekeken kan worden?

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke, goede en snelle service

Aanvraag formulier erg duidelijk, weet meteen wat je moet aanleveren. Snelle reactie tijd en een telefonisch contact na de aanvraag

  • Aanbevelen? Ja
9

Eenvoudig, vlot en snel geregeld

Eenvoudig, vlot en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
5

Langdradig, ouderwets. Maar uiteindelijk kom je er wel

Binnen 1 dag is in ieder geval niet waar, dus hou daar rekening mee bij adverteren. 5 maal aanvullende documenten aan moeten leveren, tweemaal telefonisch overleg om uit te leggen dat iets onnodig afgekeurd is. Daarnaast werkt de beoordelaar alleen tussen 2 en 5 (?). Na volledig telefonisch akkoord toch nog een document afgekeurd zien worden welke eerder goedgekeurd was. Laatste telefoongesprek maakte wel veel goed, maar elk eerder contact voelt onnodig ouderwets. Advies is om leenzaken ook offline mogelijk te maken. Als alles goed aangegeven zou zijn loop je binnen 15 minuten weer weg of is er direct duidelijk wat mis is. Dat was nu niet zo.

  • Aanbevelen? Nee
10

Eenvoudig en snel geregeld

De lening was eenvoudig aan te vragen via de website van ABN AMRO. Binnen een dag werd er contact opgenomen door een adviseur en nadat de benodigde gegevens waren gedeeld stond het geld snel op onze bankrekening.

  • Aanbevelen? Ja
7

Makkelijk en snel

Persoonlijke lening was makkelijk aan te vragen en het geld stond snel op mijn rekening. Enige minpuntje was dat er, zodra je de aanvraag hebt verstuurd, staat dat je binnen 1 werkdag bericht ontvangt, en dat was niet het geval. Het geld stond eerder op mijn rekening dan dat ik het bericht ontving dat het was goedgekeurd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Als je alle gegevens goed inleverd is het ne

  • Aanbevelen? Ja
4

totaal geen communicatie

Ik heb een hele slechte ervaring gehad met de aanvraag van de lening het geheel heeft te lang geduurd het is dat een mevrouw genaamd Sandra mij een aantal keren heel fijn en goed heeft geholpen dat het alsnog op tijd is afgesloten maar er was ook een meneer en die zei heel droog het kan nog wel 2 tot 3 weken duren voordat u iets hoort

  • Aanbevelen? Ja
8

Volledig digitaal en supersnel geregeld

De aanvraag en afhandeling ging erg soepel en supersnel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer accuraat

Geen overbodige vragen en een zeer snelle behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle goede service

Heel snel alles geregeld als he vragen had direct antwoord via de app bellen van de abn. amro was maandag ochtend goed gekeurd uur later stond het bedrag al op de rekening

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.