Vlot en eenvoudig geregeld!!

Behulpzaam personeel, Precies wat ik zocht.

Hi Gert, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te lezen dat dit precies is wat je zocht en het vlot en eenvoudig geregeld is. :) Shenice ABN AMRO Webcare

Snel en deskundig afgerond

Ik ben blij dat het geregeld is , het is nodig op het moment ☺️

Goedemiddag Amina, Fijn dat het geregeld is! En bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Bas

Super geholpen

Netjes en correct geholpen.....snel geregeld na dat alles was ingeleverd

Hallo Angenique, Top dat je de moeite hebt genomen om jouw feedback met ons te delen! Fijn dat het allemaal goed is verlopen. Fijne avond. Elvira ABN AMRO Webcare

Snel, praktisch en behulpzaam.

Hallo Lilit, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat het zo is verlopen. Fijne avond. Elvira ABN AMRO Webcare

Ik vind dat heel goed.

Ik ben zo heel blij met ABN AMRO BANK.

Hallo Ghile, Dat vinden we fijn om te horen. Mocht er in de toekomst iets zijn, laat het gerust weten. Elvira ABN AMRO Webcare

Snel vriendelijk met kleine foutjes

Alles is perfect gelopen alleen krijg ik nu al iuedere week een herinnerings mail voor het verplichte klanten onderzoek.

Beste H.P.A. van der Velden, Hartelijk dank voor jouw positieve feedback! Hopelijk zal je de herinneringsmail niet meer ontvangen na het schrijven van deze review. Fijne dag! Stephanie ABN AMRO Webcare

Snel

Super duidelijk snelle afhandeling!

Beste H, Zo horen we dat graag! Dankjewel voor het schrijven van je review. Mooie dag, Roeland ABN AMRO Webcare

Vrijdag gevraagd, maandag geregeld. Top

Hallo Slawek Kurek, Kijk, dat is snel geregeld! Leuk dat je een review hebt achtergelaten. Fijne dag, Roeland ABN AMRO Webcare

Snel antwoord, vrijwel meteen geregeld

De aanvraag duurde niet heel lang, vrij snel alles kunnen regelen, heel fijn

Beste Angelique, Heel fijn om te horen! Dankjewel voor het achterlaten van je review. Roeland ABN AMRO Webcare

Fijn dat ik snel een lening kon afsluiten, Als de nood te hoog is! Ja ben zeer tevreden hoe het gelopen is, nu weer snel afbetalen.

Hallo Jean-Paul, Ik kan me voorstellen dat het wel zo prettig is dat alles zo snel en naar tevredenheid is geregeld! Vooral als de nood hoog was! Fijne avond! Elvira ABN AMRO Webcare

Makkelijk aan te vragen

Makkelijk aan te vragen en snel antwoord

Hallo Claudia, Fijn dat je de moeite hebt genomen om deze positieve feedback te geven, bedankt! Elvira ABN AMRO Webcare

Professioneel en goed geautomatiseerd

Beoordeling is obv rigide en duidelijke uitgangspunten. Een standaard product wat je hier ook kunt verwachten.

Hoi Taco, Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te zien dat je het als professioneel en goed geautomatiseerd hebt ervaren. :) Ik wens je nog een mooie avond. Shenice ABN AMRO Webcare

Ik ben snelle geholpen

Top van ABN ik was heel snel geholpen het gelend bedrag stond naar een paar uur op me rekening dus ik zeg top

Goedemorgen E.E. Santos Morais, Bedankt voor de positieve woorden! :) Wat goed dat je zo snel geholpen bent en het bedrag direct op de rekening stond. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare

Stroperig

5x een aanvraag gedaan. Telkens foutmeldingen zodat ik geen bestanden digitaal kon uploaden. Ondanks hulp van de vriendelijke helpdesk was de enigste oplossing telkens de aanvraag te annuleren en een nieuwe aanvraag opstarten.

Goedemorgen Enrico, Ik kan me voorstellen dat 5x een aanvraag doen en annuleren niet erg prettig is. Ik zet dit signaal intern door zodat we onze processen kunnen verbeteren. Wel fijn dat je vriendelijk bent geholpen door de helpdesk. Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om ons feedback te geven. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare

Snel en makkelijk

In het begin snapte wij het niet, maar daarna ging het makkelijk. Sneller en na het aanvraag een telefoontje gehad als ales goed gelukt is. Heel fijn

Hallo Jurdiënne, Goed om te horen dat ondanks dat het begin wat lastig was, alles daarna makkelijk en snel verlopen is. Ik kan me voorstellen dat het ook prettig is als je nog even een telefoontje krijgt met de vraag of alles gelukt is. Elvira ABN AMRO Webcare

Redelijk snel en goed

ABN AMRO reageerde in het begin heel snel en goed. Daarna ging het helaas wat minder. Als namelijk het leenbedrag niet akkoord bevonden wordt door de bannk, zou het naar onze mening ontzettend prettig zijn dat er automatisch een aanpassing plaats vindt na akkoord door de klant en dat het proces dan doorgaat. Nu moest alles nog een keer wat een vertraging van 2 dagen opleverde en het gevoel van bureaucratie gaf.

Goedemorgen Jos, Fijn dat je ons laat weten hoe je de aanvraag hebt ervaren! Een gevoel van bureaucratie willen wij je natuurlijk niet geven dus voor ons zeker ook een ontwikkelpunt. Dankjewel voor je feedback! Ik wens je een mooie dag toe. Daphne ABN AMRO Webcare

Snel

Prima snel geregeld mits je alle gegevens en specificaties hebt zoals salaris etc.

Goedemorgen Jack, Fijn om te horen dat jouw aanvraag snel geregeld was. :-) Een aanvraag gaat inderdaad sneller als je alle gegevens die nodig zijn al bij de hand hebt. Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een review te schrijven. Daphne ABN AMRO Webcare

Jammer dat het in twee keer moest

De aanvraag was makkelijk en goed te doen. Jammer genoeg werd de eerste afgewezen door een verkeerde woorden keus van mijn kant dat fout werd geïnterpreteerd. Zonder extra vragen te stellen werd het afgewezen. Daar op meteen contact gezocht maar de afdeling krediet mag alleen tussen 2 en 5 gebeld worden. Later terug gebeld en ze zagen in dat het een fout was. Of ik de aanvraag opnieuw wil gaan doen omdat ze het niet meer terug kunnen draaien. Iedereen heeft mij heel goed geholpen daar heb ik echt geen klachten over. Maar als wij op het werk een fout maken dan lossen we dat ook intern op. Ja de klant zal de producten misschien niet op de gewenste tijd hebben maar wij vragen hem niet om extra stappen te gaan doen. Verder ben ik blij dat de lening bij jullie kon op die manier heb ik meer rust dat het bij een vertrouwde aanbieder is ondergebracht.

Goedemorgen Matt, Allereerst fijn dat je ons laat weten hoe je de aanvraag hebt ervaren, en voor ons inderdaad ook goed om te weten dat wij hier ook kritisch naar moeten kijken, door bijvoorbeeld verder door te vragen, dus bedankt voor je feedback. Ook goed om te horen dat het je rust geeft dat je de lening bij ons hebt afgesloten. :-) Daphne ABN AMRO Webcare

Snel alles rond

Goedemorgen Rachid, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om te laten weten hoe je de aanvraag hebt ervaren. Ook goed om te horen dat alles snel rond was. Bedankt voor je review daar zijn wij altijd blij mee! Daphne ABN AMRO Webcare

Ik heb al eerder een lening aangevraagd. Ben weer goed geholpen

Goedemorgen Maaike, Fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe je de aanvraag hebt ervaren:-) Goed om te horen dat je weer goed bent geholpen, daar zijn wij altijd blij mee. Ik wens je een mooie dag toe. Daphne ABN AMRO Webcare

Duidelijk

Online snel geregeld.

Goedemorgen Martin, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat de aanvraag online snel was geregeld. Daphne ABN AMRO Webcare

Fijn en snel geholpen

Alles werd snel opgepakt en ik werd snel gebeld om te kijken of ik vragen had, binnen een week was alles geregeld. Super fijn!

Hi Sumatera, Ik wil je bedanken voor het delen van jouw positieve ervaring. Wat goed om te zien dat het snel was opgepakt en geregeld! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare

Gebeld en direct de juiste afdeling/persoon.

Snel geholpen, Geen lange wachttijden. Snele service.

Goedemorgen, Wat fijn dat je zo tevreden bent en snel geholpen bent. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en vooruit kan. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Ingewikkeld

Het inleveren van pdf bestanden lastig indienen als je niet zo digitaal bent. Met foto's was het makkelijker geweest

Goedemorgen, Bedankt voor je review en feedback. Is het uiteindelijk gelukt? Zo niet, neem dan even contact met ons op. Dit mag telefonisch of via Social media (prive). Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

snel en goed geregeld

Het kost natuurlijk even wat tijd om alle documenten te verzamelen en te versturen, maar het contact met de medewerkers van ABN AMRO verliep snel en zorgvuldig. Binnen 3 dagen was het geregeld en stond het geld al op mijn rekening.

Goedemorgen Marco, Wat fijn dat je zo tevreden bent en het contact goed verlopen is. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en vooruit kan. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

Foppingadreef 22 1102 BS Amsterdam

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.