Kundig

Vriendelijk en correct, dank aan Sjef en William

Een goed en betrouwbaar bedrijf.

Innovi dak komt zijn afspraken heel goed na. Het team dat bij mij de panelen heeft gelegd is super. Niets is hun te veel, ze denken met je mee en last but not least ze werken netjes en schoon af. Ook hadden ze pech dat het bij tijd en wijle goed regende, ze bleven vrolijk. Nogmaals ik ben blij dat mijn keuze op innovi dak is gevallen. De prijs/kwaliteitverhouding is top.

Snelle, vriendelijke en vakkundige installatie!

De twee monteurs hebben vlot en netjes gewerkt, alles goed geïnstalleerd en uitgelegd hoe de omvormer en de meterkast werkt.

geweldige en vriendelijke monteurs

duidelijk mail verkeer. komen hun afspraken na. Ook na instalatie meteen telefoontje van bedrijf hoe het verlopen was.

Prima werk

Prima werk geleverd

betrouwbaar en correct.

Leuk, vriendelijk en kundig installatie-team.

Oplossingsgericht en vriendelijk

Na wat misverstanden over de mogelijkheden van zonnepanelen bij ons thuis, hebben de medewerkers van Innovi-Dak zich naar ons toe erg netjes gedragen en alles goed afgewikkeld. Dat was de reden waarom we in tweede instantie alsnog contact opnamen om toch via Innovi-Dak zonnepanelen te krijgen.

Kundige monteurs , mooi werk

Mooi werk geleverd in dak systeem Ben er erg blij mee

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Top, alles perfect verlopen. Van offerte tot oplevering.

Betrouwbaar, betrokken. Vakkundig personeel. Klantenservice top.

Niks op aan te merken

Netjes gewerkt en heel vriendelijk

Ze doen meer dan verwacht

Gezellige mensen die meedenken en helpen en zeer netjes werken. Leuke werksfeer onder de mannen wat het allemaal een stuk makkelijker maakt als je verplicht thuis moet blijven.

Het hele proces vooraf was al goed. Afspraken ook altijd nageleefd. Het werk zelf: zeer vriendelijke en ervaren monteurs. Denken mee en leveren alles prima af alsof het hun eigen huis betreft. Complimenten!!!

Onderhoud door 2 ervaren mannen.

Ze hebben snel en netjes alles gecontroleerd en grondig schoon gemaakt op het dak. Gelijk ook snel even de Velux ramen gepoetst en de goot schoongemaakt. Kleine moeite maar zeer gewaardeerd. Dit team zie ik graag terug bij het volgende onderhoud.

Prima, geen verrassingen, degelijk vakwerk

Zie boven

Professioneel

Zeer nette mensen die hun vak goed verstaand. Hebben alles netjes geplaatst en 1 dingetje netjes opgelost. Mensen hebben netjes werk afgeleverd

Fantastische service

Vanaf de kennismaking tot het installeren van de panelen volledige expertise in het vak. Er wordt goed de tijd genomen om het perfecte legplan te maken, zonder het verplichte verkoop praatje. Ook de installateurs zijn zeer kundig en precies. Alles voor de klant! Een perfecte service van begin tot eind.

Fijne mensen in omgang! Gaan netjes te werk

Professioneel,aardig goeie uitleg.

Heel tevreden!

Duidelijke offerte. Komen afspraken goed na . Telefonisch contact voor verder teks en uitleg super. Monteurs werken goed en klantgericht geen vraag is hun teveel . Kortom innovi dak goed bedrijf.

Kundig en betrouwbaar

Waren kundig en vriendelijk!

Vriendelijke hard werkende mensen die weten wat ze doen

Mijn ervaring is zeer goed met Innovi-Dak en kan het zeker aanbevelen

Top bedrijf

Een 9 gegeven aangezien in juli een dag van te voren pas hadden afgezegd ivm geen levering zonnepanelen, dit koste mij een verlofdag, anders een dikke 10. Team 3 krijgt van mij een vette 10, top jongens, correct, netjes alles achter gelaten, vriendelijk en keurige uitleg. Respect dat ze met 30 graden op het dak zonder klagen gewoon netjes hun werk deden. Petje af voor team 3

Vriendelijke, hardwerkende monteurs!

Heel tevreden…

Snel en professioneel

In slechte omstandigheden ( hele dag stromende regen) zonnepanelen aangebracht op plat dak. Team werkt snel en in goed onderling overleg met de klant. Erg tevreden.

Over Innovi-Dak

Innovi-Dak staat voor innovatieve en kwalitatieve oplossingen met betrekking tot dakbedekking en zonnestroom installaties. Een complete dakrenovatie, een dakkapel, sedumdaken, in-dak of op-dak zonnepanelen, onze specialisten zijn van alle markten thuis. Met ons team hebben wij een ruime expertise in huis met betrekking tot alle aspecten van uw dak. Wij staan dan ook garant voor een goede service. Uiteraard beschikken wij over verschillende certificeringen zoals; VCA, ISO, InstallQ, Scope-12 en zijn wij erkende en vakbekwame zonne-energie installateurs (Qbis), aangesloten bij Holland Solar.