Onbetrouwbaar

Het systeem is van begin af aan (2016) onderhavig geweest aan vele mankementen en op z’n zachts gezegd weinig betrouwbaar. Telkens vele weken uitval in de zomermaanden wanneer er juist veel opbrengst gemaakt kan worden. • 2016 automaat defect • 2019 micro omvormers defect • 2021 micro omvormers defect • 2023 micro omvormers defect • 2024 februari systeem valt uit (automaat) moet dit zelf constateren ondanks onderhoudscontract met monitoring. • 2024 mei 2 micro omvormers defect. Na controle door APS ligt het hele systeem er weken uit. • Reparatie na 5 weken extra schadepost €213 door stroom inkoop bij energieleverancier. • Telkens miscommunicatie tussen personeel en 3 x uitstel van afgesproken datum. Rekening wel binnen 2 uur in de mailbox. Feit: onderhoudscontrat ging vorig jaar met 68% omhoog, verschil tussen vergelijkbare reparatie 2023 en nu 300% duurder. Trek zelf uw conclusie

beste prijs-kwaliteit verhouding

Goed advies tijdens oriëntatiefase; ca 10 aanbieders vergeleken maar Innovi-Dak heeft beste prijs-kwaliteit verhouding. Installatie door kundig personeel. Alleen bij de schouw niet vermeld dat de meterkast aangepast moest worden dus naderhand met extra kosten geconfronteerd.

Goed bedrijf met duidelijke afspraken

Van de 6 zonneboeren die wij aanschreven bleven er uiteindelijk 2 over waarvan INNOVI er 1 was. Tijdens het thuisgesprek met Marvin werd er veel duidelijk door de goede uitleg. Ook het geschatte aantal Mw is gehaald geworden in het eerste jaar welke we er bijna op hebben zitten. Daarbij nemende de veiligheid die hoog in het vaandel staat bij INNOVI is door ons voor INNOVI gekozen. Ook de monteurs werken supergoed en secuur. Goede vaklui. Zowel tijdens afbraak oude panelen alsook de opbouw van de nieuwe. Schoon degelijk en vooral veilig werk. Het mooie van INNOVI is ook nog eens dat ze een "Tell a friend "actie hebben. Dat houdt in dat als iemand op voorspraak van ons een contract afsluit met INNOVI deze nieuwe klant € 100 korting op de offerte krijgt, maar de wij als aangever ook nog een een bonus krijgen van €100 krijgen. Is toch een zeer mooie actie.

Vriendelijk personeel en goede service

Ik heb zonnepanelen van hun en we zijn er zeer blij mee. Ook na een probleem dat snel en correct is op gelost.

Innovi dak doet wat ze beloven!

Afspraken worden nagekomen. De opbrengst van de zonnepanelen komt overeen met de berekening. Kundig personeel. Snel en duidelijk antwoord op vragen! Wij zijn zeer tevreden!

Super tevreden van bestelling tot en met aflevering

Aan te bevelen. Zeer vriendelijk, kundig en helemaal tevreden met zonnepanelen. Goed en duidelijk geïnformeerd en korte lijntjes met verkoper. Goed gelegd en ze werken zoals beloofd.

Prima bedrijf

Snelle levering van zonnepanelen. Inmiddels onderhoudscontract lopen. Hier een kapotte dakpan gesignaleerd en vervangen. Zeer oplettende monteurs en vriendelijk. Mooi bedrijf.

Kan niet beter

Van het begin tot de oplevering. Werkzaamheden werden correct uitgevoerd. Veiligheid staat bij Innovi-Dak hoog als prioriteit.

Een goede keuze !

Een goed gesprek met duidelijke uitleg. De afspraken worden nagekomen. Omdat de panelen niet op de afgesproken datum konden worden gelegd i.v.m. vorst, vrij snel een nieuwe datum ingepland. Vakkundige en vriendelijke monteurs. Werken veilig en laten alles netjes achter. Nemen de tijd om vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Inmiddels een keer geweest om de panelen schoon te maken. Om ook het veranda dak meteen hierbij te doen, was geen enkel probleem. Een goede service!

De installatie van mijn zonnepanelen werd zeer vakkundig uitgevoerd en alles werkt vlekkeloos! Ik kan Innovi-dak dan ook iedereen aanbevelen!

Super Service

Vanaf het info gesprek t/m de plaatsing van de panelen in een woord SUPER !! Wat een geweldige service !

Alles klopte

Goede prijs. Goede service. Vakkundig en vriendelijk personeel. Helemaal tevreden.

prima bedrijf om zaken mee te doen

Vanaf het oriënterend gesprek tot aan het installeren van de zonnepanelen is er altijd een duidelijke communicatie geweest en is alles op tijd, conform planning, afgehandeld. Ook de telefonische bereikbaarheid is prima, geen lange wachttijden en medewerkers die weten waar ze het over hebben.

Super goed gewerkt

Goeie jongens die hard gewerkt hebben bij een koud regenachtig weer. Ben heel tevreden top.

Deskundig en betrouwbaar

Innovidak heeft bij ons perfect volgens afspraak de zonnepanelen geïnstalleerd. Ook dachten de monteurs met ons mee tijdens de installatie en waren correct en beleefd. Ze hebben netjes gewerkt en alles keurig achtergelaten zelfs de tuin geharkt daar waar de stijgers hebben gestaan. Prijs kwaliteit is prima. Wij kunnen Innovidak aan iedereen aanbevelen.

Betrouwbaar, degelijk, flexibel en prettig personeel

De afspraken met de medewerkers waren duidelijk. installateurs waren op tijd en werken goed door. Helaas ging er wel wat verkeerd maar dat werd vakkundig opgepakt en gerepareerd. Monteurs waren flexibel en dachten goed mee. Geen 10 omdat er een groep verkeerd was aangesloten in de meterkast maar wel een goed cijfer vanwege de correcte afwikkeling.

Snel en vakkundig geplaats

Vriendelijke hardwerkende monteurs

Professioneel, komt afspraken na en zeer vriendelijk.

Goede uitleg en alles in goed overleg. Zeer klantvriendelijk, maar ook professioneel. Goede laatste controle voor start van het installeren. Installatie binnen één dag en alles netjes opgeruimd. App geïnstalleerd en mogelijkheid om de opbrengst terug te zien per uur, zeer gedetailleerd. Leuke bijkomstigheid is dat wanneer je door iemand anders, die ook zonnepanelen van Innovi-Dak heeft, de zonnepanelen koopt, diegene 100 euro krijgt van Innovi-Dak. Ik was getipt door een kennis. Zij kreeg meteen 100 euro op haar rekening na installatie bij mij. Mooi geregeld. Ga zo door en veel succes.

Een geweldige firma met goed en vriendelijk personeel

Ik heb via Innovi-Dak mijn zonnenpanelen laten leggen. Het eerste gesprek liep vlotjes en vriendelijk, er werd ook met je meegedacht. Toen ik nog vragen had ben ik naar hun kantoor gegaan en werd daar weer net zo vriendelijk ontvangen door de verkoper en de directeur van de firma, al mijn vragen werden netjes en begrijpelijk uitgelegd door beide heren. Ook tijdens het plaatsen waren het 2 vriendelijke en deskundige mannen die ook weer met je meedachten voor een tevreden resultaat. Prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Al met al is Innovi-Dak een goede firma en zeer zeker aan te bevelen.

Kundig

Vriendelijk en correct, dank aan Sjef en William

Een goed en betrouwbaar bedrijf.

Innovi dak komt zijn afspraken heel goed na. Het team dat bij mij de panelen heeft gelegd is super. Niets is hun te veel, ze denken met je mee en last but not least ze werken netjes en schoon af. Ook hadden ze pech dat het bij tijd en wijle goed regende, ze bleven vrolijk. Nogmaals ik ben blij dat mijn keuze op innovi dak is gevallen. De prijs/kwaliteitverhouding is top.

Snelle, vriendelijke en vakkundige installatie!

De twee monteurs hebben vlot en netjes gewerkt, alles goed geïnstalleerd en uitgelegd hoe de omvormer en de meterkast werkt.

geweldige en vriendelijke monteurs

duidelijk mail verkeer. komen hun afspraken na. Ook na instalatie meteen telefoontje van bedrijf hoe het verlopen was.

Prima werk

Prima werk geleverd

betrouwbaar en correct.

Leuk, vriendelijk en kundig installatie-team.

De Koumen 37

6433 KG Hoensbroek

Over Innovi-Dak

Innovi-Dak staat voor innovatieve en kwalitatieve oplossingen met betrekking tot dakbedekking en zonnestroom installaties. Een complete dakrenovatie, een dakkapel, sedumdaken, in-dak of op-dak zonnepanelen, onze specialisten zijn van alle markten thuis. Met ons team hebben wij een ruime expertise in huis met betrekking tot alle aspecten van uw dak. Wij staan dan ook garant voor een goede service. Uiteraard beschikken wij over verschillende certificeringen zoals; VCA, ISO, InstallQ, Scope-12 en zijn wij erkende en vakbekwame zonne-energie installateurs (Qbis), aangesloten bij Holland Solar.