Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Innovi-Dak

Innovi-Dak staat voor innovatieve en kwalitatieve oplossingen met betrekking tot dakbedekking en zonnestroom installaties. Een complete dakrenovatie, een dakkapel, sedumdaken, in-dak of op-dak zonnepanelen, onze specialisten zijn van alle markten thuis. Met ons team hebben wij een ruime expertise in huis met betrekking tot alle aspecten van uw dak. Wij staan dan ook garant voor een goede service. Uiteraard beschikken wij over verschillende certificeringen zoals; VCA, ISO, InstallQ, Scope-12 en zijn wij erkende en vakbekwame zonne-energie installateurs (Qbis), aangesloten bij Holland Solar.