Ontving nu voor de tweede keer een drijfnat geregend pakket.

Dit was de tweede keer dat ik een drijfnat geregend pakket van boekhandel De Slegte ontving. Onacceptabel voor de verzending van boeken. Vorige keer was het boek zelf ook nat, nu scheurde de kartonnen verpakking direct open en stuiterde het boek terug de trap af naar beneden. Zwaar beschadigd.

heel goed

Hoewel het boek op verschillende sites, tweede hands, goedkoper wordt aangeboden koos ik voor een bekendere, voor mij dus, betrouwbaardere naam. Ik vind het ook prettig dat het rechtstreeks kan zonder gedonder met aanmaken van een accaunt. Mijn verwachting kwam helemaal uit. aflever info klopte ook,

Prima communicatie en app om pakketje te volgen

De communicatie met het Nederlandse bedrijf waar ik besteld had (Okimono in Arnhem) en Cycloon was goed afgestemd, pakketje bezorgd op tijdstip dat was beloofd. Fijn dat je niet "over zee" hoeft te gaan voor goede spullen en nette bezorging.

Slecht!

Ik ontvang zojuist een bericht dat mijn pakketje is bezorgd om 18.53. Helaas heb ik niets ontvangen. Ook niet bij de buren.

Suuuuperrrrrdeluxeenvironmentalfffrrrriendly!!!

Je wordt duidelijk geïnformeerd! Accurate levering! Vriendelijke Messenger!!! En…. het milieu wordt wat ontzien!!!!

Aanbellen is schijnbaar lastig

Er is niet aangebeld en het pakket met waarde van €150 stond gewoon voor de deur geplaatst. We hebben een Ring deurbel, dus heb het kunnen controleren. Slechte en onzorgvuldige service. Wel een snelle en milieuvriendelijke bezorgservice.

Aardige en tijdige bezorging. Super vriendelijk

Keurig netjes

Wat is het nut van een e-mail tussen 17.00 en 22.00 uur? Doe dan vanaf 12.00 lekker ruim. Ik ben overigens blij dat ik het vroeg heb want ik vind 22.00 uur te laat voor een levering. (Ik wil gewoon niet dat iemand zo laat nog bezig is voor mij om een pakketje te bezorgen) Ontzettend vriendelijk persoon die het af kwam geven! En niet door de brievenbus smijt. Want dat gebeurde laatst zodat ik het terug heb gestuurd ivm deuken in het boek! Ik zou graag de mogelijkheid hebben in een app om bezorgtijden te kunnen aanpassen en plaats. (Bv in kist naast het huis of bij de buren) Zie voor voorbeeld DHL! (Beter goed gejat dan slecht bedacht ;.) Dit is feedback en geen review Reden van aanbevelen nee, jullie zijn niet goed bereikbaar

Slecht

Ik kreeg een mail dat het in de brievenbus was bezorgd. Mijn pakketje was nergens te bekennen. Ook niet bij de buren. Een dag later zagen wij het pakketje onder de struik liggen. Dit kan echt niet. Ik ben echt boos. Je kan niet zomaar iets onbemand achterlaten en ergens dumpen.

drama

Eigenlijk is er altijd wel wat. Of buiten tijdslot geleverd, of "we hebben je gemist" terwijl je thuis bent of geleverd bij de buren terwijl je thuis bent. Ik ben denk ik wel op het punt gekomen webwinkels te mijden die met Cycloon werken.

Prima!

Vriendelijke bezorger die goed op tijd was. Alleen beetje jammer dat er niet aangegeven wordt hoe laat de bezorger ongeveer komt. Verder vind ik het heel fijn dat deze bezorgdienst milieuvriendelijk is :-)

Niet goed, gewoon slecht. Idiote initiële bezorgtijden

Dat (resellers) van Bol.com van deze club gebruik maken is voor mij onbegrijpelijk. Komen ten eerste tussen 17:00-22:00; met alle respect: ik ga niet tot 22:00 uur wachten. Vervolgens komen ze niet. Volgende dag: "wij bezorgen uw pakket tussen 17:00-22:00" Staat de fietskoerier vervolgens om 13:00 uur voor de deur. Zonder pakket. "Oh, nou, ik ga wel even op het depot kijken en als ik 'm vind kom ik nog wel langs." Ik bedoel wat de F. Ja, iedere bezorgtoko maakt fouten. Als je tig ZZP'ers aan elkaar knoopt dan wordt je service gewoon K.

tevreden!

snelle en vriendelijke bezorging van een interessant boek via een mileuvriendelijke weg!

Snelle levering!

Na bestelling, de volgende dag al geleverd!

Niet volgens afspraak. Waardeloos

Pakket stond open en bloot bij ons op de stoep. Wij waren er niet. Buren waren er ook niet. Dus volgens uw bericht had het de volgende dag (woensdag) weer worden aangeboden. Buren hebben het zien staan later en meegenomen. Waarom is er geen afhaalpunt zoals bij PostNL en DHL? Als het pakket zou zijn gestolen? Wie had dan voor de kosten omgedraaid? Groen? Sociaal?

Netjes bezorgd

Paket bezorgd zoals afgesproken. Niets op aan te merken.

Op tijd en snel

Boek werd keurig op tijd bezorgd door een vriendelijke sportieve jongeman.

Helemaal goed

Ook op de fiets prima bezorgd

klasse!

Pakket ziet er prima uit, prijs van bezorging lijkt zeer redelijk, bezorging prima keurig op tijd. succes!

Perfecte bezorging

Mooi op tijd en vriendelijk. Fijne pan van Woll. Mijn derde inmiddels. Wokpannen 2stuks kleine en grote. En nu tweede koekenpan.

Leuk initiatief gebruikte tennisballen! En ze zijn als nieuw!!

Bericht gekregen dat het pakket bezorgd was, maar het was niet bezorgd en er stond niet waar het wel bezorgd was. Ik heb nog steeds mijn pakket niet.

Mooi op tijd en een vriendelijke koerier.

Goede service en vriendelijke koerier.

Prima op tijd

Super dat het op de fiets bezorgd wordt. Netjes op tijd en vriendelijke bezorger.

Floresstraat 9 8022AD Zwolle

Over Cycloon

Wij zijn die groene en sociale bezorgexpert. We halen en bezorgen post en pakketten door heel Nederland: snel, duurzaam en sociaal. Wij hebben het grootste fietskoeriernetwerk ter wereld, waarmee wij de veiligste en schoonste keuze zijn als het gaat om pakketbezorging in de stad. Daarnaast werken in onze organisatie veel mensen met een voormalig afstand tot de arbeidsmarkt. Die nu gewoon post ophalen, verzendklaar maken en bezorgen. Hiermee zijn wij één van de grootste sociale werkgevers van Nederland. Steeds meer mensen kiezen voor Cycloon, omdat wij laten zien dat de bezorgmarkt socialer en duurzamer kan.