Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Cycloon

Wij zijn die groene en sociale bezorgexpert. We halen en bezorgen post en pakketten door heel Nederland: snel, duurzaam en sociaal. Wij hebben het grootste fietskoeriernetwerk ter wereld, waarmee wij de veiligste en schoonste keuze zijn als het gaat om pakketbezorging in de stad. Daarnaast werken in onze organisatie veel mensen met een voormalig afstand tot de arbeidsmarkt. Die nu gewoon post ophalen, verzendklaar maken en bezorgen. Hiermee zijn wij één van de grootste sociale werkgevers van Nederland. Steeds meer mensen kiezen voor Cycloon, omdat wij laten zien dat de bezorgmarkt socialer en duurzamer kan.