Fijn!

Deskundige en betrouwbare medewerkers. Ben van goed advies voorzien, zeker een aanrader!

Vriendelijk bedankt voor uw review! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe Audi A3! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Ruime keus en goede inruilprijs

Was op zoek naar een VW Passat GTE, omdat ik een stap wilde zetten naar hybride techniek. Voorwaarde daarbij was dat ik ook nog een caravan moet kunnen trekken. Verschillende Passats gezien en met huiswerk naar huis gegaan. Uiteindelijk gekozen voor Passat GTE met trekhaak en achteruitrijcamera. Hier een afspraak voor gemaakt om een proefrit te maken. Auto beviel goed, dus deze is het ook geworden! Ik ben blij met de aanschaf en service van Wim Hofman auto's!

Beste heer Nelisse, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en ook nog eens met een 10! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en tevreden bent met uw VW Passat hybride! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Snel en Goed geregeld.

We hadden 2 auto's op het oog. De 2e bezichtiging incl. proefrit was bij Wim Hofman en werden hier goed en menselijk geholpen, ondanks dat we pas om 16:15 konden proefrijden wat officieel maar tot 16:00 kon. Vervolgens het weekend erover nagedacht en besloten de auto te kopen. De afwikkeling kon allemaal via de Email "Top". Voor het afleveren rekenen ze een doorlooptijd van 10 werkdagen --> Hierin onze voorkeuren aangegeven "dezelfde week" wat ze hebben kunnen waarmaken "wederom top". Verbeterpunten: Duidelijker zijn omtrent de afleverpakketten. Daar Wim Hofman aangeeft dat er hoe dan ook een veilige auto op de weg moet staat. Echter bij te grote kosten in mijn geval de banden --> moet men deze zelf betalen. Wat wel weer "Service" is: Dat men vanwege het geringe prijsverschil tussen alleen de banden en het afleverpakket, het advies gaf om voor het afleverpakket te kiezen. Hierbij kreeg de auto niet alleen nieuwe banden maar --> wordt gepoetst - gecontroleerd en krijgt een afleverbeurt. Daar komt nog de Wim Service pas bij incl. een heleboel voordelen + Europa pechhulp. Al met al een fijn bedrijf!!

Beste Gert, Hartelijk dankt voor uw review en feedback! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw Audi A4 Avant! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Ik vond wel dat het aflever proces beter kon. Gezeur over een APK keuring met extra kosten, geen volle tank...Dat doet afbreuk aan verder prima service

Beste Pieter, Heel erg bedankt voor de review en feedback! Wij adverteren onze auto's als voordeligste van het land, voor extra werk kunnen er dan ook extra kosten bij komen tenzij u kiest voor de ook aan u aangeboden optie van ons BOVAG 12 maanden garantie en onderhoudspakket dan zitten alle kosten erbij in voor u en heeft u geen verassingen of extra kosten. Wij leveren al onze auto's af met minimaal 1/4 tank, zit er meer in laten we het zitten en anders vullen we hem bij. Dit is door de verkoper vooraf ook duidelijk met u besproken en aangeboden. We hopen dat u zeer veel fijne en veilige kilometers gaat beleven met uw Audi A3! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Top service!

Zeer vriendelijke mensen en super aangenaamd.

Vriendelijke mensen, goed behandeld, kennis van zaken.

Beste Martin, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling met een 8! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

goede informatie verstrekt

naar tevredenheid afgehandeld

Beste heer Batenburg, Vriendelijk bedankt voor uw review! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe Volkswagen Up! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

prima service

Goed geholpen, afspraken nagekomen

Beste Richard, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 8! Wij wensen u en de Stichting boodschappendienst Den Haag nog veel plezier met uw de 2 aangekochte 9 persoons Crafters! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Prima, vriendelijk

Suggestie. Duidelijk van te voren aankondigen bij de klant welke RDW gegevens en.nummer nodig zijn. Misschien.met handleiding op de site hoe je deze kunt opvragen Nu.moest ik dat ter plekke bij de verkoop opzoeken. Betreft blijkbaar combinatie van nummer op kentekenbewijs en een.oapuertje met bijbehorende nummers van RDW. Was mij niet bekend

Beste Freek, Vriendelijk bedankt voor uw review en de suggestie we nemen dit zeker mee in ons overleg! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Snel en goed geregeld allemaal

Toffe lui die verstand hebben van auto’s en die ze dan ook in alle varianten hebben. Eenmaal daar geweest om te informeren omtrent de auto die je zou willen hebben be je snel verkocht (ik tenminste wel) Niet vergeten om de service te vermelden die er ook mag zijn

Beste heer Punt, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Peugeot 3008! Hartelijk dank voor deze mooie review! Veel fijne en veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Top goed bedrijf en aardige mensen

Top bedrijf ruime keuze en aardige mensen die je goed helpen

Beste heer Scheel, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Ik ben tevreden!

Ik ben tevreden!

Beste, Wat aardig en leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 8! Wij wensen u nog heel veel fijne en veilige kilometers toe met uw nieuwe auto! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Ben er netjes en correct geholpen hele aardige verkopers ook een hele mooie inruilprijs voor mijn oude auto gekregen.

Beste, Heel erg bedankt voor de prachtige review en met de maximaal haalbare score van een 10! We hopen dat u zeer veel fijne en veilige kilometers gaat beleven met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Geduld

Als school hebben we een busje mogen aanschaffen en dat is fantastisch verlopen. Duidelijke voorlichting en erg klantvriendelijk!!!!! Men had het geduld om de bus te reserveren voor onze school omdat de nodige documenten langer op zich lieten wachten.

Beste Wim, Wat aardig en leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 10! Wij wensen u en de school nog heel veel fijne en veilige kilometers toe met de 9 Personen Mercedes Vito! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Prettig sanenwerken

Bedrijf wat snel kan schakelen. Goede service.

Beste heer Baan, Hartelijk dank voor de mooie review en leuk dat u wederom heeft gekozen voor een auto van Wim Hofman Auto's! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Prima. Had ook al een review geschren

Zie mijn eerder ingediend review

Beste heer Larooi, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen met een 10! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw Ford B-max! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Professioneel geholpen voor een goede prijs

Wij zien vriendelijk en proffesioneel geholpen. Hebben een mooie auto gevonden voor (zo ver ik kan oordelen) een goede prijs. Historie van de auto (onderhoud etc.) lijkt allemaal te kloppen.

Beste heer Alsemgeest, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier nog met uw auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijk personeel met kennis van zaken

Ik had in eerste instantie een mooie zilverkleurige A3 etron op het oog maar aangezien ik op vakantie was, was de auto al verkocht voordat ik een proefrit kon maken. Er werd met mij meegedacht welke andere auto ook aan mijn wensenlijstje voldeed. Uiteindelijk voor een mooie zwarte etron gegaan. De verkopers waren vriendelijk en naar mijn mening oprecht. Geen trucjes met de prijs- je weet waar je aan toe bent. Aflevering van de auto met onderhoudsbeurt was snel en ook wat lakschade was bijgewerkt. Overall een prettige ervaring.

Beste Veerle, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Audi A3 hybride! Hartelijk dank voor deze mooie review! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Fantastisch geholpen door Jeroen

Via viabovag een auto gevonden, mailtje gestuurd voor een proefrit, alles verliep soepel. Een verademing om eens een keer een no-nonsense verhaal te krijgen, niet opdringerig, gewoon helder wat mogelijk was.

Beste heer van Rossum, Heel erg bedankt voor de prachtige review en met de maximaal haalbare score van een 10! Dat is waar we het allemaal voor doen. We hopen dat u zeer veel fijne en veilige kilometers gaat beleven met uw volledig elektrische Volkswagen E-Up! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Geen goed gevoel

Nette auto gezien en serieus op zoek. Even naar de auto gekeken en had wat vraagjes. Dat konden we beter binnen bespreken was het antwoord. Eenmaal binnen ook aangegeven een andere auto op het oog te hebben. Deze auto werd eigenlijk meteen afgekraakt en opgezocht bij betreffende garage. Omdat deze geïmporteerd was (overigens alle rekeningen en documentatie aanwezig vanaf nieuw en bij een bedrijf wat hoog aangeschreven staat binnen mijn omgeving) De vraag om een proefrit durfde ik al bijna niet te stellen aangezien de verkoper een proefrit wel ok vond maar dan moest er eerst zwart op wit staan op welke prijs we afspreken. (Letterlijk gezegd door verkoper..." U kunt proefrijden mits we daarna een handtekening kunnen zetten onder de aankoop" Voor mij was dit meteen een NO GO! Bij de andere garage hoefde ik niet eens te vragen om een proefrit. Die zagen dat ik geïnteresseerd was in de auto en boden het zelf aan en werd gezegd dat ik gewoon de auto even goed moest proberen. (Dus niet een rondje om de kerk) Daarbij wordt er geadverteerd met prijzen waar ineens 1200 euro bij komt voor afleverbeurt en garantie (Al heb ik bij de garantie bij dit bedrijf mijn twijfels) Eigenlijk zijn ze dus duurder en leveren minder service dan een (betrouwbaar) bedrijf. Auto's staan op het terrein gepleurd en om informatie te krijgen zal je toch zelf naaf binnen moeten lopen... Voor dit bedrijf een gemiste kans om een verkoop te realiseren....Snap ook eigenlijk niet dat mensen in deze voorwaarden trappen. Je koopt immers geen auto waar je niet van weet hoe deze zich gedraagt op de weg....

Beste Richard daar wat u zegt klopt niet helemaal ik zal de vragen van u beantwoorden. Het klopt dat wij u liever binnen met een kopje koffie en de computer bij de hand de vragen die u heeft goed te kunnen beantwoorden. U had de vraag wat de verschillen zijn met een import auto en een NL auto dat is de NAP pas dat is de km garantie de auto die u had gezien was een import auto dus ze kunnen geen kloppende NAP pas overleggen plus ze adverteren met een Titanium wat hij zeker niet is dus dat houdt niet in dat ik de auto van een ander autobedrijf afkraak maar u de verschillen probeerde ik u uit te leggen waar u naar vroeg. Een proefrit behoord altijd tot de mogelijkheid en inderdaad wij willen wel van te voren weten of de prijs die wij vragen akkoord was wij zullen dan ook nooit aan u vragen voor de proefrit hem op papier te zetten of te kopen stel dat hij u niet zou bevallen dan kunnen wij u toch niet dwingen om de auto te kopen maar u gaf zelf al aan dat deze auto boven uw budget was en u gaf ook niet aan dat u een proefrit wilden maken dus. Over de afleverkosten dat klopt dat wij dat in rekening brengen zoals alle andere bedrijven dit ook doen en ook het bedrijf waar u die andere had gezien. Wij hebben hier ongeveer een 300 occasions staan en die kunnen helaas niet allemaal binnen staan maar zo als het formuleert dat wij de auto zomaar neerpleuren klopt niet helemaal. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Wim Hofman Auto's

Vriendelijk en zakelijk

Beste heer Coppens, Dank dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven en te beoordelen met maar liefst een 9! Daar zijn we heel blij mee! Fijne en veilige kilometers toegewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijke verkoop en goed geholpen na een klein mankement!

Jeroen heeft ons goed geholpen en al onze vragen beantwoord. Ook de andere collega's waren heel vriendelijk. Na het ophalen van de auto bleek de usb aansluiting niet goed te werken. Ik mocht meteen langskomen om het probleem te bekijken. Aan de hand daarvan een afspraak gemaakt voor de reparatie die onder de service garantie valt. Helemaal super dus!

Hallo Masoed, Dank voor uw mooie review en leuk om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat het kleine mankement aan de USB-aansluiting ook naar alle tevredenheid is opgelost! Fijne en veilige elektrische kilometers toegewenst met uw Volkswagen E-Golf! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede service en prettig zaken gedaan.

Vorige week mijn witte Volkswagen polo R gekocht. Wij zijn super geholpen, eerlijk en oprecht.

Beste Manon, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 10! Wij wensen u nog veel plezier met uw mooie Sportieve Volkswagen Polo R! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Heel erg goed

Meneer was heel klantvriendelijk, Ik was netjes geholpen.

Beste mevrouw Daantji, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier nog met uw Audi A1! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede service, fijne communicatie, goed geholpen!

Vorige week een occasion gekocht en opgehaald. Heel fijn geholpen en ook hele fijne communicatie na de aanschaf. Kon de auto helemaal schoon en goed onderhouden ophalen.

Beste mevrouw Reenalda, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Volkswagen Passat hybride! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Over Wim Hofman Auto's

Al sinds 1977 is Wim Hofman Auto’s actief vanuit Bergschenhoek. Kleinschalig begonnen en inmiddels uitgegroeid tot de Hofman Automotive groep welke o.a. bestaat uit 3 BOVAG aangesloten verkooppunten in de regio Rotterdam waar wij gemiddeld meer dan 500 jonge personen en bedrijfsauto’s aanbieden met een helder verleden, onderhoudshistorie en Nationale Auto pas. Ook bieden wij de mogelijkheid om bij een occasion te kiezen met ons unieke 3 jaar garantie en onderhoud plan! Tevens kunnen wij u een scherpe en zorgeloze autoverzekering aanbieden voor uw nieuwe occasion en beschikken we over moderne werkplaatsen waar wij elk merk repareren, onderhouden of APK keuren. Ook bij schade aan uw auto staan we voor u klaar! Bij ons universeel FOCWA schade herstel bedrijf of onze official Tesla Body-shop in Bergschenhoek waar de modernste apparatuur aanwezig is zoals: Water gedragen lakken, energiezuinige spuitcabines, infrarood droging, airco service-unit, uitlijn apparatuur, een warmte suppletie-unit, een wasstraat met water recycling en osmose water. Voor onze haal- en brengservice hebben we een Euro-6 vrachtwagen en voor het vervangend vervoer hebben wij hybrides met A-label. Alles is aangepast, waardoor wij ook het label “Duurzaam Repareren” hebben verkregen. Een passende financiële oplossing nodig voor een particuliere of zakelijke financiering? Of liever leasen of voor korte of lagere tijd een huur auto nodig? Ook dat is ook mogelijk via onze lease en verhuur maatschappij! Kortom… U heeft bij ons één aanspreekpunt als het om uw mobiliteit gaat. Wel zo gemakkelijk!