Dikke Prima

Prima bedrijf met eerlijke bedrijfsvoering. Geen buitengewone gastvrijheid of service als strikken om je auto tijdens het ophalen etc. als je dat verwacht moet je allicht naar een merkdealer. Maar we zijn eerlijk geïnformeerd en goed geholpen.

Goede informatie

De verkoper geeft goede informatie. En ze hebben heerlijke koffie

komt afspraken niet na en communiceert daar ook niet over

zie titel

Professioneel en vriendelijk personeel

Grote keuze uit allerhande occasions. Afspraak kon snel gemaakt. Afhandeling en rijklaar maken ook goed en snel geregeld.

Meedenken en nazorg

Op zoek naar een skoda octavia PHEV kwam ik op de website van Wim Hofmann auto's terecht. Deze hadden een brede selectie PHEV auto's. Uiteindelijk een mooie auto kunnen vinden. Bij het bekijken bleek de auto prima te zijn, op de velgen na. Die hadden (veel) stoeprandschade. De verkoper kwam echter met het zeer goede idee om de velgen de laten overspuiten. Hiermee was de deal snel gesloten. Bij aflevering bleek dat de auto maar 1 sleutel had. Ook dit is snel (en goed) door Hofman auto's afgehandeld. Verder nog geen nazorg nodig gehad, maar daar maak ik mij niet veel zorgen over. Wat mij betreft een aanrader!

Beste Cornelis, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat we een passende oplossing voor u hebben kunnen vinden en dat u tevreden bent met uw Skoda Octavia. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers tegemoet! Met vriendelijke groet, Verkoopteam Autohofman

Professioneel

Wij waren opzoek naar een tweede auto. En kwamen zo bij Wim Hofman Auto’s. Hier stond de VW-UP die wij graag wilde. Na overleg met de medewerkster was ons alles duidelijk. Wij reden aansluitend een rondje en sloten hierna de deal. Professionele service.

Beste Tamara, Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je onze service als professioneel hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Autohofman

Super service

Duidelijke communicatie, goede service en nette afhandeling van de verkoop/aankoop van de auto.

Beste Feije, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Verkoopteam Autohofman

Goede zaak, veel keuze

Ik kwam bij Wim Hofman terecht omdat zij veel occasions hebben staan. Door daar rond te lopen georiënteerd in wat ik dan graag zou willen. Mijn oog gevallen op een Volkswagen Passat. Doordat zij daar veel keuze in hebben thuis wat onderzoek gedaan en vervolgens een proefrit aangevraagd. Allemaal goed geregeld. Na de proefrit de deal gesloten. Enige tegenvaller was dat zij na de deal pas meldde dat er slechts één sleutel bij de auto geleverd zou worden. Hadden ze dit gemeld voor het sluiten van de deal was er niks aan de hand geweest, maar vond het echt niet netjes om dit achteraf te doen. Daarom geen 5 sterren.

Duidelijke deal en prettig geholpen

Duidelijke deal en prettig geholpen

Beste Celine, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen jullie veel plezier met de Volkswagen Passat! Met vriendelijke groet, Verkoopteam Autohofman

Top mensen

professionele en snelle klantenservice!

Beste Zdravko, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Autohofman

Goed.

Goed geholpen door vriendelijk personeel!

Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Verkoopteam Autohofman

Tot nu toe goed

Bij aankoop was alles goed geregeld,we kwamen voor een andere auto en na rondlopen en vriendelijke men buiten hebben we deze aangekocht. We zijn er erg blij mee alleen na een paar dagen kregen we een storing waarvoor hij terug moet, en ik ga ervanuit dat dat goed wordt opgelost.

Beste Jacqueline, Bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat de aankoop soepel is verlopen en dat je tevreden bent met je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Autohofman

great service

I was very happy by the efficient and kind servce I got - to find our dream car. Thank you

Dear Oren, Thank you for your review! We are happy to hear that you found your dream car. Best regards, Autohofman

Prima service.

We werden netjes te woord gestaan en er waren geen verrassingen. Alles verliep zoals afgesproken.

Beste, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Autohofman

Goede service, 17:00 kijken & 18:00 uur reden we in de nieuwe auto weg

Een leuk, vriendelijk en transparant bedrijf. We kwamen om 17:00 uur binnen om een auto te bekijken en we rijden een uur later in onze nieuwe aankoop weg.

Hi Wesley, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat jullie een positieve ervaring hebben gehad. Wij wensen jullie veel plezier en veilige kilometer met de Seat Ateca! Met vriendelijke groet, Carmen Hofman

Goed geholpen, goede prijzen.

Prettige en snelle communicatie via de mail vooraf. Goede prijs, redelijke inruilprijs. Prettige afhandeling ter plaatse. Alles is volgens afspraak en naar verwachting verlopen.

Dit is - wat je verwacht - bij het inruilen en kopen van een auto !

Correcte, betrouwbare en uiterst vriendelijke afhandeling van begin tot einde bij onze nieuwe aankoop en inruil-wagen.

Fantatsisch en meedenkend

2 keer wezen kijken bij een GTE Limited edition. 1 keer wezen kijken of het wat zou zijn en open communicatie gehad, alle vragen werden beantwoord. 2e keer een proefrit gemaakt en doorgenomen wat er allemaal mogelijk was. Los van alle pakketen is er ook meegedacht aan mijn wens voor polijsten en coaten. Al met al Positieve ervaring van alle 3 de heren. In mijn ogen een betrouwbaar bedrijf!

Goede begeleiding bij de aanschaf van en andere auto.

Vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor jou. Goede begeleiding bij de aanschaf van een andere auto.

Wij zijn erg tevreden en blij met onze nieuwe auto

Het is niet de eerste keer dat we een auto hebben gekocht bij Hofman. Alle vooroordelen over autodealers zijn vernietigd door Hofman en de medewerkers van Hofman. Een betrouwbaar bedrijf. We worden altijd prettig geholpen en goed geadviseerd. Het gaat hier niet om de verkoop van de duurste, maar een auto die het beste past bij wat wij willen en verwachten van een auto. Vriendelijke mensen die doen wat ze zeggen en goede auto's verkopen. In het verleden wel eens een probleempje gehad met de auto. Dat werd altijd goed opgelost! Nooit wat te klagen over auto en service. Er worden geen troep en geen "praatjes" verkocht. Hulde!!!

Uitstekend geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen, vriendelijk personeel en snelle service.

Redelijk

Niet geheel aan mijn verwachtingen voldaan

Slecht

Ik kocht een volkswagen passat bij deze garage, natuurlijk wat ik enthousiast over het kopen van een nieuwe wagen, maar dat werd snel getemperd. na de aankoop bleek er veel meer schade dan aanzienlijk gedacht, ster in de ruit, verwarming die los hangt achter, hele verwarming aan de voorkant afgebroken. ster in de ruit, scheve motorkap, kortom veel ellende. Ik probeerde contact te zoeken met de verkoper en later een leidinggevende, maar van medewerking of een reactie (leidinggevende) kwam helemaal niks. Niet eens een berichtje. Ik wilde geen review schrijven, maar voel me door geen enkele reactie van hen genoodzaakt, want ik gun niemand dezelfde ellende als ik heb ervaren.

Beste Niels, Dank voor het schrijven van de review, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw auto. Wij vinden het erg vervelend dat u achteraf met deze klachten komt die u op voorhand had kunnen constateren, ook hebben we u nog met de foto’s die voor de advertentie gemaakt zijn bewezen dat dergelijke beschadigingen/mankementen wel of dan niet op de auto zaten op het moment van ophalen. We hadden via de app alles besproken en doorgenomen wat betreft het voorstel en als extra zouden wij de auto voor u APK keuren, wat wij ook hebben gedaan. U bent toen komen kijken bij de auto en bent meerdere keren om de auto heen gelopen en erin gaan zitten en u heeft een proefrit gemaakt. Alles was in orde volgens u en we zijn de koop overeengekomen. Toen u de koop had gesloten kon u de betaling echter nog niet doen, wat geen probleem voor ons was dus de dag erna zou u hem komen ophalen. Toen gaf u aan in de ochtend dat u van de koop wou afzien omdat uw vrouw het niet goedkeurde. We hebben u toen ook de mogelijkheid geboden de koop te annuleren tegen de dan geldende annuleringskosten (zie BOVAG voorwaarden). Met uw melding over de gebreken kwam u helaas ook pas nadat u al een week met de auto had gereden terwijl die gelijk zichtbaar en merkbaar waren geweest en we dus bij aflevering of gelijk een dag erna maar geen week en zoveel kilometers verder nog naar hadden kunnen kijken. Mvg Verkoopteam Wim Hofman Auto's

Vriendelijk zaken doen

Heb een Passat gekocht en de aankoop en levering was een prettige ervaring. Bij de levering was bij de aflever beurt de APK vergeten, maar na een tweede bezoek geregeld.

Beste Martin, Heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met 4 sterren! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Passat! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Prima, wordt goed geholpen en het was ook gezellig.

Grote kans van slagen.

Beste heer Derks, Dank voor de mooie review en de 7 die ons heeft gegeven! Veel fijne en veilige kilometers met uw nieuwe auto. Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Over Wim Hofman Auto's

Al sinds 1977 is Wim Hofman Auto’s actief vanuit Bergschenhoek. Kleinschalig begonnen en inmiddels uitgegroeid tot de Hofman Automotive groep welke o.a. bestaat uit 3 BOVAG aangesloten verkooppunten in de regio Rotterdam waar wij gemiddeld meer dan 500 jonge personen en bedrijfsauto’s aanbieden met een helder verleden, onderhoudshistorie en Nationale Auto pas. Ook bieden wij de mogelijkheid om bij een occasion te kiezen met ons unieke 3 jaar garantie en onderhoud plan! Tevens kunnen wij u een scherpe en zorgeloze autoverzekering aanbieden voor uw nieuwe occasion en beschikken we over moderne werkplaatsen waar wij elk merk repareren, onderhouden of APK keuren. Ook bij schade aan uw auto staan we voor u klaar! Bij ons universeel FOCWA schade herstel bedrijf of onze official Tesla Body-shop in Bergschenhoek waar de modernste apparatuur aanwezig is zoals: Water gedragen lakken, energiezuinige spuitcabines, infrarood droging, airco service-unit, uitlijn apparatuur, een warmte suppletie-unit, een wasstraat met water recycling en osmose water. Voor onze haal- en brengservice hebben we een Euro-6 vrachtwagen en voor het vervangend vervoer hebben wij hybrides met A-label. Alles is aangepast, waardoor wij ook het label “Duurzaam Repareren” hebben verkregen. Een passende financiële oplossing nodig voor een particuliere of zakelijke financiering? Of liever leasen of voor korte of lagere tijd een huur auto nodig? Ook dat is ook mogelijk via onze lease en verhuur maatschappij! Kortom… U heeft bij ons één aanspreekpunt als het om uw mobiliteit gaat. Wel zo gemakkelijk!