Zoals ik hieronder beschrijf , meer dan voldoende.

Alles keurig voor elkaar , toen ik mijn koffie op had hoefde ik alleen te bellen om mijn auto te verzekeren en de rest was allemaal geregeld. Groeten uit Giethoorn. Het is het waard.

Super geholpen

Alles was heel goed geregeld, super fijn dat je gewoon kan whatsappen met de medewerkers. Ze nemen de tijd voor je en zijn erg enthousiast. Auto ingeruild en kon zo met mijn nieuwe wegrijden!

Beste Roos, Leuk dat je een review heb achter gelaten! Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Namens ons hele team onze dank hiervoor! Wij wensen je veel plezier met je Volkswagen Up! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Prettige ervaring

Prettig bedrijf, goed geholpen door de medewerker

Beste Barbara, Vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Fijn om te zien dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf! Wij wensen u veel veilige kilometers met de aangekochte bus! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

goed en netjes geholpen

vriendelijke en behulpzame verkoper. En ruime keuze

Beste heer Moerman, Leuk dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven! Goed om te lezen dat onze service u is bevallen. Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vlotte professionele afwikkeling

Aangename garage met veel mooie auto’s en vriendelijk personeel.

Beste heer Schaap, Vriendelijk bedankt voor uw positieve reactie! Wij wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuw auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Fantastische service

Onlangs een auto gekocht bij Hofman auto’s. Uiterst vriendelijk te woord gestaan. Nadat ze een indicatie hadden gegeven over de in te ruilen auto ben ik langs gegaan om het e.e.a. door te spreken. De medewerkers zijn zeer vakbekwaam, professioneel en ik heb de algehele afwikkeling als zeer prettig ervaren. Mocht ik over een aantal jaar op zoek gaan naar een andere auto dan zal ik zeker een kijkje nemen op de website van Hofman auto’s! Niks dan lof..

Goedemiddag, Vriendelijk bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen! Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goed geholpen, duidelijk en open in communicatie

Vorige week een Mercedes B250 gekocht. Geen verkooppraatjes, gewoon duidelijk en recht door zee. Daar houdt ik van. Mooie auto en goed geholpen.

Beste heer van der Voort, Bedankt voor het achterlaten van een review, wij waarderen uw feedback zeer! Goed om te lezen dat u te vrede bent met onze service. Namens ons hele team wensen wij u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Het is gewoon goed

Het zie er gewoon goed uit

Beste heer/mevrouw Korteweg, Vriendelijk bedankt voor uw feedback, wij wensen u veel plezier met uw Bmw! Veel veilige kilometers gewenst namens ons gehele team! Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Uitstekende service!

Wij hebben onlangs een auto gekocht bij Wim Hofman Auto’s. Wij zijn hier keurig geholpen en ze waren erg klantvriendelijk. Wij zouden Wim Hofman Auto’s aan iedereen aanbevelen.

Beste heer en mevrouw van Hasselt, Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met de mooie Opel Astra! Met vriendelijke groet, Verkoopteam Wim Hofman Auto's

Goede service, snelle offerte ontvangen.

Zeker aan te raden.

Prima bedrijf

Erg fijn

Goede service, aardig in contact en netjes geregeld allemaal

Beste Wendy, Vriendelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goed gevoel.

Zeer prettig geholpen, en wij zijn blij met onze aankoop

Beste heer/mevrouw Schwegler, Vriendelijk bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u blij bent met de aanschaf van uw mooie Ford C-max. Heel veel plezier met de auto en vele veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Bijna tevreden

redelijk tevreden, auto op tijd afgeleverd maar nauwelijks schoongemaakt

Beste Caj, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij zullen dit intern bespreken om zo onze service nog verder te verbeteren. Ondanks dat wensen wij u veel veilige kilometers met uw auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede vriendelijke service

25-7 een VW Golf GTE gekocht bij Wim Hofman Auto's. Vriendelijke behulpzame verkoper, zelfs na verzoek de auto op de brug mogen bekijken om de onderkant te zien. daarna een proefrit gemaakt, liep allemaal heel soepel. Ook de administratie en overschrijving verliep erg soepel.

Beste heer Hofland, Vriendelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw bezoek aan ons filiaal naar wens is geweest! Wij wensen u veel plezier met uw mooie Vw Golf GTE! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijk geholpen en goede informatie. Goede prijsstelling auto!

Beste Irma, Goed om te horen dat u vriendelijk geholpen bent. Wij als team hebben een goede service hoog in het vaandel staan! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe auto! Mochten we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijke en professionele ontmoeting en afhandeling

Ik ben zeer vriendelijk, vlot en professioneel geholpen. Ik kreeg een duidelijke en eerlijke uitleg over alle zaken. Het duurde dan ook niet lang voordat we een overeenkomst hadden. We genieten al weer 2 weken van onze auto. Helaas moest ik wel al na een week 2 banden vervangen ivm scheuren. Dit had ik niet voorzien en was dus wel een (financiele) tegenvaller.

Beste Mevrouw Wevers, Allereerst wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw feedback. Fijn om te horen dat u geniet van de nieuwe auto! Begrijpelijk dat het een tegenvaller is dat de banden snel vervangen moesten worden. Wij zijn altijd bereid om met u mee te denken dus graag wil ik u aanraden in het vervolg direct contact met ons op te nemen zodat wij u kunnen helpen! Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Wim Hofman Auto's

Fijne deal gemaakt.

Oude auto (destijds ook bij Hofman gekocht) ingeruild voor jonge VW Polo. Heerlijke auto. Gaat ons weer veel plezierige jaren opleveren.

Beste heer van Driel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Het is altijd fijn om te horen dat u als trouwe klant wederom tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier met de auto! met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

een prima auto voor een mooie prijs, incl inruil. Krijg het gevoel dat jullie eerlijke verkopers zij

Zie hierboven

Beste Ruud, Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat onze service u goed is bevallen, wij doen zeer ons best hiervoor! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Verkoop, Wim Hofman Auto's

Bereid een stapje extra te zetten.

Er is alles gedaan om onze auto sneller dan eigenlijk mogelijk toch af te leveren.

Beste heer Damen, Bedankt voor uw feedback, wij zijn inderdaad bereid een stapje extra te zetten om zo een hoog service niveau te halen en uw verwachtingen te overtreffen. Fijn om te lezen dat dit bij u gelukt is! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Volkswagen Up! Met vriendelijke groet, Team Verkoop, Wim Hofman Auto's

Gelijk een goed gevoel

We moesten 2 uur rijden om deze auto BMW 4 cabrio te kunnen bezichtigen.We werden goed ontvangen en zoals afgesproken stond deze auto klaar om een stukje mee te rijden .Hij was nog mooier dan op de foto s .We ruilden een BMW 3 cabrio in .De inruilprijs was gelijk naar wens en hebben meteen besloten om deze auto te kopen. De auto stond een paar dagen later netjes klaar om afgeleverd te worden. We hebben hier een goed gevoel aan over gehouden bij dit autobedrijf. Wellicht tot een volgende keer, groetje Fam Kersten

Beste Ron, Allereerst bedankt voor het achterlaten van een review! Wij stellen service hoog in het vaandel en zijn er dus blij mee om te lezen dat dit goed is bevallen! Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van uw nieuwe auto! Veel veilige kilometers en met vriendelijke groet, Team Verkoop, Wim Hofman Auto's

Alleen maar lof

Wij hebben vandaag onze Audi A3 opgehaald en zijn bijzonder tevreden over de service. Onze Skoda konden wij tegen een eerlijke prijs inruilen en na 1 belletje was een proefrit geregeld en stond de Audi netjes klaar. De verkoper was zeer vriendelijk en prettig in de omgang. Dikke aanrader! Bedankt!

Beste Bianca, Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zullen uw feedback doorspelen binnen het team! Veel veilige kilometers gewenst en nogmaals veel plezier met uw nieuwe sportieve Audi! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede zaak

Mooie zaak, lekker op je gemak een auto uit kiezen. Ik heb mij oude auto er ingeruild voor een eerlijk bod en zeer tevreden over de Volkswagen up die ik er heb gekocht.

Beste Juriën, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij zijn blij om te lezen dat u een positieve ervaring heeft gehad bij ons! Veel veilige kilometers en mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede service, bijzonder aardige verkoper

Verstand van auto's en hadden precies wat ik zocht.

Beste heer Randag, Zeer bedankt voor uw review en feedback, dit waarderen wij! Wij zijn blij te lezen dat onze service u goed is bevallen! Wij wensen u veel plezier en veel veilige kilometers met uw nieuwe auto! Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Fijn bedrijf

Vriendelijk geholpen, snelle service en ben blij met mijn A3

Beste Tamara, Bedankt voor uw reactie, goed om te horen dat u blij bent met de aanschaf van uw mooie Audi A3! Wij wensen u veel plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's