Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Wim Hofman Auto's

Al sinds 1977 is Wim Hofman Auto’s actief vanuit Bergschenhoek. Kleinschalig begonnen en inmiddels uitgegroeid tot de Hofman Automotive groep welke o.a. bestaat uit 3 BOVAG aangesloten verkooppunten in de regio Rotterdam waar wij gemiddeld meer dan 500 jonge personen en bedrijfsauto’s aanbieden met een helder verleden, onderhoudshistorie en Nationale Auto pas. Ook bieden wij de mogelijkheid om bij een occasion te kiezen met ons unieke 3 jaar garantie en onderhoud plan! Tevens kunnen wij u een scherpe en zorgeloze autoverzekering aanbieden voor uw nieuwe occasion en beschikken we over moderne werkplaatsen waar wij elk merk repareren, onderhouden of APK keuren. Ook bij schade aan uw auto staan we voor u klaar! Bij ons universeel FOCWA schade herstel bedrijf of onze official Tesla Body-shop in Bergschenhoek waar de modernste apparatuur aanwezig is zoals: Water gedragen lakken, energiezuinige spuitcabines, infrarood droging, airco service-unit, uitlijn apparatuur, een warmte suppletie-unit, een wasstraat met water recycling en osmose water. Voor onze haal- en brengservice hebben we een Euro-6 vrachtwagen en voor het vervangend vervoer hebben wij hybrides met A-label. Alles is aangepast, waardoor wij ook het label “Duurzaam Repareren” hebben verkregen. Een passende financiële oplossing nodig voor een particuliere of zakelijke financiering? Of liever leasen of voor korte of lagere tijd een huur auto nodig? Ook dat is ook mogelijk via onze lease en verhuur maatschappij! Kortom… U heeft bij ons één aanspreekpunt als het om uw mobiliteit gaat. Wel zo gemakkelijk!