Klasse auto’s en optimaal geholpen.

Prima service, alleen kon de aanvraag sneller afgehandeld worden. Ook was de auto niet goed schoon van binnen, en niet goed opgeruimd ( foto’s van de vorige eigenaar zaten er nog in) Buitenkant was snel afgespoeld voor aflevering. Aardige verkopers, goed in contact houden en geven de klant de ruimte en aandacht. Ook de uitleg en service was goed.

Beste Stefano, Allereerst hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review! Wij waarderen uw feedback zeer en zullen uw punten meenemen om zo onze service verder te verbeteren! Wij wensen u veel veilige kilometers met uw nieuwe auto en mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag, Met vriendelijke groet, Verkoop team Auto Hofman

Alles was zo geregeld en klaar.

een goede auto voor een normale prijs

hebben verstand van auto s

Ben er zeer goed geholpen door vriendelijk personeel.

Na een afspraak gemaakt te hebben via email, kwam ik iets te vroeg op de afspraak maar dat was geen probleem.een zekere kevin ontving ons en hij was zeer gastvrij en aardig.hij gaf antwoord en uitleg op alles wat wij vroegen toen wij besloten hadden welke auto het zou worden was na een proefrit alles geregeld.kevin hielp ons verder met de afronding van de koop.

Goede eerlijke en oprechte verkoper Jeroen Heel blij met het begrip geduld en de manier waarop wij de een overeenkomst zijn gekomen.

Zeer goed geholpen.

Goed geholpen. Geven jou de tijd om goed rond te kijken. Niet opdringerig.

Kopen voor de proefrit. Slechte behandeling

Wij kwamen een Lexus bekijken en daarvoor hebben wij een flink eind gereden. 's ochtends gebeld en aangegeven dat we voor deze auto kwamen kijken en graag een proefrit willen maken. 'S middags aangekomen stond de auto achteraan en was de accu helemaal leeg. Na wat in de regen te hebben gestaan om de auto te bekijken en te wachten tot de accu wat was opgeladen stelde wij de vraag "mogen we een stukje rijden?" Als antwoord kwam daar "met welk pakket wil je 'm kopen? Kom maar even mee naar binnen om de prijs af te spreken." Wij antwoorden "nou we willen eerst even kijken of dit wel de juiste auto voor ons is en of ie goed rijdt e.d." als reactie kwam de ene na de andere smoes " de accu is leeg, als die uitvalt(het was een automaat met start/stop) dan kunnen wij je niet ophalen, ik ga geen auto klaar zetten als iemand belt hiervoor" etc. Tevens waren er 3 verkopers en slecht 1 klant naast ons. De verkoper wou alleen maar weten wat ons budget was en welk extra pakket hij kon bijverkopen. Een apk, een NAP certificaat, olie check kost meer dan €250,- en voor 1250,- kregen we dan de auto volledig afgeleverd (zoals het hoort). Na een verbaasde blik en de vraag/ opmerking "zit er geen apk op?!" Met veel pijn en moeite zei hij "die apk en dat risico op dure reparaties neem ik wel op mij maar hebben we een deal? Maar ja reparaties kosten wel geld." Hij heeft ons meerder keren gevraagd of we een deal hadden met deze prijs, zonder de auto te zien bewegen... Deze verkoper kende alle 400 auto's en ze waren allemaal perfect dus daar moest ik maar vanuit gaan. De auto had geen apk sinds 2017 en had eerst een beurt nodig volgens de boordcomputer(die vol vocht zit). We zijn vol teleurstelling, verbijsterd en beledigd weg gegaan. Ze hadden geen zin om iets van moeite te doen. Wij kopen nu een Lexus ergens anders!

Beste Wouter, Vervelend om te horen dat uw ervaring met ons bedrijf niet is geweest wat u ervan had verwacht maar graag zou ik toch even één en ander in perspectief willen plaatsen en onze kant willen belichten. Gezien wij bij Wim Hofman Auto's gemiddeld meer dan 400 occasions aanbieden en een grote doorloopsnelheid hebben maken wij vooraf nooit een afspraak voor een proefrit maar geven wij altijd netjes aan dat een proefrit tot de mogelijkheid behoort en dat u de auto altijd eerst even kan komen bekijken of hij aan uw wensen voldoet, bevalt de auto u dan is een proefrit uiteraard mogelijk voor u een beslissing tot kopen neemt echter willen wij graag wel samen met u vooraf bekijken of we er ook qua financieel plaatje uit zouden komen anders heeft een proefrit maken ook niet veel nut. Helaas was in uw geval de accu van de betreffende auto toevallig leeg (met meer dan 400 auto's komt dat helaas wel eens voor en is het vrijwel onmogelijk om dit te voorkomen) maar heeft één van de verkopers de auto tijdelijk voor u bij-gestart zodat in ieder geval alle deuren open konden en u hem kon horen lopen en kon bekijken van binnen en buiten. U kwam op een zaterdag en dan zijn er helaas geen monteurs aanwezig om direct een accu te vervangen en een proefrit maken met een lege accu is natuurlijk geen optie. De verkoper heeft u toen aangegeven de auto voor u op een later tijdstip/datum met volle accu voor u klaar te zetten en voorafgaande aan de proefrit in ieder geval met u onze aflevermogelijkheden te bespreken echter gaf u stellig aan eerst te willen rijden ondanks de lege accu, dan nog alle andere auto's op uw lijstje te willen gaan bekijken/berijden en daarna nog eens over de prijs te willen onderhandelen. U goed recht maar wij geven nooit auto's mee voor een proefrit met een lege of bijna lege accu aangezien dit nooit een goed beeld van de auto zal geven en zelfs de rij eigenschappen zou kunnen beïnvloeden en niet bovenal gewoonweg niet veilig is. Wij vinden het dan ook jammer dat u niet bent ingegaan op ons voorstel om op een later moment wel een proefrit met de auto te maken en u ervoor heeft gekozen om elders te kopen maar wensen u in ieder geval veel plezier met uw Lexus en fijne en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Wim Hofman Auto's

Niets dan lof!

Ik ben bij dit bedrijf reusachtig vriendelijk en vakbekwaam geholpen bij de aanschaf van een Skoda Citigo. Ik wist al aardig wat ik wilde maar er werd evengoed veel tijd uitgetrokken om met mij mee te denken en er over praten, echt heel fijn. Dankjewel Jeroen. Een week later heb ik mijn “Rooie Rakker” opgehaald en ook toen ben ik weer prettig geholpen en nam men alle tijd om nog wat vragen te beantwoorden. Wim Hofman Auto’s denkt met je mee, is klantvriendelijk en levert kwaliteit.

Wat een leuk en lieve review! Hartelijk dank voor uw possitieve feedback en vertel het voort ;) Wij wensen u nog veel fijne en veilige kilometers toe met uw " Rooie Rakker"! Met vriendelijke groet, Verkoopteam Wim Hofman Auto's

zeer klantvriendelijk

Ik ben al jarenlang klant bij dit bedrijf en ben van plan dat ook nog lang te blijven. De laatste keer dat ik een auto gekocht heb begaf mijn versnellingsbak het, kort na het verlopen van de garantie. Hofman kwam mij toen tegemoet door een deel van de kosten niet in rekening te brengen. Formeel gesproken kon ik daar op geen enkele manier aanspraak op maken. Toch deed het bedrijf dit. Ik vind dat een prachtig voorbeeld van klantenbinding. Ik heb wat dat betreft wel andere ervaringen gehad met vorige garages.

Oprecht advies

Een open en oprecht advies, denken graag met je mee. Bijzonder veel keuze. Jeroen bedankt voor je duidelijke informatie bij de aanschaf van de Up. Rij er met veel plezier mee!

Prima autobedrijf

Verkoper, duidelijk, geen gladde praatjes, gewoon dit is wat het is. Prima geholpen en auto gekocht, met aantoonbare onderhoudshistorie.

Goede afspraken en afhandeling.

Bij binnenkomst wat lang wachten, maar verder plezierig en fair geholpen, zowel bij inruil als koop. Afspraken werden goed nagekomen.

Super service en aandacht

Wij zijn heel erg goed geholpen. We waren op zoek naar een volkswagen up ,dat bleek daar nog best lastig met zoveel keuze . Uiteindelijk 1 gekozen voor een proefrit die kon daarna ook gelijk mee . Verder hebben ze mij geholpen met mijn eigen auto waar een slangetje los was geraakt van de radiator. Dat werd ook zonder moeite en extra kosten gedaan In 1 samenvatting TOP SERVICE EN ERG KLANTGERICHT.

Heel goed geholpen door gezellige, eerlijke en transparante verkopers. De auto werd netjes afgeleverd voor een scherpe prijs en om mijn dorst te lessen kreeg er zelfs Sisi bij.

prima service

super blij met mijn aangekochte Audi A5

Perfect!

Heel goed geholpen door Jeroen bij de aanschaf van mijn eerste auto! Hij nam de tijd voor ons, dacht mee en heeft ons heel goed geadviseerd. Een heel positief gevoel aan overgehouden en zou Wim Hofman Auto's zeker adviseren!

Fijn geholpen!

De medewerkers staan je als klant correct te woord en zijn erg vriendelijk. Duidelijke afspraken.

Geweldig autootje

Goede mark prijs combinatie, geen commercieel geneuzel maar waar je geld

Zeer goed en bekwaam geholpen

Zeer goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je en zijn zeer professioneel.

Hele goede service

Zeer goed geholpen en goede uitleg van mij nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend, gastvrij, niet opdringerig.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fiat 500 gekocht 41-RBP-1. Telefonisch zonder proefrit. Goode behandeling