Erg fijn

Goede service, aardig in contact en netjes geregeld allemaal

Beste Wendy, Vriendelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goed gevoel.

Zeer prettig geholpen, en wij zijn blij met onze aankoop

Beste heer/mevrouw Schwegler, Vriendelijk bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u blij bent met de aanschaf van uw mooie Ford C-max. Heel veel plezier met de auto en vele veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Bijna tevreden

redelijk tevreden, auto op tijd afgeleverd maar nauwelijks schoongemaakt

Beste Caj, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij zullen dit intern bespreken om zo onze service nog verder te verbeteren. Ondanks dat wensen wij u veel veilige kilometers met uw auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede vriendelijke service

25-7 een VW Golf GTE gekocht bij Wim Hofman Auto's. Vriendelijke behulpzame verkoper, zelfs na verzoek de auto op de brug mogen bekijken om de onderkant te zien. daarna een proefrit gemaakt, liep allemaal heel soepel. Ook de administratie en overschrijving verliep erg soepel.

Beste heer Hofland, Vriendelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw bezoek aan ons filiaal naar wens is geweest! Wij wensen u veel plezier met uw mooie Vw Golf GTE! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijk geholpen en goede informatie. Goede prijsstelling auto!

Beste Irma, Goed om te horen dat u vriendelijk geholpen bent. Wij als team hebben een goede service hoog in het vaandel staan! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe auto! Mochten we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijke en professionele ontmoeting en afhandeling

Ik ben zeer vriendelijk, vlot en professioneel geholpen. Ik kreeg een duidelijke en eerlijke uitleg over alle zaken. Het duurde dan ook niet lang voordat we een overeenkomst hadden. We genieten al weer 2 weken van onze auto. Helaas moest ik wel al na een week 2 banden vervangen ivm scheuren. Dit had ik niet voorzien en was dus wel een (financiele) tegenvaller.

Beste Mevrouw Wevers, Allereerst wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw feedback. Fijn om te horen dat u geniet van de nieuwe auto! Begrijpelijk dat het een tegenvaller is dat de banden snel vervangen moesten worden. Wij zijn altijd bereid om met u mee te denken dus graag wil ik u aanraden in het vervolg direct contact met ons op te nemen zodat wij u kunnen helpen! Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Wim Hofman Auto's

Fijne deal gemaakt.

Oude auto (destijds ook bij Hofman gekocht) ingeruild voor jonge VW Polo. Heerlijke auto. Gaat ons weer veel plezierige jaren opleveren.

Beste heer van Driel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Het is altijd fijn om te horen dat u als trouwe klant wederom tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier met de auto! met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

een prima auto voor een mooie prijs, incl inruil. Krijg het gevoel dat jullie eerlijke verkopers zij

Zie hierboven

Beste Ruud, Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat onze service u goed is bevallen, wij doen zeer ons best hiervoor! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Verkoop, Wim Hofman Auto's

Bereid een stapje extra te zetten.

Er is alles gedaan om onze auto sneller dan eigenlijk mogelijk toch af te leveren.

Beste heer Damen, Bedankt voor uw feedback, wij zijn inderdaad bereid een stapje extra te zetten om zo een hoog service niveau te halen en uw verwachtingen te overtreffen. Fijn om te lezen dat dit bij u gelukt is! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Volkswagen Up! Met vriendelijke groet, Team Verkoop, Wim Hofman Auto's

Gelijk een goed gevoel

We moesten 2 uur rijden om deze auto BMW 4 cabrio te kunnen bezichtigen.We werden goed ontvangen en zoals afgesproken stond deze auto klaar om een stukje mee te rijden .Hij was nog mooier dan op de foto s .We ruilden een BMW 3 cabrio in .De inruilprijs was gelijk naar wens en hebben meteen besloten om deze auto te kopen. De auto stond een paar dagen later netjes klaar om afgeleverd te worden. We hebben hier een goed gevoel aan over gehouden bij dit autobedrijf. Wellicht tot een volgende keer, groetje Fam Kersten

Beste Ron, Allereerst bedankt voor het achterlaten van een review! Wij stellen service hoog in het vaandel en zijn er dus blij mee om te lezen dat dit goed is bevallen! Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van uw nieuwe auto! Veel veilige kilometers en met vriendelijke groet, Team Verkoop, Wim Hofman Auto's

Alleen maar lof

Wij hebben vandaag onze Audi A3 opgehaald en zijn bijzonder tevreden over de service. Onze Skoda konden wij tegen een eerlijke prijs inruilen en na 1 belletje was een proefrit geregeld en stond de Audi netjes klaar. De verkoper was zeer vriendelijk en prettig in de omgang. Dikke aanrader! Bedankt!

Beste Bianca, Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zullen uw feedback doorspelen binnen het team! Veel veilige kilometers gewenst en nogmaals veel plezier met uw nieuwe sportieve Audi! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede zaak

Mooie zaak, lekker op je gemak een auto uit kiezen. Ik heb mij oude auto er ingeruild voor een eerlijk bod en zeer tevreden over de Volkswagen up die ik er heb gekocht.

Beste Juriën, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij zijn blij om te lezen dat u een positieve ervaring heeft gehad bij ons! Veel veilige kilometers en mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede service, bijzonder aardige verkoper

Verstand van auto's en hadden precies wat ik zocht.

Beste heer Randag, Zeer bedankt voor uw review en feedback, dit waarderen wij! Wij zijn blij te lezen dat onze service u goed is bevallen! Wij wensen u veel plezier en veel veilige kilometers met uw nieuwe auto! Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Fijn bedrijf

Vriendelijk geholpen, snelle service en ben blij met mijn A3

Beste Tamara, Bedankt voor uw reactie, goed om te horen dat u blij bent met de aanschaf van uw mooie Audi A3! Wij wensen u veel plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Professionele aanpak!

Prettige verkopers, die je ook na een paar dagen nog kennen en informeren hoe de proefrit is geweest.

Beste Marianne, Klantenbinding en service staat bij ons hoog in het vaandel! Wij zijn blij dat onze service heeft voldaan aan uw verwachtingen! Heel veel plezier gewenst met uw nieuw auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Top geholpen met het uitkiezen en inruilen van mijn auto!

Beste Lars, Bedankt voor het achterlaten van uw feedback! Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop team Auto Hofman

Prettig

Vakkundige uiteenzetting over de auto.

Beste Ed, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel veilige kilometers met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Verkoop team Auto Hofman

Goed geholpen

Er werd de tijd genomen voor vragen en uitleg. Vriendelijk en goed geholpen.

Beste Elke, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review! Wij vinden het fijn om te zien dat u een positieve ervaring bij ons heeft gehad en hopen dat u veel plezier zult hebben van uw aangekochte auto! Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag, Met vriendelijke groet, Verkoop team Auto Hofman

Prijs was transparant, dus geen verborgen kosten.

Afspraak was direkt mogelijk, heldere info en voorzorgsmaatregelen i.v.m. de corona virus werden goed gevolgd. Helder en duidelijke uitleg en vriendelijke mensen die de tijd voor ons namen.

Beste Rieneke, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review! Wij waarderen uw feedback zeer en vinden het fijn om te zien dat u een positieve ervaring bij ons heeft gehad! Wij wensen u veel veilige kilometers met uw nieuwe auto en mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag, Met vriendelijke groet, Verkoop team Auto Hofman

Een hele aangename en goede service. Bedankt voor alles!

Beste Hamid, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review! Wij waarderen uw feedback zeer! Wij wensen u veel veilige kilometers met uw nieuwe auto en mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag, Met vriendelijke groet, Verkoop team Auto Hofman

Klasse auto’s en optimaal geholpen.

Prima service, alleen kon de aanvraag sneller afgehandeld worden. Ook was de auto niet goed schoon van binnen, en niet goed opgeruimd ( foto’s van de vorige eigenaar zaten er nog in) Buitenkant was snel afgespoeld voor aflevering. Aardige verkopers, goed in contact houden en geven de klant de ruimte en aandacht. Ook de uitleg en service was goed.

Beste Stefano, Allereerst hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review! Wij waarderen uw feedback zeer en zullen uw punten meenemen om zo onze service verder te verbeteren! Wij wensen u veel veilige kilometers met uw nieuwe auto en mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag, Met vriendelijke groet, Verkoop team Auto Hofman

Alles was zo geregeld en klaar.

een goede auto voor een normale prijs

hebben verstand van auto s

Ben er zeer goed geholpen door vriendelijk personeel.

Na een afspraak gemaakt te hebben via email, kwam ik iets te vroeg op de afspraak maar dat was geen probleem.een zekere kevin ontving ons en hij was zeer gastvrij en aardig.hij gaf antwoord en uitleg op alles wat wij vroegen toen wij besloten hadden welke auto het zou worden was na een proefrit alles geregeld.kevin hielp ons verder met de afronding van de koop.

Goede eerlijke en oprechte verkoper Jeroen Heel blij met het begrip geduld en de manier waarop wij de een overeenkomst zijn gekomen.