Top service

Ik ken tim langeveld al zo heel me leven en toen ik een auto online zag was de stap zo gezet natuurlijk! Echter bleek me huidige auto het sneller op te geven dan verwacht en heeft tim er alles aan gedaan dat ik de auto eerder kreeg dan gepland! De actie op volgende beurt en de garantie zijn ook top geregeld! Zeker een aanrader voor iedereen!!!

Prima service, betrouwbaar bedrijf

Vorige week heb ik mijn auto gekocht bij Van Steijn. In mooie staat voor een scherpe prijs. Alles keurig in orde. Fijn geholpen. Wat mij betreft is dit bedrijf een aanrader.

Goede service en betrouwbaar

Tot nu toe ben ik erg blij met mijn 2e hands auto. Vriendelijke medewerkers en geen poespas bij de aankoop. Ik zou Van Steijn aanbevelen bij vrienden/familie.

Zeer goed geholpen.

Klantvriendelijk familiebedrijf

Zeer kundig en vriendelijk personeel, waar je echt nog een klant bent. Werd zeer goed geholpen met aanschaf van tweedehands Nissan Juke. Echt een ouderwets familiebedrijf waar de klant nog koning is. Alles werd prima geregeld en zelfs werden de door mij gevraagde slotbouten gratis gemonteerd onder de seizoenbanden. Ik zou deze garage zeer zeker bij familie aanraden.

Professioneel bedrijf met hart voor de zaak

Goeie zaak met hele fijne mensen zonder commerciële onzin. Service staat bij hun hoog in het vaandel. Een absolute aanrader voor een grote aankoop.

Van a tot z en goede begeleiding gehad van Tim bij de aankoop van onze auto. Komen afspraken goed na.

Goede en snelle service

Een mooie 2e hands auto gekocht hier. Alles snel en netjes geregeld!

Excellent company for an expat. Made the process so simple for me.

The guys at Autobedrijf J.T. van Steijn were excellent from the moment I walked in the showroom. Discussed my needs gave different options and eventually guided me through the whole process of buying, insuring and taxing the vehicle. Can't thank them enough and will go back for them to do any maintenance should it be needed.

• Would you recommend us? Yes

top service, zowel telefonisch als op de zaak.

Prima bedrijf. Laagdrempelig, geen commerciële verkooppraatjes. De 2 weken geleden gekochte auto voldoet uitstekend. De puntjes van aandacht zijn allemaal bij de afleverbeurt afgewerkt conform afspraak. Alle vertrouwen, dat indien er in de toekomst wel iets mocht zijn Autobedrijf J.T. van Steijn dit ook oplost. Een aanradertje!

Goede vlotte duidelijke verkoop, snelle levering.

Prettige verkoper, leuke babbel. Goed op de hoogte van de te verkopen auto. Fijn en snel geregeld.

Uitstekend Service!

Top bedrijf! Hun expertise, professionaliteit en vriendelijkheid wordt enorm gewaardeerd! Ze doen alles eraan om aan je wensen te voldoen.

Geweldige service

Zeer kundig en vriendelijk personeel en een goede service. In overleg samen met Chris gekomen tot goede oplossingen voor problemen met onze auto. In de maand december via dit autobedrijf een gebruikte auto gekocht en ook hier niets anders dan lof.

Zeer klantvriendelijk . komen gemaakte afspraken keurig na. Geven eerlijke informatie, denken mee, snelle service en zeer betrouwbaar !!

Topservice!

De eindejaarsbingo was ook top!

Prettige prof kennismaking

1e kennismaking: accu leeg en moest vervangen worden. Keurig geholpen met een booster voor mijn deur en bij het bedrijf nieuwe accu erin. 2e kennismaking: aankoop import auto Keurige en nette aflevering. Ben duper tevreden

Goede service en zeer aardige mensen

In december een auto gekocht en een goede ervaring met de communicatie.

Goede klantgerichte houding

Vandaag heb ik een KIA Niro occasion gekocht bij Van Steyn. Vanaf het eerste telefoontje tot aan de daadwerkelijke transactie was de benadering van de medewerkers professioneel, duidelijk en zeer klantgericht. Ben zeer tevreden over hun opstelling.

Zeer goed klantvriendelijk familiebedrijf met gedreven automobiel medewerkers

Dit is echt nog een ouderwets degelijk familiebedrijf waarin de klant nog koning is. Prima service en kwaliteit wordt geleverd door diverse klantvriendelijke, maar vooral gedreven medewerkers. Auto´s worden compleet en uitstekend afgeleverd, waarbij niks te veel moeite is. Alles wordt netjes en vriendelijk uitgelegd. Als service kreeg ik bijvoorbeeld op mijn pas gekochte Nissan een set slotbouten voor mijn banden cadeau. Nog gemonteerd ook Ik kan dit autobedrijf met verschillende automerken en occasions bij iedereen aanbevelen. Echt top klasse...……..zo zouden meer autobedrijven moeten zijn!

Top service!

Zeer tevreden.

Ik heb hier vandaag een Mitsubishi Colt gekocht. Hoewel het een budget auto betrof is er toch van alles vervangen. De auto is picobello afleveren. Wat een geweldige service. Echt een top autobedrijf!

Uiterst tevreden!

Ik kocht vorige week een prachtige Volvo50 occasion, een youngtimer, (15 jaar oud, slechts 85.000 km gelopen). Het was een schot in de roos. Vriendelijke ontvangst, rustige uitleg en tot in de puntjes afgeleverd. Hulde!

Goede service!

Mijn eerste auto hier gekocht. Hele goede service, vriendelijke mensen.

Ik werd klantvriendelijk behandeld.

Ik heb tot dusver nog geen ervaring.Dit was me eerste bezoek omtrent het kopen van een gebruikte auto.

Super geweldig geholpen

We hadden een proefrit gereden daarna nog een weekend over nagedacht toen toch de auto kopen helaas de oude auto eerder kapot gegaan en te overbrugging een leen auto voor een paar dagen gehad en dinsdag stond onze nieuwe auto klaar voor ons nieuwe

Over Autobedrijf J.T. van Steijn

Alles onder één dak voor uw gemak Sinds 1987 is JTSauto.nl hèt vertrouwde adres voor uw complete autoservice in de Duin- en Bollenstreek. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf. Dit houdt in dat u voor het onderhoud en reparatie van alle automerken en modellen bij ons terecht kunt. Daarnaast verkopen wij zowel nieuwe als tweedehands auto’s, ongeacht het merk én doen wij ook aan het verhuren van (bedrijfs)auto's als Autohopper Teylingen. JTSauto.nl is lid van de Bovag en aangesloten bij de Nationale Autopas. JTSauto.nl is gevestigd aan de Teylingerlaan 82a in Voorhout / Teylingen. Ons autobedrijf is eenvoudig bereikbaar vanuit de hele Duin- en Bollenstreek én ook zeker vanaf de A4 / A44. Wilt u een afspraak maken voor reparatie / onderhoud aan uw auto, één van onze occasions komen bekijken of wellicht een auto huren? Bel ons dan op telefoonnummer 0252-214248 of stuur een mail naar info@jtsauto.nl