Altijd goed en altijd goed gebleven

Staan altijd klaar om je te helpen en lossen ter plekke op indien mogelijk. Toppers

Netjes geholpen ,goede zaken gedaan ,geen moeite teveel , heel tevreden klant

Goed bedrijf

Mijn eerste werkbij daar gekocht en zo vriendelijk geholpen dat ik daar altijd het onderhoud doe.

Altijd snel geholpen en probleem opgelost

Zondag startproblemen, volgens ANWB nieuwe accu en kost minimaal €200, excl. arbeidsloon. Zondag de auto meteen naar de garage gebracht. Toen ik s'morgens belde waren ze er al mee bezig, rond de middag alles klaar en kosten viel alles mee €181,- incl. arbeidsloon. Top

Was er voor de eerste keer

Was voor de eerste keer bij jullie om Kevin te schrijven als nieuwe klant Ben netjes geholpen

Goed geregeld

Het was netjes

Jammer dat ik na reparatie weer terug moest vanwege losse kabel.

Snel en netjes geholpen!

Ik had de grote verhuisbus gehuurd die je met je b-rijbewijs mag besturen. Met duidelijke uitleg en vertrouwen ging ik op pad.

Goede betrouwbare service, zonder poespas.

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen. En het geleverde werk is ook altijd prima. Ook iets extra's doen om te helpen gebeurd regelmatig.

Altijd prima service

Al ruim 30 jaar zijn we met grote tevredenheid klant bij Autobedrijf J.T. van Steijn. Ze verkopen prima auto's voor een zeer redelijke prijs en de service is altijd goed. Personeel is bijzonder vriendelijk.

Attente houding

Attent en meedenken. Situatie: auto start niet direct bij vele korte ritten (3 km) 8x op een dag. Sensor krukas vervangen, echter kwaal nog niet verholpen.

Prima richting klant(klantvriendelijk)

Moest even wennen aan een borg van 750,00 euro,maar stond weer snel op mijn rekening terug geboekt!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fraaie, schone bus. Schappelijke prijs.

Goede service en geen extra onnodige kosten.

Altijd vriendelijk, voorkomend en klantgericht!

Ongeveer 30 jaar klant bij jullie, nooit teleurgesteld en altijd goede service. Afspraken worden altijd nagekomen. Als dit zo blijft, zal ik altijd klant bij jullie blijven. Blijf zo doorgaan! Succes gewenst Henk Boerée

Goede service bij de huur van een busje. Duidelijke uitleg. Goede kwaliteit van het wagenpark. Volgende keer weer.

Heel prettig

Geweldige service. Door eigen nalatigheid een lege accu. Toch,in eigen tijd, de baas zelf langs gekomen om de accu weer op te starten zodat ik weer kon rijden. Heel fijn persoonlijk bedrijf.

vlotte en correcte service, auto perfect in orde.

Even bellen en auto stond klaar als af gesproken.

Uitstekend vakmanschap en staan altijd voor je klaar

Het personeel is altijd zeer vriendelijk en doen altijd hun uiterste best om zaken zo snel mogelijk weer op te lossen. Daarbij wordt er altijd even contact opgenomen wanneer er meer aan de hand blijkt te zijn als verwacht. Super tevreden met hoe zij altijd zaken oplossen.

Vriendelijk en snel geholpen

Een verhuis busje voor de verhuizing gehuurd, net busje snel geregeld en vriendelijke geholpen!

Zoals gebruikelijk eerlijke diagnose gesteld en vriendelijk.

super fijn

altijd goed geholpen en vriendelijk en betrouwbaar.

Goede garage die met de klant meedenkt!

Autobedrijf J.T. van Steijn is een goede en kundige garage die met de klant meedenkt. Je wordt vriendelijk geholpen en heeft een goede service.

Goed service, Personeel ook vriendelijk. Alles is top

Over Autobedrijf J.T. van Steijn

Alles onder één dak voor uw gemak Sinds 1987 is JTSauto.nl hèt vertrouwde adres voor complete autoservice in de Duin- en Bollenstreek. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf. Dit houdt in dat je voor het onderhoud en reparatie van alle automerken en modellen bij ons terecht kunt. Daarnaast verkopen wij zowel nieuwe als tweedehands auto’s, ongeacht het merk én doen wij ook aan het verhuren van (bedrijfs)auto's als Autohopper Teylingen. JTSauto.nl is lid van de Bovag en aangesloten bij de Nationale Autopas. JTSauto.nl is gevestigd aan de Teylingerlaan 82a in Voorhout / Teylingen. Ons autobedrijf is eenvoudig bereikbaar vanuit de hele Duin- en Bollenstreek én ook zeker vanaf de A4 / A44. Wil je een afspraak maken voor reparatie / onderhoud aan uw auto, één van onze occasions komen bekijken of wellicht een auto huren? Bel ons dan op telefoonnummer 0252-214248 of stuur een mail naar info@jtsauto.nl