Top Garage

Ik heb 2 weken geleden mijn C1 ingeruild voor een super mooie Altea XL. Wat ben ik in mijn nopjes met deze fantastische auto. Wat is van Steijn een top garage. Ik ben super goed geholpen, en van advies voorzien. Geen gladde praatjes, maar gewoon hoe het is en waar het op staat! Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen!! Tim je bent een TOPPER!

Vriendelijk en servicegericht

Na een kijkje in de showroom, zonder gladde verkoop praatjes, snel een afspraak gemaakt voor een proefrit, waarna we besloten de auto aan te schaffen. Ze waren erg behulpzaam bij de afhandeling, waardoor het erg fijn en vertrouwd aanvoelde. Zeer fijne ervaring.

Superservice!

Fijne, betrouwbare dealer die zijn afspraken meer dan nakomt. Prachtige auto gezien via de Bovag-site. Direct gebeld, gelijk een goed gevoel aan de telefoon en we konden de volgende ochtend een proefrit maken. Geen salespraatjes, kijken, instappen en wegrijden. Vervolgens fijn onderhandelt. Hier werd verteld dat het max. 10 werkdagen zou duren voor de auto opgehaald kon worden, maar deze was al met 6 werkdagen klaar. Geen poespas, gewoon straight to the point en eerlijk. Raad hen absoluut aan.

Uitstekend geholpen door professionele en vriendelijke mensen.n..

Ik werd door vriendelijke mensen geholpen zeer professioneel en duidelijk.

Uiterst tevreden

Begin april belde ik voor een afspraak om een proefrit te maken, had een mooie occasion op hun website zien staan. De afspraak was snel geregeld. Zeer vriendelijk geholpen, auto heeft nog een beurt gehad en werd voorzien van een nieuwe accu voordat ik de auto ophaalde. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, zeker een aanrader.

goed kontakt en service

Vlot geholpen. Ben al jaren klant en heb hier nu mijn 2e auto gekocht

No nonsens en servicegericht

Via familie in contact gekomen met Autobedrijf J.T. van Steyn. Kon snel terecht voor een proefrit in twee auto's, meteen tot aankoop van één daarvan besloten. Duidelijke deskundige uitleg en prettige prijsonderhandeling zonder gladde verkooppraatjes. Snelle afhandeling (oa bevestiging trekhaak) ondanks drukke agenda van de garage. Nu rijd ik in een fijne Suzuki SX4!

Auto netjes afgeleverd zoals afgesproken.

Zochten een auto met weinig kilometers, die hebben we gevonden bij J T. v Steyn,auto stond klaar v d proefrit we waren gelijk verkocht,over de prijs gauw eens,en nu rijden we in een prima auto,zeker een aanrader om daar een kijkje te nemen als je een auto zoekt met weinig kilometers.

Super service

Stond onderweg met een lege accu. Gebeld of ze mij konden overstarten. Met 5min waren ze bij mij. Auto gestart en kon mijn weg weer vervolgen. Hij wou er niks voor hebben maar heb hem wel wat gegeven voor de goede en snelle service. Dat mag beloond worden. Bedankt.

Ik ben erg tevreden over de aankoop van de KIA Sportage

Proefrit gemaakt op het afgesproken tijdstip en na afloop tot aankoop besloten. Tim Langeveld is een prettige verkoper en neemt de tijd om alle condities door te nemen en vragen te beantwoorden. Volgens afspraak 1 week later de auto opgehaald. Gemaakte afspraken worden nagekomen en dat vind ik erg belangrijk. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Heel klantgericht

Met vele familieleden is dit voor ons het adres als we toe zijn aan andere auto. We hebben onze wensen voor een jonge 2e hands kenbaar gemaakt en ze hebben deze voor ons gezocht en gevonden in Duitsland. Afhandeling super goed verlopen.

Een dikke 10 voor deze zaak!

Recent kochten we een prachtige auto bij deze zaak. We zijn super goed geholpen en 100% tevreden. Auto heeft nog netjes een beurt gehad voordat we hem ophaalde, ook werd hij voorzien van een nieuwe accu en een paar hagel nieuwe sloffen. Wij raden deze toppers zeker aan en zouden ook terug komen voor een volgende auto! Bij deze een dikke 10 voor jullie en onwijs bedankt voor de super fijne communicatie en contact.

Vertrouwd bedrijf, we zijn al 30 jaar klant.

Voor zowel aanschaf als onderhoud van onze auto's altijd prima geholpen en goede kwaliteit. Bijzonder aardige mensen.

Fijn eerlijk bedrijf, goed zaken mee te doen.

Een auto gekocht. Geen enkel probleem om de bovaggarantie over te hevelen naar mijn eigen garagebedrijf. Gevraagd wat mijn garage eventueel zou vinden. Verkoper Tim lachte en zei overtuigend NIETS. Aankoopkeuring door mijn garage leerde dat er niets aan de auto mankeerde en het een keurig afgeleverde auto was. Ik kan niet anders oordelen dan dat dit autobedrijf heel betrouwbaar is en staat voor hetgeen er gezegd/beloofd wordt.

Fantastisch geholpen met een huurauto en een prachtige importauto

Van Steijn is behulpzaam, vriendelijk, laagdrempelig en heel concurrerend geprijsd. Down to earth

Gelijk een vertrouwd gevoel.

Zeer vriendelijk geholpen, vragen per e-mail snel beantwoord. Voelde erg vertrouwd om daar een auto te kopen.

In december hier mijn auto gekocht en expres even gewacht met het plaatsen van de review. Ik zag de occasion online zonder foto staan en was erg benieuwd ernaar, gebeld en ondanks de verscherpte coronaregels een afspraak kunnen maken om de auto te bekijken. Op de dag van bekijken ook gelijk over gegaan tot aankoop van de auto. De verkoper Tim was duidelijk en eerlijk, ik hou daar van, je weet wat je kan verwachten. Ik rij nu bijna 2 maanden in mijn Ford Fiesta en ben zeer tevreden, mocht ik weer toe zijn aan een nieuwe auto zal ik hier zeker als eerste heen gaan.

Prettig bedrijf met aardige, kundige mensen!

Vorige week een (11 jaar oude) auto gekocht met garantie. Na een week hoorde ik iets rammelen, schokbrekerrubber versleten. Werd keurig opgelost door ze en ik kreeg een leenauto mee. Echt een heel prettig bedrijf!

Al meer dan 20 jaar tevreden!

Nog nooit teleurgesteld:)

Prettige ondehandeling

Mooie auto gevonden op de site. Proefrit geen probleem. Onderhandeling met inruil ging super! Aflevering helaas ivm covid regels sumier, maar begrijpelijk..

Top service

Ik ken tim langeveld al zo heel me leven en toen ik een auto online zag was de stap zo gezet natuurlijk! Echter bleek me huidige auto het sneller op te geven dan verwacht en heeft tim er alles aan gedaan dat ik de auto eerder kreeg dan gepland! De actie op volgende beurt en de garantie zijn ook top geregeld! Zeker een aanrader voor iedereen!!!

Prima service, betrouwbaar bedrijf

Vorige week heb ik mijn auto gekocht bij Van Steijn. In mooie staat voor een scherpe prijs. Alles keurig in orde. Fijn geholpen. Wat mij betreft is dit bedrijf een aanrader.

Goede service en betrouwbaar

Tot nu toe ben ik erg blij met mijn 2e hands auto. Vriendelijke medewerkers en geen poespas bij de aankoop. Ik zou Van Steijn aanbevelen bij vrienden/familie.

Zeer goed geholpen.

Klantvriendelijk familiebedrijf

Zeer kundig en vriendelijk personeel, waar je echt nog een klant bent. Werd zeer goed geholpen met aanschaf van tweedehands Nissan Juke. Echt een ouderwets familiebedrijf waar de klant nog koning is. Alles werd prima geregeld en zelfs werden de door mij gevraagde slotbouten gratis gemonteerd onder de seizoenbanden. Ik zou deze garage zeer zeker bij familie aanraden.

Over Autobedrijf J.T. van Steijn

Alles onder één dak voor uw gemak Sinds 1987 is JTSauto.nl hèt vertrouwde adres voor uw complete autoservice in de Duin- en Bollenstreek. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf. Dit houdt in dat u voor het onderhoud en reparatie van alle automerken en modellen bij ons terecht kunt. Daarnaast verkopen wij zowel nieuwe als tweedehands auto’s, ongeacht het merk én doen wij ook aan het verhuren van (bedrijfs)auto's als Autohopper Teylingen. JTSauto.nl is lid van de Bovag en aangesloten bij de Nationale Autopas. JTSauto.nl is gevestigd aan de Teylingerlaan 82a in Voorhout / Teylingen. Ons autobedrijf is eenvoudig bereikbaar vanuit de hele Duin- en Bollenstreek én ook zeker vanaf de A4 / A44. Wilt u een afspraak maken voor reparatie / onderhoud aan uw auto, één van onze occasions komen bekijken of wellicht een auto huren? Bel ons dan op telefoonnummer 0252-214248 of stuur een mail naar info@jtsauto.nl