Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Autobedrijf J.T. van Steijn

Alles onder één dak voor uw gemak Sinds 1987 is JTSauto.nl hèt vertrouwde adres voor complete autoservice in de Duin- en Bollenstreek. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf. Dit houdt in dat je voor het onderhoud en reparatie van alle automerken en modellen bij ons terecht kunt. Daarnaast verkopen wij zowel nieuwe als tweedehands auto’s, ongeacht het merk én doen wij ook aan het verhuren van (bedrijfs)auto's als Autohopper Teylingen. JTSauto.nl is lid van de Bovag en aangesloten bij de Nationale Autopas. JTSauto.nl is gevestigd aan de Teylingerlaan 82a in Voorhout / Teylingen. Ons autobedrijf is eenvoudig bereikbaar vanuit de hele Duin- en Bollenstreek én ook zeker vanaf de A4 / A44. Wil je een afspraak maken voor reparatie / onderhoud aan uw auto, één van onze occasions komen bekijken of wellicht een auto huren? Bel ons dan op telefoonnummer 0252-214248 of stuur een mail naar [email protected]

Over Bosch Car Service