Uitstekend geholpen.

Altijd volgens afspraak goed geregeld.

De gemaakte afspraak met JTS auto’s zijn altijd correct uitgevoerd,dus kom ik graag terug.

Heel goede ervaring

De band van de auto van mijn vriendin had een schroef. Ik kon direct terecht. En was binnen een half uur opgelost. Zeer fijne garage met vriendelijk personeel

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze daadwerkelijk hebben gedaan!

Sinds 2 jaar is mijn ervaring dat ik uiteindelijk terecht ben gekomen bij een zeer betrouwbaar bedrijf. Geen poespas en ze trekken niet het vel over je neus. Want,….. is het niet nodig om onderdelen te vervangen cq. te repareren, zullen ze dat ook niet doen. Petje af voor het hele bedrijf!

prima, ga zo door!

prima geholpen , alles uitgevoerd wat is afgesproken

Snel en persoonlijk

Als altijd: deskundig advies, goede communicatie en fijn contact.

Autobedrijf Van Steijn is voor mij een vertrouwd adres. Je wordt er gewoon erg goed geholpen. Deskundig en behulpzaam zit in ieder contact. Echt een aanrader!

soepel geregeld, mooie (nieuwe) bus

We wilden de bus op zaterdag (koningdag) huren maar omdat de verhuurders ook graag een vrije dag wilde hebben kon ik de bus de avond tevoren al ophalen. Vervolgens kreeg ik een zo goed als nieuwe (< 1000 km) bus mee. Zaterdag middag bracht ik 'm terug en net voordat ik de sleutels in de speciale brievenbus wilde gooien kwam er toch een medewerker aan gelopen die de bus direct achter het hek veilig zette. Goede service, goede prijs.

Er is altijd iemand aanwezig die meteen helpt met je probleem

Vriendelijk en behulpzaam en altijd meteen met uitleg je vragen oplossen

Klantvriendelijk ,een snelle en goede service,

Mijn ervaring met van Stein auto is zeer goed! Vakmensen!,

Betrouwbaar adres om een auto te huren.

Het tweede jaar dat ik vanuit Canada een auto bij van Steijn gehuurd heb. De auto stond netjes klaar en geen onzin bij het ophalen. Een betrouwbaar bedrijf. Als ik weer naar Nederland kom, kom ik zeker weer een auto huren bij van Steijn.

Heel prettige kennismaking.

Prettige ontvangst en een goede indruk van de uitvoering van werkzaanmheden. Maar geen nieuwe auto!

Autoverhuurbedrijf met veel ervaring en vriendelijke medewerkers.

Snelle medewerking

Ik had op korte termijn een bestelbus nodig en dat kon geregeld worden.

Topbedrijf!

Vriendelijk en behulpzame medewerkers, en goede communicatie over de kosten.

vriendelijk en behulpzaam

Local Hero

Klantvriendelijk, meedenkend en servicegericht

Mijn auto had schade. Meegedacht wanneer ik de auto het best kon brengen. Bij het halen bleek dat de accu leeg was. Weer opgeladen en doorgemeten zodat ik weer op weg kon!

Supersnelle service

Goede en snelle service

Prima auto voor redelijke prijs.

Prettige ontvangst bij het ophalen van de auto en een goede medewerking om ondanks deels misgelopen pinbetaling toch wel de gewenste vrachtbus te kunnen huren. Mooie schone nieuwe wagen.

Prima service tegen goede prijs

Vlot, flexibel en vriendelijk. Aanrader!

De huur van de bus ging vlot goed vriendelijk en een goede prijs.

Top service!

Staan altijd voor je klaar met advies en service.

Vriendelijk en goede service

Erg goed

Ik ben er zonder afspraak te maken langs gekomen. Maar ben gelijk geholpen

Teylingerlaan 82 2215RT Voorhout

0252-22 83 78

Over Autobedrijf J.T. van Steijn

Alles onder één dak voor uw gemak Sinds 1987 is JTSauto.nl hèt vertrouwde adres voor complete autoservice in de Duin- en Bollenstreek. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf. Dit houdt in dat je voor het onderhoud en reparatie van alle automerken en modellen bij ons terecht kunt. Daarnaast verkopen wij zowel nieuwe als tweedehands auto’s, ongeacht het merk én doen wij ook aan het verhuren van (bedrijfs)auto's als Autohopper Teylingen. JTSauto.nl is lid van de Bovag en aangesloten bij de Nationale Autopas. JTSauto.nl is gevestigd aan de Teylingerlaan 82a in Voorhout / Teylingen. Ons autobedrijf is eenvoudig bereikbaar vanuit de hele Duin- en Bollenstreek én ook zeker vanaf de A4 / A44. Wil je een afspraak maken voor reparatie / onderhoud aan uw auto, één van onze occasions komen bekijken of wellicht een auto huren? Bel ons dan op telefoonnummer 0252-214248 of stuur een mail naar [email protected]

Over Bosch Car Service