Het een aan rader om auto te kopen bij van Steyn

Zeer goede service met top monteurs. 1 belletje en je kan langs komen zonder afspraak.

Top bedrijf

Op 6 december 2019 een Nissan juke gekocht, 21 december terug gebracht voor een extra poetsbeurt, een leenauto gekregen met volle tank zodat wij naar mijn ouders konden in zuid oost Beemster. Ik raad iedereen autobedrijf van Steijn aan. Service/kwaliteit een 10 Familie arts uit beuningen

Fijne mensen. Uitstekende service.

Ik heb met plezier bij van Steijn een auto gekocht. De mensen zijn vriendelijk, begripvol en geduldig. Aanpassingen aan de auto (navigatie, camera) zijn heel mooi in de auto ingebouwd. Ik beveel ze van harte aan. Sebastiaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote vakkundigheid met een groot gevoel voor service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst mijn auto van de zaak weggebracht en zonder poes pas een leenautootje mee. Aan het einde van de dag reed mijn auto weer als een zonnetje en was die lekker fris en fruitig gemaakt :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles weer helemaal prima geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, rustige mensen, goede uitleg etc

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend goede ervaring!\r\nGezellige mensen, goede service en klant vriendelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 20 jaar kom ik met mijn auto\'s bij van Steijn en altijd naar volle tevredenheid. Top service van vriendelijke en bekwame mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed contact, snelle afspraken en duidelijke uitleg dus ik ben heel tevreden. Ook toen ik de huur bus na sluitingstijd buiten het hek geparkeerd had (met toestemming) en er bij toeval iemand was, hebben we de bus gecontroleerd en is hij op het terrein gezet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het hele huurproces verliep van A tot B vlekkeloos. De reservering via de site, de uitleg van de medewerker, de prima auto, en de afwikkeling. Heel plezierig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Huren van 20 kuub bakwagen tbv verhuizing. Afgesproken weekend huur, echter waren we binnen 24 uur klaar. Coulante opstelling er werd voor 1 dag gerekend. TOP!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik huur regelmatig een auto bij dit bedrijf (Autohopper vestiging) en de service is top. Fijne auto\'s, goede communicatie en flexibiliteit. Zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne service, soms een beetje lang wachten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er wordt altijd meegedacht voor een passende oplossing. Hier krijg je uitstekende service. Prijs / kwaliteit en deskundigheid zijn zeer goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf , je legt het probleem uit, wordt snel opgepakt door medewerker Chris en de wens van de klant wordt vervuld. Ik was voor verwisseling banden, daar kon ik gewoon op wachten onder het genot van een aangeboden kopje koffie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Accuraat snel en klantvriendelijk