Gastvrij ontvangen. Duidelijke uitleg en goede voorwaarden en extra service. Wij bevelen dit bedrijf bij iedereen aan.

Bedrijf met gezond verstand. En erg behulpzaam.

Gastvrij, eerlijk en flexibel bedrijf

Recent een oud campertje aangeschaft bij Autobedrijf Overbeek, waarbij we erg goed geholpen zijn met het technisch op orde brengen van de auto als onderdeel van de aankoop. Echt een fijne ervaring.

Goede sevice

Ik ben zeer tevreden over hoe je wordt behandeld en de APK en andere reparaties zo snel mogelijk worden gedaan. Als de reparatie langer duurt krijg je een leenauto mee, wat een goede zaak is als je echt niet zonder auto kunt.

Heel tevreden

Je wordt plezierig en goed geholpen. Door de jaren heen kennen we elkaar goed en men weet precies wat de wensen en voorkeuren van de klant zijn. Voor mij een top garage.

Betrouwbare vakmannen!

Uitstekend geholpen door Hans en zijn werknemers bij de verkoop van mijn auto. De auto is ook bij Overbeek gekocht en daar altijd in onderhoud geweest. Een Peugeot uit 2006, die nooit problemen heeft gehad, dat zegt genoeg over de goede service en uitvoer van Overbeek!

Gewoon toppie

In de maling genomen

In nood mocht ik de Hyundai Atos met kenteken 11-TR-VR 4 maanden rijden en als het mij niet beviel kreeg ik mijn geld terug Achteraf heeft het mij 250,-gekost wat niet de afspraak was en voor mij een hoop geld is Nu zie ik hem te koop staat en wil even de nieuwe eigenaar mededelen dat ik de afleverkosten van 250,- al heb betaald al weet ik niet waarvoor want heb in de korte periode problemen gehad met de auto Ik heb er 2150,-voor betaald en zie hem nu te koop staan voor 2350,- beetje raar om in een korte tijd weer met afleverkosten te koop aan te bieden Kortom ik ben in de maling genomen en hoop dat het een ander niet overkomt vandaar mijn recensie Want zo ga je niet met mensen om ik krijg totaal geen Reactie meer op mijn vragen terwijl ik 2 getuigen heb kortom ze denken alleen aan hun eigen portemonnee

No nonsens, geweldige service

Zoals ik al in mijn vorige review schreef was ik al zeer tevreden over hoe de verkoop van de Suzuki Jimny was verlopen. Echter tegen het einde van de garantieperiode bleek dat de Suzuki een druppel olie lekte. Na een telefoontje met garage Overbeek werd al snel een afspraak gemaakt en hebben we de auto vanuit Susteren naar Hummelo gebracht waar op vakkundige wijze het probleem werd opgelost onder garantie. Het enige nadeel wat ik zou kunnen vermelden is de afstand. Maar dat had te maken met het aanbod van dit type auto. Als deze garage dichterbij zou zijn dat was ik vaste klant voor onderhoud en reparaties.

Hier is de klant koning

Vorige week langs geweest om te kijken naar een Suzuki Jimny. We werden heel vriendelijk onthaald en het gevoel was meteen goed. De auto zelf had nog een klein probleempje wat bekend is bij terreinauto's van dit type. Het trillen aan het stuur bij 80 kilometer. Ze hebben het probleem deze week geheel opgelost en zijn we zeer tevreden over de geboden service. Het is niet vreemd dat dit bedrijf gevestigd is in Hummelo, het geboortedorp van de groep Normaal. Dit mag zeker gezegd worden van de mensen hier en in het bijzonder van de mensen van de garage Overbeek. Doe maar normaal dan doen wel al gek genoeg. Kortom het was het zeer waard om een tripje vanuit Zuid Limburg te maken naar deze garage.

Always Very good experience

I can highly recommend this mechanic, been there several times. Top mechanics, good prices.

Gewoon toppie

Al jaren en jaren klant ben de tel kwijt ruim 40 jaar zoon lief is al 43

Betrouwbaar en goede service

Goede ervaring gehad met dit autobedrijf.

Een heeeeele goeie garage

een auto gekocht perfect geholpen afspraken nagekomen,zeer gemoedelijk en prettig in de omgang.

Zoals altijd uitstekende service

Voor de tweede keer een auto hier gekocht. Net zoals de eerste auto, goede service bij de aankoop en aflevering.Ook met onderhoud altijd goede en snelle service.

Betrouwbaar

Onlangs mijn 5e auto gekocht bij autobedrijf Overbeek. Hebben mij al jaren goed geholpen en geadviseerd.

Prima auto en service

Wij hebben onze auto gekocht bij Autobedrijf Overbeek, we werden vriendelijk en eerlijk te woord gestaan en zijn blij met onze nieuwe auto!

Top !!!!

Gewoon top...!! Onlangs voor de 2e keer daar de auto gekocht. Betrouwbaar en goede service!!!!

Topservice

Verschillende auto's gekocht en in onderhoud gehad, ook onze huidige auto is bij Overbeek in onderhoud, goede service, meedenkend in onderhoudsplan en altijd bereid om te helpen!

Helemaal naar wens

Op zoek naar een kleine auto, die bij onze huidige situatie past. Deze vraag bij Hans Overbeek neergelegd, en hij vond voor ons de perfecte opvolger voor onze oude auto. Nette prijs, perfecte service. We kunnen altijd bij Overbeek terecht, wanneer we ook bellen. Top!

Het is fijn om bij een garage te zijn waar je vertrouwen in hebt!

Slecht

We hadden een afspraak gemaakt om een auto te bekijken, hebben ze tussentijds de auto verkocht, zeer onfatsoenlijk.

Fijn bedrijf en goed geholpen

Vanmiddag een polo gekocht bij overbeek, fijne mensen en goed geholpen,.

Goed vriendelijk netjes,afspraak is ook afspraak

Prima bij aflevering alles vervangen wat moest en nog meer. Denk erover vaker hier te komen!

Slechte service

Ik heb mijn auto hier in april naartoe gebracht voor een apk. In de voorgaande maanden was er al het één en ander mis met de auto, waardoor ik al wat kosten bij de garage gemaakt had. Bij het brengen van de auto heb ik nadrukkelijk gevraagd of het mogelijk was eerst een kostenplaatje te ontvangen voor eventuele reparaties zouden worden uitgevoerd. Dit is niet gebeurt en de kosten waren al gemaakt voor mijn akkoord. Een paar maanden later heb ik mijn auto naar een andere garage gebracht voor de kleine beurt. Één van de achterste remmen werkt niet meer en de andere nog maar voor 40%. Daarnaast zat de remslang voor in de auto los. Hierdoor lekte de remvloeistof. De voorste remmen zijn, wat ons bij de APK is gezegd, nagekeken en gerepareerd. De apk ging niet zonder slag of stoot. Misschien zijn ze 'vergeten' om de remslang goed te bevestigen? Al met al zeer ontevreden over de service. En helaas later ook nog moeten ontdekken dat er meer dingen niet goed zijn aan de auto, terwijl deze wel door de apk gekomen is.