perfecte service

Hebben in december hier een auto gekocht, jammer genoeg kregen wij hiermee snel genoeg wat problemen. Wat hebben ze dit netjes opgelost, Echte service. Ik zal iedereen aanbevelen om hier een auto te kopen, ze hebben ons perfect geholpen en gezorgd dat wij weer zorgeloos kunnen rijden. TOP

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer nette garage

Hele fijne garage. Uitstekende service! Goede ervaring en heel klant vriedelijk.

Zeer goede klantenservice

Bekwame en vriendelijke bediening. Altijd eerlijk en bellen vooraf met de kosten indien wisselstukken vervangen moeten worden.

Top bedrijf. Leuke prijs voor onderhoud met een uitstekende service en communicatie

Top bedrijf. Leuke prijs met uitstekende service en communicatie.

Goede service niet voor de hoofdprijs.

Vandaag voor een onderdeel langs geweest voor een wat oudere LPG installatie en gewoon op de plank liggen. En dat ook nog voor een heel voordelige prijs. Ook goede info over hoe dit zelf te vervangen en waar extra op te letten. Zeker een adres om langs te gaan voor reparaties die ik zelf niet aankan of aandurf.

Fantastisch geholpen.

Gelijk geholpen, keurig uit gelegen wat er aan de mankeerde. Hoe lang de reperatie duurde, en koffie aangeboden. Even later met een nieuwe accu weer de weg op. Zeker een prima ervaring,om als het nodig is hier langs te gaan.

Hele fijne garage. Uitstekende service!

Zeer oplossingsgericht en vriendelijk! Heel erg tevreden. Bedankt!

Zeer positief! One-stop-onderhoud voor onze leaseauto. Geweldig bedrijf.

Ze zijn heel goed!. Uit mijn eigen ervaringen kunnen heel veel originele merk dealers NIET aan hun tippen. Prijs/ kwaliteit verhouding en service zijn TOP!

Goede ervaring en heel klant vriedelijk

Prima bedrijf. Je wordt er vriendelijk en correct geholpen.

Snel en goed. Geen rare fratsen maar gewoon eerlijk.

Hele vriendelijke mensen, wordt duidelijk gecommuniceerd wat er aan de auto mankeert en wat de kosten zijn. Ze geven ook advies voor wat er niet direct nodig is, maar in de toekomst. Zeer tevreden

Eerste ervaring met dit bedrijf is goed. Duidelijke communicatie. Vriendelijke medewerkers.

Altijd vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Zonder lang te wachten en goede prijzen. Kwam er gisteren zonder afspraak omdat de beschermingskap onder de auto los was gekomen. Ik werd meteen gratis geholpen. Ik was echt verrast. Ik vind de service top!!!

Mijn auto rijdt weer als een zonnetje! Bedankt! Super snel, vriendelijk en goed geholpen!

Goede kwaliteit en geholpen terwijl ik geen afspraak had. En erg vriendelijk personeel.

Prima service, vriendelijke mensen, afspraken worden nagekomen.

Niks anders dan mijn complimenten Ben zelf een leek maar met alle geduld werden me vragen beantwoord . Echt heren allemaal een dikke 10

Goede ervaring ermee! Heb me apk en grote beurt late doen hier. en afgelopen jaar mijn disibrutieriem. Allemaal top goede prijs kwaliteits verhoudig

Over Autoservice Nieuwenhuijsen

Welkom bij JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen. Uw garage voor alle merken in Rijswijk en voor Den Haag. Wij staan voor kwaliteit, service en goede communicatie met onze klanten. Geen verrassingen achteraf. Een gemotiveerd team van technici zal uw (bedrijfs) auto of leaseauto met zorg controleren en u voorzien van het juiste advies. Opleidingen en cursussen worden doorlopend gevolgd en afgerond door onze medewerkers. De werkplaats is modern en uitgerust met de nieuwste testapparatuur, gereedschappen en handleidingen. Of uw auto nieuw of al iets ouder is dat maakt niet uit. Hybride, elektrisch, aardgas, diesel of lpg ook dit is geen probleem. We zien u graag een keer in onze werkplaats, maak een afspraak en ervaar het zelf.