Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Autoservice Nieuwenhuijsen

Welkom bij JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen. Uw garage voor alle merken in Rijswijk en voor Den Haag. Wij staan voor kwaliteit, service en goede communicatie met onze klanten. Geen verrassingen achteraf. Een gemotiveerd team van technici zal uw (bedrijfs) auto of leaseauto met zorg controleren en u voorzien van het juiste advies. Opleidingen en cursussen worden doorlopend gevolgd en afgerond door onze medewerkers. De werkplaats is modern en uitgerust met de nieuwste testapparatuur, gereedschappen en handleidingen. Of uw auto nieuw of al iets ouder is dat maakt niet uit. Hybride, elektrisch, aardgas, diesel of lpg ook dit is geen probleem. We zien u graag een keer in onze werkplaats, maak een afspraak en ervaar het zelf.