Prima verzorgende geleverd

Omzorg heeft haar beste gedaan een goede verzorgende voor mijn partner te vinden. En dat is zeker gelukt!

Alle zorg is goed en sluit goed aan op elkaar, zo ook de administratie duidelijk.

Liefdevolle goede verzorging. Bijna altijd alles afgedicht qua zorg. Goede communicatie. Wel belangrijk bij zoveel verschillende zelfstandige zorgverleners dat één iemand coördineert, zorgt voor eenduidig overzicht van hoe te handelen zo ook het coördineren van contacten met apotheek en huisarts.

Beste Ina, Bedankt voor je mooie reactie. We hebben met plezier de zorg voor je moeder geregeld. We nemen je kritieke punten mee, zodat toekomstige zorg weer beter gaat.

Teleurstellend

In de 2 weken dat we van Omzorg gebruik moesten maken zijn er 3 teleurstellingen geweest. Welwillend en meedenkend, maar niet uitvoerend. Ook bij het personeel twijfels of ze doen wat je vraagt en of ze de uren maken. Voor ons nooit meer.

Beste Stephanie, Allereerst hartelijk dank voor de eerlijke reactie, dat waardeer ik zeer. Ik vind het heel vervelend dat u het gevoel heeft geen positieve ervaring te hebben gehad. We hebben er met elkaar uitvoerig over gesproken en uiteraard sta ik voor u klaar hier nogmaals over te spreken. Daarom zal ik telefonisch contact met u opnemen om te horen of u hier behoefte aan heeft. Hartelijke groet, Sophie, van Omzorg

Even een ontlasting in de zorg

De service is prima vanuit het kantoor, er wordt met je meegedacht en gezocht naar een passende oplossing. Voor ons was nachtzorg noodzakelijk en dat werd snel geregeld. De zorg was betrokken en heel vriendelijk. Er komt toch zomaar ineens iemand bij je ouders in huis, het is fijn dat er dan persoonlijke aandacht is.

Beste mevrouw Schippers, Hartelijk dank voor uw mooie review. Het was fijn om zorg voor uw moeder en later voor uw vader in te zetten. Ik zal de complimenten doorgeven aan de zorgverleners. Ik wens u het beste in de zorg voor uw ouders. Vriendelijke groet, Marijke, van Omzorg

Mevrouw (en dhr) heeft jullie als erg prettig ervaren

Het was heel fijn dat de inzet van nachtzorg en later 24-uurs zorg zo snel geregeld was.

Beste Marloes, Wat mooi om te horen! Fijn dat we zo snel konden inspringen. Dank voor de prettige samenwerking. Groet, Sophie, van Omzorg

Geweldig vriendelijke mensen die snel kunnen inspringen bij noodsituaties

Ik had voor mijn moeder hals over kop 24 uurs zorg nodig en hoewel omzorg vanuit Eindhoven een heel eind weg is was er dezelfde avond iemand gevonden. Buitengewoon vond ik de vriendelijke benadering die ik zag en de bereidwilligheid om met me mee te denken.

Beste meneer Engel, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de ingezette 24-uurszorg. Ik heb dit graag voor uw moeder geregeld. Het is niet niets om opeens niet meer zelfstandig te kunnen verblijven thuis. Ik wens uw moeder een nieuwe fijne woonplek toe en hoop dat ze zich daar net zo prettig gaat voelen als in haar eigen huis. Groet, Doenja, van Omzorg

Enorm snelle reactie en professionele en persoonlijke oplossing!

Op vrijdagavond had ik een acute hulpvraag en deze werd de volgende dag uitstekend ingevuld, door het plaatsen van een heel fijn mens die onze situatie supergoed aanvoelde en ons uitmuntend heeft bijgestaan.

Dank Pieter, voor de mooie review. Ik ben blij dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen! Hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Goede planning

Iemand snel vinden lukte goed, vooral dat verd8ent een compliment. De zorg zelf was prima en gelukkig maarckort noodzakelijk

Beste Joost, Dank voor het compliment! De mooiste zorgen zijn die waar we niet meer nodig zijn omdat het zo goed gaat. Mocht er in de toekomst weer eens hulp nodig zijn, dan staan we voor jullie klaar! Groet, Sophie van Omzorg

Fijne organisatie met betrokken zorgverleners

Omzorg is een organisatie die alles goed regelt, qua roosters, zijn goed bereikbaar en altijd oplossend bezig. Alle medewerkers en zorgverleners zijn zeer betrokken. Gewoon een top team!

Beste Dorothea, Bedankt voor de mooie beoordeling. We hebben met plezier al die jaren zorg bij jouw vader ingezet. Veel groeten, Nathalie van Omzorg

Mijn vrouw is goed geholpen en in de tijd die over was ik ook met huishouden.

Zie boven. Compliment, ook voor Sophie haar eigen rol.

Beste meneer Reitsma, Het was snel schakelen en ik ben blij dat we u deze dagen goed hebben kunnen helpen. Dank voor uw vertrouwen in Omzorg, en dank voor het mooie compliment. Hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Mensen die liefdevol en vol zorg de patiënt verzorgen

Mijn moeder is door Clyde, Liesbeth, Selly en Helga liefdevol, met veel respect voor haar wensen, verzorgd. Het was bijzonder om zulke mensen mee te maken, die er werkelijk alles aan hebben gedaan om de laatste weken van mijn moeder ‘s nachts tot rustgevende nachten te maken. Het was fijn te weten dat mijn moeder zo goed werd geholpen, Heel hartelijk bedankt!

Beste mevrouw van Driesen, Wat een mooie warme woorden. Ik ben blij te horen dat het team van zorgverleners uw moeder zo goed hebben kunnen bijstaan in deze moeilijke laatste fase. Ik wens u veel sterkte toe, de komende tijd. Hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Heel fijn persoonlijk contact, snel, zorgvuldig en professioneel.

Op advies van iemand van Axxion Continu op een donderdag contact gelegd. Vrijdagochtend telefonische intake gehad en vrijdagmiddag was de 24-uurs zorg voor mijn moeder al rond. Drie capabele dames die de zorg verdeelden. Er werd heel persoonlijk gelet op de wensen en behoeften van mijn moeder. Top geregeld Omzorg!

Beste Jaap, Dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we jullie op deze manier hebben kunnen helpen, dank voor uw vertrouwen. Met hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Snel, betrokken en goede bemiddeling

Nadat we snel zorg nodig hadden voor mijn vader, bleek Omzorg snel te schakelen en regelde een aantal fijne en professionele zorgverleners. Het contact met Omzorg was warm, betrokken en goed.

Beste meneer Schreuder, nogmaals dank voor uw fijne reactie. Het zorgteam kwam graag bij uw vader! Wij wensen u alle goeds en dank voor uw vertrouwen. Hartelijke groet, Marijke van Omzorg.

Top Omzorg ontzorgt

Ontzettend blij met de zorg voor onze vader! Hele goede ervaringen met de digitalisering van Omzorg, contracten kunnen makkelijk digitaal ondertekend worden, ze regelen VECOZO certificaten voor de zzp's en met de verdeelgeldedenrekening hoef ik me geen zorgen meer te maken.

Beste Ada, Heel veel dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen in deze gekke tijd. Ik wens jullie alle goeds, Met hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen door vriendelijke contactpersonen en vriendelijk en goed verzorgend personeel.

Beste meneer Bakker, Bedankt voor uw mooie woorden. De zorgverleners kwamen graag bij uw moeder. Ik wens u en uw moeder veel goeds! Hartelijke groet namens Omzorg, Marijke de Graaf

Ik ben heel tevreden over Omzorg en over zorg op maat van Trix Reinders.

Het is prettig om één contactpersoon te hebben. De samenwerking was prima! Altijd betrokkenheid en interesse voor mijn moeder. Omzorg heeft voor ons Trix Reinders gevonden en daar zijn we heel dankbaar voor.

Dag Paulien, Wat fijn om te horen dat jullie de zorg zo hebben ervaren. We wensen jullie en je moeder het beste voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Donnée

Heel erg prettige manier van zorgverlenen

Ik ben dankbaar dat de zorg snel geregeld kon worden in een voor ons emotioneel hectische periode. Ik ben dankbaar dat er goed rekening is gehouden met onze christelijke identiteit als zorgvragers. Er was veel ruimte voor overleg mogelijk. Ik heb dw zorg als warm en betrokken ervaren vooraf, tijdens en na het overlijden van mijn moeder. met vriendelijke groet Vera uit Ede

Beste Vera, Wat een mooie reactie. Wij zijn ook blij dat we hebben kunnen helpen in deze bijzondere tijd. Met vriendelijke groet Anne-Marie, namens Omzorg en zorgverleners

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Ik heb de samenwerking met de medewerkers van OMZORG als zeer plezierig ervaren. Professioneel en klantvriendelijk.

Beste mevrouw Mittertreiner, Hartelijk dank voor uw reactie op onze dienstverlening. Ik ben blij dat wij u en uw ouders naar tevredenheid van dienst mochten zijn. Met vriendelijke groet, Donnée, namens Omzorg

Wij zijn heel blij geweest met de hulp van Marjo via Omzorg.

Wij wilden wat extra ondersteuning bij de zorg voor onze moeder toen zij door fysieke problemen steeds minder vaak het huis uit kon. Via Omzorg zijn wij in contact gekomen met Marjo en dat bleek een goede match. Marjo kwam op vrijdagmiddag en ging met mijn moeder boodschappen doen, koffie drinken, en vooral naar haar luisteren. Marjo had al snel de juiste toon te pakken. Mijn moeder was erg op haar gesteld en kon over van alles met haar praten. Maandag a.s. gaat ze naar een verzorgingshuis in een hele andere regio en eindigt het contact tussen haar en Marjo. Vinden wij allemaal jammer. De contacten met de mensen van Omzorg verliepen ook altijd goed, kortom, wij zijn heel tevreden. Dank je wel Marjo, voor je persoonlijke aandacht voor mijn moeder en ook voor ons.

Beste Rita, Met Marjo als vaste zorgverlener had je moeder al snel een vertrouwd gezicht erbij. Ik ben blij dat zij je moeder goed heeft kunnen ondersteunen en een aanvulling op jullie als kinderen kon zijn in het gezelschap houden. Veel dank voor het fijne contact en jullie vertrouwen in Omzorg. Vriendelijke groet, Sophie, namens Omzorg

Zeer goede zorg

Onder deskundige leiding was de verzorging goed.Suggestie: indien mogelijk lijkt het mij verstandig om voor de aanvang van de zorg de klant te bezoeken om te zien welke verzorgsters het beste bij hem past. Opmerking: Er was een groot verschil tussen de verzorgsters in het contact met mij

Beste meneer de Gier, Allereerst nogmaals dank voor de prachtige bos bloemen. De tips die u geeft zal ik zeker ter harte nemen. Ik wens u een mooie en gezonde toekomst. Met hartelijke groet, Doenja, namens Omzorg

Fantastisch

Fijn en rustig contact, heb veel steun ervaren en geweldig dat er op zo korte termijn hulp werd geboden!

Beste Wil, Wat ontzettend fijn om te horen dat we voor u en uw ouders veel hebben kunnen betekenen. We zetten ons graag in om goede en passende zorg te bieden en denken voor de toekomst graag weer met u mee! Met hartelijke groet, Doenja, namens Omzorg

Goede zorg, snel geregeld.

Zorg is op korte termijn, ook in het weekend, beschikbaar. Zorgverleners adequaat en betrokken.

zeer tevreden

client heeft goede zorg gehad gedurende mijn afwezigheid. zowel het voeden als de aankleding zijn goed gegaan. kortom client is op een goede en professionele wijze verzorgd.

Beste meneer Steinfort, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ik ben blij dat we u hebben kunnen helpen op deze manier! Ik zal uw mooie woorden overbrengen naar de zorgverlener. Vriendelijke groet, Marijke, namens Omzorg.

Betrokken en meelevend

De zorgverleners van omzorg hebben mijn tante goed verzorgd terwijl dat soms niet makkelijk was. Ze waren heel betrokken en behulpzaam en deden meer dan wij als familie verwachten.

Omzorg heeft ons geweldig geholpen!

Omzorg heeft ons geweldig geholpen toen wij in een crisis situatie zijn beland met onze ouders. In afwachting op een plaats in een zorginstelling hadden zij 24/7 zorg nodig. Met de fantastische hulp van omzorg is het gelukt om deze moeilijke periode door te komen. Nogmaals onze hartelijke dank!

Beste Gabrielle, Bedankt voor de mooie woorden. We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen. Hopelijk hebben ze nog een mooie tijd samen. Groet Anne-Marie, namens team Velp en de zorgverleners

Over Omzorg

Zorg zoals u dat wenst Wij zijn Omzorg. Wij voorzien in thuiszorg en ondersteuning die we prettig, persoonlijk en professioneel aanbieden. Wat ons bijzonder maakt, is dat we verder kijken dan regels en protocollen – naar de persoon achter de zorgindicatie. Want goede zorg is mensenwerk, nietwaar? De bijdrage van de overheid aan zorg en ondersteuning thuis wordt steeds kleiner. Waardevolle particuliere thuiszorg is daarom nu belangrijker dan ooit. Aan de slag Wanneer u kennismaakt met Omzorg, dan ervaart u al snel onze duidelijke, frisse aanpak. We maken de zaken niet nodeloos ingewikkeld, maar inventariseren uw wensen, maken een plan en gaan voor u aan de slag. Onderweg staan we altijd voor u klaar. We zijn pas tevreden als onze dienstverlening voor u voelt als thuis. De beste zorg Onze goede zorgen worden geleverd door zelfstandige professionals. Los van de noodzakelijke documenten als diploma en verklaring omtrent gedrag, leren wij hen ook als persoonlijkheid kennen. Dát maakt dat wij een juiste match zowel voor u als voor hen kunnen maken. En doordat wij voor hen de administratie verzorgen, kunnen zij hun aandacht volledig richten op de beste zorg voor u of uw naaste.