Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Omzorg

Omzorg biedt particuliere thuiszorg aan ouderen die de wens hebben zo lang mogelijk thuis te blijven wonen. Wij werken hiervoor samen met ervaren zorgverleners, gespecialiseerd in 1-op-1 zorg thuis. Wij organiseren deze zorg op maat. In blokken van drie aaneengesloten uren tot 24-uurs zorg. Diensten variëren van gezelschap en begeleiding tot verzorging en verpleging. Omzorg vindt haar oorsprong in Zeist en is hier sinds 1999 gevestigd. Wat begon als een klein bureau in de thuiszorg, groeide uit naar een organisatie met twee vestigingen, met een breed werkgebied in Nederland. Het kleinschalige karakter is daarbij behouden gebleven. Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke aanpak.