Betrokken en meelevend

De zorgverleners van omzorg hebben mijn tante goed verzorgd terwijl dat soms niet makkelijk was. Ze waren heel betrokken en behulpzaam en deden meer dan wij als familie verwachten.

Omzorg heeft ons geweldig geholpen!

Omzorg heeft ons geweldig geholpen toen wij in een crisis situatie zijn beland met onze ouders. In afwachting op een plaats in een zorginstelling hadden zij 24/7 zorg nodig. Met de fantastische hulp van omzorg is het gelukt om deze moeilijke periode door te komen. Nogmaals onze hartelijke dank!

Beste Gabrielle, Bedankt voor de mooie woorden. We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen. Hopelijk hebben ze nog een mooie tijd samen. Groet Anne-Marie, namens team Velp en de zorgverleners

Uitstekend.

Korte lijnen, fijn contact. Zeer snel een medewerker voor betreffende cliënt gevonden.

Heel plezierig.

Dankzij Marijke de Graaf heb ik prima huishoudelijke hulp gekregen. Tussentijds goed overleg.

Omzorg is een fijne organisatie!

De contacten met de medewerkers van omzorg heb ik als zeer plezierig ervaren! De medewerkster die bij ons is geweest, was in het begin perfect! Toen mijn moeder een bacterie kreeg, was na een ziekenhuis opname - een andere benadering noodzakelijk. De medewerker van omzorg kon deze omslag niet maken - jammer!

Zeer clientgericht!

Alleen maar positief!

Goede persoonlijke begeleiding door deskunkundige verpleegkundigen.

De medewerkers van Omzorg en de verpleegkundigen zetten zich op een persoonlijke en respectvolle wijze in voor de begeleiding van kwetsbare ouderen. Het overnemen van een deel van de zorg van de mantelzorgers geeft hen rust en de kans even op adem te komen Wij kunnen Omzorg dan zeker aanbevelen.

Dag Karin, Mooi om te lezen dat onze zorgverleners je ouders goed van dienst hebben kunnen zijn en zij het vanaf nu weer zelf kunnen. We wensen je ouders alle goeds voor de toekomst en helpen graag nog eens mocht dat nodig blijken. Met vriendelijke groet, Donnée Groenendijk

Snelle en adequate zorg

Omzorg heeft ons goed uit de brand geholpen door op zeer korte termijn iemand voor 24 uurs zorg te regelen voor mijn vader van 92 jaar die uit het ziekenhuis kwam.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wij zijn blij dat wij u op deze manier hebben kunnen helpen en wensen uw vader een goed herstel! Hartelijke groet, Sophie, namens Omzorg

Professioneel en liefdevol

Het was geweldig hoe snel Omzorg de 24-uurs zorg voor elkaar kreeg. Binnen 24 uur konden we starten. De dames die voor mijn vadre zorgden waren kundig, maar vooral ook liefdevol. We hebben enorm veel steun aan ze gehad!

Goede service en zeer klantvriendelijk.

Deze mensen hebben erg hun best gedaan om ons uit de nood te helpen. De mevrouw die zij stuurden om onze moeder gedurende 7 nachten van zorg te voorzien, deed dat zeer bekwaam en met veel liefde voor haar medemens. Alle lof!

Professioneel, flexibel, warm.

• Ervaring met: Nachtzorg

• Kwaliteit van zorg via ingezette zzp’ ers

Zeker positief. Zoals in elk team verschillen de kwaliteiten per individu. Ook bij jullie. Een van deze belangrijke kwaliteiten duid ik als ‘bereidwilligheid’. Bij 24u-zorg is het m.i. ongewenst om niet ook soms bij te springen bij niet perse zorggelieerde zaken. Hier niet bereid toe te zijn wekt wrevel. Gelukkig gold dit maar voor enkelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jammer dat mij niet echt duidelijk is waar de vraagstelling over gaat?? Het kantoor of de ingezette ZZP'ers?? Wat mij betreft is daar een verschil. Je hebt het meest met de laatste te maken en die ervaring is prima! Vanuit kantoor zou wat meer ondersteuning kunnen komen. Er is geen initiatief om wat ondersteuning of hulp bij het rooster. Daar moet je echt om vragen. Vandaar mijn lage waardering bij betrokkenheid, communicatie en advies; dit geldt dus niet voor degenen die aan huis komen! De vragen zijn té algemeen, wat mij betreft. M vr groet, Rosa.

• Ervaring met: Mantelzorgondersteuning

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een opmerking over de zorgkwaliteit van de zzp'ers: deze is nogal verschillend. De meesten van hen werken heel betrokken en deskundig, voor een enkele is het al gauw goed, is mijn indruk. Bij deze vraag heeft mijn man, om wie het tenslotte gaat, ook zijn oordeel gegeven.

• Ervaring met: Verzorging & verpleging

• Ervaring met: 24-uurs zorg

Bereikbaarheid is prima, echter communicatie van rooster naar mijn e-mail adres zou nog even aandacht behoeven.

• Kwaliteit van zorg via ingezette zzp’ ers

Omzorg zorgt dat er altijd org is, ook als mensen onverwacht uitvallen. de meeste verzorgers zijn uitstekend. Heel soms is er een misser, maar dan zorgen ze altijd voor een ander.

• Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

Wat zijn wij uit de ‘brand’ geholpen door Omzorg! Binnen 48 uur hadden zij mensen geregeld. Wat heerlijk als je dan als kinderen het volledig los kan gaan laten! Vooral ‘onze Anna’...zij was onmisbaar bij het sterven van onze moeder, en de verzorging van vader daarna; wat hadden we zonder haar enorme kennis én haar lieve aandacht gemoeten.. Zij ziet haar werk als passie, dat maakt het verschil, in haar zorg voor anderen. Hartelijk bedankt voor alle mooie momenten!

• Ervaring met: 24-uurs zorg

fouten gemaakt met SVB maar verder perfect.

• Ervaring met: 24-uurs zorg

Ik ben blij met mijn huishoudelijke hulp. Bijzonder aardige vrouw, die heel goed werkt.

• Ervaring met: Mantelzorgondersteuning

De kwaliteits cijfers hebben betrekking op 1 zorgverlener. De tweede zorgverlener is nog te kort om daar een gewogen oordeel over te geven Dus over de samenstelling kan ik ook niets zeggen

• Communicatie en bereikbaarheid
  • Samenstelling en keuze van zorgteam N.v.t.
  • Ervaring met: Zorg bij dementie

Inmiddels meer dan 1 1/2 jaar ervaring, zowel met kantoor Velp als Zeist. Wij zijn zeer tevreden met de aandacht en zorg waarmee vragen worden beantwoord. Daarnaast zijn alle zorgverleners betrokken, aardig, verzorgend en bereid om mee te denken. Het kan niet beter!

• Ervaring met: Verzorging & verpleging

Prima.

• Communicatie en bereikbaarheid
  • Samenstelling en keuze van zorgteam N.v.t.
  • Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning