Amstel of Heineken?

• Advies en informatieverstrekking

Humor en bereidwilligheid, geduld en kennis van zaken in een wolk van vriendelijkheid

Het klinkt overdreven, maar Jens en Ingeborg stellen zich ontzettend open en vriendelijk op, zodat je je er direct thuis voelt. Geen vraag is hen teveel, en je kunt bij Jens altijd rekenen op "maatwerk", d.w.z. hij gaat een probleem stapje voor stapje met door en pakt het ook zo aan. Daarbij geeft hij zowel begripvol, technisch en biologisch uitleg. Ik ben iedere keer weer met plezier van zo'n service beurt naar huis gegaan. En het resultaat nadert nu de perfectie van waarachtig beter horen. Het zijn heel waardevolle mensen met een buitengewoon sensitief vermogen om met hun klant (ik kan alleen voor mezelf spreken) om te gaan.

• Advies en informatieverstrekking

Een prima audicien met volledige persoonlijke aandacht voor gehoorproblemen

Na al enige tijd last te hebben van gehoorklachten kreeg ik het idee om een paar oudere gehoorapparaten van een kennis te laten testen of ze voor mij geschikt waren en ze aan te passen voor mijzelf. Op internet vond ik Fonique die het merk op zijn site had staan. Na een goed gesprek met de volledige aandacht voor mijn wensen is er een oplossing gevonden om deze gehoorapparaten, zo ver mogelijk is, in te stellen voor mijn gehoor. Dit alles als service van de zaak. Bovendien een geheel vrijblijvend voorstel voor een oplossing met een nieuw toestel voor een optimaal resultaat. Wie graag een echt persoonlijk en duidelijk advies wil radio beslist deze audicien aan.

• Kwaliteit product N.v.t.
  • Advies en informatieverstrekking

Vriendelijke en goede service!!

Wordt altijd vriendelijk ontvangen en doen alle moeite om je goed te helpen.

Professioneel geweldig,

Deze meneer ken ik via ziekenhuis en sins het begin in Deventer. Ik kan niet anders zeggen en schrijven dat deze Heer zijn beroep echt op mensen richt, laatst was mijn app kapot via mail contact gehad en op zaterdag nog een nieuwe gebracht vanuit Heerenveen naar Deventer. Dat zijn service. Raad deze firma dan ook van harte aan. Een woord GEWELDIG.

buitengewone service

Ik had nogal problemen en de audicien heeft ontzettend veel geduld met mij gehad.. Steeds weer uitproberen en afstellen. Uiteindelijk hebben we toch een oplossing kunnen vinden.. Alle lof !!!

• Advies en informatieverstrekking

Geweldige service en vriendelijke hulp

Wij kwamen met een ander hoortoestel maar werden heel vriendelijk en kundig geholpen. We komen hier zeker terug.

Hele goede service

Geweldig de tijd die er aan mij besteed wordt. En er wordt goed naar geluisterd qua wensen en verwachtingen

• Kwaliteit product N.v.t.
  • Advies en informatieverstrekking

Fijn, zo’n ‘orenman’ aan huis!

Michiel ‘Fonique’ komt gewoon aan huis! Wie doet dat? Vriendelijk, deskundig geholpen. Daarnaast geduldig met mijn moeder(95) die het zelf vaak allemaal ‘weet’. Dankjewel.

• Advies en informatieverstrekking

Ik ervaar grote deskundigheid en klantgerichte betrokkenheid.

Zie boven

• Advies en informatieverstrekking

Fantastische uitleg en begeleiding. Aanrader.

Fijne ontvangst in de winkel. Goede, rustige en deskundige uitleg over de verschillende mogelijkheden van een hoortoestel. Ben erg blij met de verbetering van mijn gehoor. Complimenten.

Uitstekend advies en service

De gehoortest, het adviseren voor de aanschaf van gehoorapparaten is uitstekend verlopen. Ook in de nasleep van de Corona-beperkingen is getracht om maximale veiligheid en service te geven. Alle complimenten hiervoor aan het team Deventer.

• Advies en informatieverstrekking

Zeer plezierig contact met persoonlijke aandacht

Er wordt goed geluisterd. Er is voldoende tijd, aandacht en geduld. Eindelijk juiste informatie over voor en nadelen van diverse toestellen en waarom het ene wel of beter werkt dan het ander. Eerlijk advies over wat wel en niet noodzakelijk is.

Vriendelijk en professioneel

Mijn zoontje van 5 moest zwemdoppen hebben ivm buisjes. Hij werd erg vriendelijk en professioneel geholpen. Ook was de prijs van de doppen in vergelijking met andere bedrijven vele malen goedkoper en je had dezelfde dag al de doppen klaar. Een aanrader!

Alles naar tevredenheid

Bij Fonique kan ik altijd snel een afspraak maken en ook als ik tussendoor voor service langs kom is het nooit een probleem en de gehoorapparaten worden dan gelijk even gereinigd helemaal TOP. Mvg Henri

Uitstekend.

Ben uitstekend geholpen. Veel betere gehoor apparaten, geen bij geluiden meer. Ik ben heel tevreden.

• Advies en informatieverstrekking

Heel goed geholpen. Zeer tevreden met het advies

• Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Advies en informatieverstrekking N.v.t.

Gehoord worden en ....horen!

Zie boven.

Een woord: geweldig!!!

Zorgvuldig, zeer vriendelijk. Je krijgt alle aandacht. Na 2 mislukte pogingen met zeer dure toestellen eindelijk geslaagd. Jammer dat de afstand groot is maar de service en benadering maakt alles goed. Anne

Geweldige service.

Ik had de pech dat gedurende de eerste metingen mijn gehoor ineens weer snel achteruit ging (plotsdoofheid). Hierdoor heeft het bijna 10 maanden geduurd alvorens ik het perfecte apparaatje kopen kon. Gedurende die hele periode 5 toestellen op proef gehad en nooit enige druk gevoeld om de knoop door te hakken. Jens heeft me echt geweldig geholpen.

Uitmuntende service

Echt een super service, kon na twee maanden de gehoor toestellen gewoon inleveren en er werd alleen de uren in rekening gebracht en wij kregen het grootste deel gewoon retour gestort. Top en ze waren ook zeer vriendelijk dus van ons een dikke 10

• Advies en informatieverstrekking

Perfect, er wordt goed naar je geluisterd.

Super vriendelijk personeel en mijn wensen werden perfect ingesteld op de hoortoestellen.

zeer tevreden

Goede kwaliteit, goede service!

• Advies en informatieverstrekking

Mijn ervaring is geweldig. (vakwerk)

Zeer tevreden.