Een super klantvriendelijk bedrijf

Ik ben blij dat ik voor Fonique heb gekozen. Een super klantvriendelijk bedrijf en zij hebben mij enorm geholpen, nadat mijn hoortoestel bij mij problemen veroorzaakte. Heel hartelijk dank voor alle hulp die ik kreeg.

in een woord voortreffelijk

zeer vakbekwaam, altijd vriendelijk en attent

• Advies en informatieverstrekking

Uitstekend, Betrouwbaar en Deskundig met mij de juiste keuze gemaakt!

Mijn keuze is bepaald op basis van info in mijn netwerk en Fonique heeft de privacy van de cliënt, hoog in het vaandel staan. Bovendien wordt er veel tijd besteed, aan hoortesten, goed luisteren naar de vragen en adviseren. De audicien mevrouw M. is pas tevreden als de vragen en wensen van haar cliënt, naar genoegen, beantwoord zijn. Onderhoud en nazorg is vastgesteld . Financieele kosten zijn correct en naar verwachting doorgesproken. NB. Op je gezondheid en kwaliteit van leven moet nooit bezuinigd worden. Daar kunnen de zorgverzekeringen , zonder winstoogmerk, nog veel aan bij dragen.

• Advies en informatieverstrekking

Heel goed. Altijd vriendelijk.

Hele goede service.

Perfect!!

Een kleine 10 jaar klant met uitsluitend zeer goede ervaring, zowel qua vakmanschap als klantvriendelijkheid!

• Advies en informatieverstrekking

Door michel wedt ik perfect geholpen

• Advies en informatieverstrekking

Accuraat, klantvriendelijk en bekwaam!

Een vakbekwame , vriendelijke man met de juiste aandacht voor mijn vragen!

• Advies en informatieverstrekking

Ik ben al vele jaren klant en ik ben buitengewoon tevreden over hoe ik wordt begeleidt en ook op het technisch gebied zeer bekwaam personeel die mij helpt

• Advies en informatieverstrekking

Vriendelijk en zeer aandachtig geholpen, afstellen hoortoestel vakkundig uitgevoerd met zeer goed resultaat

• Advies en informatieverstrekking

Waar ik vooraf op hoopte is waargemaakt. Werd prima geholpen.

Deskundig en enthousiast. Het tegenovergestelde van routinematig. Aanbevolen.

• Advies en informatieverstrekking

Aandacht en tijd voor vragen, goede uitleg en instructies om de beste resultaten te halen uit het gehoor apparaat

uitstekende en vertrouwenwekkende dienstverlening

service overgenomen van audicien die is gestopt, uitgebreid aandacht, goede uitleg, goed advies, plezierige ontvangst, klant gericht

Maatwerk

Niets dan goede ervaringen met Fonique. Korte lijntjes, meedenken en geweldige service. Ze hebben me erg geholpen in een moeilijke tijd van snel gehoorverlies.

vriendelijk en veel service

xxxx

• Advies en informatieverstrekking

er wordt goed geluisterd en gehandeld

je voelt dat je in een goede,deskundige en betrouwbare zaak bent binnengetreden.

Zeer deskundig en ontzettende goede dienstverlening

Mijn ervaring met Fonique is zeer positief. Deskundige audiciens en een hele fijne benadering. Men neemt echt de tijd voor je om het gehoortoestel helemaal aan te passen. Echt uitgebreid en absoluut een zeer goede dienstverlening. Zeer tevreden!

Zeer deskundig en ontzettende goede dienstverlening

Uitstekende service!

Michiel Blokzijl en zijn team hebben als geen ander begrepen wat klantvriendelijkheid en service inhoudt! Daar kunnen veel andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen! Bij deze audicien voel je je welkom. Vakkundig, behulpzaam, altijd een gezellig praatje en uitstekende service. Al jaren klant en van begin af aan heel tevreden! Voor mij geen andere audicien meer! Michiel en team nog veel succes!

Geweldig geholpen!!!

Ik werd professioneel en heel vriendelijk ontvangen en kreeg heerlijke cappuccino !

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Advies en informatieverstrekking N.v.t.

Meer dan klantvriendelijk.

Fonique Deventer gebeld met een probleem aan mijn gehoorapparaat. Door omstandigheden was de winkel in Deventer gesloten. Nu ben ik in het verleden bij Fonique altijd wel goed geholpen en wel zoekende naar een oplossing om mij in ieder geval door het weekend heen te helpen kwam Fonique gewoon bij mij thuis om een nieuwe luidspreker te plaatsen in mijn hoortoestel. Geen voorrijkosten en geen overige kosten. Dat noem ik nog eens service.

• Advies en informatieverstrekking

ZEER PRETTIG EN VAKKUNDIG, NIETS IS TE VEEL.

En gaat er toch iets niet helemaal goed, wordt het snel opgelost.

Deskundig, nauwkeurig, aandachtig,

Mijn hoortoestellen waren aan vervanging toe volgens de keten-audicien. Na een second opinion bij Fonique kan ik met mijn oude, nu veel beter afgestelde ‘hoorbellen’ prima horen. Eenmaal buiten moest ik wel wennen aan alle geluiden. Ik dacht b.v. dat er ergens een alarm stond te piepen, maar bij nader inzien was het een koolmees!!! Dat had ik heel lang niet meer gehoord! Ook muziek klinkt veel mooier, veel meer nuances. TV en mobiel stonden veel te hard. En dat allemaal gratis en voor niets. Transparant mbt tot de prijzen van hoortoestellen die Fonique levert. Die zijn duurder. Maar als de heer Blokzijl zoveel verbetering kan aanbrengen in mijn oude apparaten, hoe geweldig zullen dan die van hem wel niet zijn!!! Als het zover is weet ik de weg naar Het Klooster in Hoogeveen absoluut weer te vinden. Mijnheer Blokzijl, u heeft een blij mens van mij gemaakt! Heel hartelijk dank.

• Advies en informatieverstrekking

Wegens slechte ervaringen met mijn gehoorapparaat waar niets aan te doen was, zo werd gezegd , vroeg ik een second opinion aan bij Fonique Hoogeveen Daar werd heel vakkundig, nauwkeurig en geduldig bekeken wat er verbeterd kon worden, dat leverde goede resultaten op! Nog gratis ook Heel veel dank!

Uitstekend!

Jens de Graaff geeft heldere uitleg bij wat hij doet en gaat vriendelijk, rustig en kundig te werk. Hij voert toegewijd en met zichtbaar plezier zijn vak uit! Ook complimenten aan de medewerkers van de klantenservice!

Professioneel

Professioneel, vriendelijk, kordaat en een zeer goede service. Gratis parkeren en lekker bakkie.

• Advies en informatieverstrekking

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.