Dat voelt in ieder geval goed
Ben jaren bij hun geweest,om financiële problemen ergens anders heen gegaan nu spijt als haren op mijn hoofd want het is niet wat ik er van verwacht had.
Deze mensen hebben een "luisterend oor" voor je als je een gehoorprobleem hebt. Ze geven het "ouderwetse gevoel" dat het resultaat van de klant belangrijker is, dan het resultaat voor hun financiën.
Zeer goede ervaring. Kom altijd weer terug. Nemen de tijd. Luisteren goed waar je tegen aan loopt. .
Wat een fijne audicien, zeer deskundig , geeft duidelijk uitleg. Het moet gewoon goed zijn , eerst een merk gebruikt wat toch niet helemaal goed te krijgen was ( heb ernstig hoorverlies), na maand proberen toch overgestapt op ander merk … top. ! Ze nemen echt alle tijd voor je .
Ik ben goed geholpen en kreeg niet de indruk dat er koste wat kost een duur apparaat moest worden aangeschaft. Er was veel geduld en een zekere neiging tot perfectie. Het TV kastje kreeg ik niet aan de praat.
Michiel en zijn team doen er alles aan om het horen met een gehoorapparaat zo goed en comfortabel mogelijk te maken. Ook meer complexe en individuele problemen worden goed en adequaat opgelost.
Op maat maken van een hoortoestel gebeurt doelgericht en wordt naar wensen van de klant gezorgd voor een optimaal resultaat.
Een keus voor een apparaat kan bijgesteld worden op grond van onverwachte ervaringen
Klantgericht, kundig en vriendelijk.
Ik ben blij dat ik voor Fonique heb gekozen. Een super klantvriendelijk bedrijf en zij hebben mij enorm geholpen, nadat mijn hoortoestel bij mij problemen veroorzaakte. Heel hartelijk dank voor alle hulp die ik kreeg.
zeer vakbekwaam, altijd vriendelijk en attent
Mijn keuze is bepaald op basis van info in mijn netwerk en Fonique heeft de privacy van de cliënt, hoog in het vaandel staan. Bovendien wordt er veel tijd besteed, aan hoortesten, goed luisteren naar de vragen en adviseren. De audicien mevrouw M. is pas tevreden als de vragen en wensen van haar cliënt, naar genoegen, beantwoord zijn. Onderhoud en nazorg is vastgesteld . Financieele kosten zijn correct en naar verwachting doorgesproken. NB. Op je gezondheid en kwaliteit van leven moet nooit bezuinigd worden. Daar kunnen de zorgverzekeringen , zonder winstoogmerk, nog veel aan bij dragen.
Hele goede service.
Een kleine 10 jaar klant met uitsluitend zeer goede ervaring, zowel qua vakmanschap als klantvriendelijkheid!
Door michel wedt ik perfect geholpen
Een vakbekwame , vriendelijke man met de juiste aandacht voor mijn vragen!
Ik ben al vele jaren klant en ik ben buitengewoon tevreden over hoe ik wordt begeleidt en ook op het technisch gebied zeer bekwaam personeel die mij helpt
Vriendelijk en zeer aandachtig geholpen, afstellen hoortoestel vakkundig uitgevoerd met zeer goed resultaat
Deskundig en enthousiast. Het tegenovergestelde van routinematig. Aanbevolen.
Aandacht en tijd voor vragen, goede uitleg en instructies om de beste resultaten te halen uit het gehoor apparaat
service overgenomen van audicien die is gestopt, uitgebreid aandacht, goede uitleg, goed advies, plezierige ontvangst, klant gericht
Niets dan goede ervaringen met Fonique. Korte lijntjes, meedenken en geweldige service. Ze hebben me erg geholpen in een moeilijke tijd van snel gehoorverlies.
xxxx
je voelt dat je in een goede,deskundige en betrouwbare zaak bent binnengetreden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.