Laden reviews...
Laden reviews...
9 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen verlopen projecten vlot van offerte tot oplevering. De communicatie was gedurende het traject duidelijk en transparant en het werk werd volgens afspraak uitgevoerd. Klanten waarderen betrouwbaarheid, vriendelijkheid en vakmanschap, met af en toe aandacht voor facturering.
Alles netjes afgewerkt conform de offerte.
Beveelt aan
14 August 2024
Leo
Bunschoten-Spakenburg
Prima service Nette medewerkers
Beveelt aan
14 August 2024
Arend
Spakenburg
Goede service met vriendelijke medewerkers.
Beveelt aan
30 June 2024
Jan
Bunschoten-Spakenburg
zeer tevreden over de communicatie en de werkzaamheden op lokatie.
Beveelt aan
20 June 2024
Martijn
Amstelveen
Goeie service, goed meegedacht en netjes geplaatst. Prijs was ook aantrekkelijk.
Beveelt aan
13 June 2024
Emiel
bunschoten
Offerte traject was duidelijk. Daarna werd snel een afspraak gemaakt voor installatie van de warmtepomp. De monteurs waren vriendelijk en werkten netjes.
Beveelt aan
13 June 2024
Rogier
Bunschoten-Spakenburg
Komen afspraken na en werken ordelijk
Beveelt aan
20 May 2024
Johan
Abcoude
Wat ik wel vind is dat het bedrijf erg groot is geworden. Hiermee bedoel ik dat als je belt ergens voor je doorgestuurd wordt naar een bepaalde afdeling.
Beveelt aan
7 May 2024
Jan Hilbert van Diermen
BUNSCHOTEN
Het begon met het zoeken na oplevering van ons nieuw gebouwde huis naar een service monteur voor onze warmtepomp systeem. Op aanraden van de fabrikant gingen we uit praktische overwegingen op zoek naar een bedrijf in onze omgeving en kwamen bij Heinen en Hopman terecht. Al bij het eerste bezoek van de service -monteur bleek de professionaliteit van deze monteur, die had geconstateerd dat er door de leverancier een fout met installeren was gemaakt : de installatie communiceerde niet met een extra boiler van de extra badkamer, waardoor het warme water te snel op was! De monteur van Heinen Hopman had uit eigen initiatief de fabrikant gecontact en het probleem voor ons opgelost! Heinen Hopman heeft bovendien behalve zeer deskundige ook nog eens zeer aardige en beschaafde monteurs in dienst!
Beveelt aan
25 March 2024
Menno Dekker
Leusden
De monteur was vriendelijk en op tijd. Neem aan dat het werk goed uitgevoerd is. Alleen bleek later e.e.a. niet aangesloten of opgeruimd. De waterslang zat niet in de afvoer, waardoor de vloerbedekking helemaal nat was. Een dop niet op een buis geschroefd. De tuinslang niet opgeruimd. Denk dat de monteur de afwerking vergeten is.
Beveelt aan
19 March 2024
Tessa
Bunschoten
het is een fijn bedrijf om mee te werken
Beveelt aan
15 March 2024
G van Leeuwen
Voorthuizen
Wij zaten in een bijzondere situatie omdat de airco die geplaatst was in ons appartement via de muur was doorgevoerd en dat mocht niet. Dat moest via het dak. Na twee jaar touwtrekken met het bestuur van ons appartement moest het toch veranderd worden. Dat is op zich goed gegaan met H&H, maar in de periode daarna duurde het maanden voordat de rekening kwam. Toen die eindelijk kwam waren we het niet eens met de rekening en dan begint de ellende want als je belt, zul je teruggebeld worden. Maar je hoort niets. Meerdere keren! Dan ontvang je een aanmaning om te betalen. Maar ze laten verder niets horen. Uiteindelijk is het naar tevredenheid opgelost, maar we hebben een slecht gevoel overgehouden aan de handelwijze van uw medewerkers.
Beveelt niet aan
22 February 2024
Gijsbert Zwaan
Bunschoten-Spakenburg
Weken wachten zowel op de offerte als de vervanging van de verkeerde thermostaat. Het duurt te lang voor er heet water uit de kraan komt. De vorige Nefit gaf bijna prompt heet water.
Beveelt aan
16 February 2024
Henk Baas
Huizen
Het heeft even geduurd voor onze hybride warmte pomp was geleverd en dat was van te voren aangegeven. Installatie is vakkundig en professioneel afgewerkt. Enige suggestie dat ik heb is dat men de communicatie iets actiever had kunnen op pakken, ik heb zelf iedere keer contact moeten leggen voor updates en afspraken maken.
Beveelt aan
13 February 2024
Floris
Blaricum
Blij met mijn hybride warmtepomp. Wel jammer dat de communicatie heel stroef verloopt. Wekenlang geen antwoord op vragen. Ik denk dat ik wel 40 mails verzonden heb met vragen over de levertijd, planning, en afhandeling van de openstaande punten. Helaas zijn niet alle punten op het moment van schrijven opgelost. Als dit wel goed zou zijn dan zou ik een veel hoger cijfer geven. Verder wel prima vaklui. En volgens mij ook gewoon een eerlijke prijs.
Beveelt aan
12 February 2024
Jeffrey
Bunschoten
Montage en uitvoering goed en correct gedaan.
Beveelt aan
6 February 2024
Melis
Bunschoten
Snelle en vlotte installatie. Uitleg werking installatie kan beter. Verbruik naar mijn gevoel en volgens de cijfers nog steeds veel gas. Meer dan verwacht. Maar weet niet wat ik kan instellen om dit te veranderen
Beveelt aan
6 February 2024
ls
duijst
Wij zijn heel goed geïnformeerd door Stefan van den Bos. De nieuwe cv ketel is geplaatst en we hebben er veel plezier van. Maar de communicatie via de mail verliep nogal stroef. Terwijl we al jarenlang onze ketel elk jaar lieten schoonmaken. De factuur kwam niet aan en het onderhouds contract voor het nieuwe jaar kregen we een herinnering van, terwijl we nu niet elk jaar maar om het jaar een onderhoudsbeurt willen.
Beveelt aan
5 February 2024
Arjan
Bunschoten
Ik had een hybride warmtepomp besteld. De ketel is in maart 2023 geplaatst, de warmtepomp in november 2023 (levertijd issues). De monteurs leverden net werk. De warmtepomp moest nog wat ingeregeld worden, en draait nu naar behoren. Een geluidsprobleem is keurig opgelost door het plaatsen van extra tegels en trillingsdempers onder de buitenunit. Het project kwam wat moeizaam op gang (waar niet?) maar uiteindelijk tevreden met het resultaat.
Beveelt aan
5 February 2024
Peter
Bunschoten-Spakenburg
Ging naar het kantoor op de Zuidwenk voor informatie voor een nieuwe CV. Werd even te woord gestaan maar had niet het idee serieus genomen te worden, werd verwezen naar de site. Op de site mijn vraag voor een nieuwe CV ingevuld maar vernam niet. Na een tweede mail eindelijk contact. Dit zelfde overkwam me ook met de offerte, ook dat liep niet soepel. Heb overwogen te stoppen en naar een ander toe te gaan. Zal bij aanbevelen ja invullen maar niet van harte. Maar dat komt omdat de monteur keurig werk heeft verricht.
Beveelt aan
22 January 2024
Henk
Bunschoten
Tevreden over uitgevoerde werkzaamheden. Adviseer wel aan voorbereiding wat meer aandacht te besteden. Het scheelt jullie in de gewerkte uren.
Beveelt aan
12 January 2024
Huig van Barneveld
Bunschoten
De aanpassingen zijn volgens wens en op de afgesproken tijd uitgevoerd. Toppie!
Beveelt aan
26 December 2023
Henk Beernink
Nijkerkerveen
Geeft duidelijke uitleg.
Beveelt aan
22 December 2023
Gerry Van Twillert
Bunschoten-Spakenburg
Onze woonsituatie is vooraf in ongeveer 20 minuten bekeken. Vooraf is afgesproken dat de hybridewarmtepomp aan de muur gehangen zou worden. Deze staat echter op het platte dak. De leidingen zouden door de koof gaan. Dit zou niet mogelijk zijn, daarom zijn ze in een kabelgoot bovenop geplaats. Wij hebben dit nog even nagevraagd bij een onafhankelijke party. Die heeft aangegeven dat dit prima mogelijk was geweest, maar dit wat meer moeite zou hebben gekost. Erg jammer. Vooraf was geen extra groep nodig. Bij plaatsing was deze wel nodig. Als we dit geweten hadden, was deze bij plaatsing aanwezig geweest zodat het in 1x afgerond kon worden. Tussendoor hebben wij zeer lauw water gehad, en geen heet water zoals belooft. Over dit koude water hebben wij gebeld. Wij zouden teruggebeld worden, maar dit is niet gebeurd. Nogmaals gebeld, en er is de volgende dag iemand langsgekomen maar hij kon het niet oplossen. Het is pas opgelost bij het inregelen. Wij hebben ook om een onderhoudscontract voor de ketel gevraagd maar daar hebben wij niets meer over gehoord. Voor de installatie is de wasmachine verplaatst maar niet teruggezet. Mijn man was op reis dus heb ik hem met mijn dochter terug moeten zetten.
Beveelt niet aan
17 December 2023
Patricia Pruys
Bunschoten-Spakenburg
Prima, goede installatie en afwerking. Graag ontvang ik een aanbieding voor een onderhoudscontract.
Beveelt aan
13 December 2023
Henk van Berkum
Amersfoort
Een aangenaam binnenklimaat dankzij kwalitatieve installaties. Een aangename samenwerking met onze klanten door een relatie op te bouwen en een betrouwbare partner te zijn. Aangenaam voor het milieu dankzij toepassing van energiebesparende technieken.
Hoge kwaliteit spreekt wat ons betreft voor zich. Wij onderscheiden ons met het beste advies voor maatwerk installaties en staan 24/7 klaar voor onze klanten, zakelijk of particulier.
Produktieweg 12
3751LN Bunschoten-spakenburg
Branch
Installatie, Techniek
Specializations
Installatie, Elektra
Overige bedrijven