Snel, vriendelijk en goed geholpen

Dhr Loo was snel beschikbaar, had snel ons dossier bestudeerd en had snel gelegenheid om ons telefonisch advies te geven. Was vriendelijk in contact, nam de tijd om uitleg te geven. We konden met zijn inhoudelijke advies ook goed verder.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

solide, prettig en zeer professioneel kantoor

Door creativiteit, beheersing van het vak en samenwerking van verschillende disciplines wordt maximaal resultaat behaald.

• Geholpen door: Ciaran (C.L.C.) O'Connor

Professioneel, alert, menselijk

Rudi is een prettig persoon, oprecht en bijzonder kundig in het gestelde rechtsgebied.

• Geholpen door: Rudi (R.H.J.) Minkhorst

Een advies waar ik als raadslid wat aan had

Bruikbaar advies dat door een mondelinge toelichting nog beter werd. Goed draver juristen zijn die op internet inzicht geven en voor vragen open staan

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Zeer betrokken en snel advies

Anders dan wij gewend waren bij een concullega nu hele korte lijnen en zeer snel advies. Dit als zeer prettig ervaren

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

Deskundige ondersteuning, snelle reactietijd en een duidelijke communicatie.

Poelmann van den Broek is inmiddels door onze organisatie diverse malen en op diverse specifieke vlakken zoals bouwrecht, ondernemingsrecht en arbeidsrecht geconsulteerd voor juridische ondersteuning, juridisch advies maar ook advies in een bredere zin. Het prettige aan de samenwerking is de deskundigheid op ieder deelvlak, de snelle respons en de duidelijkheid in communicatie.

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

Stefan is een betrokken advocaat met duidelijke adviezen

prettige samenwerking.

Prima advisering

Er wordt snel en adequaat gereageerd op situaties.

Goed dossier opgezet

Uiteindelijk een goed dossier opgezet. Fijne samenwerking en juiste kennis van zaken.

• Geholpen door: Rudi (R.H.J.) Minkhorst

To the point geadviseerd.

De heer Loo heeft goed geluisterd en snel geadviseerd zonder mooie beloftes. Wij hebben er wel vertrouwen in dat we heel goed worden begeleid door de heer Loo.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Een absoluut positieve ervaring!

Mijn ervaring met Poelmann van den Broek is uiterst positief. In een moeilijke tijd werd ik door de heer Erik Jansen en mevrouw Eva Timmermans met raad en daad bijgestaan. Naast de efficiënte manier van handelen en duidelijke communicatie was er een fijn en vertrouwd contact. Waar nodig kreeg ik geduldig uitleg en ondersteuning. De samenwerking met Poelmann van den Broek zorgde ervoor dat een precaire situatie, de best mogelijke uitkomst had.

Kundig, persoonlijk en snel

We zijn op een snelle, deskundige en prettige manier ondersteunt bij ons vraagstuk. Indien nodig zal ik PvdB zeker weer om advies vragen.

mens gericht

een duidelijke uitleg, ook blij met de artikelen als naslag op uw website.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Snelle, adequate opvolging van aangegeven problemen

Als ik HvdB contact dan is er altijd direct iemand beschikbaar voor opvolging, dat maakt dat ik HvdB een betrouwbare partner vind voor mijn juridische uitdagingen.

Snelle en heldere adviesen

Voor verschillende zaken heb ik wel een contact met Poelmann van den Broek. Zijn goed bereikbaar en komen snel met een advies/voorstel. Werkt voor mij zeer prettig

• Geholpen door: Erik (E.A.S.) Jansen

Zeer tevreden over de behandeling

Na contact te hebben gehad snelle reactie met goede informatie.

top

geven prima advies tegen redelijke prijs

• Geholpen door: Laurens (L.) Sjoerts

Goed en kundig

Na, eerste kennismaking direct kundig op gebied van de vraag. Uurtarief voor mijn gevoel extreem hoog. Verder goed en kundig geholpen met een hoge verwerkingssnelheid. Helaas was het resultaat negatief.

• Geholpen door: Robin (R.) Evens

Deskundig

Ik werk al jarenlang met Poelmann van den Broek en heb het kantoor leren kennen als een kantoor waar deskundigheid voorop staat. Hun specialisme in bouw-, vastgoed en ruimtelijke ordening staat buiten kijf.

accuraat, vriendelijk en zorgvuldig

uitstekende advisering en bemiddeling

• Geholpen door: Rudi (R.H.J.) Minkhorst

Arjan Loo, is zeer betrokken en deskundig in zijn vakgebied!

Arjan Loo, is zeer betrokken en deskundig in zijn vakgebied!

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

er is maat werk geleverd, dat bij mijn klanten paste

Ik ben verschillende klanten met verschillende vragen bij Robin geweest. Bij alle vragen is het juiste advies uitgebracht waardoor ik met de diverse projecten verder kon. Klant tevreden ik tevreden.

• Geholpen door: Robin (R.) Evens

De aanpak en communicatie is transparant en doelgericht. Met duidelijke kennis van zaken.

Emile weet zich goed in te leven in de situatie, draagt professionele adviezen aan en communiceert op een heldere manier die bijdraagt aan een duurzame oplossing.

• Geholpen door: Emile (E.) Sahhar

Deskundig en betrokken

Een complex probleem werd op juiste wijze geanalyseerd en opgelost

• Geholpen door: Tom (T.J.) Teggelaar

Zeer deskundig

Een advocatenkantoor welke deskundig vakbekwaam, welke samen met de klant oplossingsgericht denkt en ondersteund

• Geholpen door: Reinier (R.J.W.) Pijls

Over Poelmann van den Broek

Deftige juristen met dure praatjes? Niet bij Poelmann van den Broek. Wij zijn de stoere strijders onder de advocaten, al ruim 40 jaar. We beheersen onze specialismen tot in de puntjes. Onze klanten zijn hoofdzakelijk ondernemers. Wij kennen hun branches, werken nauw met hen samen en steken graag onze nek uit om resultaten voor hen te behalen. Verdedigend als het moet, aanvallend als het kan. Maar altijd strijdend met hart en ziel. En valt er meer te halen? Dan gaan we daarvoor. Want het leuke van regels is de grenzen opzoeken. Dat doen we dus. Zeker wanneer u als klant er beter van wordt.