Ter zake deskundig, responsive, nauwkeurig

Bijzonder tevreden met de samenwerking met PvdB, Valerie Lipman. Samen opgetrokken in een dispuut, en tevredenstellende schikking uiteindelijk bereikt. Dank voor de juridische support. Weliswaar niet heel prominent op de voorgrond, maar door hele goede inhoudelijke borging, goed luisteren, en effectief samenwerken mooie resultaten.

Prettige deskundige samenwerking

Met Valerie werk ik graag samen. Ze heeft ons erg goed geholpen en fungeert als een betrouwbare sparringspartner.

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

Mijn ervaring met mijn advocaat van Poelmann van den Broek is prima.

Ik heb al jaren contact met Poelmann van den Broek, en het bevalt mij zeer goed. De verschillende zaken zijn uitstekend opgelost.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Meedenken, flexibel, vlot en conform afspraak.

Ik heb Poelman v.d.Broek om een "second opinion" gevraagd inzake een huurconflict bij de huur/verhuur van een zakelijke ruimte. De casus werd m.i. goed opgepakt, van diverse invalshoeken benaderd en er werden waardevolle adviezen gegeven. Er werd gehandeld binnen de vooraf opgegeven benodigde tijd. Zeer tevreden. Eén minpuntje (nou ja, maar dat wist ik); het uurtarief is nogal wat.

Meedenkend, praktisch en flexibel

Wij zijn tevreden met de ondersteuning. Professioneel en prettig!

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Inhoudelijk, empathisch en adequaat.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Prettige communicatie, snel en goed advies.

Kort en krachtig advies, voldoet aan de vraagstelling.

• Geholpen door: Koen (K.) Roordink

Deskundige begeleiding en advies

Poelmann van den Broek heeft ons bijgestaan bij een faillissement en activa transatie. Dit is voor een ondernemer en de werknemers een pittige, intensieve en spannende periode. Mede door de kennis en ervaring van de advocaten is dit proces goed verlopen.

• Geholpen door: Erik (E.A.S.) Jansen

Snel, accuraat en betrouwbaar vakkundig advies in het verkrijgen van een omgevingsvergunning

Het besluit van de gemeenteraad in Hattem om in te stemmen met het nieuwbouwplan van Lidl was niet mogelijk geweest zonder het advies van Juuk Hulshof van Poelmann van den Broek. Zijn vasthoudendheid, vakkennis en pragmatisch oplossinggerichte werkwijze was voor Lidl een kompas om met voldoende vertrouwen naar het verkrijgen van de omgevingvergunning te werken.

• Geholpen door: Juuk (J.J.H.) Hulshof

Marloes vecht voor de zaak en brengt eenvoud in complexe zaken

Poelmann van den Broek heeft ons bewezen een zeer deskundige partij te zijn bij geschillen in de bouw. Zeker aan te bevelen

• Geholpen door: Marloes (M.L) Beeren-Kuijpers

Perfect!

Goede en fijne ervaring gehad met Poelmann van den Broek! Perfecte afhandeling, heel professioneel.

• Geholpen door: N.v.t.

zeer vakkundig en meedenkend met de klant.

Ik ben zeer tevreden over mijn advocaat Erk Jansen. Zeer vakkundig, correct en meedenkend met de klant. Ik verwijs al mijn collega's door naar Erik.

• Geholpen door: Erik (E.A.S.) Jansen

Betrokken en deskundig

Lisa Witten heeft ons afgelopen jaar met twee zaken geholpen. Ze heeft ons eerlijk en deskundig advies gegeven en het gehele traject professioneel begeleid. Ze is betrokken bij zowel de casus als de organisatie.

• Geholpen door: Lisa (L.A.) Witten

Alles worden goed begeleid.

Alles worden goed geholpen en goede uitleg.

• Geholpen door: Ciaran (C.L.C.) O'Connor

Deskundig kantoor waar je je nog echt als klant behandeld voelt.

Ik doe ruim 4 jaar zaken met diverse advocaten van PVDB en krijg altijd deskundig advies betreffende mijn vraagstellingen en ingediende zaken worden snel en professioneel opgepakt. Naast de zakelijke aspecten zijn ze ook geïnteresseerd in mij als persoon en gaan we informeel met elkaar om. Dat vind ik persoonlijk heel fijn en dat maakt de samenwerking ook prettiger.

• Geholpen door: Pauline (P.R.H.) Demacker

Kundig en meedenkend

Zeer goede en deskundige hulp in lastige situatie, neemt de uitdaging aan om het optimale te bereiken!

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

De samenwerking met Lisa Witten is als zeer prettig ervaren.

Lisa is een goede advocaat die duidelijk en reëel, de zaken weergeeft.

• Geholpen door: Lisa (L.A.) Witten

zeer persoonlijke ondersteuning van een top professional.

Uitermate goed gesteund door de adviezen van een top professional die de zaken helder en duidelijk uiteenzet. Adviezen die een kwestie niet rooskleuriger afschildert dan deze is en daarmee een realistisch verwachtingspatroon laat ontstaan. Pro-actief ook als het gaat om het neerzetten van scenario's die eventueel zouden kunnen ontstaan. Door op gedegen wijze te anticiperen op eventuele komende beargumenteringen blijft men de bovenliggende partij.

Zeer vakkundige begeleiding

Prettige samenwerking

• Geholpen door: Koen (K.) Roordink

Professioneel en betrokken

Prettige samenwerking waarin PvdB erg betrokken is en meedenkt met wat voor ons als softwareontwikkelaars belangrijk is. Daarnaast is het prettig dat de voor ons interessante disciplines aanwezig zijn (IT en arbeidsrecht). Ondanks dat wij een kleine opdrachtgever zijn, zijn de advocaten altijd telefonisch bereikbaar wanneer je vragen hebt. Top!

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

Zeer hoog advies niveau om de hoek

Ik ben zeer onder de indruk van Poelman van den Broek. Voor dezelfde service hoef ik nu niet meer naar een 'groot, internationaal' advocatenbureau. Het resultaat is altijd van een zeer hoog kwalitatief niveau, snel en pragmatisch.

• Geholpen door: Ruud (R.) Olde

zijn positief

positief vanwege de adequate en inhoudelijk gedegen ondersteuning waarbij men meedenkt met het vraagstuk dat voorligt. Het gaat verder dan alleen de juridische advisering.

• Geholpen door: Pauline (P.R.H.) Demacker

Heel fijn contact en snelle opvolging

Heel fijn contact en snelle opvolging.

• Geholpen door: N.v.t.

Direct een medestander die goed aanvoelde hoe ik erin stond

Vanaf het eerste moment was er een goede klik tussen mij en Annemarie van Woudenberg. Zij begreep direct hoe ik er in stond en gaf blijkt dat zij een medestander was. Ik kon Annemarie altijd bellen en als ik haar niet direct aan de lijn kreeg duurde het maar even eer zij terugbelde. Zij gaf mij rust en vertrouwen in een toch wel hectische en onzekere tijd. Haar formuleringen waren scherp maar niet over de rand. Het mooiste compliment voor Annemarie is dat de tegenpartij mij complimenteerde met de sterke advocaat die ik had.

• Geholpen door: Annemarie (A.S.) van Woudenberg

Het is een zeer goede advocaat en zeer betrokken we hebben een hele goede ervaring in een woord geweldig

• Geholpen door: Laurens (L.) Sjoerts

Over Poelmann van den Broek

Deftige juristen met dure praatjes? Niet bij Poelmann van den Broek. Wij zijn de stoere strijders onder de advocaten, al ruim 40 jaar. We beheersen onze specialismen tot in de puntjes. Onze klanten zijn hoofdzakelijk ondernemers. Wij kennen hun branches, werken nauw met hen samen en steken graag onze nek uit om resultaten voor hen te behalen. Verdedigend als het moet, aanvallend als het kan. Maar altijd strijdend met hart en ziel. En valt er meer te halen? Dan gaan we daarvoor. Want het leuke van regels is de grenzen opzoeken. Dat doen we dus. Zeker wanneer u als klant er beter van wordt.