Het is een zeer goede advocaat en zeer betrokken we hebben een hele goede ervaring in een woord geweldig

• Geholpen door: Laurens (L.) Sjoerts

Professioneel

Goed, professioneel, correct. Komt afspraken na.

• Geholpen door: Joost (J.N.R.) van Dongen

Zeer tevreden over de werkwijze en samenwerking met Poelmann van den Broek

Prettige medewerker met verstand van zaken en zeer effectief doortastende werkwijze.

• Geholpen door: Marloes (M.L) Beeren-Kuijpers

Proffesioneel en zeer behulpzaam!

De ervaring die ik heb gehad met Poelmann van den Broek was super goed! Ze denken perfect mee en helpen je écht. Ook de communicatie is helder en duidelijk.

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Altijd goed inhoudelijk en snel in de reactie

• Geholpen door: Rudi (R.H.J.) Minkhorst

Prima service, pro-actief meedenkend en scherp

In een beroepsprocedure voor een bestemmingsplan zijn wij op professionele wijze bijgestaan door Poelmann van den Broek. De advocaat zit goed in de materie, communiceert tijdig en juist en denkt pro-actief mee in oplossingsrichtingen.

• Geholpen door: Rudi (R.H.J.) Minkhorst

Fijn persoon en goed onderlegd

Juuk is een fijn persoon om mee te werken, is goed bereikbaar en beoordeelt de vragen goed. Komt ook met goede adviezen.

• Geholpen door: Juuk (J.J.H.) Hulshof

Uitstekende communicatie

Wij hebben te maken met advocaat dhr. Loo, die zeer snel reageert op vragen per telefoon of mail en alles duidelijk toelicht. We worden voorzien van onderbouwd advies in de te nemen stappen. bezwaarschrift was snel geleverd. Zeer tevreden.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Effectief, flexibel, hands-on en exact de kennis die we nodig hebben!

Wij hebben nu meerdere ICT en IE gerelateerde opdrachten bij Valerie Lipman neergelegd. Ik heb het als erg prettig ervaren dat ze zich snel bekend heeft gemaakt met ons bedrijf en de manier van werken en zo binnen een mum van tijd concreet wordt. Ze vervult samen met Poelmann het ontbrekende puzzelstukje op het gebied van overeenkomsten, AVG, IE-recht en andere belangrijke juridische zaken die bij maatwerk softwareontwikkeling om de hoek komen kijken. Zaken die wij nooit intern (kunnen) behandelen en waar we een goede, betrouwbare en schaalbare partner voor nodig hebben waarmee de lijntjes extreem kort zijn. Top!

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

Eén zin is teveel, één woord voldoet: geweldig

Rudi Minkhorst heeft rust gebracht in een hectisch complex traject bij het tot stand brengen van de Anterieure Overeenkomst met de gemeente Leide en tevens op detail meegelezen , geadviseerd en gecorrigeerd bij het tot stand komen van de Vaststellingsovereenkomst tussen Ten Brinke LuBro Ontwikkeling BV en een andere marktpartij. Rudi is gedurende het traject mijn Zandmannetje geweest; door hem heb ik toch nog redelijke nachtrust kunnen genieten !

• Geholpen door: Rudi (R.H.J.) Minkhorst

Meer dan prima juiste inhoudelijke kennis, toegankelijke communicatie en fijne samenwering

In de meerjarige zaak en diverse zittingen is de samenwerking en communicatie heel goed verlopen. Wij hebben de betrokkenheid en juridische advisering als professioneel, beschouwend en zeer constructief ervaren.

• Geholpen door: Reinier (R.J.W.) Pijls

Snel, vriendelijk en goed geholpen

Dhr Loo was snel beschikbaar, had snel ons dossier bestudeerd en had snel gelegenheid om ons telefonisch advies te geven. Was vriendelijk in contact, nam de tijd om uitleg te geven. We konden met zijn inhoudelijke advies ook goed verder.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

solide, prettig en zeer professioneel kantoor

Door creativiteit, beheersing van het vak en samenwerking van verschillende disciplines wordt maximaal resultaat behaald.

• Geholpen door: Ciaran (C.L.C.) O'Connor

Professioneel, alert, menselijk

Rudi is een prettig persoon, oprecht en bijzonder kundig in het gestelde rechtsgebied.

• Geholpen door: Rudi (R.H.J.) Minkhorst

Een advies waar ik als raadslid wat aan had

Bruikbaar advies dat door een mondelinge toelichting nog beter werd. Goed draver juristen zijn die op internet inzicht geven en voor vragen open staan

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Zeer betrokken en snel advies

Anders dan wij gewend waren bij een concullega nu hele korte lijnen en zeer snel advies. Dit als zeer prettig ervaren

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

Deskundige ondersteuning, snelle reactietijd en een duidelijke communicatie.

Poelmann van den Broek is inmiddels door onze organisatie diverse malen en op diverse specifieke vlakken zoals bouwrecht, ondernemingsrecht en arbeidsrecht geconsulteerd voor juridische ondersteuning, juridisch advies maar ook advies in een bredere zin. Het prettige aan de samenwerking is de deskundigheid op ieder deelvlak, de snelle respons en de duidelijkheid in communicatie.

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

Stefan is een betrokken advocaat met duidelijke adviezen

prettige samenwerking.

Prima advisering

Er wordt snel en adequaat gereageerd op situaties.

Goed dossier opgezet

Uiteindelijk een goed dossier opgezet. Fijne samenwerking en juiste kennis van zaken.

• Geholpen door: Rudi (R.H.J.) Minkhorst

To the point geadviseerd.

De heer Loo heeft goed geluisterd en snel geadviseerd zonder mooie beloftes. Wij hebben er wel vertrouwen in dat we heel goed worden begeleid door de heer Loo.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Een absoluut positieve ervaring!

Mijn ervaring met Poelmann van den Broek is uiterst positief. In een moeilijke tijd werd ik door de heer Erik Jansen en mevrouw Eva Timmermans met raad en daad bijgestaan. Naast de efficiënte manier van handelen en duidelijke communicatie was er een fijn en vertrouwd contact. Waar nodig kreeg ik geduldig uitleg en ondersteuning. De samenwerking met Poelmann van den Broek zorgde ervoor dat een precaire situatie, de best mogelijke uitkomst had.

• Geholpen door: Erik (E.A.S.) Jansen

Kundig, persoonlijk en snel

We zijn op een snelle, deskundige en prettige manier ondersteunt bij ons vraagstuk. Indien nodig zal ik PvdB zeker weer om advies vragen.

mens gericht

een duidelijke uitleg, ook blij met de artikelen als naslag op uw website.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Snelle, adequate opvolging van aangegeven problemen

Als ik HvdB contact dan is er altijd direct iemand beschikbaar voor opvolging, dat maakt dat ik HvdB een betrouwbare partner vind voor mijn juridische uitdagingen.

• Geholpen door: Erik (E.A.S.) Jansen

Over Poelmann van den Broek

Deftige juristen met dure praatjes? Niet bij Poelmann van den Broek. Wij zijn de stoere strijders onder de advocaten, al ruim 40 jaar. We beheersen onze specialismen tot in de puntjes. Onze klanten zijn hoofdzakelijk ondernemers. Wij kennen hun branches, werken nauw met hen samen en steken graag onze nek uit om resultaten voor hen te behalen. Verdedigend als het moet, aanvallend als het kan. Maar altijd strijdend met hart en ziel. En valt er meer te halen? Dan gaan we daarvoor. Want het leuke van regels is de grenzen opzoeken. Dat doen we dus. Zeker wanneer u als klant er beter van wordt.