accuraat, vriendelijk en zorgvuldig

uitstekende advisering en bemiddeling

• Geholpen door: Rudi (R.H.J.) Minkhorst

Arjan Loo, is zeer betrokken en deskundig in zijn vakgebied!

Arjan Loo, is zeer betrokken en deskundig in zijn vakgebied!

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

er is maat werk geleverd, dat bij mijn klanten paste

Ik ben verschillende klanten met verschillende vragen bij Robin geweest. Bij alle vragen is het juiste advies uitgebracht waardoor ik met de diverse projecten verder kon. Klant tevreden ik tevreden.

• Geholpen door: Robin (R.) Evens

De aanpak en communicatie is transparant en doelgericht. Met duidelijke kennis van zaken.

Emile weet zich goed in te leven in de situatie, draagt professionele adviezen aan en communiceert op een heldere manier die bijdraagt aan een duurzame oplossing.

• Geholpen door: Emile (E.) Sahhar

Deskundig en betrokken

Een complex probleem werd op juiste wijze geanalyseerd en opgelost

• Geholpen door: Tom (T.J.) Teggelaar

Zeer deskundig

Een advocatenkantoor welke deskundig vakbekwaam, welke samen met de klant oplossingsgericht denkt en ondersteund

• Geholpen door: Reinier (R.J.W.) Pijls

To the point, helder, kennis van zake

De jurist was ervaren en gaf helder en duidelijk advies. Er werd snel geschakeld en to the point.

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

twenty for seven een beroep kunnen doen op medewerkers van PvdB geeft rust! Enorme rust!

Tijdens de aanloop naar een OK-procedure zijn het natuurlijk spannende tijden. Zetten we door of gaan we toch in gesprek. Afwegen, wikken, weer eens van een andere kant bekijken. De medewerkers van Poelmann en van den Broek waar wij mee te maken kregen stonden ook buiten kantooruren en in het weekend voor ons klaar. Bleven constant een lijn voorhouden die we konden lopen en hielpen ons de juiste beslissing te nemen.

gedegen advies

Ik heb de ondersteuning van Poelmann van den broek als meedenkend, en helpend ervaren, waarbij standvastigheid (positief!) ook een duidelijk kenmerk was.

• Geholpen door: David (D.S.) Teitler

Zeer kundig en professioneel.

Ik heb de dienstverlening als inhoudelijk zeer professioneel, kundig en prettig ervaren. De reactiesnelheid was hoog en correct. De bereikbaarheid was prima en er was altijd tijd en ruimte voor overleg en sparren.

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Een succesvolle afhandeling van een ingewikkelde zaak.

Een deskundig advies gecombineerd met een prettige samenwerking hebben geleid tot een succesvolle afhandeling van deze zaak.

• Geholpen door: Christian (C.R.G.) Gäbler

Realistische, deskundige open dienstverleners

Met een luisterend oor de zaak aanhorend krijg je zowel deskundige als empathische reacties. De afspraken t.a.v. de juridische diensten en de communicatie daarbij worden uitstekend ingevuld. Je bent en blijft een mens i.p.v. een zaak. Er is slechts ruimte voor het noemen van een advocaat in deze enquête. In knze zaak is ook Emile Sahhar betrokken geweest en de lof voor Jarno Smit is er dus ook voor Emile.

• Geholpen door: Jarno (J.) Smit

zeer deskundig en flexibel kantoor, goede samenwerking

Zeer correct en snelle respons bij vraagstelling. goede samenwerking

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

To the point No nonsens met luisterend oor.

Fijne samenwerking en advies.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Uitstekend, supersnel actie met beoogd resultaat.

Een goede ervaring waarbij op deskundige en doortastende wijze direct gehandeld is met het beoogde resultaat.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Correct en direct contact geeft vertrouwen

Wij zijn zeer snel en correct behandeld wat vertrouwen gaf en geeft voor de toekomst. De wijze hoe er is gecommuniceerd vanuit Poelmann van den Broek naar de tegenpartij voldeed ook aan onze normen en waarden én doortastendheid. Al met al zijn we zeer tevreden.

• Geholpen door: Lieke (L.M.J.) Brouns

Proactief en to the point

Poelmann van den Broek denkt strategisch met ons mee en zorgt met een proactieve houding voor een soepel verloop van het proces.

• Geholpen door: Juuk (J.J.H.) Hulshof

Proactief, deskundig en een prettige werksfeer.

Zoals hiervoor al aangegeven. Proactief in de aanpak van de zaak, deskundig op de inhoud met een brede kijk op de casus. De samenwerking gaat in een prettige sfeer.

• Geholpen door: Marloes (M.L) Beeren-Kuijpers

Prettige professionele begeleiding.

Goede ervaring. Oplossing gericht. Prettige begeleiding.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Snel en correct antwoord op mijn vraag!

Heb een lunchsessie bijgewoond en daar de juiste persoon ontmoet van PvbB voor een advies en antwoord op mijn vraag. Daar is supersnel op gereageerd en kan met deze memo naar de Gemeente. Hoop op een positief oordeel van hun kant. Anders zal ik PvdB weer om advies vragen.

Mijn ervaring met Poelman vd Broek is erg goed

Ik ben zeer content met de expertise van D. Nas. Helder en bereidt om het te verduidelijken.

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Ter zake deskundige juristen die staan voor de zaak van de opdrachtgever.

Gedegen en praktische adviezen. Goede begeleiding van juridische procedures.

Deskundig, proactief, goede samenwerking

Deskundig, proactief, goede samenwerking

Altijd klaarstaan

Ik heb de hulp als zeer prettig ervaren. Ik kon altijd direct mijn vragen kwijt, altijd beschikbaar. Heel persoonlijk en betrokken

Kundig en prettig

idem

Over Poelmann van den Broek

Deftige juristen met dure praatjes? Niet bij Poelmann van den Broek. Wij zijn de stoere strijders onder de advocaten, al ruim 40 jaar. We beheersen onze specialismen tot in de puntjes. Onze klanten zijn hoofdzakelijk ondernemers. Wij kennen hun branches, werken nauw met hen samen en steken graag onze nek uit om resultaten voor hen te behalen. Verdedigend als het moet, aanvallend als het kan. Maar altijd strijdend met hart en ziel. En valt er meer te halen? Dan gaan we daarvoor. Want het leuke van regels is de grenzen opzoeken. Dat doen we dus. Zeker wanneer u als klant er beter van wordt.