Kundig, Snel en goed!

Wij hebben inmiddels al een jarenlange prettige samenwerking met Poelmann van den Broek. Al onze zaken worden altijd kundig, snel en goed behandeld. Zo ook ons geschil met de ABN AMRO bank.

• Geholpen door: Heleen (H.A.J.) Wessel- Krijger

Beste advocaat waarmee ik ooit heb samengewerkt.

Gedurende mijn zakelijke leven heb ik (helaas) al meer dan 1 miljoen euro aan advocaat kosten moeten maken. Mijn ervaring met advocaten is dan ook extreem groot. Door schade en schande heb ik geleerd hoe belangrijk het is om samen te werken met de best mogelijke advocaat in zijn of haar vakgebied. Joost van Dongen is van een absolute buitencategorie. Extreem vakkundig, uiterst intelligent, luistert heel goed, neemt zelf geweldige initiatieven, is (bijna) 24/7 bereikbaar, kan complexe situaties op een hele heldere wijze formuleren. Eigenlijk sta je al met 2-0 voor nog voordat de zaak begint. Dat hij ook nog erg prettig is in de omgang is maakt het plaatje echt compleet.

Snel en adequaat geholpen

Positieve ervaring door snel en adequaat optreden.

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Duidelijk en adequate hulp en advies.

Duidelijk en adequate hulp en advies en opvolging.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Snelle effectieve reactie snelheid, dank aan dhr. R. Minkhorst

Net voor de zomervakantie '22 een brief van de gemeente Brummen ontvangen met een dwangsom i.v.m. overtreden van het bestemmingsplan. Na een eenmalig bezoek met Rudi d.d. 30 aug. '22 en een goed gesprek met de gemeente Brummen kunnen wij hobby matig zoals we al deden het bedrijf voortzetten.

vakkundig en goede communicatie

Prettige en adequate communicatie, kennis van zaken en oplossingsgericht zijn termen die nadrukkelijk van toepassing zijn op Poelmann van den Broek.

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Duidelijk, correct, vakkundig, to the point, snel

Vanaf de eerste intake viel de professionaliteit en ervaring op. Onze vragen naar aanleiding van het concept werden duidelijk beantwoord. Ook tijdens verlof /afwezigheid van betrokken medewerkers is er geen vertraging opgetreden. Heldere offertes en facturering

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

Professioneel en snel

Een zeer plezierige en professionele ervaring.

• Geholpen door: Joost (J.N.R.) van Dongen

Jeroen heeft mij altijd goed geholpen.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Een hele fijne en efficiënte samenwerking!

Poelmann van den Broek heeft mij geholpen met het opstellen van de algemene voorwaarden voor mijn bedrijf. De communicatie was prettig en het proces verliep vlot. Een fijne samenwerking. Bedankt Noreen!

• Geholpen door: Noreen (N.F.W.) Sturris

Fijn om mee samen te werken.

• Geholpen door: Joost (J.N.R.) van Dongen

De heer Nas, ontzettend fijn om mee te werken

Denkt mee en kan alles helder uitleggen in Jip en Janneke taal

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Korte lijnen, goed georganiseerd

Goed bereikbaar, prettige communicatie. Fijne samenwerking ! Nu nog ons doel halen :-)

• Geholpen door: Juuk (J.J.H.) Hulshof

Uitstekend geholpen door een gedreven, betrokken en deskundig advocaat

Geruststellend om door een advocaat bijgestaan te worden, die meeleeft maar instaat is om realisme en een zakelijke benadering de boventoon te laten voeren. Helder in de aanpak, succesvol, en deskundig.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Deskundig, no nonsense en laagdrempelig

Onze ervaring met Poelmann van den Broek is zeer positief. Hun advies is deskundig, ze zijn altijd bereikbaar en in staat om juridische taal naar begrijpelijk en pragmatisch advies om te zetten.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Alert en er wordt altijd snel gereageerd.

Zoals hierboven beschreven

• Geholpen door: Annemarie (A.S.) van Woudenberg

Uitstekend bij gestaan!

Fijne communicatie, deskundig advies!

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

• Geholpen door: Robin (R.) Evens

Een goede advocaat met deskundig advies!

Heleen is prettig om mee samen te werken. Ze heeft gedurende het traject deskundig advies gegeven. Daarnaast is ze betrokken.

• Geholpen door: Heleen (H.A.J.) Wessel- Krijger

Goede ervaringen qua samenwerking en resultaat

De samenwerking verliep erg prettig; goede bereikbaarheid, kundig advies en daarmee is een mooi resultaat behaald.

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Accuraat, snel en praktisch.

Een no nonsense aanpak en advies is wat je krijgt van Koen Roordink. Hij is in staat in heldere taal uit te leggen hoe de zaken er voor liggen en wat de te voeren strategie is.

• Geholpen door: Koen (K.) Roordink

Vakmensen die altijd bereikbaar zijn

In de jaren dat wij met PvdB samenwerking is de organisatie kundig gebleken. Altijd bereikbaar en immer vriendelijk. fijn om met zo'n organisatie te kunnen samenwerken.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Erik Jansen heeft onze vereniging enorm geholpen met het terug krijgen van een gestolen geldsom. Hij is gedurende de hele periode (van een jaar of vier) goed betrokken geweest, was altijd bereikbaar, en bood goede adviezen. Kortom, een goede ervaring!

• Geholpen door: Erik (E.A.S.) Jansen

Dank voor de prettige samenwerking

Dhr. Kloots heeft kennis van zaken, voorziet in deskundig advies en handelt adequaat. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de samenwerking.

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Over Poelmann van den Broek

Deftige juristen met dure praatjes? Niet bij Poelmann van den Broek. Wij zijn de stoere strijders onder de advocaten, al ruim 40 jaar. We beheersen onze specialismen tot in de puntjes. Onze klanten zijn hoofdzakelijk ondernemers. Wij kennen hun branches, werken nauw met hen samen en steken graag onze nek uit om resultaten voor hen te behalen. Verdedigend als het moet, aanvallend als het kan. Maar altijd strijdend met hart en ziel. En valt er meer te halen? Dan gaan we daarvoor. Want het leuke van regels is de grenzen opzoeken. Dat doen we dus. Zeker wanneer u als klant er beter van wordt.

Over Advocaatscore.nl