Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd, de voornaam en woonplaats wordt wel zichtbaar op de reviewpagina, tenzij u anoniem een review invult.

Over Poelmann van den Broek

Deftige juristen met dure praatjes? Niet bij Poelmann van den Broek. Wij zijn de stoere strijders onder de advocaten, al ruim 40 jaar. We beheersen onze specialismen tot in de puntjes. Onze klanten zijn hoofdzakelijk ondernemers. Wij kennen hun branches, werken nauw met hen samen en steken graag onze nek uit om resultaten voor hen te behalen. Verdedigend als het moet, aanvallend als het kan. Maar altijd strijdend met hart en ziel. En valt er meer te halen? Dan gaan we daarvoor. Want het leuke van regels is de grenzen opzoeken. Dat doen we dus. Zeker wanneer u als klant er beter van wordt.

Over Advocaatscore.nl