specialisten die weten wat ze doen.

een vertegenwoordiger thuis gehad die snel kan inschatten wat de behoefte van de klant is en niet een standard verkoper is maar 1 die naar de klant luistert en daarop tips geeft en wij daardoor naar behoefte de beste producten in huis gekregen inclusief installatie. Kortom een professioneel team 10x Sharp NUJC 410B zonnepanelen 1x SolarEdge SE3500 omvormer met optimizers 1x Vervangen meterkast wij zijn erg tevreden in de samenwerking en raden DonkerVeenstra dan ook aan ook voor particulieren Groeten Erwin uit Burgum

• Nazorg en Garantie

Prima werk , goed ingespeeld op defect raken oude ketel

Goede voorlichting tijdens het aanschafprocedures , levering heeft lang geduurd , ongeveer een jaar , goed op de hoogte gehouden van de planning , uitstekend wek geleverd

• Nazorg en Garantie N.v.t.

klant niet op de eerste plaats

Zowel de plaatsing als de nazorg was een moeizaam proces. Slechte communicatie, trage afhandeling. Monteurs zelf van goede wille.

• Nazorg en Garantie

Doet alles wat ze beloven!

Prima service. zZowel het offerte traject, de montage zelf als de nazorg. Allemaal super geregeld! Wij zijn zeer tevreden

• Nazorg en Garantie

Het bedrijf komt zijn afspraken goed na. De installateurs zijn erg vriendelijk en kundig.

• Nazorg en Garantie

Slechte service; komen afspraken niet na en weinig oplossingsgericht

Zou teruggebeld worden door hun planning, dit nooit gebeurd en heb zelf opnieuw contact moeten zoeken. Behoorlijk veel discussie met de monteur, die mij niet op mijn woord gelooft als ik hem vertel welke apparaten op de installatie zijn aangesloten. Denkt niet mee bij het zoeken naar een oplossing; moest hem bij een storing nog tips geven hoe het op te lossen... Wel hoge rekeningen sturen, dat is zeker een competentie waar ze goed op scoren

• Nazorg en Garantie

Geachte mevrouw, Jammer dat u ervoor kiest om ook via deze weg uw ongenoegen te uiten. In onze ogen weerspiegelt uw review niet het gehele verhaal van wat er wel en niet gebeurd is. Wij hebben u onze kant van het verhaal uitgelegd en toegelicht. Wij gaan hier op deze plek niet inhoudelijk op reageren, want dat vinden wij niet gepast. Vriendelijke groet, Nynke

Tevreden met het geleverde werk, de werkman en het resultaat.

Hoefde niet lang te wachten. Het geleverde werk was goed en de persoon die het werk deed was correct, snel en vakkundig. Lof.

• Nazorg en Garantie

Goede installatie van zonnepanelen en warmtepomp, communicatie kan beter

De bestelde zonnepanelen werden op tijd geleverd en geïnstalleerd. De warmtepomp kwam zelf veel eerder dan verwacht en werd ook netjes geïnstalleerd. De onderlinge communicatie tussen medewerkers van DonkerVeenstra over wat er al gebeurd was en nog moest gebeuren, kon beter. Ook had communicatie naar de opdrachtgever zo nu en dan beter gekund.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer klantgerichte en kundige medewerkers!

De panelen en de electrische installatie werden verzorgd door kundige en vriendelijke medewerkers. Alles was op tijd en werkend opgeleverd. Ook was Donker Veenstra goed bereikbaar voor al mijn vragen.

prima vakmensen

Installatie verloopt prima en vlot. Zonnepanelen werken goed. Contact en afspraken nakomen zijn te verbeteren punten.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Onbevredigend (totaal score moeilijk te geven, waardering uit verleden)

Men heeft een verkeerd onderdeel besteld en daarmee de monteur naar de opdrachtgever gestuurd. Deze kon de gewenste werkzaamheden in de meterkast niet uitvoeren. Hopelijk op korte termijn zal een warmtepomp geplaats worden. Afgesproken is dat de plaatsing van het geschikte onderdeel ook de aanpassing in de meterkast voor de warmtepomp wordt uitgevoerd.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

prima bedrijf met goede producten

bepaalde afspraken stonden niet goed in de planning maar is op een later tijdstip goed opgelost.

Prettig no-nonsense techniek bedrijf

Zeer welwillende service organisatie waar met het huidige werkklimaat het doorgaans druk is om alles ingepland te krijgen, maar adequaat en vriendelijk met gedegen kennis van zaken.

prima werk geleverd

n.v.t

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed, reactie op mail kan sneller

Het toesturen en een reactie inzake offerte kan sneller. Moest diverse keren vragen om een reactie.

• Nazorg en Garantie

Netjes de zonnepanelen aangebracht en afgewerkt.

Fatsoenlijke werknemers die prima werk hebben geleverd. Ben zeer tevreden.

Kundig, soms wat ongeorganiseerd

Reparatie aan zonne collector panelen, een paneel meegenomen naar vestiging om te kijken of reparatie / vervanging van koppelingen mogelijk was, paneel met reparatiemateriaal terug naar ons huis zonder dat reparatie geprobeerd was, gelukkig bleek dit wel te kunnen. Reparatie en afvullen van de installatie goed gelukt echter isolatiemateriaal voor de vervangen leidingen niet meegenomen, moest apart nog gehaald worden. Er wordt traag op e-mails gereageerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel, klantgericht en goede communicatie

Snel, klantgericht en goede communicatie. Een klein foutje werd goed opgelost. De communicatie via de mail of telefoon is snel en prettig.

• Nazorg en Garantie

weten waar ze het overhebben , netjes werken en goede uitleg

nette man komt thuis alles uitleggen en bekijken . NIET opdringerig en een eerlijk verhaal. offerte snel in huis en duidelijk zonder kleine lettertjes meerdere mogelijk heden op offerte vermeld . in overleg doen ze het belasting gedeelte voor je .(erg handig) er is snelle en goede communicatie (mail) snel geleverd en geplaatst geen haast werk. nette afwerking met goede uitleg over hoe wat werkt en waar op te letten. ook de meterkast tip top achter gelaten. ze werken met A merken dus zeker een aanrader.

Vakmensen

Goed werk geleverd Afspraken nagekomen

Geweldige service.

Van offerte tot oplevering super.

Uitgevoerde werkzaamheden waren netjes

De werkzaamheden zijn allemaal netjes en goed uitgevoerd! Alleen het contact via mail was erg matig Reactie duurde lang en na de vraag om een afspraak te maken kwam er erg lang geen reactie ok niet even een mail met een reactie van we gaan binnenkort de planning maken u hoort van ons

Goed.

Technisch heb ik geen inzicht, maar we zijn tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

ben verkeerd voorgelicht door adviseur,

slecht voorlichting

keurige werknemers, klantvriendelijk ,vaklui

afspraken en offertes strikt nagekomen.

Over DonkerVeenstra

DonkerVeenstra is een ambitieus full service installatiebedrijf in Drachten. Wij werken met een team van ruim 50 specialisten. Dat betekent voor onze klanten dat we groot genoeg zijn om complexe uitdagingen aan te pakken en mee te doen in grote aanbestedingen. En tegelijk zijn we nog altijd compact genoeg voor een goede verbinding als team, korte lijnen met onze klanten en een efficiënte bedrijfsvoering.

Over Techniek Nederland