Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over DonkerVeenstra

DonkerVeenstra is een ambitieus full service installatiebedrijf in Drachten. Wij werken met een team van ruim 30 specialisten door het hele land. Dat betekent voor onze klanten dat we groot genoeg zijn om complexe uitdagingen aan te pakken en mee te doen in grote aanbestedingen. En tegelijk zijn we nog altijd compact genoeg voor een goede verbinding als team, korte lijnen met onze klanten en een efficiënte bedrijfsvoering.

Over Techniek Nederland