Gewoon goed

Gewoon goed.

Beste Jean Paul, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn, en we waarderen uw feedback dan ook enorm. Met vriendelijke groet, Jasper & Luuk Volkswagen Halsteren

Fantastische service

Ruben was onze verkoopadviseur en heeft ons heel prettig geholpen. Hij was goed bereikbaar, betrokken, vriendelijk en kundig. Kortom een aanrader!

Geachte mevr. van Loo, Hartelijk dank voor uw fantastische review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de service die Ruben u heeft verleend. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen tijdens het koopproces en dat ze goed worden geholpen door onze medewerkers. We zullen uw complimenten zeker met Ruben delen. Hij zal er erg blij mee zijn. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Gewoon goed geregeld!!

Gewoon goed geregeld!!

Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat alles gewoon goed geregeld was! Een 10 is het hoogste cijfer dat we kunnen krijgen vandaar dat we hier enorm trots op zijn! Wij wensen u veel mooie kilometers toe met uw nieuwe auto! Met vrolijke groet, Jasper & Jelte Volkswagen Halsteren

Goed service en aardig medewerkers

Beste Abdulaziz Kaddou, Dank voor deze positieve review! Fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Eerlijk, betrouwbaar, goede service

Eerlijke prijs, goede inruil van de oude auto. Geen kletsverhalen maar gewoon duidelijk en eerlijk. Fijne aflevering van de nieuwe auto met alle tijd voor uitleg.

Beste Martijn, Wat fijn om te lezen dat u onze service als eerlijk, betrouwbaar en goed heeft ervaren! Wij proberen altijd eerlijk en transparant te communiceren, gelukkig is dat bij u wederom goed gelukt! Wij wensen u nog veel mooie kilometers toe met uw Seat Leon Sportstourer! Met vrolijke groet, Bram & Jelte TB Occasion Center

Fijn geholpen en een fantastische auto!

Wij zijn heel goed geholpen aan een mooie auto. Bedankt!

Netjes en vriendelijk geholpen

Beste Carla, Dank voor deze kort maar krachtige review! Wij wensen u nogmaals veel rijplezier in uw nieuwe Lynk & Co. Tot ziens in Roosendaal! Met vrolijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Top service!

Goed en professioneel geholpen

Snelle correcte advisering en afwerking

Beste George, Wauw een 10! Dat lezen wij uiterst graag! Bedankt. Wij vinden het belangrijk dat wij onze klanten inhoudelijk goed informeren over de auto's die wij te koop aanbieden. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Voor nu wensen wij u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen ID.3! Met vriendelijke groet, Joep & Lucas TB Occasion Center

Eerlijk advies, wel wat duur

motor storing in de Audi a4 van 2012, 308500 km op de teller. prijs voor volledige reparatie 2000,-- inruilprijs zonder reparatie 3000,-- hierdoor kreeg ik het advies een andere auto aan te schaffen. dit gedaan met prima aankoop advies van de verkoper. echter kreeg ik nog een rekening achterop van 640,-- voor het vaststellen van de motorstoring en olie verversen. die vond ik ongehoord hoog. advies voor een andere auto was goed. Eerlijk advies was ook goed.

Geachte dhr. Clarijs, Bedankt voor uw uitgebreide review. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de extra kosten voor het vaststellen van de motorstoring en olie verversen. We begrijpen uw frustratie over de extra kosten. Het is inderdaad vervelend om na de aankoop van een nieuwe auto nog een onverwachte rekening te ontvangen. We vinden het belangrijk dat onze klanten een eerlijk en transparant advies krijgen over de staat van hun auto. In uw geval was de motorstoring complex en was er nader onderzoek nodig om de oorzaak te achterhalen. Dit onderzoek heeft helaas extra tijd en kosten met zich meegebracht. We hopen dat u ondanks de extra kosten tevreden bent met uw nieuwe auto en de service die u van ons heeft ontvangen. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Geweldige service

We zijn erg goed geholpen door Bram. Hij nam echt de tijd voor ons en heeft onze nieuwe auto perfect afgeleverd. Na de aflevering heeft hij nog gebeld om te vragen hoe de eerste kilometers zijn gegaan. We zijn heel erg blij met onze nieuwe auto en raden dit bedrijf zeker aan!

Beste Ralph, Wat fijn om te lezen dat Bram u zo goed heeft geholpen en u de auto perfect heeft afgeleverd! Wij streven ernaar om iedereen goede service aan te bieden en dat is zo te lezen wederom gelukt bij u. Wij wensen u veel veilige kilometers toe met de Volkswagen Polo! Met vrolijke groet, Bram en Jelte TB Occasion Center

Persoonlijke benadering is uitstekend

Kennismaking op een zaterdagmiddag met VW Halsteren, we kwamen in gesprek over de occasion in de showroom, na een proefritje, gingen we om de tafel om het eens te worden over de inruil. Na een goede onderhandeling besloten we tot aankoop over te gaan. De service en de afspraak die we maakten wanneer de auto kon worden opgehaald was dik in orde.

Geachte Cornelis, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We zijn erg blij dat u tevreden bent over de service van VW Halsteren. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen en dat ze goed geholpen worden. We waarderen het dat u dit compliment aan ons geeft. We zijn blij dat u de persoonlijke benadering van onze medewerkers uitstekend vond. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers aandacht besteden aan de wensen van de klant en dat ze op een transparante manier communiceren. We zijn ook blij dat u tevreden bent over de service en de afspraak die u heeft gemaakt om de auto op te halen. We streven ernaar om onze klanten een optimale service te bieden, en we vinden het fijn dat u dit ervaart. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Ryan & Luuk Volkswagen Halsteren

Vlot, vriendelijk, correct en goed aanbod

TB heeft mij goed geholpen met een concurrerend aanbod en een correcte vlotte afhandeling. De medewerker had aandacht en stemde zich goed af. De uitleg was helder. Dit gaf een betrouwbare indruk.

Geachte Erik, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. We zijn erg blij dat u tevreden bent over de service van onze organisatie. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers vlot, vriendelijk en correct te werk gaan, en dat ze goed afstemmen op de wensen van de klant. We waarderen het dat u dit compliment aan ons geeft. We zijn ook blij dat u tevreden bent over ons aanbod en de uitleg die u heeft gekregen. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Jasper & Luuk Volkswagen Halsteren

Volgens verwachting en meer!

Prima geholpen en goed geluisterd naar mijn wensen, alles is netjes, snel en transparant geregeld. Top zo!

Beste dhr. van Oversteeg, Hartelijk dank voor uw geweldige review! Wij zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service en dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Wij vinden het belangrijk om goed te luisteren naar onze klanten en alles netjes, snel en transparant te regelen. Wij zijn blij dat u dit ook heeft ervaren. Uw positieve feedback motiveert ons om ons te blijven inzetten voor onze klanten. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Alles super geregeld, eventueel after sales kan ik niet beoordelen

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review! Fijn om te lezen dat u onze service als goed heeft ervaren, daar worden wij erg enthousiast van! Wij zien u graag terug in Roosendaal. Met vrolijke groet, Tjeu en Nathalie TB Occasion Center

Vriendelijke, correcte verkoper.

Op een ontspannen manier na een proefrit onderhandeld over de inruilprijs.

Beste Ad, Bedankt voor het achterlaten van deze review! Fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad bij ons. Wij zien u graag de volgende keer weer in Roosendaal! Veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Bram en Nathalie TB Occasion Center

Goede informatie, snel afgehandeld

Heel goede.en mooie auto, ik geniet er van , een min puntje , waar zij ook niets aan kunnen doen, dat het kenteken plaat werd afgekeurd, en nu er een een op staat.

Beste heer den Braber, Wat fijn om te lezen dat u de juiste informatie heeft gekregen en dat het proces snel afgehandeld is! Het is jammer om te lezen dat de kentekenplaat vervangen diende te worden, gelukkig is het op deze manier wel goed opgelost! Wij wensen u nog veel meer rijplezier met de auto! Met vrolijke groet, Joep en Jelte TB Occasion Center

Geachte Sander, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze service. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn, en we waarderen het dat u dit laat weten. Met vriendelijke groet, Ryan & Luuk Volkswagen Halsteren

De auto gaf de doorslag

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam, de door hun verstrekte informatie is onvolledig.

Geachte Jos, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze medewerkers, maar we vinden het jammer dat u de verstrekte informatie onvolledig vond. We nemen uw feedback ter harte en zullen ons best doen om onze informatievoorziening te verbeteren. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Ryan & Luuk Volkswagen Halsteren

Auto was comfort afgeleverd

Auto was 14 dagen bij de garage en nog niet honderd procent in orde als ik dit geweten had ik de auto niet gekocht . Er is super best gedaan om de stuur in richting goed uit te lijnen mocht ik toch twijfels hebben mag ik altijd langskomen en wordt er toch naar gekeken om het op te lossen super bedankt alvast MVG Peter Hofland

Geachte dhr. Hofland, Bedankt voor uw review over de aflevering van uw auto. We vinden het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de staat van de auto bij aflevering. We begrijpen uw frustratie dat de auto niet 100% in orde was na 14 dagen in de garage. Onze verkoopadviseur heeft samen met u naar een oplossing gekeken en het probleem wordt hopelijk zo snel mogelijk opgelost. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze service en we nemen uw feedback dan ook erg serieus. We zullen uw review gebruiken om onze service te verbeteren. We hopen dat u nog veel plezier beleeft aan uw auto. Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Nette vriendelijke ontvangst en meedenkend.

Met de verkoper meneer Kollau heb ik een vriendelijk goed contact gehad. Ook met de vrouw van de receptie. Het verloop van het proces heb ik als prettig ervaren. Nette service. Een kleine kanttekening. Het is erg moeilijk om als bezoeker een parkeerplek te vinden. Dit kan potentiële kopers er van weerhouden om binnen te willen komen en daarom doorrijden.

Beste heer/mevrouw FM, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve feedback! Goed om te lezen dat u de ervaringen tijdens het verkoopproces met mijn collega Bram goed ervaren heeft. Goede service en wederzijds vertrouwen ligt voor ons ten grondslag voor een fijn verkoopproces. Helaas hebben wij iedere dag te maken met weinig parkeercapaciteit. Intern zijn wij hard bezig om dit zo efficiënt mogelijk in te richten voor onze klanten. Voor nu wensen wij u veel rijplezier in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Bram & Lucas TB Occasion Center

Goede service en vlotte aflevering

Goede ervaringen met TB...Bram bedankt!

Beste mevrouw de Grauw, Bedankt voor deze mooie positieve review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening! Veel plezierige kilometers gewenst in uw nieuwe Volkswagen T-Cross. Tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Bram en Nathalie TB Occasion Center

Gewoon goed

Goed geholpen. Alles volgens afspraak.

Beste heer/mevrouw, Dank voor het achterlaten van deze prachtige 10 als review! Wij vinden het fijn om terug te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Veel plezierige kilometers gewenst en tot ziens in Roosendaal! Met vrolijke groet, Nathalie TB Occasion Center

Duidelijk, goede afspraken, netjes, professioneel en vriendelijk.

Beste dhr. van Westen. Hartelijk dank voor uw geweldige review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service. We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om ons te laten weten wat u van ons vindt. We vinden het belangrijk om duidelijk te communiceren, goede afspraken te maken en onze klanten op een nette, professionele en vriendelijke manier te helpen. We zijn blij dat u dit heeft gewaardeerd. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Storm & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Wat je mag verwachten als je een auto koopt, maar zeker ook niet meer dan dat.

Een auto kopen is voor veel mensen een grote uitgave. Het kopen van mijn auto bij TB voelde alsof je een halfje bruin bij de bakker koopt. De sfeer in de winkel is zakelijk en ietwat kil.

Beste heer/mevrouw, Dank voor het achterlaten van uw ervaring. Ik heb onze verkoopleider op de hoogte gebracht van deze review. Zoals ik begreep heeft hij u gisteren telefonisch gesproken en een leuk gesprek gehad met u! Uit zijn verhaal kwam naar voren dat u wel tevreden over ons bent en zeker voor een volgende auto weer bij ons komt. Daar zijn wij heel blij mee! We nemen uw punten zeker mee en hopen u in de toekomst weer in Roosendaal te mogen verwelkomen. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Tjeu en Nathalie TB Occasion Center