Leuke ontvangst

Zeer vriendelijk personeel goed ontvangen

Geachte heer Eric, Bedankt voor het achterlaten van deze leuke beoordeling! Een warm welkom is voor ons heel belangrijk, fijn dat u het ontvangst bij ons als prettig heeft ervaren. Wij wensen u nog veel rijplezier en veilige kilometers toe met de Audi Q2. Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vrolijke groet, Shaula & Storm Audi Centrum Roosendaal

1e binnenkomst drame 2e prima

1e x op maandag geen klanten. Ik loop naar de auto die ik op internet gezien had, ga er in zitten, loop er omheen. Kijk nog een keer, loop nog rondje door de zaak. Maar niemand zegt een woord tegen me ook de receptioniste niet. Heel vreemd. Bij thuiskomst mail gestuurd, afspraak met Joep gemaakt en dat verliep zeer goed.

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw eerlijke review. Vervelend om te lezen dat u tijdens het eerste bezoek niet bent ontvangen zoals wij graag normaliter werken, excuses daarvoor. Ik ben blij om te lezen (en om te horen van collega Joep) dat het tweede contact inderdaad zeer prettig is verlopen. Hij vond het enorm leuk om de auto aan u te verkopen! Wij wensen u nog veel plezierige en veilige kilometers toe met de sportieve Audi A4 Limousine. Met vrolijke groet, Shaula de Jong TB Occasion Center

Onlangs een Skoda Octavia uit 2017 gekocht. Na afhalen zagen we bij thuiskomst een flinke kras aan de binnenkant van de zijruit. Die hadden zowel wij als TB even gemist. We wonen op 90 minuten rijden van de showroom en daarom was het heel fijn dat de ruit in de buurt (kosteloos) vervangen kon worden. Top!

Beste heer Gerritsen, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. De kras was ons inderdaad beide ontschoten, fijn dat we het zo snel voor u hebben kunnen oplossen. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de Skoda! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Aarnoud & Shaula TB Occasion Center

Onwijs goed en fijn geholpen

We zijn onwijs goed en fijn geholpen , heel duidelijk ook allemaal

Beste Patricia, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de manier waarop wij u hebben geholpen! Heel veel veilige en plezierige kilometers toegewenst met de Skoda Citigo! Graag tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Dennis & Shaula

Wat een service! Ik ben heel goed geholpen Ik ben zeer tevreden

Beste Abel, Hartelijk dank voor deze 10! Super om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening, wij vonden het leuk de auto aan u te mogen verkopen. Dank voor het prettige contact. Wij wensen u veel plezierige en veilige kilometers toe met de Volkswagen Polo. Graag tot ziens! Met vrolijke groet, Aarnoud en Shaula TB Occasion Center

De service was standaard.

We hebben autos van meerdere a merken gehad. Relatief gezien, is de service standaard.

Beste mevrouw A, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening als standaard heeft ervaren. Wij streven dagelijks naar 'het feestje' in de showroom bij zowel aanschaf als aflevering van de auto... een plezierige klantbeleving welke u bij Audi mag verwachten. Uw review heeft ons aan het denken gezet, 'Hoe kunnen wij een aflevering aan huis ook bijzonder maken?' Dank voor het delen van uw eerlijke feedback, wij gaan hiermee aan de slag. Wij wensen u nog veel rijplezier en veilige elektrische kilometers toe met de Audi e-tron. Graag tot ziens in Oud-Gastel Met vrolijke groet, Storm & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Tevreden

Vriendelijk en behulpzaam geholpen

Geachte heer Adler, Dank voor het schrijven van deze positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de Audi Q3. Graag tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Aarnoud en Shaula TB Occasion Center

Top service!

Goed geholpen tijdens het kopen van mijn auto, door de verkoper Milan Laurense.

Beste Ian, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Niet alleen een 10 maar ook nog het compliment over onze topservice! Een tevreden klant zoals u is ons ultieme doel. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met de Volkswagen Polo. Graag tot ziens! Met vrolijke groet, Milan en Shaula TB Occasion Center

Topservice bij het vinden van mijn droomauto!

Ik heb mij gedurende de zoektocht naar een passende auto erg gehoord gevoeld. Er werd zonder tijdsdruk gekeken naar de mogelijkheden waar mijn wensen zorgvuldig in waren opgenomen. Toen ik 24u na aankoop een sterretje in mijn ruit reed, werd zelfs deze op kosten van TB gemaakt. Top service van begin tot eind!!

Beste mevrouw N, Wat een gave recensie! Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en het delen van uw ervaring tijdens het aanschaf-en afleverproces van de Skoda. Wij zijn blij dat het sterretje vrij eenvoudig te repareren was zodat u snel weer kon gaan genieten van de nieuwe auto. Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst met de Kamiq! Graag tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Dennis en Shaula TB Occasion Center

Is goed maar er wert gezegt dat er nog wat thuis bezorgd zou worden maar niets gezien. Maar met de auto is prima

Geachte heer van Leeuwen, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de auto u goed bevalt. Het geschenk is naar u onderweg, dit zal binnen maximaal twee dagen op de mat vallen. Nog veel veilige en plezierige kilometers toegewenst. met de Mercedes-Benz Citan. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Roel & Shaula Van Tilburg-Bastianen

Topverkoper

Respectvolle verkoper, luistert goed en geeft geen onnodige advies.

Beste heer Ardic, Wauw, een 10! Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de manier van benadering en dienstverlening. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met de sportieve Volkswagen Golf! Graag tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Tjeu en Shaula TB Occasion Center

Prettige aankoop

Goede ervaring , hopelijk blijft dat zo

Beste heer Donkers, Fijn dat u de aanschaf van uw nieuwe auto als prettig heeft ervaren. Hartelijk dank voor het achterlaten van deze review. Wij wensen u nog veel rijplezier en veilige kilometers toe met de Seat Ateca. Graag tot ziens. Met vrolijke groet, Joep & Shaula TB Occasion Center

Fijne ervaring

Auto gekocht met als verkoper Milan. Vriendelijke omgang en dacht mee met mijn mogelijkheden.

Beste Tim, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Leuk om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad tijdens het aanschaffen van de Audi. Wij wensen u veel veilige en sportieve (plezierige) kilometers toe met de Audi A3 Sportback. Graag tot ziens in Roosendaal! Met vriendelijke groet, Milan & Shaula TB Occasion Center

Goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto

Zakelijk maar goed geholpen. Alles is keurig geregeld en verzorgd. Hoewel ik de indruk kreeg dat de verkoper het erg druk had heeft hij mij goed geholpen. Werd netjes naar de wachtruimte verwezen voor een kopje koffie waarna alles snel en goed geregeld werd. Niks wezenlijks op aan te merken maar de vroegere gastvrijheid die ik bij de voormalige VW garage altijd ervaarde is wel wat bekoeld is mijn indruk. Maar nogmaals, iedereen doet zijn best en ik ben blij met mijn nieuwe auto.

Geachte mevrouw Connie, Bedankt voor het achterlaten van deze uitgebreide review. Het was tijdens uw bezoek inderdaad vrij druk in onze showroom, wij willen al onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn tijdens hun bezoek. Fijn om te lezen dat u toch prettig bent geholpen. Uw feedback over de gastvrijheid van vroeger is intern doorgestuurd, wij gaan kijken hoe wij dit gevoel beter kunnen overbrengen. Dank voor uw terugkoppeling daarover. Wij wensen u veel rijplezier en nog veel veilige kilometers toe met de Peugeot 208! Graag tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Joep & Shaula

1e ervaring voelde meteen top.

Wij waren er nooit eerder geweest, maar het was meteen een top ervaring. Goede, mooie locatie en professioneel personeel.

Beste heer Martin, Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review! Fijn om te lezen dat u een top ervaring heeft met onze organisatie en collega's, wij streven iedere dag naar tevreden klanten met uiteraard de juist Audi beleving. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met de sportieve Audi A3 limousine. Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vrolijke groet, Storm & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Top.

NB. Nog hartelijk dank voor de Zoete Post die wij ontvingen!

Geachte mevrouw Francien, Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling. Soms zegt één woord genoeg, fijn om te lezen dat u onze dienstverlening als 'top' heeft ervaren! Wij hopen dat de Zoete Post u heeft gesmaakt. Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst met de prachtige Audi Q7. Graag tot ziens bij Audi Centrum Roosendaal. Hartelijke groet, Storm & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Eerlijk

De verkoper was eerlijk en we kwamen overeen met een mooie prijs. Wat hij voor mijn auto terug gaf was een eerlijke prijs. Bij de aflevering zaten er wat pitjes en krasjes op de ruiten. Ze gaan de ruit vervangen, dit was geen probleem.

Beste Joost, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze review. Eerlijkheid duurt het langst! Zoals afgesproken gaan wij inderdaad de ruit voor u vervangen! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met de Seat Ibiza. Graag tot ziens bij TB Occasion Center. Met vrolijke groet, Tjeu en Shaula

Professionele en persoonlijke benadering

Correcte aandacht voor de wensen en overtuigingen van de klant. Dienstbaar en gericht op klanttevredenheid en zorgeloos gevoel.

Beste Dave, Wat is uw ervaring mooi beschreven! Dank voor het achterlaten van deze beoordeling en de bijbehorende terugkoppeling. Het was ons een genoegen u de prachtige Audi te verkopen. Wij wensen u veel veilige, plezierige en comfortabele kilometers toe. Graag tot ziens bij onze vestiging in Oud-Gastel of Breda! Met vriendelijke groet, Dennis & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Uitstekende begeleiding en service

Ook ditmaal weer fijn geholpen. Een verkoopafdeling waar klant nog koning is. Dankjewel Dennis. Voor ons een dikke 10

Beste heer en mevrouw Bathoorn, Hartelijk dank voor deze dikke 10! Ondertussen hebben wij al drie keer zaken met elkaar mogen doen, het was wederom leuk om u van dienst te mogen zijn. Dank voor het in mij gestelde vertrouwen. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de sportieve CUPRA Formentor. Graag tot ziens bij TB Occasion Center. Met vrolijke groet, Dennis Bakx

Zeer tevreden over Audi Centrum Roosendaal

De aankoop en aflevering van mijn Audi occasion verliep heel plezierig.

Beste mevrouw van der Wyck, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf en aflevering van uw Audi A4 avant, u heeft een prachtige auto gekocht. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers met de sportieve auto! Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vriendelijke groet, Eric & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Super goede service

Door treinstakingen kon het leveringsbedrijf mijn auto niet afleveren op de afgesproken dag. Audi Centrum Roosendaal heeft daarop geanticipeerd, door op dezelfde dag hun eigen medewerkers de auto te laten afleveren, kortom een top service!!

Geachte heer Vlot, Een 10! Bedankt voor het delen van uw ervaring en het schrijven van deze positieve review. Fijn om te lezen dat wij u blij hebben kunnen maken met de aflevering op locatie, de situatie was vervelend genoeg voor u. De levering op locatie heeft uw dag hopelijk weer opgeleukt! :) Wij wensen u veel elektrische, veilige en vooral plezierige kilometers toe met de Audi e-tron. Graag tot ziens. Met vrolijke groet, Eric en Shaula Audi Centrum Roosendaal

Goed contact.. afspraken worden perfect nagekomen.. Bedrijf straalt vertrouwen uit en alles is netjes... ga zo door

Beste Wim, Een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze organisatie en complete dienstverlening. Betrouwbaarheid is één van onze vijf belangrijkste kernwaarden binnen de organisatie, altijd leuk om te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe met de Volkswagen Golf. Graag tot ziens in Roosendaal. Hartelijk groet, Tjeu & Shaula TB Occasion Center

Heel prettig

Auto is prima uitgelegd maar nadat je wegrijdt kom je altijd wel dingen tegen dat je denkt hè hoe werkt dit of dat. Na een belletje weer goed uitgelegd en ook de missende dingen zijn netjes opgestuurd.

Geachte heer Monnee, Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review. De vele nieuwe indrukken en het gevoel van blijdschap bij de aflevering zorgen er vaak voor dat er achteraf nog enkele vragen zijn. U mag altijd contact met ons opnemen bij vragen, wij helpen u graag weer op weg! Wij wensen u veel veilige kilometers en rijplezier toe met de mooie Audi Q3. Graag tot ziens bij Audi Centrum Roosendaal. Hartelijke groet, Eric en Shaula Audi Centrum Roosendaal

Zéér tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden aan mijn auto.

Contact opgenomen met Audi Roosendaal, ontvangst en reparaties aan mijn auto is in goede orde verlopen. Oliezeef modificatie en een paar kleine reparaties zijn uitgevoerd. Kort samen gevat, mijn ervaring met deze dealer heeft de cijfer 10 voor uitstekende prestatie gehaald. Ik ben zéér tevreden met de werkzaamheden aan mijn Audi RS6, en de auto rijt beter dan voorheen. Heren bedankt voor het vertrouwen en ga zo door. Succes toegewenst.

Geachte heer van Ommeren, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en schrijven van deze positieve review. Wij zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen zodat u weer veilig de weg op kunt met uw prachtige Audi RS6! Het blijft bijzonder om aan een dergelijke auto te mogen werken! Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vriendelijke groet, Team Audi Centrum Roosendaal

Super service en vriendelijke verkoopadviseur!

Prima geholpen bij deze dealer. Open en eerlijk onderhandeld. Inruil ook een mooie prijs voor gehad. De wens was om de nieuwe auto voor de vakantie nog opgeleverd te krijgen, hiervoor is alles in werking gesteld. Auto werd met controles en poetsbeurt kosteloos tot aan de deur afgeleverd. Meerdere keren heeft de verkoopadviseur gebeld of alles naar wens ging en was gegaan. Een uitstekende ervaring dus!

Beste Joey, Bedankt voor het achterlaten van uw mooie beoordeling en aanbeveling. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze service en dienstverlening. Dat is wat wij willen voor onze klanten. Heel veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de Skoda Octavia. Graag tot ziens bij TB Halsteren. Met vriendelijke groet, Kees en Alana van Tilburg-Bastianen Halsteren