Top service!

Wij gingen er kijken voor een auto! Super fijn geholpen, konden gemakkelijk een proefrit rijden & daarna was de deal snel gesloten! Ook de afhandeling & de service! Geweldig! Zeker een aanrader!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Staan altijd voor je klaar.

Al meer dan 46 jaar een voor mij een uitstekend bedrijf voor aankoop en onderhoud van mijn auto's.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk, klantgericht en realistisch; helemaal top!

Goede wijn hoeft geen krans, maar dit is echt een prima dealer en garage!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede en kundige dealer met kennis van zaken

Na een telefoontje om eens te komen kijken kon ik dezelfde middag terecht. Proefrit gemaakt en een week later de auto opgehaald met goede afspraken. Goed en makkelijk geregeld, aardige eigenaar van een mooi familie bedrijf!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Duidelijk, goede uitleg, klantvriendelijk, deskundig, goede service

Ik heb hier bijna 3 jaar geleden mijn auto gekocht, en heb deze daar in onderhoud. Word altijd netjes te woord gestaam en geholpen, er word met je meegedacht.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super ,en ondanks heel snel geholpen top.

Aardige mensen goede service denken met je mee super.

tevreden

omdat ik snel terecht kan

Goed personeel.Prettige samenwerking

Goede service.Prettige mensen om contact mee te hebben.Deskundig personeel.Speciaal Leon.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Waar de klant als KLANT behandeld wordt

Ervaring met garages van grote bedrijven zijn mij met mate tegengevallen en waar je als nummer behandeld wordt. Bij deze garage, lekker dichtbij, en als klant behandeld te zijn geeft mij een goed gevoel. Mijn wensen zijn volgens afspraak perfect behandeld, en keurig op tijd uitgevoerd . Ik ben dik tevreden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Brabantse gemoedelijkheid en altijd goeie koffie

Wat zou opa Driek Vingerhoets uit Diessen trots zijn op jullie met zo’n prachtig bedrijf. Zonder poespas en recht door zee, daar kan de klant iets mee. Je voelt je hier direct thuis en de service die staat als een huis.

Uitstekende service

Super vriendelijk en vakkundige medewerkers. Bellen eerst op, zouden er duurdere reperaties zijn, wat ik heel fijn vond. Ga er ieder jaar heen en zal dit ook blijven doen. Contactopname is makkelijk en probleemloos.

Vriendelijk en professioneel bedrijf

Prima service, vriendelijk en eerlijk advies.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijke benadering en uitvoering.

Een bedrijf waar men zéér behulpzaam is, je wordt er goed geholpen bij het maken van keuzes en adviseren je daar heel goed bij. Ook na de aanschaf, van in mijn geval een tweedehands auto blijft de service perfect!

Top service!

Stond met pech. Hebben de auto opgehaald en super snel gerepareerd!

Uitstekende service

Ophalen en terugbrengen van de auto is een super service!

Goede en betrouwbare service

Afspraak maken, halen en brengen e advies zeer goed en deskundig

Super goede service

Goed geholpen tijdens de aanschaf van een occasion

Een zeer fijne ervaring.

Bijzonder vriendelijk ontvangst. En een eerlijke en oprechte uitleg over de rekening.

Top service

Altijd super service!

Onprofessioneel bedrijf

Ik had mijn apk laten keuren en deze was afgekeurd op twee punten. Ten eerste werd er bij mij aangegeven dat mijn auto om x uur zou worden gekeurd. Na 3 uur te hebben gewacht, heb ik besloten te bellen. Het duurde namelijk erg lang: een apk duurt hooguit 2 uur als er sprake is van een steekproef. Wat maakt dat het keuren van mijn auto 3 uur moet duren? Daarnaast was er afgesproken dat ik een inspectierapport zou krijgen, helaas heb ik deze niet ontvangen. Dit bleek omdat er een letter ontbrak in mijn mail, geen probleem. Een foutje kan gebeuren. Na enkele uren had ik nog niks ontvangen, dus belde ik weer. Ik had het rapport namelijk vandaag nodig. Ze zeiden dat het was verstuurd, maar.....mijn naam was compleet verkeerd genoteerd, waardoor ik de mail niet binnenkreeg. Nadat dit was aangepast, kreeg ik helaas een factuur. Hier had ik niet om gevraagd, dus besloot ik langst te gaan. Na de situatie te hebben uitgelegd, kon de medewerker gelukkig de afgekeurde punten op papier zetten. Maar de medewerker kon het niet laten om te laten merken dat hij gepikeerd (mompelend en vloekend) was. De monteur had uitgelegd dat er geen officieel rapport kon worden verstuurd, omdat de auto dan officieel moest worden afgekeurd en daar moest blijven staan...Raar verhaal, maar als dit zou kloppen, vraag ik mij af waarom dit niet meteen met mij was gecommuniceerd. Hier heeft het bedrijf steken laten vallen. De communicatie richting mij als klant vond ik onprofessioneel en niet betrouwbaar. Ik verwacht wanneer er wat is afgesproken dat dit wordt nagekomen. En wanneer ik betaal voor de apk, verwacht ik dat service hier bij is inbegrepen. De service die autobedrijf Wemmenhove heeft laten zien was zeer ondermaats!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijke mensen en vakkundige voorlichting.

Ik heb een "nieuwe " occasion gekocht en werd goed ingelicht over hoe een en ander werkt. Daarnaast kreeg ik een redelijk bedrag voor mijn "oude" auto retour. Alleen jammer dat deze auto geen origineel reservewiel kan herbergen. En dat ik nog terug moet komen voor een noeuwe USB-poort.

Enorm klantvriendelijk.

Fijn bedrijf. Duidelijke en eerlijke communicatie. Heel klantvriendelijk.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Wederom snel en goed geholpen!

Ik had een kapotte veer in het weekend! Auto s'nachts voor de garage geparkeerd en sleutel in de kluis gedaan. Maandagavond mijn gerepareerde auto opgehaald.....top!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.