Correcte handeling,denkt mee betreffende APK en onderhoud

Kan alleen positief zijn over de contacten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Correcte service gekregen en klantvriendelijke instelling

Zoals hierboven

super netjes en eerlijk

apk ter controle laten doen overleg en goede rustige gang van zaken zo moeten er meer van zijn

Top service!!

Zeer klantgericht. Denken mee in mogelijkheden en zijn flexibel waar nodig! Prima kop koffie ook!

Goede service. Heel klantgericht

Goede klangerichte service

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Niet alles hoeft geld te kosten.

Iets aandraaien kost geld een niet originele sleutelhuis kost 30 euro ex ? Eerste en laatste keer. Ik ga wel naar woerden volgende keer

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Beste heer Ouriaghli, Wij stellen het altijd op prijs als iemand de moeite neemt een beoordeling achter te laten. Uw negatieve reactie verbaasde ons wel omdat u bij ons op geen enkele wijze kenbaar heeft gemaakt ergens ontevreden over te zijn. Zelfs niet toen we aan de balie de factuur hebben besproken. Zonder dat u daarvoor een afspraak ingepland had hebben we uw klacht over het geluid onder uw auto adequaat en doelgericht opgelost. We hebben gelijk tijd gemaakt om de klacht in kaart te brengen en gelukkig konden we het ook gelijk voor u oplossen. Hier hebben we tijd en werk aan gehad. Daarbij hebben we gebruik gemaakt van de brug en de materialen in onze werkplaats. Dat daar wat kosten voor in rekening worden gebracht is naar onze mening een logisch gevolg. Een origineel sleutelhuisje is los niet te koop. Alleen bij aanschaf van een nieuwe sleutel is de behuizing origineel. De sleutelbehuizing die we voor u hebben vervangen kost inclusief arbeid €29.50 ex. Deze kosten zijn vooraf met u besproken en akkoord bevonden. Bij onduidelijkheden m.b.t werkzaamheden en/of een factuur dan zijn we altijd bereid dit toelichten omdat we transparantie erg belangrijk vinden. Jammer dat u onze werkwijze en service niet als positief heeft ervaren en dat nu op deze manier aan ons kenbaar maakt. Wellicht zijn wij inderdaad niet de juiste garage voor u. Het staat u natuurlijk vrij om de volgende keer naar Woerden te rijden.

Duidelijkheid en goede service.

Garage die altijd bereid is om te helpen.

Deskundigheid

Je kan met vertrouwen je auto achterlaten. Zij denken mee zowel in materiële zin dan in financiële zin.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Correct, netjes, op tijd en vakkundig geholpen. Plus koffie staat klaar.

Deskundig, goede service en alles conform afspraak.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Probleem met mijn auto werd snel en vakkundig verholpen

Goede communicatie over het onderhoud van mijn citroen c3

Helaas was er nogal wat mis met het start/stop systeem van mijn citroen c3 e-hdi. Ik heb deze auto nu 6 jaren en alleen maar het normale onderhoud gehad. Het malleur aan het start/stop systeem was dan ook een tegenvaller, ook in de kosten hiervan. Ik ben door Gosse steeds goed op de hoogte gehouden over de kosten van de reparatie. Voor het verzenden van de factuur belde hij om de factuur met mij te bespreken. Klasse. Dat zouden mee bedrijven zo moeten doen!!!

Geweldig en zeer snel.

We zijn heel blij met het meedenken voor een juist vervoermiddel die we op zeer korte termijn nodig hebben. Top!

• Reden bezoek: N.v.t.

Gewoon goed en deskundig onderhoud.

Nemen nog tijd voor je en voeren onderhoud perfect uit. Prima autobedrijf voor een onderhoudsbeurt en ook voor nieuwe of goede tweedehands auto's.

Top garage

Hele goede service

Vervanging voorlamp is service

Onze auto is in onderhoud bij deze stadsgarage. Als vanzelfsprekend werd na een belletje tegen materiaalkosten kapotte voorlamp verwisseld! Compliment!!

servicegericht

Meedenken en goede service

Prima en goede service

Werd nagenoeg meteen geholpen ondanks feit dat ik geen afspraak had. Medewerker deed meer dan gevraagd.

Goed geholpen.

Altijd goede service. Duidelijk in wat uitgevoerd is. Ik ben goed tevreden.

Als erg prettig ervaren

Stonden onverwachts met pech tijdens vakantie. Erg vriendelijke behandeling en direct handelen om het probleem op te lossen, met het doel onze vakantie zo plezierig mogelijk te laten verlopen. Onze ervaring is daarom zeer positief te noemen. Bedankt!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goeie service en vakkundig personeel.

We hebben een goede ervaring met wemmenhove. Staan je altijd netjes te woord en denken met je mee.

Vriendelijk

Vriendelijk en eerlijk familiebedrijf. Wordt altijd fijn geholpen.

vriendelijke en positive inzet

Voor mijn oudere Jumper had ik een deurhendel nodig maar was nergens meer verkrijgbaar. Uiteindelijk bij Grassere geprobeerd om een originele nieuwe te verkrijgen. Hier bleek dat er twee verschillende hendels zijn, en afhankelijk van nr. op het onderdeel kon men zeker weten welk onderdeel. Door mijn lichamelijke beperkingen kon ik niet naar auto en de oude uit bouwen, maar dmv foto’s die ik nog had, werd er door Grassere’s team toch een onderdeel gevonden in catalogus. Ik kreeg zelfs tekeningen en codes gestuurd uit onderdelen boek. Uiteindelijk met enig risico onderdeel besteld en reeds binnen drie dagen aanwezig was, en naar mijn huisadres werd verstuurd. Top verzorgd en netjes afgehandeld en ook nog betaalbaar opgelost. Top bedrijf, zeer content en zal hun niet vergeten in de toekomst.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prima en punctueel.

Vingerhoets Bladel levert uitstekende kwaliteit op een zeer klantvriendelijke wijze.

Goeie service

Altijd kwaliteit geleverd