Filters

5

Wazig

Veel gepraat, maar ik heb toch een gevoel van dat ik voor de gek gehouden ben met nieuwe olie en nieuw gas in de airco.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Goede en snelle service

Goede afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Heel klantvriendelijk.

Ik vind het erg prettig om altijd te hoten wat de kosten zijn en deze kloppen altijd. Ze zijn secuur en altijd een goed verhaal wat er moet gebeuren en wat het advies is. Een vervangende vervoer is prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Dat weet ik niet meer, ik kom hier al jaren!
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
8

Prima

Ietsje meer communicatie was deze keer wel gewenst geweest, zoals bij het verwisselen van de ruitenwissers en wanneer de auto klaar zou zijn. Wellicht door de drukte? Andere keren altijd goed gegaan, dus best tevreden met deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

Storing was snel en goed opgelost!

Storing was snel en goed opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Service zonder dubbele bodem

Van Hees heeft mijn vertrouwen nog nooit geschonden. Integendeel. Zijn analyses over wat er aan de hand kan zijn in geval van storingen e.d. zijn 100% accuraat en worden haarfijn uitgelegd en verholpen. En als het loos alarm is ga je tevreden en kosteloos naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Al jaren klant, en heel tevreden!

Klantgericht, goede service, duidelijke communicatie, staat hoog in het vaandel bij autobedrijf Vingerhoets Bladel. Ik kom hier al heel wat jaren, en ben echt heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Geweldig

Geweldig goed geholpen met de aankoop van mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

klantvriendelijk

overleg en goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Klantvriendelijk en accuraat

Het was de 1e keer bij Autodrome Grassere en het is ons zeer goed bevallen. Medewerkers zijn klantvriendelijk en laten zelfs de vervangen oude onderdelen zien en geven goede tips mee. Wij zullen vaker bij Autodrome Grassere onze autobeurten laten uitvoeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Zeer tevreden

Ik kwam daar zag een auto en 2 uur later stond ik buiten met die auto. echt top zeer goede service en mooie auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Vriendelijk.

Ik kwam bij deze garage terecht om een trekhaak te laten plaatsen dat is naar volle tevredenheid gebeurd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede serviver an aandacjht voor probleem

goede indruk serieus bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Top garage!

Deskundig, snel, vriendelijk en dat voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Wij hebben de relatie met Vingerhoets als zeer warm, prettig, open, attent, "net dat beetje extra" e

We hebben de relatie met Vingerhoets als zeer warm, prettig, open, attent, "net dat beetje extra" ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
1

reparatie niet opgelost, wel laten betalen en geen verantwoordelijkheid nemen voor foute diagnose

Zeer slechte ervaring met deze garage. Ik ben hier gekomen vanwege één specifiek probleem: mijn auto tankte niet goed, omdat het vulpistool steeds afsloeg en de tank daardoor nauwelijks gevuld kon worden. De garage stelde vast dat de ontluchtingsklep defect zou zijn en heeft deze vervangen. Mij werd vervolgens verteld dat het probleem was opgelost. Op basis daarvan heb ik de factuur betaald. Op advies van de garage moest ik eerst de tank bijna leeg rijden voordat ik opnieuw kon testen. Bij de eerstvolgende tankbeurt bleek echter direct dat het probleem exact hetzelfde was als voorheen. Er was niets verbeterd. Toen ik dit meldde, werd al snel aangegeven dat er mogelijk extra kosten bij zouden komen. Vervolgens heb ik de auto opnieuw gebracht zodat zij het konden controleren. Ook toen is het probleem niet opgelost. Er werd gezegd dat er mogelijk nog andere onderdelen verstopt zaten en dat deze “zo goed mogelijk” waren doorgeblazen, maar ook daarna was de klacht nog steeds exact hetzelfde. Wat mij vooral stoort, is dat ik heb betaald voor een reparatie die het probleem niet heeft opgelost, en dat er daarna vooral werd gestuurd op extra kosten in plaats van het netjes oplossen van de oorspronkelijke klacht. Tijdens het gesprek hierover werd geen verantwoordelijkheid genomen en ben ik uiteindelijk zonder oplossing naar huis gestuurd. Kort samengevat: wel betalen, geen oplossing, en vervolgens discussie zodra je terugkomt met exact dezelfde klacht. Op basis van mijn ervaring zou ik deze garage niet aanraden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

Mijn probleem in een dag opgelost.

Ik had een probleem met de navigatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Op advies van iemand anders
  • Showroom
  • Locatie
10

Een bedrijf waar je je direct thuis voelt.

Kundigheid, meedenkend, prettig in de omgang. De eerste keer dat ik bij hen in de garage kwam, voelde ik mij er thuis !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Deskundig en gastvrij.

Een autobedrijf dat terecht trots is op zijn lange familietraditie. Vertrouwenwekkend en klantgericht, ook als het gaat om extra service tussen koop en aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

APK + onderhoud

Zoals altijd weer heel tevreden. Zeer vriendelijke medewerkers en geholpen met een helder advies voor korte en iets langere termijn voor mijn auto!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Goed

Prettige sfeer, geen stress

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

heel goed

Vriendelijke mensen en goede uitleg wat ze gedaan hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Top service

De distributieriem moest worden vervangen en tevens een kleine beurt met APK. Hoewel het wat langer duurde dan verwacht gezien de complexiteit is de reparatie heel goed uitgevoerd zonder extra kosten. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Goede ervaringen

Altijd onderhoudsbeurt +apk nu ook weer, als er dingen zijn die vervangen moeten worden of de komende tijd er aan komen worden met goed overleg meteen vervangen of later gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

klantenservice

had lekke band. Snel geholpen; volgende dag al afspraak en reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Best beoordeeld uit 21 leden

- Mobiliteitscentre Bodegraven | 9.6

- Autobedrijf Victor Rensen | 9.6

- Vingerhoets Autobedrijf Bladel | 9.5

- Autodrome Grassère | 9.5

- Auto Tensen - Enkhuizen | 9.5

- Autobedrijf Wemmenhove | 9.5

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.