Zeer klantvriendelijk

Goede garage zeer vakkundig en klantvriendelijkheid. Nemen echt de tijd. Goeie prijs.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima behandeling en info ivm activieteit aan auto

Makkelijk een afspraak kunnen maken op de site. Vriendelijk ontvangen en geholpen. Erg fijn om even een leenauto ter beschikkkng te hebben. Voor het uitvoeren van de werkzaamheden werd ik netjes geinformeerd. De auto was daarna snel klaar. Het doornemen van de rekening en betalen vlot verlopen.

Uitstekende dienstverlening

Uitstekende dienstverlening

Betrouwbaar bedrijf

Betrouwbaar bedrijf, al meerdere auto's gekocht bij Wemmenhove.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Fijn dat ze er zijn!

Wij zijn heel erg blij met deze betrouwbare garage. Ze denken mee, hebben een fijn onderhoudsabonnement en doen alles in overleg. Een echte aanbeveling!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goede en klant gerichte garage

Ik kom hier al jaren met verschillende merken auto’s en ook de camper Altijd zeer vriendelijk geholpen Altijd duidelijke afspraken Altijd prijs opgave van de kosten vooraf Monteurs die hun vak verstaan en elk merk aan kunnen Nooit geen verrassingen achteraf Een echte aanrader

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd vriendelijk, als acuut een probleem ontstaat. Dan kun je direct komen. Indien mogelijk wordt het ook direct opgelost.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top bedrijf met top service

Bedrijf denkt mee, reageert proactief en geeft me vertrouwd gevoel.

Goed bevallen

Netjes en duidelijk ervaren

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

De juiste mate van klantvriendelijkheid.

U kent dat wel. Je kijkt wat rond in een winkel en meteen staat daar een verkoper je van alles aan te prijzen waardoor je eigenlijk niet vrij bent om je eigen juiste keuze te maken. Door dit verkopersgedrag verlaat ik vaak vroegtijdig zo'n zaak. Bij Vingerhoets gaat het er rustiger aan toe. Na eerst een tijd wat auto's bekeken te hebben had ik behoefte aan meer informatie en ben naar de showroom gegaan. Hier sprak ik een medewerker aan die mij adhv mijn eisen mij de juiste auto kon aanprijzen. Geen haast geen dwang maar goede duidelijke informatie. We zijn tot een akkoord gekomen waar ik zeer tevreden over ben.

Wij zijn prima geholpen.

Wij zijn de tevreden met auto bedrijf Tensen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer klantvriendelijk en betrouwbare indruk.

Keurige, nette zaak. Vriendelijke, persoonlijke en professionele behandeling. Flexibele service, auto over grote afstand thuis afgeleverd. Soepele inruil.

Goed en snel geholpen

super service!

Wat een goede service, alles wordt gedaan om de auto op tijd klaar te krijgen en dat lukte! Bedankt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super nette en goede service.

Met de aanschaf van de auto al goede ervaring en nu met de 1e onderhoudsbeurt weer.

alles netjes geregeld

1 dingetje, de navigatie of box update heeft de androite koppeling verstoort, kan nu geen maps meer via mijn gsm krijgen, en ook de rest zoals spotify en zux... wat gaan we daar aan doen ? ik kom er niet uit.

Uitstekende service

Prima garagebedrijf waar de klant nog centraal staat en de service uitstekend is.

Beste garage in de omgeving van Gouda en Bodegraven

Deskundig, betrouwbaar en klantgericht

Fijne garage

Eenvoudig om een afspraak te maken voor een service beurt en vriendelijk personeel.

Zeer goede service

Elke keer als ik er kom dan wordt je zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Je bent geen nummer en men heeft ook aandacht voor jou. Goede uitleg als er onderdelen vervangen moeten worden. En mijn vertrouwen in deze garage is 100%. Ik kom hier dan ook al lange tijd.

Professioneel en vriendelijk

Staan voor je klaar, afspraken duidelijk, snelle en correcte hulp. En erg vriendelijk.

Probleem opgelost, super.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar en vriendelijk persoonlijk contact.

Ik kom al meer dan 30 jaar bij dit bedrijf (vroeger Bruinen Peugeot) en nu PCA omdat ik vertrouwen heb in de kundigheid van het bedrijf , goed wordt geadviseerd en waar een vriendelijk persoonlijk contact nog mogelijk is. Dat is de reden waarom we ook weer onze nieuwe Volvo V60 via dit bedrijf hebben aangeschaft.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima service en behulpzaam.

Auto is voor onderhoud naar de garage geweest. Prima gerepareerd. Er kwam veel aan het licht. O.a. 4 nieuwe banden , remblokken en een grote onderhoudsbeurt. Ook moest de auto gekeurd worden. Victor komt met acceptabele voorstellen. Zelfs de auto is gewassen. Al met al zeer tevreden.

Leuke ervaringen

Zeer klant vriendelijk

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.