Veel gepraat, maar ik heb toch een gevoel van dat ik voor de gek gehouden ben met nieuwe olie en nieuw gas in de airco.
Goede afspraken
Ik vind het erg prettig om altijd te hoten wat de kosten zijn en deze kloppen altijd. Ze zijn secuur en altijd een goed verhaal wat er moet gebeuren en wat het advies is. Een vervangende vervoer is prima geregeld.
Ietsje meer communicatie was deze keer wel gewenst geweest, zoals bij het verwisselen van de ruitenwissers en wanneer de auto klaar zou zijn. Wellicht door de drukte? Andere keren altijd goed gegaan, dus best tevreden met deze garage.
Storing was snel en goed opgelost!
Van Hees heeft mijn vertrouwen nog nooit geschonden. Integendeel. Zijn analyses over wat er aan de hand kan zijn in geval van storingen e.d. zijn 100% accuraat en worden haarfijn uitgelegd en verholpen. En als het loos alarm is ga je tevreden en kosteloos naar huis.
Klantgericht, goede service, duidelijke communicatie, staat hoog in het vaandel bij autobedrijf Vingerhoets Bladel. Ik kom hier al heel wat jaren, en ben echt heel tevreden.
Geweldig goed geholpen met de aankoop van mijn auto.
overleg en goed advies
Het was de 1e keer bij Autodrome Grassere en het is ons zeer goed bevallen. Medewerkers zijn klantvriendelijk en laten zelfs de vervangen oude onderdelen zien en geven goede tips mee. Wij zullen vaker bij Autodrome Grassere onze autobeurten laten uitvoeren.
Ik kwam daar zag een auto en 2 uur later stond ik buiten met die auto. echt top zeer goede service en mooie auto.
Ik kwam bij deze garage terecht om een trekhaak te laten plaatsen dat is naar volle tevredenheid gebeurd
goede indruk serieus bedrijf
Deskundig, snel, vriendelijk en dat voor een goede prijs.
We hebben de relatie met Vingerhoets als zeer warm, prettig, open, attent, "net dat beetje extra" ervaren.
Zeer slechte ervaring met deze garage. Ik ben hier gekomen vanwege één specifiek probleem: mijn auto tankte niet goed, omdat het vulpistool steeds afsloeg en de tank daardoor nauwelijks gevuld kon worden. De garage stelde vast dat de ontluchtingsklep defect zou zijn en heeft deze vervangen. Mij werd vervolgens verteld dat het probleem was opgelost. Op basis daarvan heb ik de factuur betaald. Op advies van de garage moest ik eerst de tank bijna leeg rijden voordat ik opnieuw kon testen. Bij de eerstvolgende tankbeurt bleek echter direct dat het probleem exact hetzelfde was als voorheen. Er was niets verbeterd. Toen ik dit meldde, werd al snel aangegeven dat er mogelijk extra kosten bij zouden komen. Vervolgens heb ik de auto opnieuw gebracht zodat zij het konden controleren. Ook toen is het probleem niet opgelost. Er werd gezegd dat er mogelijk nog andere onderdelen verstopt zaten en dat deze “zo goed mogelijk” waren doorgeblazen, maar ook daarna was de klacht nog steeds exact hetzelfde. Wat mij vooral stoort, is dat ik heb betaald voor een reparatie die het probleem niet heeft opgelost, en dat er daarna vooral werd gestuurd op extra kosten in plaats van het netjes oplossen van de oorspronkelijke klacht. Tijdens het gesprek hierover werd geen verantwoordelijkheid genomen en ben ik uiteindelijk zonder oplossing naar huis gestuurd. Kort samengevat: wel betalen, geen oplossing, en vervolgens discussie zodra je terugkomt met exact dezelfde klacht. Op basis van mijn ervaring zou ik deze garage niet aanraden.
Beste heer Philips, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Wij vinden het jammer dat u onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren en lichten de gang van zaken graag nader toe. Toen u uw Renault Clio bij ons aanbood voor onderhoud en APK heeft u aangegeven dat het tanken moeizaam verliep doordat het vulpistool steeds afsloeg. Naar aanleiding hiervan hebben wij de tankontluchting, vulpijp en diverse componenten van het ontluchtingssysteem gecontroleerd. Uit onze metingen bleek dat de regelklep van de tankontluchting niet correct functioneerde. Deze is vervolgens vervangen. Na de reparatie hebben wij een praktijktest uitgevoerd bij een tankstation. Tijdens deze test kon de auto zonder problemen worden afgetankt, waardoor er op dat moment aanleiding was om aan te nemen dat de klacht was verholpen. Toen u ons op 20 april liet weten dat de klacht toch nog aanwezig was, hebben wij direct opnieuw tijd vrijgemaakt om samen met u de klacht te beoordelen. Vervolgens hebben wij de auto kosteloos verder onderzocht. Daarbij bleek dat de vervangen regelklep correct functioneerde en hebben wij een verstopping vastgesteld in een ontluchtingsslang tussen het koolstoffilter en de tank. Deze verstopping hebben wij zo goed mogelijk verholpen. Tevens hebben wij u geïnformeerd dat, indien de klacht zou blijven bestaan, mogelijk verdere diagnose en vervanging van het koolstoffilter noodzakelijk zou zijn. Dit is ook op de factuur vermeld. Wij herkennen ons daarom niet in de stelling dat wij geen verantwoordelijkheid hebben genomen. Integendeel, wij hebben na uw melding direct vervolgonderzoek uitgevoerd en de aanvullende werkzaamheden uit coulance niet in rekening gebracht. Dat neemt niet weg dat wij begrijpen dat het voor u teleurstellend is wanneer een klacht niet direct definitief blijkt opgelost. Bij storingen aan complexe systemen komt het echter voor dat meerdere oorzaken aan hetzelfde probleem ten grondslag liggen en dat dit pas tijdens vervolgdiagnose aan het licht komt. Wij vinden het jammer dat u ons na deze laatste controle niet meer de gelegenheid heeft gegeven om eventuele verdere diagnose of reparatie uit te voeren en betreuren dat u met een ontevreden gevoel bent achtergebleven. Met vriendelijke groet,
Ik had een probleem met de navigatie.
Kundigheid, meedenkend, prettig in de omgang. De eerste keer dat ik bij hen in de garage kwam, voelde ik mij er thuis !
Een autobedrijf dat terecht trots is op zijn lange familietraditie. Vertrouwenwekkend en klantgericht, ook als het gaat om extra service tussen koop en aflevering.
Zoals altijd weer heel tevreden. Zeer vriendelijke medewerkers en geholpen met een helder advies voor korte en iets langere termijn voor mijn auto!
Prettige sfeer, geen stress
Beste Pp, Bedankt voor uw mooie beoordeling en aanbeveling. Fijn om te horen dat u de prettige sfeer en het ontbreken van stress tijdens uw bezoek heeft gewaardeerd. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zich op hun gemak voelen en met vertrouwen hun auto bij ons achterlaten. Graag bedanken wij u voor uw bezoek en zien wij u in de toekomst graag weer terug. Met vriendelijke groet,
Vriendelijke mensen en goede uitleg wat ze gedaan hebben.
Beste Henny, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en aanbeveling. Wat fijn om te horen dat u onze vriendelijke benadering en de duidelijke uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden waardeert. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten precies weten wat er aan hun auto is gedaan en dat zij zich welkom voelen. Bedankt voor uw vertrouwen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,
De distributieriem moest worden vervangen en tevens een kleine beurt met APK. Hoewel het wat langer duurde dan verwacht gezien de complexiteit is de reparatie heel goed uitgevoerd zonder extra kosten. Prima service!
Beste Resie, Hartelijk dank voor uw mooie 10 en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling en het persoonlijke contact. Daar doen we het voor. We waarderen uw vertrouwen en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet,
Altijd onderhoudsbeurt +apk nu ook weer, als er dingen zijn die vervangen moeten worden of de komende tijd er aan komen worden met goed overleg meteen vervangen of later gedaan.
had lekke band. Snel geholpen; volgende dag al afspraak en reparatie.
- Mobiliteitscentre Bodegraven | 9.6
- Autobedrijf Victor Rensen | 9.6
- Vingerhoets Autobedrijf Bladel | 9.5
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.