Prettige werkwijze met een goed resultaat!

Prettige werkwijze met een goed resultaat!

kundig en vriendelijk

zie boven

professioneel en Persoonlijk

Zeer klantvriendelijke mensen, die veel verstand van zaken hebben,maar ook het blijven uitleggen totdat ze er zeker van zijn dat je begrijpt hoe de hypotheek is op gebouwd en wat dat betekend voor nu en in de toekomst. Ze helpen met alles, ook hulp met downloaden, (dat je thuis zelf moet doen). Erg fijn!!

Ben geweldig geholpen en ingelicht over alles.

Mijn vrouw en ik zijn geweldig geholpen door dhr M De Rijke met onze hypotheek en alle bijbehorende zaken. Hij heeft ons droom waargemaakt.

Professioneel, zonder blabla.

Prettige samenwerking, in ontspannen sfeer, geen valse verwachtingen gewekt. Zou morgen er weer naar toe gaan. Aanrader.

Goed en eerlijk advies

Goed en eerlijk advies.. Meedenkend..

Alles snel en perfect geregeld

Erg prettige gesprekken met Arjan Huisman en zijn team, zou er voor de gezelligheid ook zo langs willen gaan.

Aan de hand meegenomen worden in een belangrijk proces

Alle medewerkers van De Hypotheker Houten hebben zich volledig ingezet om de hypotheek op de beste manier af te wikkelen. De vakkundige inzet van Ronald Hensen is een aanrader voor iedereen die maar een nieuwe hypotheek wenst af te sluiten. Ook als het net niet even standaard is draait hij zijn hand daar niet voor om.

Heel goed!

Goede ervaring met de Hypotheker Amersfoort Centrum. Duidelijke uitleg, telefonisch goed bereikbaar, reageert snel op vragen en snelle service m.b.t. het rondkrijgen van de hypotheek. We werden steeds goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken, en werden even herinnerd als we bijvoorbeeld iets waren vergeten in te dienen.

Super!

Duidelijk, altijd snel bereikbaar, kwam alle afspraken na, wist alles duidelijk uit te leggen - ook voor een leek, alles zeer snel gepaseerd, zeer vriendelijk en helder. Erg blij mee!

Dag Evelien, Dank voor je hele mooie review. Geniet van je nieuwe woning en graag tot een volgende keer.

A great support

Dears, I approached the "Hypotheker" office as part of a home buying process. The support was excellent throughout the process and I can only thank the advisor for his work and efforts. Being French, I would have been unable to have such good results by myself. Moreover, the advisor always toke the time to assist, he made himself available everytime I needed his support. I warmly recommend the "Hypotheker" office.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Hi Hillel, many thanks for you're positive review. We really appreciate this. Enjoy you're new home. De Hypotheker Maastricht

Professioneel

Mijnheer Chiel van der Wal is een kundig adviseur Met veel humor en geduld...šŸ˜Žen altijd vriendelijk. Een aanwinst voor De Hypotheker organisatie.. Ook de ontvangst is prima ..

Deskundig advies

Wij hadden een moeilijke casus ivm een restauratie project. Altijd eerlijk tegenover ons geweest en helderheid gecreƫerd in de situatie. Zeer goed bereikbaar om vragen te beantwoorden en ons heldere uitleg te geven. Zeer tevreden met het resultaat!

Super geholpen door Raoul

Super geholpen door Raoul en veel uitleg gehad over de mogelijkheden.

Zeer deskundig en prettig

Zeer tevreden over de deskundigheid, aandacht voor ons en het ontvangst, dat schept vertrouwen. Het was een zeer moeilijk dossier maar door de inzet van de adviseur en het team is het op tijd geregeld. Dank daarvoor!

Duidelijke openlijke communicatie en nemen de tijd voor je als klant.

Er wordt goed geluisterd naar jouw wensen. Waarna er een duidelijk uitgebreid advies volgt. Vervolgens zijn ze altijd bereid en bereikbaar voor eventuele toelichting op eventuele vragen. Al met al wederom een goede ervaring.

Super advies

Goed advies door adviseur martin Suurbach. Zeker aan te raden!!

klantvriendelijke en duidelijke hulp.

Een hele fijne en duidelijke samenwerking gehad samen met de Hypotheker. Prettige gesprekken gehad en goede begeleiding wat er van ons verwacht werd bij het aanvragen van een hypotheek. Zeker een aanrader voor iedereen! Iedereen van Hypotheker Lisse nogmaals bedankt voor het helpen met onze hypotheek. Stephanie en Tim

Persoonlijke en goede begeleiding

Zowel het eerste oriƫntatiegesprek als de daaropvolgende gesprekken na aankoop van onze woning met onze hypotheekadviseur Udo Schaap als zeer prettig ervaren. Goed en duidelijk advies, denkt goed met je mee en afspraken worden nagekomen, kortom een aanrader! Daarnaast erg fijn dat De Hypotheker met zijn tijd meegaat en je online inzage hebt in het dossier en stukken kan aanleveren.

Geweldig goed!

Coaching als voorbereiding op hypotheek gesprek was goed. De benodigde documenten (en dat zijn er veel) aan de hand van een goede checklist digitaal aangeleverd. De adviseur / Het team toont interesse en kent zo de persoonlijke omstandigheden en houdt daarmee rekening. Zijn eerlijk over de noodzaak tot afnemen van andere finan. producten. E mail contact voor ons ideaal.

Persoonlijk, gedegen, geĆÆnteresseerd en alle aandacht.

We hebben in eerste instantie een zeer prettig oriƫnterend gesprek gehad waarin de mogelijkheden op onze persoonlijke situatie zijn voorgelegd. Toen we eenmaal ons droomhuis hadden gevonden hebben we geen moment getwijfeld en hebben alles door Erik IJssel van de Hypotheker laten regelen. We hebben dit als zeer geruststellend en prettig ervaren. Een aantal weken nadat de hypotheekofferte geregeld en getekend was werden we alsnog verrast door Erik met een nog gunstiger offerte. Bij de Hypotheker wordt je echt serieus genomen en heb je niet te maken met de arrogantie van een bank. Wij raden de Hypotheker, en met name Erik, zeer zeker aan!

Duidelijk, gemoedelijk, meedenkend!

Ik voelde mij gelijk thuis bij de Hypotheker met al mijn vragen en heb een goede uitleg en advies gekregen van adviseur Leo Bras. Fijn geholpen dat is een juiste keuze geweest!

Goede deskundige begeleiding

Ik hoefde nergens aan te denken. Er werd gewezen op mijn belastingaangifte van 2018. Hier kon meer van terug krijgen met advies van de Hypotheker. Martin Suurbach kan ik zeker aanbevelen in Houten

Goede begeleiding

Goede ervaringen met de hypotheker, goede begeleiding en goede terugkoppeling van hetgeen wat er allemaal gebeurt.

Deskundig en hartelijk.

Vakkundig, geduldig en duidelijke uitleg.

Filter op locatie

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim ƩƩn miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiƫle woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.