Wij zijn heel deskundig geholpen door het team van De Hypotheker!

De communicatie is uitstekend verlopen, daarnaast hebben we een goed advies gekregen en tot slot is de alles rondom het afsluiten van de hypotheek soepel verlopen

Goed geholpen

Blij met de hulp en advies van de Hypotheker. De adviseur nam de tijd om uit te leggen. Gaf mij een duidelijk advies. Communicatie was duidelijk, over het in te leveren papierwerk.

Deskundig team

Erik Verhoef heeft mij goed advies gegeven. Op elke vraag kreeg ik dezelfde dag antwoord. Top service. Ik zou iedereen de Hypotheker in Alphen aan den Rijn aanbevelen.

Duidelijke uitleg.

Doordat er al weer enige tijd was verstreken na de gesprekken en vervolgens het wachten op de overdracht van mijn vorige huis, was ik het overzicht een beetje kwijt. Hiervoor heb ik weer contact opgenomen voor uitleg waarna alles weer duidelijk was en keerde de rust bij mij terug.

Een betere behandeling kun je volgens ons niet krijgen

Leuk in omgang goede uitleg vriendelijkheid in alle opzichten. Aan tebevelen voor goed advies en eerlijke behandeling

Persoonlijk en deskundig.

Goede ondersteuning gehad bij aankoop woning. Altijd kun je terecht voor vragen. Persoonlijk contact, snelle reacties. We zijn erg tevreden.

prima geholpen

Advies met duidelijke uitleg . Snelle reactie op vragen . Vlotte afwikkeling.

Hele prettige ervaring

Hele prettige gesprekken gehad met adviseur dhr.Droog

Altijd vriendelijk en tijd .

Kan altijd binnenlopen voor vragen en tevreden de deur weer uit.

Zeer klantvriendelijk, deskundig en behulpzaam.

Zie hierboven.

Zeer prettig en professioneel advies

Zeer prettig advies door M. Einhaus. Uitgebreid naar onze situatie gekeken voor nieuwe hypotheekaanvraag nieuwbouwwoning. Inclusief aanvullende verzekeringen AOV en overlijdensrisico. Duidelijk en uitgebreid advies en financieringsopzet. Gezien onze situatie iets waar wij zelf niet goed uitgekomen waren. Hypotheekverstrekker had slechts enkele aanvullende vragen/documenten nodig die snel en correct zijn afgehandeld. Wij zitten de komende jaren weer goed. Dank voor de service.

Professionele uitstraling, maar ongeordend geheel

De uitleg en onderbouwing zijn heel helder bij De Hypotheker. Echter, je krijgt nooit terugkoppeling of documenten zijn ontvangen of een update over de stand van zaken. Overal moet je zelf achteraan gaan. Het ergste was dat onze adviseur zei dat alles per datum x geregeld zou zijn met de hypotheek want toen verliepen onze ontbindende voorwaarden. Toen bleek hij zelf op vakantie te zijn en was er niets gebeurd. Ook hier moest ik zelf achteraan gaan en gelukkig is het op het laatste moment alsnog goed gekomen.

Geweldige, vriendelijke en correcte hulp

Het team van De Hypotheker in Almelo stond altijd klaar. (zelfs na de werktijden) Dacht mee en gaf op basis hiervan ook advies. Alles werd elke keer behandelt, niet enkel de adviseur maar ook de administratieve krachten deden geweldig werk! Ik kan niet vergelijken met andere type hypothekers, maar wel hoe mensen omgaan met elkaar. De service die we hier kregen was by far de beste en elke kaar als we contact hadden was het een 'aangename' ervaring.

Duidelijk vertellen wat de mogelijkheden zijn.

Onze ervaring is dat er goed geluisterd word wat de wensen zijn. Er is ook gekeken wat voor ons het gunstigs is wat betreft het vastzetten van de rente.

Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam en duidelijk. Nemen de tijd en leggen alles goed uit.

Goede begeleiding

Als starter met een studieschuld werd ik goed begeleid en werd er voor mij gekeken welke hypotheek het beste voor mij was. Top!

Correcte benadering en begrijpenlijke uitleg

De bemiddeling voor onze hypotheek is uitgevoerd door Berry Hendrix. Hij beschikt over heel veel ervaring en weet een perfect passende hypotheek te selecteren op de voor ons gewenst wens-plaatje.

Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. We zullen de complimenten doorgeven aan Berry. Dank je wel.

Super goed geholpen

Heel fijn dat er aan alle kanten met je wordt meegedacht en dat je goed en duidelijk wordt geadviseerd. Ik vond het heel fijn dat ik goed ben geholpen met mijn hypotheek ondanks het erg lang heeft geduurd voordat ik uit mijn oude hypotheek was ontslagen, de hulp die jullie hebben geleverd in dat traject ben ik zeer dankbaar voor. De huidige hypotheek die ik nu heb sluit perfect bij mij aan, ik heb zelfs nog budget om te klussen. Hartelijk bedankt voor alles

helemaal top zeer goed geholpen

de nazorg was ook perfect hulde aan het team van Cees Steijger op de Hengelolaan

Super geregeld

Super geregeld

Uitstekend; professioneel, concreet en persoonlijk

Altijd snelle reactie en goede persoonlijke adviezen. Wij zijn zeer tevreden.

Uitmuntend

Uitstekende Martijn heeft ons alles goed uitgelegd en geregeld

Geweldig,betrokkenenprofessionele hulp bij het regelen van een passende hypotheek en afhandeling erv

Warme ontvangst. Goedluisterende hulp bij het uitzoeken van een (op de persoonpassende ) hypotheek. Geduldiguitleg geven aan een gestresst persoon. Zorgvuldig afhandelen van zaken.Ik ben heel tevreden en kom zo nodig terug voor adviezen omtrent aanpassingen e.d..

super

Duidelijke uitleg, neemt alle tijd, geduldig en mag ook nog bellen tussendoor, top.

Perfecte service

Filter op locatie

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.