Uitstekend service

Rick was altijd bereikbaar, snel in zijn antworden en helpvol met veel goeie tips voor onze hypotheek, vriendelijk, professioneel en accuraat.

Heel fijn geholpen

Zie onder

Duidelijk, geen vraag was teveel, afspraken goed nagekomen, ook nuttige advies op meerdere zaken, kortom aanrader.

Betrouwbaar

Onze adviseur Theo heeft ons gedurende het proces van een bod doen, tot aan het rond krijgen van de hypotheek ons altijd bijgestaan. Niet alleen tijdens de afspraken hielp hij ons met onze vragen en papieren die wij rond moesten krijgen, maar ook als wij hiernaast nog vragen hadden was hij via de mail of de telefoon te bereiken. Wij hebben dit als prettig ervaren, omdat wij hierdoor merkten wat iemand zijn best voor ons wilde doen bij een spannende stap in ons leven. Theo heeft ons veel stress ontnomen en daar zijn wij hem dankbaar voor.

Persoonlijk, korte lijnen en duidelijk.

Iedereen op kantoor heeft inzicht in “jouw” situatie, dus bij vragen kan iedereen je helpen. Hele open sfeer, waarin ik me prettig voelde. Alle stappen, die gezet worden, worden duidelijk aangegeven. En hulp wordt, waar nodig, direct gegeven.

Deskundig en betrokken adviseurs

Onze ervaring bij de Hypotheker in Leeuwarden hebben wij als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg en van A tot Z goed geadviseerd en gefacciliteerd. Onze hypotheek is gelijk bij de eerste aanvraag goedgekeurd bij een gerenommeerde geldverstrekker, erg fijn want het blijft toch een spannend proces, het kopen van een woning. Niels bedankt voor de leuke gesprekken en het meedenken!

Zeer kundig

Goed geholpen met eerlijke berekeningen voor een hypotheek. Zeer vriendelijk en deskundig.

Goed en toegankelijk advies!

Mijn vriend was al bekend met Jeroen Wortel als hypotheekadviseur voor zijn oude hypotheek, en heeft ons deze keer ook weer erg fijn geholpen. Naast zijn flexibiliteit, was zijn advies duidelijk en volledig, hij dacht met alles mee en legde het ook goed uit. Ook onze kritische vragen waren welkom en hij heeft ons hier super in meegenomen. Duidelijk een ervaren adviseur en het aanraden waard!

Goede en vriendelijke service en kennis van zaken

Zeer goed geholpen en begeleid

Prettig

Hele snelle hulp!

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad bij de Hypotheker Haarlem Noord. Super snelle hulp en alles was erg duidelijk. Erg aan te bevelen!

prima geholpen het aanleveren van documenten via klantportaal verliep prima.

Prima bemiddeling!

Onze ervaring is dat wij prima geholpen zijn bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek. Persoonlijk contact was erg prettig tijdens de oriënterende gesprekken en ook de uitleg bij de definitieve offerte was helder. Het zelfde geldt voor het telefonisch en e-mailcontact, wij zijn altijd vriendelijk te woord gestaan, en hoefden nooit lang te wachten tot wij terug gebeld werden als dat nodig was. Ook e-mails werden altijd binnen een dag beantwoord.

Duidelijk en helder

Duidelijk en helder alles uitgelegd. Elke vraag volledig uitgelegd en altijd alle tijd voor je.

Door jullie heb ik dit bereik anders niet denk ik.

Super ervaring

Wij zijn erg goed geholpen op een hele fijne manier. Aan al het advies hebben wij heel veel gehad. Maarten is een topper en de meiden achter de balie ook altijd vriendelijk en erg snel met regelen van de documenten.

Dit is de 2e keer dat de hypotheker dit voor ons heeft geregeld. Lekker korte lijnen, snelle updatesen met je meedenken.

Zeer goed geholpen, bij vragen snel antwoord

Zeer positief, wanneer ik informatie wilde of ik zat met een vraag werd er vrijwel direct gereageerd.

Het is altijd goed!

De snelheid, communicatie en het advies. Gewoon top! Ik kom al een aantal jaar bij Mark en het is altijd goed.

Excellent

I started working with Patrick in December 2023. I am grateful to him for his support and help from the beginning until I bought my current apartment. As an immigrant, it was almost impossible for me to understand the regulations and laws on my own, but thanks to Patrick, I was able to find answers to all the questions in my mind in a very short time. It was also very important that he asked me about my situation at regular intervals while I was still searching for a house. After my offer was approved, he informed me about every step and answered all my questions regarding bank offers, mortgage payment terms, notary transactions, and real estate transactions with calmness and patience. I am very pleased with the whole process and I thank Patrick for his help.

Zeer prettig advies

Wij zijn zeer goed geholpen door Tim en Hariette. Tim heeft veel kennis en ervaring waardoor het proces voor ons heel goed is verlopen. Hariette heeft ons gedurende het proces met haar enthousiasme en pro actieve werkhouding super ondersteund dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Top duo!

Voor kennis, kunde en klantvriendelijkheid moet je bij Hypotheker Almelo zijn.

Wij zijn vanaf het begin tot het einde zeer goed begeleidt door onze hypotheekadviseur Edwin Harmelink en ook door de mensen van het secretariaat. Iedereen is even klantvriendelijk en duidelijk. Over alles werden wij duidelijk geïnformeerd en wij wisten precies wat er van ons werd verwacht. In alles kregen wij het gevoel dat er met ons is meegedacht. Bij een (eventuele) volgende hypotheek gaan wij zeker weer naar de Hypotheker. Van ons krijgen jullie een dikke 10!

Bedankt voor jullie mooie review Marès en Thijs Jan. En wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Onwijs goed geholpen!

Doordat wij een huis hebben gekocht hebben wij contact gezocht met de Hypotheker in Tiel. Wij zijn ontzettend goed geholpen door Rik Wyntjes. Hij legt je alles haarfijn uit én (wat we heel fijn vinden) in Jip en Janneke taal. Je weet je inkomen en uitgaven wel te benoemen maar een huis aankopen en de cijfers en getallen daarvan dat is even wat anders. Tine heeft ons ook super goed geholpen. De communicatie en tevredenheid is een dikke 10! Nogmaals bedankt!!

Dikke 10

Manfred heeft ons heel erg fijn geholpen met de aankoop van onze nieuwe woning. Gesprekken waren duidelijk en we kregen ook altijd een snelle reactie op onze mailtjes met vragen. Daarbij mag Monique ook zeker niet vergeten worden! 2 toppers die een dikke 10 verdienen voor service en klantvriendelijkheid!

Uitstekende dienstverlening van een deskundige en meedenkende hypotheekadviseur Jilles Bouter

Het eerste tot en met het laatste contact met Jilles Bouter en het team van De Hypotheker Rotterdam (Goudsesingel) is uitstekend verlopen. Duidelijke communicatie en een prima uitleg van de financiële (on)mogelijkheden met betrekking tot mijn hypotheek. Ook de bewaking van tijdslijnen en het aanleveren van de benodigde documenten door Jilles, zorgde voor een stuk rust voor mij. Conclusie, ik kan Jilles Bouter en het team van de Hypotheker ten zeerste aanbevelen!

Over de Hypotheker