Prima verlopen

Klantvriendelijk. Goed gevoel

Zeer goed geholpen

We zijn heel goed geholpen bij de Hypotheker. Er werd geluisterd naar onze wensen en we kregen goede adviezen mee. De communicatie verloopt goed en we zijn blij met de uitkomsten van de hypotheek.

Beste Mariska, Dankjewel voor het vertrouwen en deze mooie beoordeling. In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Van het begin tot het eind goed begeleid. Alles ging heel vlot en ze zijn heel erg vriendelijk en kundig.

Bedankt Edwin!

Vanaf het eerste contact was het duidelijk dat Edwin niet alleen uitgebreide kennis en ervaring heeft in de hypotheekwereld, maar ook een oprechte betrokkenheid bij zijn klanten. Edwin nam de tijd voor ons en luisterde aandachtig naar onze wensen en vragen. Dit persoonlijke contact gaf ons direct het vertrouwen dat we in goede handen waren. We zijn hem enorm dankbaar voor zijn deskundige begeleiding en warme, persoonlijke benadering. Als je op zoek bent naar een hypotheekadviseur die echt met je meedenkt en er alles aan doet om het beste voor jou te regelen, dan is Edwin de persoon die je zoekt. We kunnen hem van harte aanbevelen!

Professionele organisatie waarbij de klant op nummer 1 staat

Een goed advies mijn mijn hypotheek adviseur gekregen waardoor ik meer kon lenen dan bij de bank zelf. Door de goede begeleiding van het aanleveren van de juiste documenten, het advies geven en ervoor zorgen dat de hypotheek op tijd rond is bij de bank is dit een uitstekende partij om samen mee te werken!!

Ook zonder kennis kan je een huis kopen

Wij zijn beide als leek voor het eerst binnen gestapt bij de hypotheker, perfect geholpen door Jeremy van het begin tot het eind. Naast hypotheek advies heeft jeremy ons alles bijgeleerd over het kopen van een huis. Geen vraag had hij geen antwoord op en niks was te gek. Nog even een zoom call voordat we een bod wilde plaatsen? Geen probleem. Ik vermoed als we Jeremy niet hadden dat we het nu niet gelukt was om een huis aan te schaffen. Uiteraard mogen wij Olga niet vergeten die ons ook goed heeft geholpen met het in orde maken van de papieren. Buitengewone service. Ik kan elke starter aanraden om eens langs te gaan bij de Hypotheker ookal heb je nog geen huis op het oog maar puur nieuwsgierig wat de mogelijkheden zijn.

Prettige, snelle en deskundige service!

De service bij de Hypotheker in Velp hebben wij als zeer prettig ervaren. De aankoop van ons huis zat in een stroomversnelling, waardoor wij een paar afspraken vlot achter elkaar nodig hadden. Dit lukte eigenlijk altijd! Daarnaast werd er altijd vlot gereageerd op onze mails en konden wij Michiel altijd bereiken met vragen. Tijdens onze afspraken voelden wij ons gehoord en werden al onze vragen beantwoord.

Fabtastisch tot in de puntjes geregeld!

Samen met Richard (Sneek) hele traject , van aankoop woning tot afsluiten hypotheek, doorlopen. Professionele aanpak, vriendelijk, snelle communicatie en duidelijke uitleg! Zeer zeker de moeite waard en absoluut een aanrader om alles via de Hypotheker te laten regelen. Richard weet wat hij doet en duidelijk zeer ervaren in dit werk. De persoonlijke benadering en aandacht voor details maakt het contact erg prettig.

Een betrouwbare sherpa

Ik weet vrij weinig over het proces om tot een hypotheek te komen, maar had er wel een nodig om ons droomhuis te bekostigen. Patrick loodste ons niet alleen veilig door het hele proces, maar benoemde ook de risico's onderweg waardoor wij bewust keuzes konden maken. Een prettige ervaring en ik neem bij een volgende reis op een financiële berg deze sherpa zeker weer mee.

Geweldig!!

Bij binnenkomst voelden we ons gelijk vertrouwd. Het stelt je op je gemak en neemt de tijd. Prettige en vlotte communicatie. Denkt met je mee. Zouden zeker zo weer een huis kopen bij Niels!!

Op een prettige wijze tot de kern van de zaak komen bij aanschaf van een nieuwbouwwoning

In kaart brengen van de bestaande situatie, de mogelijkheden en opties voor een nieuwe hypotheek, die voor ons ook nog eens betaalbaar moest zijn, was een proces op zich. Het betrof nieuwbouw, met alle vertragingen van dien, voor er een koopovereenkomst kon worden gesloten; een traject van ca. 6 maanden. Met onze hypotheekadviseur konden we in dit proces duidelijkheid behouden, meebewegen met veranderingen en uiteindelijk een goede hypotheek afsluiten

Deskundig en snel

Onze hypotheekadviseur Patrick Mel heeft ons goed geholpen en was altijd goed bereikbaar. Op vragen werd altijd snel en duidelijk gereageerd. Mede door zijn advies hebben wij onze nieuwe woning kunnen kopen!

Echt maatwerk!

Robert-Jan en zijn team hebben echt enorm zijn best gedaan en ons super goed geholpen. Dit in tegenstelling tot andere adviseurs eerder.

Dank voor deze mooie review en heel erg fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Robert-Jan Alberts

Snel contacten en actie.

Fijn en persoonlijk contact met Patrick Mel en de andere medewerkers. Neemt ons geduldig mee in de financiële documenten. Als iets niet duidelijk is dan tekent hij de situatie nogmaals uit op papier. Als iets niet duidelijk is vanuit de bank belt hij direct waar we bij zijn of komt dezelfde dag via de mail nog met een antwoord.

Soepel een huis kopen!

Robert en Malou hebben mij super geholpen bij de aankoop van mijn huis! Fijn dat ze zo goed bereikbaar waren voor al mijn vragen en dat ze zo meeleefden. Zeker een aanrader!

Vriendelijk en deskundig advies

Heel snel reageren en goed adviseren.

Deskundig en begrijpelijk advies

Naast je tussenpersoon staan ook de andere collega's bij afwezigheid je met goed/deskundig advies te woord Reageren snel

Deskundig advies, vriendelijk en meedenkend

Wij zijn voor de tweede keer zeer goed geholpen en begeleid! Erg fijn om dit proces te doorlopen met mensen achter je die weten hoe en wat. Altijd de vrijheid gevoeld om te vragen en altijd snel en vriendelijk geholpen. Dank

Goede afspraken

Wat er wordt gezegd is goed

Super top service en efficiënt

In onze zoektocht naar een andere hypotheek verstrekker zijn wij door de Hypotheker in Zutphen ( Burak en Ceciel ) excellent geholpen en ontzorgt! Wij zijn hun zeer dankbaar voor alles wat zij voor ons hebben betekent. Dat zo’n service heden ten dage nog bestaat verraste ons! Prijs kwaliteit is 100% in orde. Wij kunnen de Hypotheker in Zutphen iedereen aan bevelen zeker voor die mensen die nog twijfelen.

Geweldig goed geholpen

Het was door omstandigheden niet eenvoudig om de juiste hypotheek voor ons te vinden, maar het is gelukt en we zijn erg tevreden over de hele gang van zaken.

Het kost wat maar wij zijn geweldig geholpen, niks is teveel Fijne communicatie, veel hulp gehad Dus een dikke tien voor team Gorinchem

Zeer fijn geholpen door Michel! Altijd op de hoogte gehouden en tot in de puntjes uitgezocht wat mogelijk was. Bedankt!

Super, eerlijk en gewoon enorm fijn

Staan altijd voor je klaar en geven eerlijk advies. Enorm goede service!!

Zeer fijn geholpen

Heel erg fijn hoe ik ben geholpen en met een tevreden resultaat.

Best beoordeeld uit 187 leden

- De Hypotheker Soest | 9.9